Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C43 amg w205

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si un mic review al excursiei de weekend.

    Asa, am plecat vineri seara, pe la 8 si ceva eram la benzinarie la Petromul de la iesirea din Bucuresti si rasuflam usurat ca am descoperit cauza pentru care se simtea ca o caruta. Presiunea din roti era cea de transport, adica 3.3 bari peste tot. Dupa ce am trecut pe rand prin toate rotile cu manometrul meu profi, am ajuns la valori mult mai apropiate de ceea ce da producatorul, adica 2.6 pe fata si 2.4 pe spate. Pe autostrada si pana la Comarnic nu m-am dat f tare la ea, fiind noapte, in rodaj si destul de aglomerat. LED-urile adaptive sunt pur si simplu incredibile. Chiar mi-au depasit asteptarile. Practic ai tot timpul iluminare maxima de "faza lunga" si fara sa incurci pe nimeni. Super tare! Pe portiunile cu serpentine am apucat de cateva ori s-o duc spre 4-5k, cu evacuarea pe modul sport. Suna DIVIN!

    A 2-a zi am mers pana la Alba Iulia. Exceptionala ca si cruiser, cruise control-ul adaptiv facand mult mai relaxante drumurile cu o singura banda din Ro cand se face coloana in fata si nu prea se merge constant. Setezi o viteza maxima si te relaxezi. Si...avand undeva la 500 si ceva de km pe bord, am ajuns pe Transalpina. Fara sa abuzez de motor, dar masina este incredibila. Nu e un C normal la care au pus motor si evacuare, ci se simte ca un AMG. Pe masura ce prindeam din ce in ce mai multa incredere, maream viteza de intrare in viraje si, cand efectiv obosisem fizic, masina inca era sub limitele ei. Ca sa va faceti o idee, in fiecare viraj eram undeva intre 0.7 si 0.9g. Si cred ca mai e loc. Glorioasa. Ah, si pe S+ sunetul devine si mai spectaculos, mai ales la retrogradari. Astazi am facut restul Transalpinei impreuna cu o sesiune profi de poze si am venit acasa. Dpdv sportiv, fix aceleasi impresii ca si ieri. Oricum, mi se pare ideal programul asta, cu innoptat la Obarsia Lotrului si plecat de dimineata spre Bucuresti. Daca o iei din loc pe la 8-9, cred ca esti singur pe drum.

    Per total, consumul a fost in jur de 12%, ceea ce e chiar ok avand in vedere pe unde am mers, ca inca e totul in rodaj si ca GTI-ul mi-ar fi luat in jur de 10%.

    PS: Am descoperit si vreo 2 bug-uri. O data ca manualul integrat in Comand Online este in ceha, iar al doilea ca, daca pasagerul ajusteaza temperatura climatizarii cat timp soferul butoneaza prin meniuri, partea de jos, unde se afisa in mod normal temperatura, nu mai apare pe display.

    In alta ordine de idei, sunt 3 chestii la care ma gandesc acum, sunt curios si de opiniile voastre:

    1. Inscriptionare oglinzi. Da/nu? Ale mele sunt doar heliomate si incalzite, fara blind spot assist, dar totusi, cat de mult se fura? As astepta macar pana dupa ce am numerele definitive pe masina.

    2. Vreau sa-i fac un tratatament de protectie a vopselei. Oscilez intre un detailing exterior cu nano-coating si folie. Sau poate amandoua? Mai parchez sub copaci, e praf mult in Bucuresti si la GTI capota e plina de ciupituri in vopsea de la pietricele.

    3. Odorizant de masina? Optiuni?

    Comment


    • #32
      1. Un mare DA.
      2.Tratament cat mai des , spalatoriile folosesc soda caustica .Ceara solida lunar .
      O folie este binevenita peste tot , te scuteste de multe probleme , gainat , rasini , pisici , pietre , etc.
      3. Aici eu as incerca sa conserv cat mai mult mirosul de new car .

      Cat de bine arata centurile de siguranta , pe rosu

      Comment


      • #33
        Originally posted by b97dmt View Post
        Ce bijuterie .
        "Clasica " intrebare : Cat consuma Boss ? .
        Mersi de sugestiile anterioare. Si dupa ce se duce mirosul de new car, voi ce folositi?

        De consum, pe un drum unde as fi consumat 9-10% cu GTI-ul, C43-ul a luat 12%, deci absolut rezonabil si cumva de asteptat as zice eu.

        Comment


        • #34
          Arata minunat, si peisajul, dar mai ales masina!

          Daca tii mortis poti sa obtii consumuri sub 9% cu ea (drum expres, nu foarte aglomerat, fara depasiri si mers in limite legale si cat mai constant cu putinta), dar nu te doare sufletul sa tii motorul asta la 1100 rpm in treapta a 9-a? Eu am "reusit" 8.9% pe un traseu de genul acesta in lungime de aproximativ 180km fortat fiind de imprejurari, dar in mod sigur nu voi mai incerca asa ceva a doua oara.

          Hai cu pozele ca e pacat sa nu fie admirata de toti colegii!
          [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

          [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

          Comment


          • #35
            Felicitari pt racheta!

            DAca cu un w211 v6 de 2.6L cu design depasit + manuala cu 6 trepte poti obtine sub 9% mergand cu cap, nu vad de ce nu poti obtine asta cu un 3L modern.
            Totusi, tu ai injectie directa, vvt si alte povesti, care eu nu le am, deci ar trebui sa ai rezultate mai bune.
            Pe de alta parte suspectez ca ai roti mai grele, ceea ce dezavantajeaza pe un drum in care accelerezi des.
            Asta dpdv al masinii, ca in rest presupun ca furnicaturile din talpa nu te lasa sa consumi mai putin.

            Eu pot obtine chiar si sub 8% dar deja merg ca ultimul pensionar si trebuie sa fiu atent cand sa o las in frana din motor si cand sa scot la liber.
            Am facut odata asta la un drum lung pt ca altfel as fi ajuns prea devreme de la destinatie, si decat sa stau aiurea intr-o parcare mai bine sa am activitate.
            Ma refer la consumuri facute la pompa pe un drum complex, dus-intors, fara estimari dupa CB si alte povesti.

            Comment


            • #36
              Superba masina.
              Sa ai parte de ea si sa-ti aduca numai bucurii.
              Am fost mirat putin de afirmatia ca ai avea dureri de spate . Eu conduc un E vechi de 16 ani si este cea mai confortabila masina de care am avut parte. Totusi fiecare cu spatele lui.
              Hai cu niste poze.
              In imagine odorizantul meu preferat. Il folosesc de cand am masina...adica de vreo 15 ani. Nu ma omor dupa chestii agatate la luneta dar mirosul e pe "gustul" meu.
              Attached Files
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #37
                Superba !!

                Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi KM! Sunt sigur ca e foarte rezistenta , interiorul e exceptional.


                1. Poti sa inscriptionezi oglinzile si dupa ce iti iei numerele , acum trebuie sa te gandesti bine caci daca nu ai relatii o sa astepti ceva luni bune pentru numere.. la statutul in care a ajuns Romania eu am programat o masina in mai si am fost in august la numere.

                2. E bine venit si un tratament de vopsea.. Insa , nu gasesti in apropiere de tine un garaj sau o parcare acoperita? Eu as da la asa minunatie 500-700 lei pe luna sa o tin intr-un loc safe decat sa o tin sub copaci , gandeste-te ca pot aparea dificultati nu doar din pomi , ci pot aparea fenomene naturale sau oameni sau diferite accidente.. cum vezi la TV ca x-ulescu se urca baut la volan si loveste 10 masini urmarit de politie..

                3. Aici tind sa te atentionez, eu la W212 nu am cum sa pun in fata in grile odorizante, si am facut prostia sa pun in grilele din spate odorizant lichid.. ceva in genul asta


                Si a curs din el + caldura de la masina de asta iarna = mare decojire de plastic pe partea din spate.. acum sunt obligat sa pun mereu sa ascund grilele decojite.

                Ma mira faptul cum o masina 2017 nu are lacas de parfum.. cum e la BMW , unde poti cumpara sticlute si sa le pui intr-un anumit loc care iti vaporizeaza in toata masina pe ventilatie..

                Vezi poate totusi ai unde sa bagi ...
                Să știi să lupți când vrei să ai.
                Să nu regreți când pierzi sau dai

                Comment


                • #38
                  Originally posted by AlinMarius View Post

                  Ma mira faptul cum o masina 2017 nu are lacas de parfum.. cum e la BMW , unde poti cumpara sticlute si sa le pui intr-un anumit loc care iti vaporizeaza in toata masina pe ventilatie..

                  Vezi poate totusi ai unde sa bagi ...
                  Ba are, se numeste Air Balance si este o dotare optionala.

                  The new C-Class. The best knows no alternative.Discover the Mercedes-Benz Guide for the C-Class on your smartphone and tablet.Link to iOS: http://benz.me/Mer...
                  [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

                  [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

                  Comment


                  • #39
                    Are, dar am fost fraier si nu am luat. Pana la urma se gasesc variante, eu eram curios de ce mai foloseste lumea. Am auzit si saculeti cu cafea, sunt variante Ce vreau eu sa evit sunt fix accidentele discutate mai sus.

                    Astept acum loc de la ADP. Nu prea sunt posibilitati in zona, adica ar inseamna sa o parchez la vreo 15 minute de mers si nu prea merita dupa parerea mea. In plus am vecini cu Bentley, Range Rover, BMW Seria 7, deci nu o fi problema fix un C classe amarat.

                    Comment


                    • #40
                      Eu am folosit un saculet cu lavanda. Miroase foarte frumos dar se duce destul de rapid, ce doresc acum sa incerc este un parfum din coji de citrice si ulei esential pe care o sa-l dau cu pulverizator pe covorase. Nu lasa urme si o sa fie ceva natural.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Si parfumul in covorase e o idee.. Asa cu odorizantele la oglinda am patit la un opel.. Am luat cu rezerva.. s-a spart rezerva de la canicula , a curs pe radio cd si consola centrala si s-a exfoliat. ai mare grija.. Mai bine si mai bine o faci cu pulverizator in covorase.. asta fac si eu de ceva vreme doar ca eu am cumparat de pe DN1 esenta de cocolino concentrata si am pus in apa.. Vreo 100 g la 1kg de apa .. Si te tine o gramada.. Si miroase si bine.
                        Să știi să lupți când vrei să ai.
                        Să nu regreți când pierzi sau dai

                        Comment


                        • #43
                          Felicitari pentru achizitie.

                          Pentru tratamentul caroseriei eu am folosit un sealant de la NANOLEX. Se compune din degresant, solutie pentru geamuri si solutie pentru celelalte zone. Imaginea este de excepie, masina se spala foarte usor, vizibilitate buna prin parbriz. Si efect de durata, eu am aplicat acum vreo 4 luni si inca are efect.

                          Comment


                          • #44
                            Domnul meu cuvintele nu isi au rostul dar: felicitari!!!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #45
                              Multumesc tuturor. O sa ii fac un new car prep la Evo Detailing si ii pun folie pe elementele frontale de caroserie pentru a o apara de pietre. Pentru restul exista full casco

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF