Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 200 Kompressor?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut,

    Mersi mult de sfaturi.
    O sa ma apuc sa caut si spre sfarsitul lunii o sa fac un drum in Germania sa vad ce as putea gasi pe acolo.

    Multumesc,
    Rares

    Comment


    • #32
      Salutare,

      Este cineva din Brasov pe aici care detine un W203 din 2004-2005 sau W204 din 2006-2007?

      Multumesc,
      Rares

      Comment


      • #33
        Am fost eu aaptamana trecuta in brasov , puteam sa ne vedem caci am stat cateva zile si vedeai despre ce este vorba iti faceai o idee de w204

        Comment


        • #34
          Originally posted by Jhonny9my View Post
          Am fost eu aaptamana trecuta in brasov , puteam sa ne vedem caci am stat cateva zile si vedeai despre ce este vorba iti faceai o idee de w204
          Salut,

          Mersi mult. Oricum nu prea ma grabesc ca pe 22 o sa am o interventie chirurgicala si dupa o sa trebuiasca cel putin 7 zile sa stau in casa, deci in Germania o sa merg pe 01 Martie. Pana atunci o sa ma mai uit pe mobile.

          Am un prieten care are un C200 benzina simplu din 2001 dar nu stiu daca se compara cu FL Kompresor din 2005 care vreau eu sa imi cumpar. Asa cam stiu cum stai in el, am conduso, nu stiu de ce dar mi se pare cam lenesa, adica mi se pare cam grea si nu prea te baga in scaun cand apesi la maxim pedala, asa cum mi-as dori eu. Nu stiu de ce, nici nu am idee cati CP are aia si oricum are vreo 300k de KM. Nu stiu daca as putea sa imi fac o parere.

          E diferenta asa mare intre un C200 2001 motor de 2000 benzina si un C200K FL 2005 cu motor de 1.8 tot benzina?

          Mersi,
          Rares

          Comment


          • #35
            Daca optezi pt c200 k clar este diferenta , deoarece kompressorul este cel care face masina sa fie sprintena la orice apasare a pedalei de acceleratie indiferent de turatie.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Jhonny9my View Post
              Daca optezi pt c200 k clar este diferenta , deoarece kompressorul este cel care face masina sa fie sprintena la orice apasare a pedalei de acceleratie indiferent de turatie.
              Salut,

              Deci m-am urcat degeaba in masina prietenului meu chiar daca are motor de 2.0 Benzina.

              Inca sunt in cautari, asa in mare parte cam stiu ce imi doresc.

              Puteti sa imi spuneti daca gasesc o masina din 2005, cam ce km ar trebui sa aibe? E mult daca iau ceva peste 200.000?

              Multumesc,
              Rares

              Comment


              • #37
                La aspirate nici la 2.6L nu o sa simti cine stie ce bagat in scaun, mai ales la turatiile la care conduci in mod normal (<2500), unde ai mai putin de jumatate din puterea declarata.
                Daca nu dai macar 4mii ture nu scoti nimic de la ele.
                Bagat in scaun simti la motoare turbo, unde ai multe putere disponibila inca de la turatii mici, in special la motorine.

                Am avut discutia asta cu niste posesori de TDI care imi tot explicau sus si tare ca a mea nu trage, ca nu are cuplu ca un "dizel", ca degeaba are 170 cai ca nu aia conteaza. (bla bla-urile clasice, le stiti si voi).
                Vorba multa, saracia omului, mers pe autostrada, dat talpa amandoi, eu am luat-o inainte, TDI-ul de 150cai a ramas in urma.
                Evident ca am tinut motorul tot in zona de putere deci 4500rpm+, mai jos nu aveam nici o sansa.
                De cum merge vs un TDI vechi de 115 cai nici nu are sens sa mai compar. Dar si acolo, fara 4mii ture nu fac nimic!

                Din asta ar fi bine sa stii la ce sa te astepti daca iti iei o masina non-turbo, sa nu fii dezamagit de modul in care trebuie sa o conduci daca vrei sa scoti ceva de la ea.
                Pe de alta parte, daca o iei automata, nu va fi nevoie sa mesteci in benzina la fiecare depasire in forta asa ca tot aia e.

                Asa ca de gasesti o masina intretinuta, mega dotata si nefrecata la un pret bun, ar fi pacat sa ii dai cu piciorul doar din cauza acestui criteriu peste care poti trece conducand corect.

                Comment


                • #38
                  Ca posesor de c200K w203 FL cu cutie manuala iti pot spune ca daca vrei sa simti puterea trebuie sa o turezi de la 3000 de rotatii in sus pana pe la 6000-7000 [emoji1303]. Trage bine cand este turata, sub 3000 de rotatii nu se intampla mare lucru dar nu este puturoasa. Oricum este suficient sa apesi acceleratia mai mult si se tureaza imediat. Masina aceasta te invata sa conduci corect.
                  Ca si comfort si w203 si w204 sunt foarte comfortabile indiferent de echipare. Ca si spatiu interior w203 este mai spatios si mai ales la cap, nu ai senzatia ca stai cu capul in plafon ca la w204. Tot la w203 ai ceva mai bine organizate diferitele spatii de depozitare, care sunt si ceva mai incapatoare fata de w204 in opinia mea.
                  Daca gasesti o masina cu cutie automata in bugetul tau, merita.
                  Ca si concluzie pot spune ca ambele variante atat w203FL cat si w204 merita. W204 fiind mai nou are si mai multe gadgeturi pe ea decat w203FL. Eu spun cum au zis si alti colegi, alege o masina cu cat mai multe dotari daca gasesti si verific-o amanuntit sa nu ai surprize neplacute.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #39
                    Salut. Dein un K200 kompressor de un an, an fabricaie 2002, km reali 400000, adus direct din Germania. Masina este o bijuterie, cutie automata 5 viteze. Consumul este puin cam ridicat, dar merita. In ora o conduc elegant ca o limuzina, iar in afara oraului te poi baza pe ea. Nu am avut Audi aa ca nu pot spune nimic despre aceasta masina. BMW are fratele meu, 320 coupe. E o masina buna chiar Daca este pe motorina. Mainile pe motorina dau ceva bti de cap: injectoare, turbina etc. Îi recomand ca la achiziionarea unui W 203 sa fii atent la partea electronica. Am auzit ca au avut ceva probleme remediate îns dup anul 2005. Automat masina din Germania. Inspecia tehnica acolo te ferete de surprize neplcute. Eu sunt foarte mulumit de masina. Are elegant dar si fora. Succes. Daca te intereseaz te pun in legtura cu persoana care mi-a adus masina. E cumnatul meu. Se pricepe sa aleag din sute de oferte. Succes.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Sharky View Post
                      La aspirate nici la 2.6L nu o sa simti cine stie ce bagat in scaun, mai ales la turatiile la care conduci in mod normal (<2500), unde ai mai putin de jumatate din puterea declarata.
                      Daca nu dai macar 4mii ture nu scoti nimic de la ele.
                      Bagat in scaun simti la motoare turbo, unde ai multe putere disponibila inca de la turatii mici, in special la motorine.

                      Am avut discutia asta cu niste posesori de TDI care imi tot explicau sus si tare ca a mea nu trage, ca nu are cuplu ca un "dizel", ca degeaba are 170 cai ca nu aia conteaza. (bla bla-urile clasice, le stiti si voi).
                      Vorba multa, saracia omului, mers pe autostrada, dat talpa amandoi, eu am luat-o inainte, TDI-ul de 150cai a ramas in urma.
                      Evident ca am tinut motorul tot in zona de putere deci 4500rpm+, mai jos nu aveam nici o sansa.
                      De cum merge vs un TDI vechi de 115 cai nici nu are sens sa mai compar. Dar si acolo, fara 4mii ture nu fac nimic!

                      Din asta ar fi bine sa stii la ce sa te astepti daca iti iei o masina non-turbo, sa nu fii dezamagit de modul in care trebuie sa o conduci daca vrei sa scoti ceva de la ea.
                      Pe de alta parte, daca o iei automata, nu va fi nevoie sa mesteci in benzina la fiecare depasire in forta asa ca tot aia e.

                      Asa ca de gasesti o masina intretinuta, mega dotata si nefrecata la un pret bun, ar fi pacat sa ii dai cu piciorul doar din cauza acestui criteriu peste care poti trece conducand corect.
                      Sharky ai tot respectul meu, esti prima persoana care imi spune asta. multumesc mult pentru informatii, foarte utile si o sa tin cont de sfaturi.

                      In mare parte stiu ce vreau sa imi iau, dar mai am anumite nelamuriri.


                      Bugetul ar fi la 6000 de euro, din pacate a sczut, trebuie sa imi fac miercuri niste operatii la nas si au crescut costurile din cauza unor complicatii mai vechi.

                      Daca masina e din 2005 si are peste 200k de km e ok?

                      Mersi mult,
                      Rares

                      Comment


                      • #41
                        Salutare,

                        Cum imi dau seama daca un service are tester STAR sau un tester normal?

                        Am inteles ca pe testerele care nu sunt star parametrii ies ca fiind buni.

                        Ma puteti lamuri va rog?

                        Multumesc,
                        Rares

                        Comment


                        • #42
                          Salut, pe testerele universale iti apar coduri de eroare gen: p0171 in timp ce pe Star apar altfel. Cel mai simplu este sa ii intrebi ce tester au pentru diagnoza. Testere universale bune pentru mercedes sunt Bosch KTS si Xlaunch citesc cei mai multi parametrii dintre testerele universale conform standardului OBD 2. Star-ul citeste tot.
                          Eu iti recomand sa faci testarea cu Star la reprezentanta Mercedes din Brasov, sunt foarte ok oamenii de acolo si reparatia mecanica in urma diagnozei la un alt service, daca vrei sa economisesti bani pe ora de manopera de mecanica fata de reprezentanta. Stima.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Crazyady View Post
                            Salut, pe testerele universale iti apar coduri de eroare gen: p0171 in timp ce pe Star apar altfel. Cel mai simplu este sa ii intrebi ce tester au pentru diagnoza. Testere universale bune pentru mercedes sunt Bosch KTS si Xlaunch citesc cei mai multi parametrii dintre testerele universale conform standardului OBD 2. Star-ul citeste tot.
                            Eu iti recomand sa faci testarea cu Star la reprezentanta Mercedes din Brasov, sunt foarte ok oamenii de acolo si reparatia mecanica in urma diagnozei la un alt service, daca vrei sa economisesti bani pe ora de manopera de mecanica fata de reprezentanta. Stima.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Salut,

                            Multumesc mult de informatii.

                            Ma puteti sfatui cam la ce KM pot gasi o masina buna C200K din 2005?

                            Multumesc,
                            Rares

                            Comment


                            • #44
                              Este o discutie intreaga intrebarea ta. Pe scurt este important ca masina sa aiba kilometrii reali ( multi, putini, nu conteaza), sa fie reali.
                              Interiorul la Mercedes se uzeaza foarte greu, ma refer la volan, scaunul soferului sau bancheta din spate . La o masina cu 300.000 de km volanul poate avea niste urme de uzura (mai lucioase) dar textura pielii de pe volan se vede fara probleme. La fel si scaunul soferului sau bancheta spate daca este din piele, nu trebuie sa aiba cute sau zone tocite la numarul asta de kilometrii.
                              Alt aspect important este motorul, trebuie sa mearga regulat, fara variatii la ralanti, nu trebuie sa aiba zgomote din zona lantului distributiei si sa nu aiba erori pe tester. Daca masina are cutie automata, aceasta trebuie sa schimbe frumos atat in treptele superioare cat si in treptele inferioare, fara zmucituri si fara sa iti varieze turatia ca si cum ar patina cand accelerezi puternic. Un alt aspect important pentru cutia automata este periodicitatea intervalului de revizii ale cutiei automate ( la noi la 60.000 ulei, fitrul, garnitura si uneori cupla).
                              In interior, verifica aeratoarele, ma refer la comanda care directioneaza aerul in masina, de obicei clapetele pot sari din locasul lor si nu mai directioneaza aerul pe unde trebuie.
                              Opinia mea strict personala este ca o masina din 2005 o gasesti la 160.000 - 200.000 de km reali, minunat ar fi sa aiba 120.000 - 140.000 de km reali, dar vei gasi destul de greu din cauza anului de fabricatie. Nu cumpara din Germania de la turci, sarbi, polonezi, arabi sau romani. Stima.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Crazyady View Post
                                Este o discutie intreaga intrebarea ta. Pe scurt este important ca masina sa aiba kilometrii reali ( multi, putini, nu conteaza), sa fie reali.
                                Interiorul la Mercedes se uzeaza foarte greu, ma refer la volan, scaunul soferului sau bancheta din spate . La o masina cu 300.000 de km volanul poate avea niste urme de uzura (mai lucioase) dar textura pielii de pe volan se vede fara probleme. La fel si scaunul soferului sau bancheta spate daca este din piele, nu trebuie sa aiba cute sau zone tocite la numarul asta de kilometrii.
                                Alt aspect important este motorul, trebuie sa mearga regulat, fara variatii la ralanti, nu trebuie sa aiba zgomote din zona lantului distributiei si sa nu aiba erori pe tester. Daca masina are cutie automata, aceasta trebuie sa schimbe frumos atat in treptele superioare cat si in treptele inferioare, fara zmucituri si fara sa iti varieze turatia ca si cum ar patina cand accelerezi puternic. Un alt aspect important pentru cutia automata este periodicitatea intervalului de revizii ale cutiei automate ( la noi la 60.000 ulei, fitrul, garnitura si uneori cupla).
                                In interior, verifica aeratoarele, ma refer la comanda care directioneaza aerul in masina, de obicei clapetele pot sari din locasul lor si nu mai directioneaza aerul pe unde trebuie.
                                Opinia mea strict personala este ca o masina din 2005 o gasesti la 160.000 - 200.000 de km reali, minunat ar fi sa aiba 120.000 - 140.000 de km reali, dar vei gasi destul de greu din cauza anului de fabricatie. Nu cumpara din Germania de la turci, sarbi, polonezi, arabi sau romani. Stima.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Salut,

                                Multumesc mult de sfaturi.

                                Nu stiu daca am emotii din cauza operatiei sau din cauza faptului ca incet, incet ma indrept spre achizitonarea masinii mele de suflet. De data asta nu o sa imi mai pese nici de consum nici de ce vor spune prietenii sau vecinii, nici de taxe nici de nimic.
                                Multi spun ca un W203 negru e de "bijnitari" ) Mie mi se pare foarte eleganta, dar fiecare cu perceptia lui. Unii imi spun sa imi iau masina de oameni normali: "Jetta din 2009" Dar e urata masina aia cu spume in comparatie cu w203 mai ales interiorul. =)) (Strict parere mea persoanala.)

                                Mai am o intrebare: Cum imi pot da seama daca sunt KM reali, apare pe cheie cand o pun pe tester? Sau cum?

                                Multumesc,
                                Rares

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF