Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Biodiesel, ulei si alti combustibili neconventionali

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Biodiesel, ulei si alti combustibili neconventionali

    A folosit cineva biodiesel sau ulei de orce tip ca, conbustibil??

  • #2
    Nu cred ca e o idee buna sa folosesti alte tipuri de uleiuri ca si combustibil,din ce an e masina,totusi aceste masini au ceva senzori,electronica mai multa in ceea ce priveste alimentarea si cred ca o sa iti dea erori,am vazut ca s-a discutat pe forum,dar cei cu modele mai vechi,gen cobra etc,nu au atata electronica,senzori si merge,trebuie schimbate filtrele mai des.
    Imi amintesc de mine cand am avut tot un a170cdi,puneam in el diesel de la supermarket,era mai ieftin si faceam cumparaturile la ei,aici unele supermarketuri mai mari au si benzinarii proprii,am alimentat de la ei cred ca vreun an,apoi pe autostrada aveam nevoie de combustibil si vad un Shell,am pus un plin,normala nu nitro plus,parca zbura masina,iar dupa 2km s-a aprins EPC,am curatat mufa ce la senzorul de presiune si a disparut,dar eu am asociat eroarea cu schimbarea combustibilului,ca prea a facut pe moment.
    De atunci alimentez doar la Shell,o data la 3 bag diesel nitro plus,care are o formula mai speciala de curatate a sistemului de injectie si e mai ridicata in cetane.
    Parerea mea e sa nu bagi in ea alte treburi.

    Comment


    • #3
      VOlvo din '85, merge cu ulei de transformator.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Pai exact ce am spus,masini mai vechi,Volvo este din 85 nu incepand din 98 cand au fost scoase A class,fiecare face ce vrea,tu ai pune in a ta ulei de transformator daca ai avea diesel stiind ce fel de masina este,ma refeream strict la marca Mercedes.

        Comment


        • #5
          Daca ar avea motor clasic, cu siguranta as pune.Altfel nu!
          Last edited by cutaresku; 06-21-2013, 12:22 PM.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Bogdanele, mai pune mana pe manualul de limba romana, tata! "Ca conbustibilii" nu tin loc de carte.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Eu mai am un golf 3, 1.9 SDI si am facut diverse experimente pe el ( ulei de gatit, ulei hidraulic si ulei ars de motor foarte bine filtrat) si vad ca rezista.

              Comment


              • #8
                Foarte bine,atunci baga tare pe Merzane

                Comment


                • #9
                  Subiectul este exceptional , felicitari celui ce l-a deschis . Mare atentie la motoarele turbo , deoarece nu functioneaza cum ar trebui , eu unul din citite , vazute si auzite , nu recomand . Motoarele diesel aspirat muncesc ( evident la performante mai joase) , acestea functionand fara probleme . Ideea este ca exista si niste conditii , raportat la " uleiuri" ce tin de densitatea acestuia , si anume la temperaturi scazute , ideal ar fi sa ai un circuit de incalzire al uleiului pentru fluidizare , altfel bye bye injectie , deoarece uleiul din comert se depune ca o " smacolina" astfel incat este necesara curatarea sau schimbarea injectoarelor in timp foarte scurt ( pe temperaturi scazute este un chin) . Asta se practica la multi participanti amatori de offroad ce au motoare mari nonturbo . Ar mai fi o alternativa de a face uleiul respectiv mai " solubil" prin amestecarea lui chiar cu motorina sau solventi ce ii cresc oarecum cifra octanica si il fac mai fluid , oricare din variante e mai economica decat dieselul din pompa . In Germania am gasit si biodiesel cat si o benzina oarecum ciudata foarte ieftina cu cifra octanica scazuta , care la un drum lung de autostrada iti tine banii in buzunar . Raportat la biodiesel pot da exemplu un E classe , 270 cdi , care de 4 ani functioneaza in mare parte pe biodiesel , fara a avea nici cea mai mica problema ( masina fiind in Germania si face multi km/ an) . In UK am citit si vazut prin emisiuni cu tematica de acest gen , se extrage etanol din mere ( pt. motoarele pe benzina) , ce are o cifra octanica mare , care este redusa la standardele motoarelor pe benzina , procedeul de extragere fiind unul banal si foarte putin costisitor pentru " industrias" ,produsul avand un pret foarte scazut . Mai mult de atat , nu trebuie sa faci absolut nici o improvizatie la circuitul de alimentare a masinii ( pe benzina) . Aici vad o problema din punct de vedere comercial si anume , marii petrolisti nu vor lasa sub nici o forma ca un mic producator de acest gen de combustibili sa intre pe piata cu o astfel de alternativa ce e mult mai convenabila consumatorului .

                  Acest subiect imi starneste maxim de interes , astept cu nerabdare evolutia lui .

                  Comment


                  • #10
                    Biodiesel in zona de unde sunt eu nu am vazut, dar uleiuri mai ales cele folosite se gasesc gratis sau la un pret de nimic. Asa ca raportul cost/km este foarte mic!..Personal la 1.7 CDI-ul meu care functioneaza ireprosabil nu m-as risca sa-i pun dar sunt multe masini la care se poate folosii fara probleme si fara nici o modificare. Nu va temeti de nou si inovatie! (macar cineva apreciaza ingeniozitatea)

                    Comment


                    • #11
                      http://www.youtube.com/watch?v=QEX1YFXYTdI - Mythbusters cu un MB

                      http://www.youtube.com/watch?v=GOFbsaNeZps - Top Gear cu un Volvo
                      proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                      Comment


                      • #12
                        Deci se poate....

                        Comment


                        • #13
                          Da se poate dar nu la modelele mai noi,citat din primul comment de la primul video "Any Mercedes made during a late W124 stage (E300D) and beyond couldn't run on cooking oil without some consequence. If you put that stuff in a current day diesel, you would fuck up the emissions systems and the screw the fuel lines.This only applies to simple diesel engines that don't have electrical systems or complex emissions to get cleaner tailpipe smoke"si are perfecta dreptate.

                          Comment


                          • #14
                            Sa intelegem... Motorul vechi cu injectie mecanica non turbo , isi poate gasi intrebuintare . I like , pentru speed luam benzinare , dar de oras putem face o limuzina economica din toate punctele de vedere . Sounds great !!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF