Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anulare EGR

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da asa este, deja fara catalizator este riscant sa te prinda RAR-ul, ca tot mai des fac controale in trafic.
    Si dupa un timp tot se infunda catalizatorul si deja nu mai trage motorul cum trebuie.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #17
      Mi-am curatat galeriile , munca grea si murdara , am aplicat un filtru pe admisia in valva ( cea care inainte ducea la galeria de evacuare a motorului si care acum e blocata cu o saiba confectionata de mine din tabla de inox + garnitura azbest )
      Nu exista nici o imbunatatire sau inrautatire in mersul motorului nici modificari de consum. Singurul motiv pentru care am decis sa poluez mai mult fara sa mai las sa traga gazele este ca imi mentine motorul mai curat si dupa parerea mea reduce uzura. Am lasat sa se usuce mizeria din admisie dupa spalare , a rezultat un pahar de materie dura abraziva. Daca aia se depune cat o fi ajungand in cilindrii mi-e si groaza sa ma gandesc. Asa ca mai bine sa mearga pe toba si in motor sa intre aer curat.

      Probabil la motoarele cu turbo se simte o diferenta... la mine nu. Asta e doar un fel de tractor cu emblema de mercedes puturos in ultimul hal dar macar are cuplu ) si te tine toata viata daca il grijesti cum se cade. ( chiar daca traiesti mult )
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #18
        Dar asa dupa un timp foarte scurt adio catalizator, se va inbacsi si nu va mai trage asa bine motorul cum trage acuma.
        Cel putin teoretic asa stau lucrurile.
        Acele gaze care reintra in motor si se produce funingina neagra pe galeria de admisie, efectiv in chiuloasa unde ajung?, in camera de ardere?
        Si cum de nu se depune in interiorul chiuloasei asa cum se depune pe galeria de admisie?
        Last edited by Jacob; 07-24-2011, 19:43 PM.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #19
          Originally posted by Jacob View Post
          ...
          Acele gaze care reintra in motor si se produce funingina neagra pe galeria de admisie, efectiv in chiuloasa unde ajung?, in camera de ardere?
          Si cum de nu se depune in interiorul chiuloasei asa cum se depune pe galeria de admisie?
          ÃŽn cilindru ajung, unde s-ajungă? Sunt comprimate a doua oară împreună cu aerul.

          Se depune funingine şi-n interiorul camerei de ardere numai că de pe interiorul cilindrului este rasă de segmenţi. Rămîne cea din zona supapelor, în cantitaăţi mai mici, deoarece este arsă de temperatura din înterior. ÃŽn admisie, unde temperatura este incomparabil mai mică, se depune temeinic, micşorând secţiunile de curgere şi înfluenţând timpul de umplere a cilindrilor, la turaţii mari, stricând dinamica arderii şi diminuând puterea.

          ÃŽntr-o paranteză fie spus, cei care observă acea crustă de funingine în admisie, pot fi siguri că este una identică dacă nu şi mai groasă în catalizator.
          Dacă vreţi să vedeţi diferenţe, demontaţi catalizatorul şi faceţi o tură cu maşina fără el. N-o să vă recunoaşteţi maşina (dacă motorul nu are şi alte hibe)


          La ITP, nu se analizează conţinutul gezelor de eşapament prin acele fummetre sau opacimetre. Se măsoară doar cantitatea de funingine depusă pe acea hârtie de filtru. Poţi suspenda liniştit EGR-ul.

          Comment


          • #20
            Eu vreau sa anulez catalizatorul ca este imbacsit ca dracu, dar imi este frica sa nu ma opreasca RAR-ul pe drum si sa verifice gazele ca am pus-o.
            Si acel catalizator are o perioada de viata, nu tine o vesnicie, dupa auzite cica se schimba la fiecare 4-5 ani.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #21
              Am si eu o intrebare : Masina mea are catalizator ? ( mercedes benz E250D din 97 , 2,5 diesel clasic fara turbo ) . Si daca il are unde se afla pentru ca sa-l pot scoate...
              +40758148228 whats app active

              Proud owner of Lady Blue W140.

              Comment


              • #22
                Originally posted by white8snow View Post
                Am si eu o intrebare : Masina mea are catalizator ? ( mercedes benz E250D din 97 , 2,5 diesel clasic fara turbo ) . Si daca il are unde se afla pentru ca sa-l pot scoate...
                Sigur ca are catalizator, arata ca o toba intermediara si este prima din instalatia de evacuare.
                Adica este galeria de evacuare si prima "toba" este catalizatorul. Are scris pe el ceva coduri.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #23
                  Originally posted by kriket View Post
                  Vreau sa stiu daca aduce un beneficiu anularea EGR-ului !!!
                  Dupa diverse discutii si articole citite eu zic cam asa:

                  Principalul rol al sistemului EGR este sa micsoreze cantitatea de oxigen din camera de ardere (aducand un surplus de gaze sarace in oxigen, pt ca acesta tocmai a fost ars inainte sa ajunga in evacuare).

                  Motivul principal al unui amestec sarac in oxigen este micsorarea performantei motorului. E ca si cum, motorul are o cilindree mai mica, adica aspira mai putin oxigen care cere mai putina motorina in conditiile in care nu avem nevoie de performanta motorului.

                  Motivul secundar, este micsorarea temperaturii in camera de ardere.


                  Mai simplu: Mergi in oras f incet, nu apesi aproape de loc acceleratia, atunci ECU se prinde ca nu te intereseaza performanta astfel deschide EGR, nu da drumul deloc la turbina (chiar daca urci in ture fara sa apesi mai tare pe acc), daca ai si clapeti, ii inchide sa creasca presiunea aerului putin pe care motorul il inspira si astfel masina consuma cat o alta cu motor mai mic.

                  Daca insa vrei sa te bucuri pe puterea achizitionata si nu astepti ca masina sa urce singura in ture, sperand ca va consuma putin daca nu apesi pedala, si apesi ferm si cat mai mult, astfel incat ECU iar se prinde si face exact invers adica inchide EGR, da drumul cat mai tare la turbo, deschide clapetii atunci masina va redeveni la 'capacitatea cilindrica' si la performantele din carte.

                  Un motor mic (sau un motor mare cu oxigen putin in camera de ardere) consuma putin cand nu i se cere mult, insa consuma mult mai mult decat un motor mare cand apar cerinte (turatie-cuplu).


                  Parerea mea este c EGR-ul este absolut necesar atunci cand mergi preponderent incet si fara cerinta de cuplu.


                  Bineinteles ca daca obisnuiesti ECU cu pedala de acc neapasata, atunci si EGR-ul se va murdarii mai repede. Daca insa apesi pedala mai ferm si ii dai drumul mai ferm (acum majoritatea masinilor au volanta cu masa dubla f elastica la un astfel de stil de condus - daca nu se poseda cutie automata), EGR-ul va functiona intr-un regim de autocuratire.


                  Succes!
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #24
                    " Another reason to fit the BTB unit is a bit more technical, most people want to take the CAT off as they sap so much power, the problem is taking the CAT out and substituting a straight pipe is not really correct. OK, this will certainly give you the power back the CAT takes away through restriction but this causes another problem. When exhaust gas comes out of the cylinder it produces sound/pressure waves that travel up and down the exhaust system, if these S/P waves can be controlled correctly they can be harnessed to draw extra gas from the cylinder and so make the engine more efficient. These S/P waves are controlled by the cam timing and the pulses go down the exhaust until they meet the first expansion chamber, silencer, CAT (anything that causes the size of the exhaust bore to rise significantly). As soon as the gas reaches this expanded section, the S/P wave stops and goes back to the cylinder head, as this wave hits the back of the valve it bounces back and causes a suction pulse that helps pull more gas out the next time the valve opens. The problem is the distance from the first expanded section to the cylinder head is critical, to get this pulse action working correctly, if this distance is not correct the wave goes back at the wrong time and hits the gas coming out of the valve and so stops the gas coming out rather than helping it. This is what happens when you take the CAT out, you no longer have an expanded section in the correct place and the S/P wave will go down the system until it reaches the first silencer box before returning. Before CAT's were fitted, this was the reason all cars had an expansion boxes in a similar position to where they now fit CAT's. I know some one will say, what about the VTR with the CAT on the down pipe, or the old mini with only one silencer at the rear. The complications of how these S/P waves travel is not quite as simple as above. Lets assume the correct distance from the valve head to the first silencer should be 80 inches, providing you double or treble the distance or half it, quarter it, the S/P waves will still work their effect, so having the CAT on the down pipe or just one silencer at the back can still be right, what is practically certain is that taking the CAT out and substituting a straight pipe will not be correct and so you will loose some power."

                    Uite asta am gasit in timp ce ma documentam. Se pare ca nu e tocmai bine de scos catalizatorul ca faci varza dinamica gazelor de evacuare. La mine nu e vorba de mai multa putere , daca nu mi-ar ajunge cat ofera puteam foarte bine sa raman la jeepul V8 care-l aveam inainte si care ma usca de bani pentru carburant dar care era net superior mercedesului asta la capitolul putere.
                    O sa verific daca e infundat si daca e cazul pun altul nou dar ramane acolo unde este. Oricum diferenta e infima ...si daca s-ar suspenda. Ce-mi pasa mie de o diferenta de jumate de secunda de la 0-100 cand nici asa nu o calc la maxim niciodata.
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #25
                      Si eu am avut EGR anulat la e220 diesel clasic din 97 , avea in tradevar putere mai mare pana in 2000rtpm , si am trecut la original inapoi pentru ca eu de cand am luat masina nu functiona clapeta aia de deschide aier de pe galerie .

                      I-mi lipsesc si mie vachume destule pe acolo si clapeta aia in final am facuto ca si la modelele vechi sa mearga cu acceleratia prin tr-un cablu ca nu-i dadeam nici cum de cap .
                      Ori cum nu recomand anularea catalizatorului pt ca am facuto eu , si rezultat este galagie fum in spate in turatii .

                      Iar anularea EGR as face-o maine si eu iara dar intai daca as gasii undeva o filmare s-au poze cum sta clapeta aia de pe galerie la relantiu apoi cand se accelereaza cum lucreaza ea , eu prin cablu am facuto la relantiu aproape inchisa si cum accelerez ea se deschide dupa cat accelerez , si din cauza asta am zgomot mare .
                      Last edited by cutaresku; 08-24-2012, 14:04 PM. Reason: Mai atent la pian, gramatica precara...

                      Comment


                      • #26
                        Cum anulez egr la un mercedes ml
                        270 cdi

                        Comment


                        • #27
                          Eu nu pot comenta legat de fum pentru ca mie nu imi scoate fum deloc. De fapt nu are rost sa facem nici o comparatie pentru ca a mea nu functionaza pe motorina ci pe ulei rafinat preincalzit si hidrogen, nu a mai vazut motorina de zeci de mii de km.
                          Nu am simtit oricum nici o pierdere de putere cand l-am anulat iar acuma de cand folosesc carburanul astalalt trebuie sa limitez amestecul pentru ca sa nu cresc prea tare temperatura in camera de ardere asa ca am termometru de chiulasa legat cu variatorul generatorului si peste temperatura specifiata reduce din cantitatea de hidrogen.
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #28
                            Ok Domnilor!Si la poluare cine trebuie sa se gindeasca?Sau principalul e motorul sa nu se murdareasca.Cred ca nu e normal sa fim indiferenti de aerul care va ramine copiilor si nepotilor nostri.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF