Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care sunt diferentele intre 200 si 220 cdi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Care sunt diferentele intre 200 si 220 cdi?

    De curand mi-am luat un w211,200cdi din 2006, model cu 122cp.Intelesesem ca este practic aceeasi masina cu 220 cdi care are 150cp,diferenta facand-o doar softul.Astazi am auzit insa alta varianta.Mai exista si alte diferente,precum injectoarele,turbina,nu mai stiu ce galerie de evacuare,,etc.
    Eu as fi tentat,in masura in care nu este f costisitor,sa inlocuiesc exact acele componente care difera,pt a-mi transforma masina intr-un veritabil 220cdi.
    Bineinteles ca o parere avizata voi afla la reprezentanta,dar poate ca unii dintre voi v-ati confruntat cu aceeasi intrebare.Fie ca e vb de a transforma un 200cdi in 220 cdi sau un 1,9 TDI in 1,9 TDI.@ Astept pareri.
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    ) Scuza`ma colegu` dar esti putin comic... la faza ca vrei sa schimbi toate cele... poti sa schimbi tu tot motoru` ca masina ca iesita din fabrica nu mai este. Gandeste`te ca numai turbina aia e peste 1000 euro !

    Sfatul meu prietenesc si mult mai putin costisitor e sa`i faci un chip tuning care te duce pana la vre`o 170 cai fara probleme pt. motor... sau daca vrei doar 150 cu atat mai bine!
    Simplu si fara dureri de cap... si daca faci lucrul asta la o firma specializata capeti si garantie... iar daca nu esti multumit de performantele masinii se poate readuce la starea initiala...

    Cele bune!

    Comment


    • #3
      Originally posted by cipa View Post
      ) Scuza`ma colegu` dar esti putin comic... la faza ca vrei sa schimbi toate cele... poti sa schimbi tu tot motoru` ca masina ca iesita din fabrica nu mai este. Gandeste`te ca numai turbina aia e peste 1000 euro !

      Sfatul meu prietenesc si mult mai putin costisitor e sa`i faci un chip tuning care te duce pana la vre`o 170 cai fara probleme pt. motor... sau daca vrei doar 150 cu atat mai bine!
      Simplu si fara dureri de cap... si daca faci lucrul asta la o firma specializata capeti si garantie... iar daca nu esti multumit de performantele masinii se poate readuce la starea initiala...

      Cele bune!
      Pai,....mai pretcene,eu am zis ca as schimba in cazul in care se poate nu in cazul in care m-ar costa cat vreo juma de masina.Daca cumva diferentele constau doar intr-o piesa de vreo 30 de euro de pe la turbina si in soft?!
      Eu am intrebat,am fost intre timp si pe la reprezentanta unde e secret de stat si am primit raspunsul "nu sta nimeni sa ia piesa cu piesa sa vada care e la fel si care difera".Deci...cercetarile continua.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #4
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        Pai,....mai pretcene,eu am zis ca as schimba in cazul in care se poate nu in cazul in care m-ar costa cat vreo juma de masina.Daca cumva diferentele constau doar intr-o piesa de vreo 30 de euro de pe la turbina si in soft?!
        Eu am intrebat,am fost intre timp si pe la reprezentanta unde e secret de stat si am primit raspunsul "nu sta nimeni sa ia piesa cu piesa sa vada care e la fel si care difera".Deci...cercetarile continua.
        Normal ca e secret de stat... Eu ti`am zis cel mai bine ce poti sa faci. E alegerea ta oricum... spor la "sapat" informatii!

        Comment


        • #5
          Originally posted by ionutz_ng View Post
          Pai,....mai pretcene,eu am zis ca as schimba in cazul in care se poate nu in cazul in care m-ar costa cat vreo juma de masina.Daca cumva diferentele constau doar intr-o piesa de vreo 30 de euro de pe la turbina si in soft?!
          Eu am intrebat,am fost intre timp si pe la reprezentanta unde e secret de stat si am primit raspunsul "nu sta nimeni sa ia piesa cu piesa sa vada care e la fel si care difera".Deci...cercetarile continua.

          Fa-i o resoftare si dai mai multi cai nu te complica sa faci schimburi de piese ca-ti plangi de mila dupa aia si daca vrei ceva original facut vindeo si ia-ti un 220 cdi direct de 150 de cai si gata,ca la modificari de gen''dat mai multi cai''s-ar putea sa-i dai si turbina peste cap daca operatiunea ti-o face un nepriceput.

          Comment


          • #6
            M-a interesat si pe mine chestia asta mai demult, cand a trebuit sa cumpar un Logan si mai nou pentru Mercedes Benz e200 vs e220 (dar w210, nu 211 cum vrei tu).

            Sper sa te ajute sa-ti faci o idee.


            Logan 1.5 dci (65cp / 70cp / 85cp - aici am gasit cea mai explicita documentatie):
            • La varianta de 65 de cp lipseste intercooler-ul si este euro 3
            • varianta de 70cp e identica cu cea de 65, doar ca i s-a adaugat intercooler si este euro 4
            • varianta de 85 de cai are urmatoarele modificari:
              • intercooler cu palete mai rezistente (ceva aliaj special)
              • tunelul dintre intercooler si motor modificat (tot ceva material special)
              • injectoare cu deschidere putin mai mare si mai groase
              • turbina modificata (modificat unghiul gazelor sau ceva de genu')
              • ambreiaj hidraulic
              • cutie de viteze actionata cu cabluri si alte rapoarte


            Pana la acum la Mercedes w210, E200 vs E220 am gasit asa:
            • e200 nu are intercoler
            • ... si cam atat, dar inca mai caut


            Concluzia e ca diferentele pot sa fie multe la numar, desi nu se vad. Resoftarea ramane cea mai simpla "solutie", doar ca trebuie sa constientizezi riscurile la care te supui:
            • uzura rapida asupra ambreiajului
            • injectoarele lucreaza la un flux ceva mai mare de motorina decat au fost proiectate, deci s-ar putea sa cedeze mai repede
            • turbo si erg-ul pot cadea foarte repede (prin resoftare ti se elimina "timpul mort" care e menit sa protejeze turbo, dar nu stiu cat de valabil este pentru mercedes pentru ca el este foarte mic si nu se simte ca la alte marci)
            • consum ceva mai marisor (desi toti care iti fac resoftare o sa zica invers, nu crede, pentru ca iti modifica si consumul afisat incat sa nu mai indice consumul real)


            Sincer nu cred ca se merita sa apuci sa schimbi piese, ce mai indicat e un soft-tunning "moderat", astfel incat sa castigi cativa caluti si ceva cuplu care sa te ajute din cand in cand (cand ai nevoie in depasiri de exemplu). De obicei cei care iti fac soft-tunning-ul iti ofera vreo 2-3 variante de tunning, in functie de ce anume vrei. Eu ti-as recomanda sa alegi varianta de tunning ceva mai slaba (cu un castig de putere mai mic, nu maximul).

            Daca vrei sa iti faci soft-tunning si sa mergi cu pedala la podea tot timpul s-ar putea sa ai probleme mult mai repede decat te astepti.
            ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              De curand mi-am luat un w211,200cdi din 2006, model cu 122cp.Intelesesem ca este practic aceeasi masina cu 220 cdi care are 150cp,diferenta facand-o doar softul.Astazi am auzit insa alta varianta.Mai exista si alte diferente,precum injectoarele,turbina,nu mai stiu ce galerie de evacuare,,etc.
              Eu as fi tentat,in masura in care nu este f costisitor,sa inlocuiesc exact acele componente care difera,pt a-mi transforma masina intr-un veritabil 220cdi.
              Bineinteles ca o parere avizata voi afla la reprezentanta,dar poate ca unii dintre voi v-ati confruntat cu aceeasi intrebare.Fie ca e vb de a transforma un 200cdi in 220 cdi sau un 1,9 TDI in 1,9 TDI.@ Astept pareri.
              Hai colegu' Ionutz doar atat? Ma asteptam sa zici ca vrei sa ii pui un V8 de 126, sau v12 de balena biturbo cel putin).
              i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

              Comment


              • #8
                tunning= da cu "Dacia " in perete poate iti pica un "Renault" din ea....
                Vrei putere?
                -Iti iei masina cu V8 ,orice tunning suna la fel de penal ca fetele care sunt pe centura...
                Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
                Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

                Comment


                • #9
                  Originally posted by valikwild View Post
                  Hai colegu' Ionutz doar atat? Ma asteptam sa zici ca vrei sa ii pui un V8 de 126, sau v12 de balena biturbo cel putin).
                  Sincer,cand am vazut ca a mai scris cineva pe topicul asta am zis,stai sa vezi ca vin oamenii acum cu noi descoperiri.Si dau peste raspunsul tau....Ce te-a apucat sa dai raspunsul asta absolut inoportun?
                  .Din pacate,in tara in care traim oameni (si raspunsuri) precum cel al lui Luxian sunt din ce in ce mai rari.Pacat.
                  Last edited by ionutz_ng; 11-23-2009, 05:33 AM.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionutz_ng View Post
                    Sincer,cand am vazut ca a mai scris cineva pe topicul asta am zis,stai sa vezi ca vin oamenii acum cu noi descoperiri.Si dau peste raspunsul tau....Ce te-a apucat sa dai raspunsul asta absolut inoportun?
                    .Din pacate,in tara in care traim oameni (si raspunsuri) precum cel al lui Luxian sunt din ce in ce mai rari.Pacat.
                    Mai Ioane...parca nu ai sti despre ce vorbeste. Era o gluma si nici macar una naspa.
                    Una peste alta poti da un search ca stiu sigur ca este un topic legat de W203 cu aceeasi tema. Erau pe acolo niste baieti destepti care printre altele au explicat tot felul de sisteme si au postat si curbe de acceleratie si de cuplu. Interesant. Cum spuneam fa acest search si vezi ce iese. Eu personal sunt de parere ca chipul e cel mai bun.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ionutz_ng View Post
                      Sincer,cand am vazut ca a mai scris cineva pe topicul asta am zis,stai sa vezi ca vin oamenii acum cu noi descoperiri.Si dau peste raspunsul tau....Ce te-a apucat sa dai raspunsul asta absolut inoportun?
                      .Din pacate,in tara in care traim oameni (si raspunsuri) precum cel al lui Luxian sunt din ce in ce mai rari.Pacat.
                      Inainte aveai mai multa imaginatie si de aceea. Pur si simplu am fost dezamagit. Si ca sa fiu ontopic, las-0 asa, masina chip-uita e ca un sportiv pe steroizi, si daca vrei modificari majore, pregateste cateva mii, daca vroiai 220 aia trebuia sa iti cumperi. Asa e, tara de tot rahatul, cu oameni care pentru putina caterinca( care sincer si-o merita) sar de cur ca arsi. Macar ia in considerare ideea mea cu v12 biturbo, asta ca sa nu iti pierzi farmecul de tot.
                      i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                      Comment


                      • #12
                        Ce a uitat Luxian sa precizeze:
                        - E200 cdi (85kw/116) este identica cu E220 cdi (105 kw/143), cu exceptia softului (motorul e identic si are 2148cmc). Mai exista o varianta de e200 cdi de 125 cp de aia nush nimic, doar ca are motorul de 1995 cmc. Poate la aia se referea Luxian ca nu are intercooler. Eu am E200 cdi si imi doresc sa pun softul original de E220 cdi, pentru ca e strict legat de soft acea diferenta de putere si consumul e doar cu maxim 0,5l/100 km mai mare. Legat de Dacia... hai sa nu ne facem de ras si sa discutam despre o bucata de tabla,pentru ca nu merita timpul pierdut.
                        P.S. Toate cele scrise mai sus se refera la W210.

                        Comment


                        • #13
                          @SirDeadline: când am scris că nu are intercooler, m-am bazat pe spusele unui user de pe forum (zicea că vrea să-i pună). Şi de atunci nu am mai găsit alte diferenţe la piese.

                          Să ştii totuşi că am o părere destul de bună despre Logan, care e încă în familie
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SirDeadline View Post
                            Ce a uitat Luxian sa precizeze:
                            - E200 cdi (85kw/116) este identica cu E220 cdi (105 kw/143), cu exceptia softului (motorul e identic si are 2148cmc)......
                            P.S. Toate cele scrise mai sus se refera la W210.
                            Tocmai din cauza unor "experti" ca tine am luat eu de buna sa cumpar un e200 cdi crezand ca doar schambandu-i softul o sa-l fac 220 cdi.Oameni ca tine care vb fara sa aiba pic de discernamant.Ai verificat cumva tu piesa cu piesa cele 2 modele si sunt identice?Ti-ai paria tu viata ca sunt identice cele 2 masini cu exceptia softului?De ce sunt atat de multi oameni care arunca cu vorbe dupa cum li se pare lor?
                            Sunt o groaza de diferente intre e200 si e220 cdi (atat la w210 cat si la w211),ca de ex latimea ambreiajuluui la cutia de viteze,injectoare,turbina,galeria de admisie,etc.Cu alte cuvinte ca sa transformi un e200 cdi in e220 cdi in afara softului trebuie sa mai schimbi si piese de cateva mii de euro bune,cel putin.
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • #15
                              SirDeadline , te asigur ca sunt diferente la motorul de E200 fata de cel de E220 , eu am un E200 si am vrut sa fac acelasi lucru , sa caut modalitati sa ii maresc puterea ( mentionez ca in mom in care am luat eu acest W211 era o diferenta sesizabila de pret intre E200 si E220).

                              In primul rand, da, este vorba si de soft in problema!

                              Volanta si ambreiajul difera vizibil intr-e ele, dar sistemul de prindere este acelasi(la E200 acestea sunt mult mai mici ca marime piesele fata de cele de E220, dar se potrivesc si piese de E220),asa cum am spus, sistemul de prindere este acelasi, asta am testato eu, vorbesc din experienta! Am pus pe masina(E200 W211, 75kw/102CP) ambreiaj si volanta de E220-150 cp).

                              Din cate am inteles in mom in care ii pui soft , ii creste f putin presiunea in turbo ( cam cu 0,1-0,2 bari, ceea ce este o diferenta irelevanta )

                              Pentru evacuare, dati seama ca ai filtru de particule, care trebuie sa inregistreze anumite valori de presiune(ai 2 senzori de presiune in filtrul de particule - 1 la intrarea gazelor si celalalt la iesire), daca , presiunea difera fata de valorile din computer, atunci iti da eroare in sistem si motorul merge pe avarie(adica,nu ii da voie la turbo sa actioneze).

                              Motoarele sunt cam aceleasi, dar unele piese difera ca marime doar!! exemplu, discul de ambreiaj pentru W211 E200 102CP este mai mic decat cel de W211 E220 150CP, deci, daca ai de gand sa ii faci acest chip-tuning laudat de unii, gandeste-te la costurile ce vor urma dupa aceste modificari. Iti dai seama ca in primul rand , in mom in care masina va avea 150 CP, discul de ambreiaj de pe un E200 102/122 CP nu va face fata prea bine fortelor !! ...

                              Ca exemplu, un disc de ambreiaj si o volanta noi pentru E200 / 102 CP mau costat cam 2900 ron !!! iar daca as fi pus aceleasi piese dar de la E220 / 150 CP , m-ar fi costat in jur de 3500 ron.(sfatul meu, daca schimbi vrodata ambreiajul si volanta la un E200 , pune ambreiaj si volanta de E220 /150 CP) .. In ambele cazuri nu am mentionat si mana de lucru !!! adica vro 400-500 ron !!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF