Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care sunt cele mai bune cauciucuri de Sprinter ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Care sunt cele mai bune cauciucuri de Sprinter ?

    Salutare tuturor Sprintenistilor !!!!Dupa o cautare in amanunt pe acel forum,nu am gasit nimic legat despre ce fel de marca de cauciucuri folositi la Sprinter.Si aici ma refer la cei care fac km multi pe an,la cei care cara extra-greutate,pentru a sti care sunt mai rezistente,care merita investitia avand in vedere ca sunt destul de scumpe,pe care sa le cumparam pentru a nu ne trezi ca dam o caruta de bani si dupa 30000 se tocesc,fac diverse galme sau explozii.Deschid acest topic si astept cat mai multe pareri in ideea in care ,ma voi afla printre cei care vor trebui sa circule cu masina sigilata,motiv pentru care nu ma voi putea baza pe roata de rezerva ci pe gumele de pe masina.
    De inceput vreau sa spun ca eu ma gandesc sa achizitionez modelul Bridgestone M723,model pe care l-am avut pe o masina in 2003,la un pret destul de piperat atunci 850 lei x 4 bucati noi,dar cu care am facut cam 200000 km in tara cu o greutate de 1500-2000 kg frecvent.Modelul este m+s in multe cataloage vine ca model intermediar iar in unele apare ca si profil de iarna.Eu le-am folosit tot anul,pe vremea aia nu se stia de cauciuc de iarna sau vara,dar pot spune ca am fost super multumit de ele.Caram marfa la Tulcea,care este numai dealuri,si urcam pe zapada chiar si cu 4-500 kg dupa ce mai descarcam,acolo unde cei cu Masterul sau Ducato,cu tractiune fata nu puteau urca.Din acest motiv ma gandesc la ele.Deasemenea am mai prins o idee de pe aici sa pun de 195 si nu de 225,fiind mai inguste castigi la consum,dar nu stiu cum sta masina pe ele.
    Astept acum pe cei familiarizati cu aceste probleme,sa incercam sa facem un top cu cele mai bune cauciucuri,pentru a ne fi mai usor pe viitor in a face alegeri.Stima.
    PS:sper sa nu intru in conflict cu politica forumului legat de publicitate sau alte probleme.Daca este postat gresit rog sa fie mutat la locul lui.Sincer nu cred ca putem face acest top fara marca fiecarui tip de anvelopa.Mentionez ca nu detin si nu intentionez sa comercializez pe viitor nici un tip de cauciuc,motivul deschiderii acestui topic fiind doar pur informational in vederea unei cat mai bune alegeri a anvelopelor.Stima
    Last edited by Cristi Nazarov; 02-23-2013, 12:55 PM.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

  • #2
    De la inceput...voi scrie recomandarea mea... 1. Michelin Agilis 2. Continental Vanco 2

    Acum vreo 8-10 luni, nu mai retin exact(ar trebui sa ma uit pe facturi, la data si km)...m-am gasit in aceiasi postura. Pe masina aveam Sava TRenta M+S...aproape de semnele acele. Asa cumparasem duba...si toamna+iarna mi-am facut treaba cu ele, desi erau ovalizate si masina tragea si se legana, la o anumita viteza. Si cum de ceva vreme...merg numai pe nou, la absolut orice...mai ales la masina(mai bine fac foamea, si am baza pe masina cu 2500-3000kg incarcatura)...si am inceput sa caut cauciucuri.

    Pe net,pe la diverse firme, si din ce am mai vorbit cu alti soferi(am contact zi de zi)...Michelin Agilis....care sunt si cele mai scumpe, cele mai bine cotate, cele mai laudate,cele mai renumite...cele mai....
    Si Continental Vanco 2....am eu impresia ca la Sprinter astea se pun din fabrica.

    Eu negociat cu o firma, gasita pe net,din Piatra Neamt, si la recomandarea lor...am facut un efort si am luat Michelin Agilis....la 550/buc...pret foarte bun, cel mai mic de pe piata... Cauciucurile au venit si le-am montat la Dinamic 92, un depozit/service roti pe centura Bucurestiului...(aproape de iesirea pe A3)... Toata povestea montat+echilibrat = 2300lei / 4buc

    Am specificat, si am fost atent...ce recomand tuturor...la data fabricatiei(ale mele erau cu o luna inainte fabricate) si provenienta (la mine Polonia).

    Pe langa reclama, sa scriu cateva din avantajele, mele :
    - imediat masina si-a schimbat comportamentul...nu trage,nu se leagana
    - sunt foarte silentioase
    - nu am mai avut nici cea mai mica grija/problema de cand le-am pus
    - o sa verific si scriu exact km.dar la vreo 35000km, nu se cunoaste cine stie ce uzura....eu cred ca mai merg inca pe atat si poate si mai mult.

    Au fost folosite...si cu incarcatura de 2500-3000kg, unde a fost marita presiunea...la 4,5spate...sincer am scapat de grija lor.

    Ca minusuri:
    - pe zapada,polei....tractiune "precara"....eu am mers ceva cu ele si iarna...noroc ca s foast iarna blanda in sud.

    Fa un efort si pune ceva bun,de calitate....pt ca nu e de joaca. Al recomandare ar fi , vara-cauciucuri de vara, iarna-cauciucuri de iarna. Am auzit de cauciucuri de iarna, folosite vara...se uzeaza f repede,plus la temperaturi f mari+incarcaturi mari=risc explozie...
    Last edited by juice_2407; 02-23-2013, 20:55 PM.

    Comment


    • #3
      Cristi am vazut ca ai scris ceva de 195/70/15

      Eu cred ca se pierde la capitolul stabilitate...pata de contact, parca asa se numeste este mai ingusta.

      Am impresia...ca 195/70/15 au fost puse doar la 308,care au sarcina,putere mai mica....si jante mai injuste de 5,5j

      Pt tine, la 316..225/70/15. Uite un site, cred ca se vede...si diferenta, dintre 195/70 si 225/70...la circumferinta de rulare, par si mai mici in diametru, iar vitezometrul iti va da si o oarecare eroare....

      Comment


      • #4
        Am luat Sprinterul cu Michelin pe fata,folosite dar inca bune.
        Am facut vreo 60 K km si cred ca mai merg inca o vara cu ele.
        Sunt fabricate in 2008,o sa le schimb de batranete.
        Calitate super,recomand oricui chiar daca sunt putin mai scumpe.
        Greutate pun intotdeauna.

        Pe spate am punte dubla,echipata vara cu GoodYear..la fel am vreo 50 K pana acum si cred ca mai fac 50K cu ele.
        Iarna am Semperit pe toate rotile si la fel sunt super multumit.

        Nu va zgarciti la cauciucuri,luati calitate si iesiti mai ieftin !!

        PS:Tot la Dinamic 92 e incaltata dar la sediu in Piatra NT !!

        Comment


        • #5
          "Ca minusuri:
          - pe zapada,polei....tractiune "precara"....eu am mers ceva cu ele si iarna...noroc ca s foast iarna blanda in sud " - Pai ele sunt all seasons sau de vara?
          Cat priveste dimensiunea de 195 la mine e data in cartea de identitate ca si alternativa,dar am inteles de la cineva de la vulcanizare ca oricum scade circumferinta si masina coboara putin in inaltime,asa ca o sa renunt.
          Parerea mea despre Michelin la turisme si autoutilitare(exclus camioane,am avut pe un Volvo FL pe spate ,de noua masina si am facut 400000 km(patru sute de mii )si nici acum la 430000 nu sunt schimbate si ca profil mai au cel putin 35-40 % !!!)este ca sunt cam slabute,contrar tuturor parerilor pe care le respect.Faptul ca sunt fabricate prin Europa inclusiv Romania imi da senzatia ca sunt facute calitativ pentru..Europa de Est,si asta e doar parerea mea.
          Despre modelul meu in cauciucuri,pe care inca il mentin,Bridgestone M 723,pot spune ca este fabricat in Japonia,ceea ce spune ceva despre acest cauciuc,iar ca pret e tot pe undeva pe la 570-670 in functie de oferta,adica mai scump ca si Michelin.
          Acum ce sa spun ,am un var cu un Iveco Daily,punte dubla cu Michelin Agilis pe spate si are 180000 km pe extern si spune ca face si vara asta cat o mai tine !!!!!
          Tocmai de aceea am deschis acest topic pentru a vedea care sunt cele mai bune,cu cat mai multe pareri cu atat mai bine.
          Pot spune ca si eu sunt adeptul la lucru nou,pentru ca nu se merita efortul decat rareori dar nici atunci nu esti sigur !!!! Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            [QUOTE=Cristi Nazarov;292273]"Ca minusuri:
            - pe zapada,polei....tractiune "precara"....eu am mers ceva cu ele si iarna...noroc ca s foast iarna blanda in sud " - Pai ele sunt all seasons sau de vara?

            Ele sunt de vara. Dar eu am mers ceva si iarna,inclusiv pe zapada.... Bani de altele,de iarna nu am mai avut...second-hand...nici vorba. Sau mai urmaream la meteo...prognoza, astfel incat sa nu ma prinda zapada,polei in afara orasului

            Pana la urma cred eu ca diferentele din marci,modele e foarte mica. Mai ales intre cele premium. Asa daca e sa compari o marfa chinezeasca cu un Michelin, Dunlop etc...acolo te sperii

            Comment


            • #7
              Semperit Van Grip de iarna, destul de bune la aderenta/franare/zgomot fabricate in Portugalia, 97 euro/bucata, dupa aproximativ 35.000 km uzura 30% fata si 40 % spate. Acu o saptamana le-am inversat spate cu fata, cred ca mai merg vreo 30.000 fara probleme.

              Sportiva Van Snow de iarna. Cauciucuri fabricate in fostele fabrici ale Continentat din Germania si Franta, iar mai nou in Romania si Slovacia (cred). Ale mele Made in Germania, pret 86 euro/bucata, am mers anul trecut vreo 70.000 km iarna si erau la maxim un 50-55 % uzura, tot cu inversare dupa 30.000 km fata cu spatele.

              Dunlop LT de iarna, fabricate in Polonia, pret 92 euro/bucata. Bune ca aderenta, dar doar dupa 35.000 au ajuns la uzura maxima, nu se mai putea circula cu ele. Nu le recomand, raportul pret/calitate nu se merita.

              Goodyear Cargo de vara, fabricate prin Cehia sau Slovacia, pret 90 euro/bucata, pe uscat bune, dar la ploaie aderenta e foarte mica (personal nu imi plac).

              Michelin Agilis de vara fabricate in Franta, pret 109 euro/bucata, cele mai bune in regimul de transport Romanesc (incarcatura 2-3 tone + remorca). Ca uzura inversate fata/spate merg si 100.000 km.

              Toate cauciucurile cumparate din Germania.

              Comment


              • #8
                Vad ca preturile sunt bune la ele ,in schimb astept si eu sa vad durata de viata de cel putin 100000 km la anumite modele...Avand in vedere ca urmeaza sa bag o medie de 20000 km pe luna...ma cam sperie durata de viata la aceste cauciucuri.Poti sa imi spui de unde anume le cumperi din Germania,o retea anume de magazine sau de oriunde?
                Dunlop si Pirelli de iarna am avut pe un sprinter modelul nou la munca dar au tinut tot asa doar o iarna si am fost foarte dezamagit de ele.Pirelli cel putin s-au tocit fff repede si la urma incepuse sa faca galme pe toata suprafata interior si exterior.Stima.
                Last edited by Cristi Nazarov; 02-24-2013, 17:47 PM.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Daca s-ar fabrica pentru 100 K Km, ar costa de 5 ori cele normale.
                  Dati SEARCH PE ANVELOPE / GUME si veti fi surprins de cate chestii s-au discutat deja pe aici!
                  Fara suparare. Nu exista anvelope dedicate unui anumit model. Seara buna!

                  Comment


                  • #10
                    Salutare dragi colegi, eu unul personal va recomand Goodyear Cargo G91, sunt foarte bune si le puteti achzitiona la orice punct service anvelope PREMIO (este retea nationala).
                    Am si eu doua intrebari pentru cei care spun ca anvelopele nu au mers un rulaj mare km.(ma refer la orice marca de anvelope)
                    1) Respectati intotdeauna cu sfintenie incarcatura de masinile dv?
                    2) Presiunea din anvelope este verificata periodic?

                    Toate cele bune.
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                      Salutare dragi colegi, eu u nul personal va recomand Goodyear Cargo G91, sunt foarte bune si le puteti achzitiona la orice punct service anvelope PREMIO (este retea nationala).
                      Am si eu doua intrebari pentru cei care spun ca anvelopele au mers un rulaj km mare.
                      1) Respectati intotdeauna cu sfintenie incarcatura de masinile dv?
                      2) Presiunea din anvelope este verificata periodic?

                      Toate cele bune.
                      GoodYear folosesc si eu vara pe spate (axa dubla) si pot spune ca mai pun peste greutratea maxima,dar maxim 2-300 kg.
                      Presiunea o verific periodic la vulcanizare....dar si cu degetul si ochiul zilnic.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cruiser View Post
                        GoodYear folosesc si eu vara pe spate (axa dubla) si pot spune ca mai pun peste greutratea maxima,dar maxim 2-300 kg.
                        Presiunea o verific periodic la vulcanizare....dar si cu degetul si ochiul zilnic.
                        Daca presiunea ar fii masurata cel putin de doua ori pe luna si incarcatura ar fii egala cu masa maxim admisa sunt sigur ca a-ti avea un randament maxim de km. Daca nu aveti presiune corespunzatoare randamentul in nr de km scade si cu 30%!!!!!!
                        Toate cele bune.
                        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by epurare_coco View Post
                          Daca s-ar fabrica pentru 100 K Km, ar costa de 5 ori cele normale.
                          Viata unui cauciuc depinde mult unde mergi(oras sau drum intins),stilul de condus,incarcatura..etc
                          Eu sper sa fac macar 80 k cu cele de pe spate,tin o evidenta scrisa !!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cruiser View Post
                            Viata unui cauciuc depinde mult unde mergi(oras sau drum intins),stilul de condus,incarcatura..etc
                            Eu sper sa fac macar 80 k cu cele de pe spate,tin o evidenta scrisa !!
                            Ai dreptate dar e foarte foarte important sa ai presiune corespunzatoare in avelope!!!
                            Toate cele bune.
                            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                            Comment


                            • #15
                              E clar ca principalul factor care prelungejste viata unui cauciuc este greutatea pusa pe masina si apoi presiunea.Conteaza mult sa faci presiunea cu anvelopele reci si nu dupa ce rulezi o distanta mare si apoi daca mergi precum un coleg mai sus cu 2500-3000 kg pe el nu mai poti avea pretentia sa te tina peste 100000 km.
                              Eu momentan rulez cu 4 chinezoaice,nu stiu marca ca nu prea scrie ci doar " made in ciana " de iarna,bune inca in profil dar uzate putin neuniform,pe care le am de la un prieten,pe datorie, pana incasez ceva bani sa imi cumpar noi.
                              Din toata discutia de pana acum tind sa cred ca voi ramane tot la dragostea mea japoneza(Bridgestone)pe care le-am testat eu pe 200000(doua sute de mii km)deoarece vad ca sunt in top ca si durata de viata!!!Vreau sa spun ca ani buni de zile dupa aceea visam doar Bridgestone si am ramas marcat de acele cauciucuri,de felul in care statea masina si pe vara si pe iarna,si plina si goala masina,cei drept cu 1500-1800 de kg pe ea si 4,5 pe spate si 3,5 pe fata presiune verificata la maxim 2 saptamani.Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF