salutare tuturor,
de 4 luni sunt posesorul unui benzinar a 160 din 99,
am avut cateva probleme care s-au remediat (schimbat bobina si fulie arbore), dar am mai depistat si altele:
- cand pornesc masina dimneata (sau cand este motorul rece) daca tin apasat ambeiajul se aude ca si cum ar merge in 3 pistoate, cum eliberez ambeiajul nu se mai aude acel trancanit
- daca iau o groapa cu roata st spate in curba cu viteza ceva mai mare spatele intra in derapaj (intra asr-ul) - ese posibil sa fie de la amortizoare?
- butonul de la haion ramane blocat, trebuie sa-l scot cu cheia (are un arc ceva sa fi cedat)
dupa ce am achizitionat masina am facutl schimbul de ulei si filtre, am facut deja 6000 km si as vrea sa stiu daca la urmatorul schimb (10000) trebuie sa schimb iar toate filtrele sau pot schimba doar filtru ulei, eventula aer, benzina am alimentat doar din petrom/omv
de 4 luni sunt posesorul unui benzinar a 160 din 99,
am avut cateva probleme care s-au remediat (schimbat bobina si fulie arbore), dar am mai depistat si altele:
- cand pornesc masina dimneata (sau cand este motorul rece) daca tin apasat ambeiajul se aude ca si cum ar merge in 3 pistoate, cum eliberez ambeiajul nu se mai aude acel trancanit
- daca iau o groapa cu roata st spate in curba cu viteza ceva mai mare spatele intra in derapaj (intra asr-ul) - ese posibil sa fie de la amortizoare?
- butonul de la haion ramane blocat, trebuie sa-l scot cu cheia (are un arc ceva sa fi cedat)
dupa ce am achizitionat masina am facutl schimbul de ulei si filtre, am facut deja 6000 km si as vrea sa stiu daca la urmatorul schimb (10000) trebuie sa schimb iar toate filtrele sau pot schimba doar filtru ulei, eventula aer, benzina am alimentat doar din petrom/omv
Comment