Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce fel de antigel punem in motoarele de pe w124 ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce fel de antigel punem in motoarele de pe w124 ?

    Buna seara.
    Intentionez maine sa schimb antigelul in sistemul de racire si am o mica nedumerire in ceea ce priveste standartul care se potriveste pentru motoarele de pe w124. In special ma intereseaza pentru motorizarea din semnatura. Am tot cautat tipuri si tipuri de antigeluri si nu stiu la ce standard sa ma orientez 325.0 sau 325.3 ( nu stiu de la ce provine aceste standard/(approval) si la care moatoare se refera fiecare din ele).
    Tot ce stiu este ca trebuie unul fara silicati.
    Am gasit si G11(325.0) si G12(325.3) si G12-Plus(325.3).
    Multumesc anticiapt.

  • #2
    325.0, verde.
    Mercedes CL 200 Kompressor
    Mercedes C 180 Kompressor

    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

    Comment


    • #3
      Originally posted by DumiMoldoveanu View Post
      nu stiu la ce standard sa ma orientez 325.0 sau 325.3 ( nu stiu de la ce provine aceste standard/(approval) si la care moatoare se refera fiecare din ele).
      Buna Dumi

      "325.0" este o norma interna Mercedes Benz pentru antigeluri.


      Salutari Helmut

      PS. Eu folosesc concentrat Glysantin G48 (un fel de verde-albastru) al firmei BASF diluat cu apa demineralizata (nu destilata!).
      Poate gasesti acest fabricat in Romania. Merita sa cauti.
      Nu se recomanda amestecul diferitelor antigeluri (culori)!!
      Daca nu esti sigur ce ai in W124 - goleste sistemul de racire complet si spala-l cu furtunul si cu apa foarte multa!!



      Comment


      • #4
        La schimbarea antigelului se desface doar surubul de golire de la radiator?

        Comment


        • #5
          Originally posted by crstn_savu View Post
          La schimbarea antigelului se desface doar surubul de golire de la radiator?
          Da, dacă ai vas de expansiune (noi, cu motoarele astea, avem). Dacă nu ai, mai desfaci şi buşonul de sus, altfel aştepţi mult şi bine din cauza vidului, până iese toată apa ...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Am inteles domnu Levi. Merci de ajutor.

            Comment


            • #7
              Mai trebuie aerisita instalatia sau doar se adauga lichidul de racire?

              Comment


              • #8
                Salutare! Stie cineva cat lichid de racire intra in w124 2.5 turbo?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by E200 diesel View Post
                  Salutare! Stie cineva cat lichid de racire intra in w124 2.5 turbo?
                  Salutam!
                  Conform programului , 9,5 litri.


                  Numai bine!
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Buna Seara

                    Pana la urma am pus Aral Silikatfrei (rosu) 325.3.
                    Spre mirarea mea a intrat mult mai putin decat ma asteptam.
                    Probabil nu sa golit sistemul de tot... dar lam lasat pana nu a mai curs nimic, am si pornit motorul un pic dar tot nu a curs nimic. Pana la urma a intrat 4L de aral si 3L de apa dedurizata. Ar fi trebuit sa intre 8.5L dupa cartea masinii.
                    Credeti ca e vreo problema daca am rosu si nu verde/albastru?

                    Cel anterior era incolor si tinea doar pana la -18.

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa golesti tot antigelul din sistemul de racire trebuie sa existe si un surub pe blocul motor . Il desfaci si elimini lichidul ramas dupa ce ai golit radiatorul .
                      Pentru siguranta este bine sa folosesti acelasi tip de antigel pentru intreaga cantitate indicata in cartea masinii .

                      Comment


                      • #12
                        kuhlershutz G40 G30 G34 G05 G48 FCG20 G22 coolants coolants for car electric cars BEV






                        W124: NUMAI 325.0 verde/albastru!

                        Salutari Helmut

                        Comment


                        • #13
                          Am o mica intrebare catre domnul Helmut. Unde ati gasit dumneavoastra date precum ca 325.0 este pentru w124, fiindca in site-urile atasate gasesc doar tipuri de antigel recunoscute de mercedes cu standardul 325.0 si 325.3 ( in ultimul se gaseste si cel care l-am pus eu in motor - Aral Antifreeze Silikatfrei).
                          Stima.

                          Comment


                          • #14
                            Eu in toate masinile cam de 3 ani pana acum, am folosit G12 (Rosu) impreuna cu apa demineralizata, inclusiv acum in motor la 208 D (e la fel ca pe w 124 numai ca de 2300 cmc) am bagat g12, 3 litri + un bidon de 5 litri de apa demineralizata nu distilata...
                            Cu nici una nu am avut inca probleme cu instalatia de apa sau cu pompele...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by DumiMoldoveanu View Post
                              Am o mica intrebare catre domnul Helmut. Unde ati gasit dumneavoastra date precum ca 325.0 este pentru w124, fiindca in site-urile atasate gasesc doar tipuri de antigel recunoscute de mercedes cu standardul 325.0 si 325.3 ( in ultimul se gaseste si cel care l-am pus eu in motor - Aral Antifreeze Silikatfrei).
                              Stima.
                              Buna Dumi

                              Antigelul 325.3 (rosu) NU este prevazut pentru motorul tau!
                              Te rog citeste atent norma 325.3

                              Printe altele fiindca nu contine silicati.
                              El este prevazut NUMAI pentru motoare utilitare si industriale.

                              Si deoarece este INTERZIS amestecul lui cu antigeluri de alte culori:

                              1. Scoate acel Aral Silikatfrei (fara silicati) 325.3 COMPLET din motorul tau!
                              Adica golesti sistemul de racire la surubul la motor.
                              2. Apoi spala sistemul de racire cu furtunul (apa curgatoare), pana iese numai apa curata. Atentie: numai la motorul rece!
                              3. Apoi pune surubul la loc si umple sistemul der racire doar cu apa.
                              Incalzesti motorul (Nu fierbinte - caci altfel se depune calciu).
                              Golesti din nou sistemul de racire.
                              4. Repeti punctul 3. Atentie: apa numai la motorul rece.
                              5. Umple sistemul de racire cu amestecul antigel 325.0. Atentie: motorul rece!
                              6. Aerisirea sistemului de racire (Capacul la rezervor deschis, motorul mergand, pana ajunge la 70...80°C, maseaza furtunurile ca sa eviti bule de aer, relantiu si cu turatie, etc., etc.).
                              7. Daua sau trei drumuri de control.

                              Daca vrei sa fi sigur de calitate, te rog procura-ti G48 concentrat (albastru/verzui) al firmei BASF - inventatorul antigelului!!!
                              Poza ti-am postat-o. Pretul 5...8 euro (bidon 1,5 litri concentrat).

                              Amestecul il faci 40% G48 cu 60% apa demineralizata (in comert ii zice distilata). Apa distilata adevarata este foarte scumpa, n-o gasesti asa de usor si este daunatoare.

                              Salutari Helmut

                              PS. Mai jos un link pentru foaia (Blatt) 310.1 din "biblia Mercedes" BeVo care se ocupa in mod general cu antigeluri anticorosive.
                              Din pacate aceste norme Mercedes sunt numai in limba engleza sau germana.

                              Die Mercedes-Benz Betriebsstoff-Vorschriften zeigen eine Übersicht der Anforderungen der im Fahrzeug benötigten Betriebsstoffe und der empfohlenen Produkte. Betriebsstoffe sind alle zum Betrieb eines Mercedes-Fahrzeugs / Aggregats erforderlichen Flüssigkeiten bzw. Schmiermittel z.B. Kraftstoff, Motoröl, Getriebeöl, ATF, Bremsflüssigkeit, Kühlmittel, Scheibenwaschmittel, etc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF