Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz C Klasse > Probleme tehnice - C Klasse

C200 - fierbere apa

Probleme tehnice - C Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-17-2017, 13:29 PM   #21
RdkO3
Junior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 benzina + gpl
Age: 23
Posts: 4
:
[Junior Member]
Default

Cand am luat masina, adica la sf lui 2015, i-am schimbat antigelul fara sa fac flush si curatatre cu agenti. Si am pus antigel rosu. Au trecut 1 an si 6 luni de atunci. In mod normal, zic eu, nu ar fi trebuit sa se intample asa ceva. Am dat comanda de termostat, flush si de agent de curatare, doar ca sosesc abia astazi sau maine. Eu sambata am dat jos tot ce se putea da jos vizand instalatia de apa (furtune, vas si radiator, am bagat 60 litrii de apa calda in radiator de u de am scos toata mazga, am montat tot, am scgimbat apa de 4-5 ori si acum urmeaza sa mai fac o curatare si cu flush cand vin acestea. Aveam un termistat pe care l-am pus provizoriu si vad ca nu mai urca temperatura de 87°. Acum sa vad daca mai se intampla ce s-a intamplat vis a vis de antigel. Sper totusi sa nu fie garnitura de chiuloasa desi, cred ca ar fi bine sa o schimb si pe aia.

Sent from my Le X820 using Tapatalk
RdkO3 is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2017, 15:11 PM   #22
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 502
:
[Senior Member]
Default

Antigel rosu G12 + G11 (albvastru/verde sau ce pigment a ales producatorul) = love
Si din dragostea lor neinteleasa de noi iese noroiul ala.
O fi normal, nu o fi normal, asta e chimia dintre ele.

Ai idee ce antigel avea masina inainte? Pt modelul respectiv se recomanda G11.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2017, 15:27 PM   #23
RdkO3
Junior Member
 
Join Date: Oct 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 benzina + gpl
Age: 23
Posts: 4
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Sharky View Post
Antigel rosu G12 + G11 (albvastru/verde sau ce pigment a ales producatorul) = love
Si din dragostea lor neinteleasa de noi iese noroiul ala.
O fi normal, nu o fi normal, asta e chimia dintre ele.

Ai idee ce antigel avea masina inainte? Pt modelul respectiv se recomanda G11.
Sincer nu stiu ce antigel avea, cert este ca si acela era cam negru, adica la fel cum wra si asta cu 2 zile inainte de a incepe sa fiarba. Numai ca atunci avea alta ptoblema, era dusa vascocupla. Am luat alt radiator pt vascocuplaj, am schimbat antigelul si dupa nu a mai avut probleme cu racirea.

Sent from my Le X820 using Tapatalk
RdkO3 is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2017, 18:42 PM   #24
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 49
Posts: 1,227
:
[Senior Member]
Default

Noroiul ala nu are treaba directa cu mixul de antigel, ci indirect. Mai precis, ceea ce se obtine mixand cele doua zemuri este probabil mai coroziv decat i-ar trebui blocului motor, de unde rugina formata cu timpul si depusa pe pereetii blocului ajunge in suspensie de antigel.



Odata motorul oprit, ea se depune pe unde poate si ramane acolo, c-o fi mai comod. De exemplu, in fagurele radiatorului. La urmatoare pornire/incalzire de motor, o mica parte din noroiul ala pleaca si duce zvonul precum ca in radiator e bine si cald, si mai apare o tura, care iar se depune, etc...


Agentu' ala de curatare a sistemului de racire se utilizeaza conform etichetei, dar preferabil fara termostat montat si cu radiatorul scos din circuit, acesta se spala complet separat. Si cand, dupa nenumarate spalari/flush-ari/clatiri/aghiasme din bloc si din radiator iese Perrier sau Borsec plat, atunci le unesti iar cum trebuie, bagi ce trebuie, aerisesti cum trebuie si pana la adanci batraneti o sa ai parte de mai putin stres pe partea asta ...





Dragos, care a facut asta si la alte masini, nu numai la ale lui...
Heavy D. is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
apa, c200, fierbere


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 09:46 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF