Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cantitate ulei cutie automata 722.6 ML 270

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cantitate ulei cutie automata 722.6 ML 270

    Salut
    Am cumpãrat de curând un Ml 270 din 2004, care mergea bine, mai putin dimineața, când la plecarea de pe loc, se simțea ca și cum ar patina ambreiajul (știu ca nu are ambreiaj, dar e e descrierea cea mai potrivita).
    Dupa o informare de câteva zile, pe acest forum și alte siteuri, am apelat la un service pentru schimbare ulei motor, filtru ulei motor, filtru motorina, filtru aer, filtru polen și problematicul ulei la cutia de viteze automata.

    Din baia cutiei s-au scurs aproape 5 litri ulei
    In timp ce uleiul se scurgea din baie avea o culoare roșiatica, însã în recipient pãrea destul de murdar, iar span în mod excesiv nu am observat, nici magnet în baie nu avea.
    Cutia de transfer nu avea bușon de golire
    dupã scurgerea uleiului, a spãlat bine baia, a înlocuit filtrul de ulei si garnitura de la baie, și a montat baia la loc.


    Întrebarea mare este cât de critic este nivelul uleiului introdus înapoi în cutie
    , pentru ca deși a scos 5 litri, i introdus înapoi 6 litri (deși eu am recomandat 5 litri, ca asa știam eu, cât ulei scoți tot atât bagi la loc)

    Motiv pentru care mi-am confecționat o joja, dupã instrucțiuni de pe net, cu marcaje pentru 25 grade și 80 grade, cu materiale gãsite la îndemâna.

    Fata de cea originala e cu 10 mm mai lunga la partea de jos.
    Am înțeles ca joja originala nu ajunge pânã la baia de ulei, ea oprindu-se cu 10 mm mai sus de fundul bãii de ulei, datorita rombului din partea de sus.

    ȘTIU CA NU ESTE FOARTE PRECISA, dar i-mi oferã o minima indicare a nivelului din baie.
    Așadar deci, cu motorul rece dimineața joja a intrat în tubul de la baia cutiei 75 cm, iar nivelul uleiului este mult peste indicatorul rosu de 80 grade
    Pentru verificarea la 80 de grade voi folosi un termometru cu laser ? pentru a mãsura temperatura bãii de ulei a cutiei

    Si dacã e prea mult ulei cum se scoate ? tot pe la bușon ? ori se poate scoate cu vacuum, la fel ca uleiul de motor ?

    Da știu nu este recomandat, o joja originala costa 200 lei, însa pana ajung la reprezentanta (care nu este aproape de mine) am vrut sa am o minima verificare.
    Va rog sa ma sfatuiti cum este mai bine.
    P. S. Deși nu sunt mecanic auto, lucrez în domeniu tehnic, si am cunoștințe de mecanica, automatizãri, electrotehnica.
    Attached Files
    Last edited by Cncsystem; 07-18-2014, 14:14 PM.

  • #2
    Acum, daca tot ai facut acest DIY, de ce nu ai schimbat tot uleiul din cutie?

    Au mai ramas cel putin 4 litri din cel vechi...

    Cred ca era o idee buna sa fi pus un magnet, daca cel dinainte a uitat de el.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Salut
      Cred ca magnetul acela este f. important pentru protecția cutiei, asa ca am în vedere ca în viitorul apropiat sa desfac din nou baia și sa pun acel magnet.

      Cât despre restul de 4 litri de ulei ramași nu știu cum se schimba,pentru ca cutia de transfer (tulumba ori cum se numește ea ) nu are bușon pentru evacuare,
      Dar ascult cu interes sfaturi din partea celor care se pricep.

      Ce recomanzi, în privința nivelului de ulei trebuie scos neapãrat ?

      Comment


      • #4
        1.Din cate stiu eu acel magnet are rolul de a atrage spanul si pilitura rezultata din frecarile ce au loc in cutie,in felul acesta atunci cand se schimba uleiul se poate vedea cata pititura se afla pe magnet,fiind prea multa te poti astepta la eventuale probleme pe viitor,un mecanic cu experienta in cutii automate ar trebui sa stie destul de bine.

        2. Am schimbat in primavara uleiul la cutie(w210) aceeasi 722.6 si au incaput aprox 10l dar recomand,asa cum si mie mi s-a recomandat de catre mecanic, sa se faca acest schimb prin metoda Tim Eckhart uite aici un video

        Automatic Transmission Flush with Oil Change, Prime Technology's AT Cleaner and Nanotech. Problem solved with Prime's maintenance concept and Blue additives!...


        Chiar daca prin aceasta metoda pierzi aprox. 20l de ulei care costa ceva(doar de la la dealer sa cumperi) cutia iti va schimba ca si cum ar fi noua,poate la inceput nu iti vei da seama, insa dupa 100-200 km vei vedea diferenta,la mine aproape ca nu mai simt cand schimba,asa cum spunea si un coleg pe forum,atunci cand se schimba viteza la un mercedes automat este ca si cum ai trece cu barca peste un val.

        Ceea ce ti-a facut tie mecanicul e pierdere de ulei,pentru ca uleiul din convertizor(tulumba) la contaminat pe cel cel nou,ceea ce duce la pierderea proprietatilor acestuia.Nu e de glumit cu automata la service..multi colegi au avut probleme duca ce au schimbat doar uleiul din cutie,eventual nu uita de garnitura si daca se vede ulei pe cablu ce pleaca de la cutie schimba si stecherul.In acest fel te mai poti bucura de o adevarata cutie inca cel putin 60.000 de km(la acest interval recomand schimbul de ulei la cutie).Cauta un service care are acel aparat sau un dealer si multa bafta iti doresc

        Comment


        • #5
          Interesant filmul.
          acum sunt convins ca trebuie sa refac schimbul de ulei.
          Cel putin nu mai patineazã când e motorul rece.
          Încã nu știu dacã nivelul ridicat al uleiului din cutie este o problema de rezolvat imediat,
          Iar dacã trebuie rezolvat imediat, rog colegii care se pricep la cutii automate, sa_mi recomande cum e mai bine sa fac.

          Multumesc anticipat.

          Comment


          • #6
            Daca dai search " Schimb ulei cutie+convertizor " gasesti chiar si un thread de al meu, unde pierzi doar un litru maxim.

            La fel si pt joja, doar ca joja ta pare OK atat timp cat ajunge clar pana in fundul baii si nu se agata undeva prin blocul de valve astfel incat sa ramana vre'o bucatica innauntru....

            Cutia are un 'breather', astfel daca are f mult ulei il scuipa afara. Oricum ar fi, nivelul trebuie respectat.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Daca dai search " Schimb ulei cutie+convertizor " gasesti chiar si un thread de al meu, unde pierzi doar un litru maxim.
              Am gãsit thread-ul, Este foarte clar explicata procedura, și ușor de înțeles.
              Mulțumesc pentru direcționare, sunt atât de multe spuse pe acest subiect încât uneori ma pot rãtãci intre informații.

              Originally posted by cl600 View Post
              La fel si pt joja, doar ca joja ta pare OK atat timp cat ajunge clar pana in fundul baii si nu se agata undeva prin blocul de valve astfel incat sa ramana vre'o bucatica innauntru....
              De aici înțeleg ca joja originala de la mercedes se oprește cu 10 mm mai sus de fundul bãii de ulei, datorita rombului din partea de sus.
              Astfel ca joja mea care e cu 10 mm mai lunga la partea de jos, ar trebui sa atingã fundul bãii și sa indice corect.
              Originally posted by cl600 View Post
              Cutia are un 'breather', astfel dacã are f mult ulei il scuipa afara. Oricum ar fi, nivelul trebuie respectat.
              In acest caz nu cred ca trebuie sa ma îngrijorez în privința nivelului de ulei, care este mai ridicat decât ar trebui, pentru ca voi face un schimb adevarat de ulei in viitorul foarte apropiat.


              Pentru ca nu sunt un mecanic auto, accept fãrã supãrare, sfaturi sau corectãri de la mecanicii pricepuți, și le mulțumesc pentru efortul de a ne ajuta.
              Last edited by Cncsystem; 07-19-2014, 11:52 AM.

              Comment


              • #8
                Cred ca esti intr-o grava eroare! Tot cu search gasesti info si poze despre ' joja cutie automata '.

                Faptul ca inainte aluneca si acum merge este ori nivelul corect acum ori cutia are o problema grava si defectul va reveni curand.

                Joja trece prin placa electrica, prin bloc, tocmai pana in fundul baii.
                De asta spun ca e periculos sa folosti joja ta, sa nu se agate.

                Presupun ca nivelul il faci cu masina pornita, levierul in P sa N, la o temperatura cunoscuta, ...
                Last edited by cl600; 07-19-2014, 21:29 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Gasesti mai jos pozitia exacta a jojei in baie si o alta metoda pt a inlocui uleiul.
                  Iti recomand sa montezi magnetul si filtrul MB si sa folosesti uleiul 236.14.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    A sosit si uleiul, 14 litri ATF 134, si filtrul de ulei cu garnitura.
                    Maine vreau sa fac schimbul de ulei.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Ai rezolvat cu schimbul?

                      In service sau acasa?

                      Vreau sa inclocuiesc si eu uleiul la o automata pe ML270CDI aceeasii cutie.

                      Ai confectionat o pompa sau cum ai facut sa il schimbi pe tot?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF