Salut,
in ultima luna am fost de doua ori usurat de ambele oglinzi retrovizoare de pe masina. Ultimul set a rezistat doar 5 zile!
Acum, discutia ar fi legata de ce posibilitati sunt de a evita acest inconvenient. Am citit pe multe forumuri si aparent pentru sablare parerile sunt impartite. Personal tind sa cred ca mare folos nu aduce (chiar in parcarea de pe langa mine sunt 2 exemplare sablate cu alt numar decat masina).
Solutia la care ma gandeam este putin diferita: inainte de montarea oglinzii as vrea sa dau cu poxipol sau alt adeziv puternic pe coroana de plastic ramasa in carcasa pe care vine montat suportul oglinzii. Ideea fiind ca dupa montare, poxipolul se intareste si oglinda aia nu mai poate fi scoasa de acolo. Ultimul set de oglinzi provizorii (taiate de un geamgiu) cu care am circulat asa le-am lipit si am putut sa le reglez electric fara probleme.
E vorba de un W205 din 2016.
Ce parere aveti ? Argumente pro/contra ? A incercat cineva solutia asta ?
in ultima luna am fost de doua ori usurat de ambele oglinzi retrovizoare de pe masina. Ultimul set a rezistat doar 5 zile!
Acum, discutia ar fi legata de ce posibilitati sunt de a evita acest inconvenient. Am citit pe multe forumuri si aparent pentru sablare parerile sunt impartite. Personal tind sa cred ca mare folos nu aduce (chiar in parcarea de pe langa mine sunt 2 exemplare sablate cu alt numar decat masina).
Solutia la care ma gandeam este putin diferita: inainte de montarea oglinzii as vrea sa dau cu poxipol sau alt adeziv puternic pe coroana de plastic ramasa in carcasa pe care vine montat suportul oglinzii. Ideea fiind ca dupa montare, poxipolul se intareste si oglinda aia nu mai poate fi scoasa de acolo. Ultimul set de oglinzi provizorii (taiate de un geamgiu) cu care am circulat asa le-am lipit si am putut sa le reglez electric fara probleme.
E vorba de un W205 din 2016.
Ce parere aveti ? Argumente pro/contra ? A incercat cineva solutia asta ?
Comment