Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz E Klasse > Sfaturi la achizitie - E Klasse

Calcule si socoteli W 212

Sfaturi la achizitie - E Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-11-2018, 13:17 PM   #1
licap
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Nuremberg
Motorizare : e 220
Age: 50
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default Calcule si socoteli W 212

Salutare. Pt ca e primul meu post, permiteti sa ma prezint : Vasile, 50 ani, camionagiu, ardelean, traiesc cu familia in Nuremberg, Germania. Nu cred ca e mare branza faptul ca-s din Ardeal fatza de cei din Regat ori Moldova, nici ardelenii nu mai sunt ce-au fost acu 50-100 de ani, dar acolo m-am nascut si - asta este. Am zis asta ca sa nu supar pe nimeni.

Pe la noi umbla vorba cum ca : sa masori de 10 ori si apoi sa tai o data. Problema mea este ca eu masor chiar de 20 de ori si cind tai, tot prost tai. Acum, de-o vreme ma maninca in cur - iertati expresia, sa imi cumpar E class. Iau forumul dv de-a lungul si de-a latul, tot ce este referitor la W212 , citesc, asimilez, dar parca tot prost sunt. W 212 este cel mai bun motor dar are cele mai multe motoare cu cuzinetii intorsi.

Pt cei care cunosc cit de cit problema, va rog frumos luminati-ma . Au rezolvat problema asta la motor, odata cu faceliftul ori ba ???

E un balet pe sirma, cumpararea unui E SH, dai o groaza de bani, te bucuri citeva luni, apoi pica napasta peste tine, cauta vibrochen, cauta motor, ple maturi...
Bineinteles, ai optiunea Junge Sterne, da asta inseamna vre-o 5,6,7000 de E in plus
Cred ca mai exista varianta sa cumperi masina de la un Handler autorizat, care iti ofera garantie 1 an la preturi intre 3-4000 E in plus.
Sau sa cauti una la un pret ieftin, te duci la reprezentanta si schimbi distributie, patine, tampoane, pompe, etc, ca pret probabil undeva la 2-4000 E.

Ei, prieteni care varianta ati alege ???

Apreciez mult raspunsul vostru. Numa bine.
licap is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 14:33 PM   #2
b97dmt
Senior Member
 
b97dmt's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : w 204 200 cdi/ w 212 250 cdi 4matic
Age: 39
Posts: 2,631
:
[Senior Member]
Default

Salut si bine ai venit .
E foarte bine ca ai decis sa te documentezi inainte .

O masina cu istoric transparent , cu revizii facute cu piese originale cu revizii la timp o sa te scuteasca de problemele citite pe forum .
Multe dintre problemele semnalate aici pe forum se gasesc la masini cu km multi , peste 300.000 km , masini care au fost taxi , lovite , reparate cine stie pe unde , fara istoric la MB.

Sfatul meu este sa nu cauti masini ieftine si daca tot traiesti in DE , evita parcuri auto cu arabi , turci , balcanici .

Sa aiba istoric , este conditia minima dupa mine de la care trebuie plecat . Km cat mai putini , sa nu aiba accident , ( o bara revopsita nu este ceva grav ).Daca o cumperi de la
dealer MB cu siguranta ca nu vor fi probleme .

Spor la cautat .
b97dmt is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 16:19 PM   #3
licap
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Nuremberg
Motorizare : e 220
Age: 50
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Multumesc . O sa-i intreb pe toti de istoric si o sa fac din asta conditie `` sine qua non``.
Te rog frumos raspunde-mi la variantele expuse de mine, de fapt intr-un fel ai raspuns, dar eu as vrea mai direct. 1, 2 , sau 3.
Personal, am pornit de la idea achizitionarii unei masini ieftine cu multi km dar bine intretinuta pe care sa o dau pe mina unui om priceput precum CL600, dar cred ca ma indrept spre Junge Sterne si fara batai de cap.
licap is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 16:41 PM   #4
b97dmt
Senior Member
 
b97dmt's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : w 204 200 cdi/ w 212 250 cdi 4matic
Age: 39
Posts: 2,631
:
[Senior Member]
Default

Junge Sterne iti recomand , dar sa fie luata de la dealer MB nu handleri din astia dubiosi.
b97dmt is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 17:10 PM   #5
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,144
:
[MBRetrofit]
Default

Calculul e simplu, masina bine intretinuta - adica maxim pe autostrada, uleiul schimbat la interval 25-35K km, filtrul de aer la 150K iar cel de motorina pe la 300K - cum sunt 90% dintre masinile bine intretinute din GE merg 400-450K km, pana sa se intoarca cuzinetii.


Sau si mai bine intretinuta cu revizii mult mai dese si cu betisoare de urechi pe la ornamente, tot 400K-450K km merge.

Bineinteles ca exista si exceptii, unele mor mult mai repede sau mai trz.


Sfatul meu, benzina si cat mai noua.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 18:08 PM   #6
licap
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Nuremberg
Motorizare : e 220
Age: 50
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

https://www.mobile.de/ro/Automobil/M...261275443.html

Nu e ce caut si doresc. Are aproape 400 K. Dar are cutie de viteze noua schimbata la MB.
Ma intreb daca se poate pleca de la premiza asta : are cutie noua, cauti un motor pina la 100 K, pui motorul pe ea si nu ar mai trebui sa iti faci probleme, nu ???
Basca, ai si motor de rezerva...
licap is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 19:25 PM   #7
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,370
:
[Senior Member]
Default

Buna ziua !



Un camionagiu ardelean care nu traieste la Nürnberg iti recomanda urmatoarele:


Masina din link a fost taxi, a fost usor lovita, a fost infoliata acu' vreun an in actuala culoare, a fost coborata cu 30mm, avand cutie noua (de ce a picat ?) si un motor slab care face probleme. Si rotile pe 20 de toli nu-i aduc nici un avantaj...


W212 nu este un motor, ci un format de caroserie. Si exista cu V6, daca ramai la diesel. Cu care masina se misca, nu se taraste.


Daca te convine cineva sa iei benzinar, macar sase cilindri sa aiba motorul, pentru ca e slab in cuplu. Preferabil V8, totusi, si cutie in cat mai putine trepte...





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 20:52 PM   #8
licap
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Nuremberg
Motorizare : e 220
Age: 50
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Multumesc, Dragos. Sa traiesti o mie de ani impreuna cu tot neamul tau de ardeleni.
Da, w212 nu-i motor. 651 este tipul de motor. Noi romanii , si alte natii spunem Nuremberg, nemtii - Nürnberg.

De ce a picat cutia ?? Cred ca se intimpla destul de des sa se defecteze cutii, sa se invirta cuzineti, sa se strice pompele, sunt fiare da-le dreacu....

Eu voiam sa spun ca la masina aia se pleaca de la o cutie noua. Restul e vraiste, dar probabil se poate incropi o masina cu mai putin de 100 K km la un pret rezonabil.

Probabil ca rationamentul meu este hm.., nu este corect, de asta am apelat la forumisti. Sunt sigur ca pe aici sunt si oameni cu capul pe umeri.
https://www.mobile.de/ro/Automobil/M...263344038.html
Si apoi aia a fost asa de incalzire. Zi ceva de asta....
licap is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 23:46 PM   #9
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,370
:
[Senior Member]
Default

Da, lipsesc in continuare doi cilindri, da' macar rotile par normale. O cutie nu are de ce sa se defecteze des, iar cuzinetii nu au de ce sa se invarta nici atat. Cel putin, la W124, motoarele diesel depasesc 700 - 800 mii km fara sa se invarta chestiile care tre' sa stea fixe, iar cutiile tot asa. Doar ca intre timp, masinile nu se mai fac cu suflet...


E stea tanara se pare, la anii aia 7G-ul avea deja zece ani vechime. Iar conform regulii care zice ca "ce n-ai pe masina sigur nu se poate defecta", o lista lunga de optiuni bifate de primul proprietar este doar o lista lunga de probleme care ar putea sa ti se sparga tie in cap la un moment dat.


Conform descrierii nu prea bogate, nu a fost taxi, nu e infoliata, nu e tunata prin coborararea suspensiei, nu a fost lovita, vine direct de la Daimler si nu de la vreun Ali sau Iuri, motorul are ceva mai multa vana, masina pare un pachet mai putin riscant (si pe alti bani...) decat cea din primul link. La care, apropo, nimeni nu declara la ce kilometraj s-a dus cutia initiala. Iar un om antrenat poa' sa-ti faca o factura pe ce suma vrei tu, reprezentand orice vrei tu...




Dragos

Last edited by Heavy D.; 06-11-2018 at 23:50 PM.
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2018, 14:07 PM   #10
licap
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Nuremberg
Motorizare : e 220
Age: 50
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Pt ca in zilele urmatoare voi merge la MB sa cumpar o masina, iar eu nu am mai trecut printr-o experienta din asta, cer ajutorul vostru, prieteni.
Am mai cumparat masini, dar de la persoane fizice, iar pretul nu a fost niciodata mai mare de 6000 E. Asa ca ii rog pe cei cu experienta sa ma ajute sa trec de pasul asta mare.

1 Este negociabil pretul afisat de ei sau nu ?

2 Are rost sa controlez si inspectionez masina la `` singe`` in depistarea eventualelor defectiuni, vicii ascunse ori nu ?? Nu vreau sa ma fac de rusine, tinind cont ca MB nu-i o firma de magrebieni pusi pe jecmaneala.

3 Garantia Junge Sterne pt masinile SH are mai multe formate, in sensul ca se pot include ori scoate anumite optiuni ? Sau este un contract intre doua parti predefinit, pe care tu - cumparator, il accepti sau nu .

4 Garantia Junge Sterne este inclusa in pretul afisat sau este `` decilin`` ??

5 Fara sa pari un `` ghertzoi`` se pot face negocieri usoare la : discount la suma totala, la urmatoarele revizii, etc ??
licap is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2018, 14:35 PM   #11
b97dmt
Senior Member
 
b97dmt's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : w 204 200 cdi/ w 212 250 cdi 4matic
Age: 39
Posts: 2,631
:
[Senior Member]
Default

Din cate stiu nemtii nu prea lasa la pret , cel mult sa ciupesti un schimb de ulei gratis.

Garantia probabil ca se refera la defecte pt piese mai importante , trebuie citita cu atentie.
b97dmt is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
212, calcule, socoteli


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 03:53 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF