Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bloc motor crapat?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bloc motor crapat?

    vin cu o nelamurire, poate ca cineva se va indura sa-mi raspunda? chiar daca am adaugat intrebarea asta pe comentariile precedente. Am o problema cu blocul motor. Pe partea stanga a blocului motor, sub galerii exista un soi de "dop", nu stiu exact ce e. Pe la primul imi curge apa.Oare a crapat blocul motor? Sincer cred ca nu.... Se pare ca e o gaura sanatoasa si cred ca nu-i recenta nici asta dar e suficient cat sa arunce un jet de apa subtire cat o mina de creion HB. Nu scoate apa pe la imbinerea dintre corpul blocului motor ci chiar pe dop, parca ar fi gaurit cu un burghiu. Masina sta de ceva vreme dar din precautie am scos apa din radiator, cand au inceput frigurile. Imi puteti spune daca acel dop se poate schimba si cum? sau cum am mai amintit de doua ori sa trec la poxipol?

  • #2
    Am auzit pe cineva ca ii curgea apa pe la dop si a rezolvat treaba inlocuind-ul cu alt dop facut la stung.
    W124.E200D
    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

    Comment


    • #3
      Da @mirel are dreptate....Se maninca de la rugina dopurile din interior.Solutia cu poxipol este una rapida dar nu de durata....

      Cel mai bine se recupereaza dopul vechi si un strungar bun respecta cotele(sa intre un pic fortat)si se etanseaza cu pasta de etansare.

      Daca a inceput un dop....vor incepe mai devreme sau mai tirziu si celelalte....probabil a avut mai multa apa decit antigel..

      Comment


      • #4
        Dupa ce-ti rezolvi problema cu dopu incearca sa renunti la combinatia antigel/apa si baga lichid de racire...care din cate stiu e ceva organica care nu ataca metalul. Numa sa fii sigur ca nu-ti curge prin alte parti (pe la furtune / radiator) ca e destul de scump.

        Comment


        • #5
          imi place promtitudinea dar nu m-am lamurit cum scot eu dopul ala. N-as vrea sa stric ceva. De strungari nu duc lipsa asa ca nu va fi o problema sa-l fac pe o bere:d

          Comment


          • #6
            @mitzaursu - iti spun cum a scos un cunoscut de-al meu.. a dat gaura prin dop a bagat o gheara improvizata si l-a tras afara cu un extractor de rulmenti si a mers fara sa strice nimic, dar mai asteapta si alte raspunsuri...important e sa fie etans si zdravan cand il pui la loc...rolul lor e de a preveni deformarea sau fisurarea blocului motor in caz de inghet a apei din motor, ele cedeaza mai usor si sunt impinse afara de volumul crescut al ghetii ...dar de ce o fi atat de mica fisura de care zici nu pot sa-mi dau seama, posibil sa fi lovit accidental...cand s-a lucrat la motor...
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              A ruginit.....si materialul din care il faci trebuie sa fie ceva mai maleabil...ele sunt din tabla ambutisata(unele)

              Mircea_cst ti-a zis si rolul lor functional....

              In unele cazuri nu s-au putut recupera si atunci faci masuratorile pe bloc si in faci poate din 2-3 incercari(trebuie sa intre nici foarte fortat dar nici foarte slab)

              Comment


              • #8
                Pe la dacie era un dop d-asta din aluminiu - se umfla prin ciocaneala -,uita-te din ce material e si fa-l din acelasi.Vezi sa nu fie filetat si sa tragi de el pana-l faci varza.Merita sa intrebi si la un magazin,poate-l gasesti de cumparat - e mai sigur.Succese.

                Comment


                • #9
                  exista de cumparat sigur,cel putin FEBI il face,importator e AUTONET,BENETT(Lizeanu)si PANEURO.....despre doape zise bine mircea_cst...

                  Comment


                  • #10
                    Nu cred ca e bine sa pui poxipol.
                    Poze ar fi interesant sa pui, sa vedem...
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mircea_cst View Post
                      @mitzaursu - iti spun cum a scos un cunoscut de-al meu.. a dat gaura prin dop a bagat o gheara improvizata si l-a tras afara cu un extractor de rulmenti si a mers fara sa strice nimic, dar mai asteapta si alte raspunsuri...important e sa fie etans si zdravan cand il pui la loc...rolul lor e de a preveni deformarea sau fisurarea blocului motor in caz de inghet a apei din motor, ele cedeaza mai usor si sunt impinse afara de volumul crescut al ghetii ...dar de ce o fi atat de mica fisura de care zici nu pot sa-mi dau seama, posibil sa fi lovit accidental...cand s-a lucrat la motor...


                      de lovit sigur nu-i lovit ca in partea aceea a motorului n-am prea umblat si pe deasupra, sa fiu sincer nu prea vad bine ce e:gaura sau fisura(crapat) oricum am presupus din forma jetului de lichid... dar e posibil sa ma insel. o sa incerc scoaterea lui si intre timp caut sa gasesc prin magazine...daca nu apelez la un strungar... intr-adevar varianta poxipol nu cred ca tine si pe langa asta cand va trebui inlocuit de tot o sa am mai mult de lucru.
                      Multumesc de sfaturi si mai astept si alte pareri ... atata vreme cat am vazut intr-o poza de la ceva intalnire si era un lant infasurat acolo la o roata, acceptam si ideea improvizatiilor.
                      o zi faina

                      Comment


                      • #12
                        @mitzaursu - O fi intradevar corodate pe interior , am presupus doar ca s-ar fi lovit din gresala ...ce sa zic in rest...spor la treaba !
                        Ford Transit 2.5d ex
                        Mercedes 230 E ex
                        Mercedes 200 TE ex
                        BMW 320d touring

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mircea_cst View Post
                          @mitzaursu - O fi intradevar corodate pe interior , am presupus doar ca s-ar fi lovit din gresala ...ce sa zic in rest...spor la treaba !
                          si eu cred ca e corodat ... nu-i exclus. De cand sta masina la mine(aprile)necazurile se tin lant dar spre deosebire de unu sau altu nu ma descurajez ci incerc sa rezolv. Daca mi-a trebuit MB asta am primit.

                          Comment


                          • #14
                            he he ...stai linistit ca nici in alte curti nu e Las Vegas, probleme sunt.... ,incet incet le pui la punct , dupa aia vin altele...
                            Ford Transit 2.5d ex
                            Mercedes 230 E ex
                            Mercedes 200 TE ex
                            BMW 320d touring

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mircea_cst View Post
                              he he ...stai linistit ca nici in alte curti nu e Las Vegas, probleme sunt.... ,incet incet le pui la punct , dupa aia vin altele...
                              merci de incurajari

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF