Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Carlig remorcare W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Carlig remorcare W126

    Buna ziua,
    Ma intereseaza si pe mine daca stiti pe cineva care vinde si cum se monteaza un carlig de remorca pentru W126. M-am uitat la masina, in spate sub bara unde este decupata nu are nici un sistem de prindere, sunt decat 2 gauri cam la 20-30 cm una de alta pe care sunt puse niste capace de plastic. Nu le-am dat inca jos, astept un sfat sau o parere avizata despre sistemul de prindere.
    Multumesc,
    Liviu

  • #2
    Pentru W126 cel mai bun furnizor de carlige de remorcare este ORIS sau WESTFALIA.

    Uite un exemplu de schema al unui sistem ORIS:


    Am dat exemplu cu ORIS, pentru ca ei sunt cei care au dotat si sistemele originale optionale pe W126. Codul pe original unui astfel de sistem este A126 310 00 53



    Toate cele bune !

    Comment


    • #3
      Vezi aici, eu am cumpărat de la ei, plata la livrare prin curier
      Carlig remorcare, autoturisme, autoutiliare ⭐ Carlige Auto, carlig auto, carlig remorcare demontabil automat, carlig remorcare semidemontabil, carlig fix. ☑️ Vezi ofertele Carlige Auto
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Originally posted by Levi View Post
        Vezi aici, eu am cumpărat de la ei, plata la livrare prin curier
        http://www.carligeauto.ro/index.php?c=katalogus&p=438
        Ai reusit sa-l montezi singur fara mari eforturi? Ai tot ce iti trebuie acolo in kit sau mai trebuie sudat sau facut si altceva?
        Pe scurt daca se merita sa le dau banii pe montaj sau pot sa-l fac eu acasa.

        Comment


        • #5
          Cei care mi-au citit şi restul threadurilor, ştiu că eu acum sunt în faza de retuşări tinichigerie. Trebuie să schimb cromurile pe bare, cu ocazia asta trebuie să dau jos bara spate, abia atunci voi monta şi cârligul. Deocamdată este legată partea electrică (priza), dar coletul cu cârligul a venit "all-inclusive", adică certificat de garanţie, certificat de conformitate, cablu, priză, şuruburi, tot. Este o schemă de montaj atât pt. partea electrică, cât şi pt. cârlig în sine, acolo zice că mai trebuie să dai 6 găuri de 11 mm, şuruburile fiind livrate în colet, după cum am precizat. Dacă vrei, îţi scanez schiţa şi şi-o trimit, cu traducerea aferentă, că-i în ungureşte. Ce nu face omu' pt. o bere (fără alcool) ... În rest, ai site-ul cu nr. de telefon al importatorului (sunt din Braşov, şi au fost foarte corecţi, nu au cerut avans, am plătit numai la ridicarea coletului).
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Te apuci sa dai gauri .. vezi sa smantanesti bine zonele unde faci gaura ..sa pui antifon ..draci ca de acolo incepe o rugina de toata frumusetea.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by sovieticool View Post
              Te apuci sa dai gauri .. vezi sa smantanesti bine zonele unde faci gaura ..sa pui antifon ..draci ca de acolo incepe o rugina de toata frumusetea.
              Ce să fac cu omu' ăsta, că iară' mă sfădeşte ... Stai să ajung în faza aia, că mai am o frică şi în legătură cu vopseaua, poate nu-mi nimereşte culoarea ... Zi repede că iar' mă agit ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Pai cum sa nu te sfadesc cand vad cat te chinui ..faci treaba acolo la carlig..si in 2 - 3 ani ti se rupe spatele cand vrei si tu sa tragi ceva.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Levi View Post
                  Dacă vrei, îţi scanez schiţa şi şi-o trimit, cu traducerea aferentă, că-i în ungureşte. Ce nu face omu' pt. o bere (fără alcool) ...
                  Te rog frumos ! Si multumesc de explicatii.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sovieticool View Post
                    Pai cum sa nu te sfadesc cand vad cat te chinui ..faci treaba acolo la carlig..si in 2 - 3 ani ti se rupe spatele cand vrei si tu sa tragi ceva.
                    Sati liniştit, că n-o s-o folosesc la tractări, că atunci ar trebui să-i pun şi girofar d-ăla galben. Las' că după-masa am să-i scanez la colegu' Liviu schiţa, şi ai să vezi şi tu cum arată.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by liviumircea View Post
                      Te rog frumos ! Si multumesc de explicatii.
                      Promiss is a promiss. N-am reuşit să scanez (chix imprimanta), dar am făcut o poză, şi am dat cu Paint, e o operă de artă, ce mai... Acum încerc să traduc cât mai exact paşii care trebuie urmaţi:
                      1. Se demontează bara.
                      2. Se potriveşte cârligul la găurile existente. Se execută găurile pe plăcile de la capetele cârligului (câte una, deasupra găurilor şuruburilor de fabrică - cu albastru), cu un burghiu D11.
                      3. Se prinde cârligul conform schiţei, şi se fixează cu ajutorul şuruburilor.
                      4. Se execută cele 4 găuri de la placa de reazem (în spatele cârligului propriu-zis) până în compartimentul portbagajului, cu un burghiu D11. Se introduc şuruburile.
                      5. Se strâng toate şuruburile cu o forţă de 40+5 Nm.

                      Sper că ţi-am fost de ajutor.
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu detalii de la montajul cârligului pe maşina mea. Totodată, trebuie să fac nişte rectificări în legătură cu informaţiile postate aici de mine, dar care mi-au fost furnizate de către importatorul cârligului. Este ceva de genul Radio Erevan ...
                        1. Cârligul se potriveşte, dar cu mici ajustări: la placa de reazem este nevoie de o decupare (poza 4), deoarece pe fundul compartimentului roţii de rezervă există o întăritură (ranforsare îi zice, parcă) în exterior, care te aruncă cu cca. 3 mm în afară, ceea ce face ca, cârligul să nu mai culce perfect pe caroserie sus, la şuruburile principale. Plus de asta, mai trebuie dezdoită un pic placa respectivă, să aibă unghi a lumea, pt. că nu urmăreşte exact curbura apărătorii roţii de rezervă. Precizez că încă nu erau date găurile pt. placă la momentul "şedinţei foto".
                        2. Importatorul susţine - e drept, după specificaţiile producătorului - că montajul nu necesită decupaj în bară. Într-un loc zice că nu, în alt loc precizează totuşi că la unele modele este nevoie de un singur decupaj mic. Această a doua variantă e valabilă, chit că eu am întrebat expres, şi mi s-a spus că NU. Tot în poza 4 se vede cum se face această decupare, într-adevăr nu se vede decât dacă te apleci sub maşină.
                        3. A treia problemă - dar aici încă nu mă pronunţ 100% - este următoarea: la proba cu bara montată s-ar părea că îmi va arunca toată bara mai în spate cu exact grosimea plăcilor exterioare ale cârligului, deoarece cârligul vine pe caroserie, între caroserie şi bară. N-am fixat încă bara cu şuruburile strânse (mai trebuie să pun cromurile), dar se poate să am probleme la curbura bosajului roţii spate, bara urmând această linie, care va fi decalată cu vreo 5 mm. Nu ştiu dacă am reuşit să fiu cât de cât explicit, dar mi-am dat toată silinţa. Aştept felicitările .
                        P.S. Mai aveam o poză numai cu cârligul montat, fără bară, dar am reuşit de am şters-o din aparat până să ajung la calculator. Sorry ...
                        Attached Files
                        Last edited by Levi; 06-28-2010, 19:52 PM.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Levi View Post
                          P.S. Mai aveam o poză numai cu cârligul montat, fără bară, dar am reuşit de am şters-o din aparat până să ajung la calculator. Sorry ...
                          Here is the missing picture
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Levi View Post
                            Here is the missing picture
                            Levi, da-mi te rog nr. tau de telefon. Multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by liviumircea View Post
                              Levi, da-mi te rog nr. tau de telefon. Multumesc!
                              Şi dacă ţi-l dau ţie, eu cu ce rămân ? Nr. este 0745-634537, dar te puteai uita şi la profilul meu, este pus şi acolo.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF