Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C43 amg w205

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am decodat VIN-ul pe --- si se pare ca am NTG 5.5. Ca idee, cat de complicat ar fi retrofit pentru blind spot assist?

    In alta ordine de idei, masina a primit "ready to dispatch" marti si se pare ca saptamana viitoare vine in Romania. Acum, daca apuc sa o ridic pana plec in concediu vinerea viitoare, ar fi super, altfel, ramane sa o iau la inceput de septembrie.
    Last edited by Florin_WES; 09-17-2017, 17:43 PM.

    Comment


    • #17
      Astept cu nerabdare pozele .
      Pt retrofit , CL600 iti poate da detalii.

      Comment


      • #18
        Salutare si aici!

        Sa o stapaniti sanatosi si sa va aduca mii de km de zambete! Ti-am raspuns in celalat thread legat de timpul de livrare in cazul meu.

        Ma bucur sa vad ca mai apar C43-uri in peisaj, chiar daca inca mai sunt voci care nu le considera "real AMGs". Nu cred ca are rost sa mai spun ca imi place mult cum arata pe gri cu pachetul night... din motive evidente.

        Legat de Android Auto, mie decodarea VIN-ului pe acel site imi spune "531 - COMAND APS NTG5/NTG5.5". Din ce stiam eu, W205-ul inca nu are 5.5 (E-ul nou vine cu 5.5) si prin urmare nu exista inca suport pentru AA/ACP pentru Command pe aceasta platforma. Ar fi interesant de aflat daca intr-adevar se poate face ceva in privinta asta, desi dupa ~4000km facuti cu Waze in ultimele trei saptamani prin Europa am ajuns la concluzia ca nu suntem compatibili sub nicio forma.

        Te asteptam cu poze si impresii dupa ce o ridici.

        L.E. Sper ca ai optat pentru debadge la configurare.
        Last edited by wert; 08-18-2017, 09:20 AM.
        [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

        [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

        Comment


        • #19
          Originally posted by wert View Post
          Salutare si aici!

          Sa o stapaniti sanatosi si sa va aduca mii de km de zambete! Ti-am raspuns in celalat thread legat de timpul de livrare in cazul meu.

          Ma bucur sa vad ca mai apar C43-uri in peisaj, chiar daca inca mai sunt voci care nu le considera "real AMGs". Nu cred ca are rost sa mai spun ca imi place mult cum arata pe gri cu pachetul night... din motive evidente.

          Legat de Android Auto, mie decodarea VIN-ului pe acel site imi spune "531 - COMAND APS NTG5/NTG5.5". Din ce stiam eu, W205-ul inca nu are 5.5 (E-ul nou vine cu 5.5) si prin urmare nu exista inca suport pentru AA/ACP pentru Command pe aceasta platforma. Ar fi interesant de aflat daca intr-adevar se poate face ceva in privinta asta, desi dupa ~4000km facuti cu Waze in ultimele trei saptamani prin Europa am ajuns la concluzia ca nu suntem compatibili sub nicio forma.

          Te asteptam cu poze si impresii dupa ce o ridici.

          L.E. Sper ca ai optat pentru debadge la configurare.
          Multumim! Poate ne vedem pe la o intalnire!

          Da, m-a dezamagit si review-ul celor de la Motortrend (l-am pus mai jos pentru cine nu l-a vazut). Realist vorbind, argumentele sunt absurde. Primul, ca nu are motorul construit manual, e absolut irelevant pentru client, ba chiar un motor AMG are nevoie de un rodaj un pic mai lung. Ar fi interesant de stiut exact de ce, nu il rodeaza deloc pe banc? In al doilea rand, numarul de masini AMG din fiecare clasa. Lasand la o parte ca deja erau doua C63, S-ul are si el doua AMG-uri, asta tine doar de cei carora le pasa de exclusivitatea numelui si mai putin de masina in sine. Ca sa fiu sincer, nu am auzit pana acum vreun alt argument obiectiv cum ca masina (cu performance exhaust) nu ar avea spiritul unui AMG adevarat, in afara de cel cum ca este totusi un pic prea subviratoare. Urmeaza sa vedem cat de pronuntat e comportamentul asta.

          Eu sunt mare fan Waze. Am inteles ca niciun producator nu are un sistem de navigatie care sa tina cont de datele de trafic in Romania, ceea ce, pentru mine, e marele plus la Waze. Plus informatiile despre politie.

          PS: Nu, are toate badge-urile, si asa e destul de sleeper, fiind un C-classe gri. :P

          Comment


          • #20
            N-as putea sa-ti confirm sau infirm daca e atat de subviratoare pe cat o "lauda" cei de la MT pentru ca n-am dus-o niciodata la limita cu adevarat. Cum scriam in celalat topic pentru mine C43-ul e mai mult un GT pe care-l folosesc 99% din timp in afara orasului - pentru Bucuresti prefer cei 2.6m lungime ai Smartului - si atunci de obicei e piticul in spate ceea ce implica un stil ceva mai linistit de condus.

            Am testat insa C450-ul pe circuitul de la ATA si pot spune ca s-a comportat excelent, fara sa simt acel "hideous terminal understeer" despre care vorbesc expertii. Si tinand cont de specificul circuitului de la ATA, comportamentului ar fi trebuit sa fie evident cu mult inainte de a atinge limitele masinii. Pe de alta parte nici nu sunt coleg de echipa cu Bottas ca sa pot emite o opinie cu un oarecare grad de relevanta. In fond cred ca depinde foarte mult care sunt asteptarile pe care le ai de la masina si de preferintele fiecaruia. De exemplu, pe un circuit de GP, mie mi-a placut mai mult A45-ul decat C63s coupe, dar asta nu e neaparat relevant pentru altcineva.
            [city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

            [open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround

            Comment


            • #21
              Si joi am ridicat masina.

              Cum e? Primele 2h sa zic eram un pic cam stresat cu ea, erau lucruri banale pe care le gasisem foarte usor pe BMW si Audi, dar care aici au fost destul de neintuitive si greu de gasit. Sa o iau metodic

              Sistemul de infotainment

              Naspa. Rau. Pare genul de proiect facut de o firma de apartament, cu mare flux de personal si unde, de la cap la coada, a schimbat minim 2-3 viziuni. Numai asa se poate explica adaugarea touchpad-ului PESTE rotita tip Audi. Noaptea mintii. Nu mai zic ca au adaugat 'lb romana', dar de fapt e un mix romano-engleza. L-am schimbat pe engleza pentru ca termenii imi sunt mai familiari. Una peste alta, per total, sistemul Comand Online face cam ce face si al concurentei numai ca mai putin intuitiv si nu la fel de bine. Cateva exemple ce imi vin acum in minte: Audi-ul A3 chelut avea pe volan rotite pentru a naviga sus-jos in meniu, in loc de butoane. Mult mai usor de folosit. De asemenea, intre ceasurile din bord afisa o schema draguta a intersectiei ce urmeaza impreuna cu modul de incadrare. Mercedes are un 'degrade' tip anii APACA '85 si numele strazii scris cu un font prea mare pentru a fi afisat in intregime. Sincer, tot sistemul pare genul de proiect facut pe RentACoder de o firma de prin India. E ok, indeplineste specificatiile, dar ca executiv prin Daimler mi-ar fi fost rusine sa prezint asa ceva dupa ce am vazut ce face concurenta.

              Interiorul

              Premium. Asta e senzatia si, din fericire, aici chiar nu te poti plange de nimic. Materiale perfecte, moi, texturi interesante, culori bine alese si design indraznet. Eu il consider cel mai frumos din clasa. Greu de spus daca e cel mai calitativ (S5-ul ala de la Audi stiu ca m-a impresionat teribil dpdv al calitatii), dar cu siguranta cel mai tineresc. La pozitia in scaun mai am de lucrat, e destul de sus fata de GTI si semnificativ mai sus fata de BMW. Oricat m-am jucat cu reglajele, tot ma cam durea spatele aseara. E chestie de setari, sigur. Ma bucur ca am luat centurile rosii.

              Confort

              Nu exista. Glumesc, dar confortul in masina asta nu are nici o legatura cu ce te-ai astepta de la un Mercedes. Rotile de 19" si suspensia AMG fac ca pana si pe modul "Comfort" sa simti orice imperfectiune a asfaltului. Si asta imi place la nebunie! E exact ce trebuie sa fie pentru un AMG. Plec diseara intr-o excursie de weekend "prin munti" si voi reveni cu mai multe pareri in ceea ce priveste latura sportiva a suspensiei.

              Cutie si motor

              Ambele, la superlativ. Cutia schimba incredibil de repede, nu are ezitari si este exceptional de lina pentru cat de performanta este. Un pic enervanta pe modul manual, sa treci din clapete prin 9 trepte de viteza e cam frustrant, dar pusa pe Sport sau Sport+ si iti ofera tot ce ti-ai putea dori. Deocamdata merg pe manual cand vreau sa merg un pic sportiv pentru a nu depasi turatiile recomandate in rodaj.

              Motorul il iau impreuna cu evacuarea. S E N Z A T I E! Nu atat motorul, pe care probabil il voi descoperi pe drumul de intoarcere, cat evacuarea AMG. Orice gand de ce C63 sau C63s au disparut instant. Sunetul e pur si simplu superb si orice filmulet de pe net pare inregistrat cu un reportofon din anii '80 fata de cum se aude live. Si, ce e si mai misto e ca, dezactivand evacuarea sport, masina chiar e f silentioasa si deloc ostentativa dpdv auditiv.

              Concluzie

              Ca sa inchei, nu e genul de masina pe care o iei daca vrei performanta pura. Nu, sunt alte optiuni MULT mai bune, mult mai ieftine, cu 2 locuri, sunet exceptional si manevrabilitate mult peste cele ale unui sedan de 1.8t. Dar e un all-rounder perfect. Indraznesc sa zic ca, dpmdv, e mai buna decat C63(s). E genul de masina pe care o iei pentru ca nu ai mult timp liber si nu stii niciodata cand ai chef sa mergi mai sportiv si nu ai posibilitatea sa te duci acasa sa iei "masina de fun".

              Comment


              • #22
                Revin si cu pozele de pe drumul "de rodaj", Bucuresti - Brasov - Alba Iulia - Obarsia Lotrului - Bucuresti.

                Comment


                • #23
                  Sa-l conduci cu placere!


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Hai cu pozele .....

                    Comment


                    • #25
                      Super! S-o stapanesti sanatos. Asteptam poze
                      Sa aveti drumuri line si concedii dese !

                      Comment


                      • #26
                        S-o stapanesti sanatos si multi kilometrii pe sosele in afara orasului [emoji1].


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          De cand asteptam sa postezi... ) Hai cu pozele alea!!
                          Să știi să lupți când vrei să ai.
                          Să nu regreți când pierzi sau dai

                          Comment


                          • #30
                            Ce bijuterie .
                            "Clasica " intrebare : Cat consuma Boss ? .

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF