Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ansamblu intinzator, rola intinzatoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ansamblu intinzator, rola intinzatoare

    Va salut! Scuze ca am deschis inca un topic, am o problema mare cu masina.
    Nici nu stiu cu ce sa incep. Am un A 170 cdi w168 din 2000. Intr-o zi ploioasa, acum aproximativ un an, tata a decis sa ia masina mea si sa mergem pana in Dragomiresti. Vreau sa spun ca a luat toate baltile posibile cu viteza mare (bineinteles eu ca pasager in dreapta muream de nervi..dar na.. ce sa-i zici?) si cand am ajuns acasa a inceput sa patineze cureaua de accesorii si la scurt timp a inceput sa faca un zgomot + vibratii la ralanti.
    A doua zi, m-am bagat in rampa sa vad de unde vine zgomotul si cu motorul pornit am vazut cum intinzatorul curelei de la alternator, compresor etc, vibreaza tare (juca in sus si in jos). Cand motorul trecea de ~1000 rpm, zgomotul disparea. In fine, am cumparat toate cele 3 role (2 de ghidaj si una intinzatoare) sperand ca se rezolva problema, le am montat, dar voblajul acela al bratului intinzator nu disparuse. Dupa aceea am verificat daca se invart usor toate fuliile (pompa de apa, compresorul de aer conditionat, alternator) care pareau ok. Fulia compresorului avea putin joc asa ca i-am schimbat rulmentul pe care am dat o gramada de bani. O pornesc ... si aceeasi poveste. Urmatorul pas a fost sa-i dau alternatorul jos si sa il verific, dar bineinteles problema persista. Atunci am scos masina din garaj si asa am mers cu ea pentru ca, chiar nu stiam ce sa-i mai fac. Acum aproximativ 2 saptamani se rupe intinzatorul, o bag in garaj, desfac pe acolo, il scot si ma duc la un magazin de piese auto sa intreb daca gasesc asa ceva. Mi se spune ca bratul simplu nu se gaseste, se cumpara tot sistemul de ghidaj care costa 840 ron. Stiam ca ma asteapta o operatie grea, pentru ca trebuie lasat motorul in jos aproximativ 15 cm pentru a schimba acea piesa.
    Am cumparat piesa, si apuca-te si desfa masina.
    Pe parcursul operatiei de lasare a motorului in jos, le-am umplut frigiderul nemtilor dobitoci care au proiectat masina asta tampita. E o masina buna, dar mult prea complicata si inghesuita.
    Pana nu am dat tampoanele jos, suportii motorului care vin prinsi de tampoane, planetarele si alte zeci de suruburi si piese, al dracu motor daca a vrut sa se lase in jos. In sfarsit am schimbat piesa, am montat tot ce desfacusem la ea, si dupa 10 ore de stat numai in rampa, am bagat cheia in contact bucuros si am pornit masina. Deci, face la fel. Dezamagit, am scos masina din garaj si asa merg cu ea.
    Am uitat sa va spun ca zgomotul si viteza de miscare a bratului intinzator se intensifica pe masura de aprind mai multi consumatori cum ar fi: geamurile electrice, proiectoarele, dezaburizatorul lunetei, si cel mai rau face cand dau drumu la clima.
    Si inca o chestie: intinzatorul incepe sa oscilese dupa aproximativ 15 secunde dupa pornirea motorului.
    Si toate astea ma duc cu gandul la alternator, care posibil, in sarcina sa nu mearga cum trebuie...
    Altceva nu-mi mai vine in minte. Vreun sfat?
    Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea lunga. Multumesc!

  • #2
    Vezi daca frayu de alternator lucreaza, daca nu trebuie schimbat La ce spui tu asta e sigur ,pe timp umed sau cind dai in balta nu cunva se aude scirtitul de curea si merge directia mai greu sau se aprinde bateria

    Comment


    • #3
      Originally posted by psiho200 View Post
      Vezi daca frayu de alternator lucreaza, daca nu trebuie schimbat La ce spui tu asta e sigur ,pe timp umed sau cind dai in balta nu cunva se aude scirtitul de curea si merge directia mai greu sau se aprinde bateria
      Ba da asa face.
      Ce e ala fray?

      Comment


      • #4
        Salut,

        Daca la masina se aprinde bateria si servodirectia se intareste......este clar ca ai o problema cu alternatorul. In alternator poate sa fie blocul de diode sau regulatorul de tensiune.
        Verifica-l. Pune un voltmetru pe el si vezi daca incarca si daca tensiunea este OK (max.14,4V cu motor pornit si putin accelerata). A class are o mare problema cu alternatorul si servodirectia care sunt situate fff jos. Pe langa pozitia lor ambele au zona cu electronica neizolata (intra apa usor). Deci ai grija cand ploua sau cand trebuie sa treci prin balti mai adanci.

        Comment


        • #5
          Frayul este fulia de alternator ,e ceva bani ,te pot ajuta si cu piesa si cu schimbatul

          Comment


          • #6
            Originally posted by psiho200 View Post
            Frayul este fulia de alternator ,e ceva bani ,te pot ajuta si cu piesa si cu schimbatul
            Cu schimbatul cred ca ma descurc, ca am demontat juma' de masina...
            Cam cat ar costa piesa?
            Si cum fac sa verific ce e stricat la el? Fulia mergea usor cand am invartit eu de ea.
            Deja am bagat o gramada de bani in ea si as vrea sa ajung direct la locul cu problema si sa o rezolv pana nu se rupe si intinzatorul asta. Multumesc!

            Comment


            • #7
              Originally posted by moisedan View Post
              Salut,

              Daca la masina se aprinde bateria si servodirectia se intareste......este clar ca ai o problema cu alternatorul. In alternator poate sa fie blocul de diode sau regulatorul de tensiune.
              Verifica-l. Pune un voltmetru pe el si vezi daca incarca si daca tensiunea este OK (max.14,4V cu motor pornit si putin accelerata). A class are o mare problema cu alternatorul si servodirectia care sunt situate fff jos. Pe langa pozitia lor ambele au zona cu electronica neizolata (intra apa usor). Deci ai grija cand ploua sau cand trebuie sa treci prin balti mai adanci.
              O sa verific cu voltmetrul si te anunt. Pana acum nu mi s-a descarcat bateria sau probleme de genul. Eu zic ca incarca normal, dar totusi verific. Multumesc

              Comment


              • #8
                Originally posted by alex_flash View Post
                Cu schimbatul cred ca ma descurc, ca am demontat juma' de masina...
                Cam cat ar costa piesa?
                Si cum fac sa verific ce e stricat la el? Fulia mergea usor cand am invartit eu de ea.
                Deja am bagat o gramada de bani in ea si as vrea sa ajung direct la locul cu problema si sa o rezolv pana nu se rupe si intinzatorul asta. Multumesc!
                Motorul de A Klasse este montat pe un cadru si poate fi coborat putin pentru acces impreuna cu toata transmisia prin demontarea a 6 suruburi de sub cadru si a celor 4 suruburi de la amoritzoare. Daca trebuie coborat mai mult sau demontat/schimbat atunci trebuiesc demontate racordurile de la radiator, de la esapament, directie , viteze si compresorul de clima. Atentie ! Nu este nevoie sa goliti instalatia de clima, compresorul de clima ramane pe caroserie iar motorul este coborat impreuna cu transmisie, roti, directie. Daca vreti acces total la motor mai trebuiesc demontate si conexiuni electrice.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alex_flash View Post
                  Cu schimbatul cred ca ma descurc, ca am demontat juma' de masina...
                  Cam cat ar costa piesa?
                  Si cum fac sa verific ce e stricat la el? Fulia mergea usor cand am invartit eu de ea.
                  Deja am bagat o gramada de bani in ea si as vrea sa ajung direct la locul cu problema si sa o rezolv pana nu se rupe si intinzatorul asta. Multumesc!
                  Intizatorul nu are cum sa se rupa ,cit despre fulie vezi ca are un fel de para soc care trebuie sa functioneze .ala nu merge ,costul undeva intre 300-800 roni depinde de producator si furnizor

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by psiho200 View Post
                    Intizatorul nu are cum sa se rupa
                    Cum sa nu se rupa daca mie mi s-a rupt? citeste si tu ce am scris...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alex_flash View Post
                      Cum sa nu se rupa daca mie mi s-a rupt? citeste si tu ce am scris...
                      De citit cred ca am citit bine .dar din moment ce tu ai scris CA AM SCIMBAT SI INTINZATORUL CUM SA SE MAI RUPA adoua oara /si daca sa rupt ar inseamna ca ai montato PROST///// DA

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by psiho200 View Post
                        De citit cred ca am citit bine .dar din moment ce tu ai scris CA AM SCIMBAT SI INTINZATORUL CUM SA SE MAI RUPA adoua oara /si daca sa rupt ar inseamna ca ai montato PROST///// DA
                        Deci, de cand a aparut problema, intinzatorul s-a tot uzat pentru ca "juca" de sus in jos, si la un moment dat a cedat. Eu am schimbat ansamblul intinzator pentru ca bratul care intinde este capsulat si nu poate fi schimbat.
                        Problema nu a disparut si vreau sa o rezolv pana nu cedeaza noul intinzator.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by alex_flash View Post
                          Deci, de cand a aparut problema, intinzatorul s-a tot uzat pentru ca "juca" de sus in jos, si la un moment dat a cedat. Eu am schimbat ansamblul intinzator pentru ca bratul care intinde este capsulat si nu poate fi schimbat.
                          Problema nu a disparut si vreau sa o rezolv pana nu cedeaza noul intinzator.
                          intinzatorul e normal sa joace;de sus in jos ;elpreia socurile VERIFICA ALTERNATORU SI VORBIM

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by fulgerik View Post
                            Motorul de A Klasse este montat pe un cadru si poate fi coborat putin pentru acces impreuna cu toata transmisia prin demontarea a 6 suruburi de sub cadru si a celor 4 suruburi de la amoritzoare. Daca trebuie coborat mai mult sau demontat/schimbat atunci trebuiesc demontate racordurile de la radiator, de la esapament, directie , viteze si compresorul de clima. Atentie ! Nu este nevoie sa goliti instalatia de clima, compresorul de clima ramane pe caroserie iar motorul este coborat impreuna cu transmisie, roti, directie. Daca vreti acces total la motor mai trebuiesc demontate si conexiuni electrice.
                            As vrea, daca se poate, un filmulet cu lasarea motorului in jos, sau macar niste imagini. Va rog mult. Trebuie sa schimb ansamblul de role de la cureaua de accesorii si nu as vrea ca mecanicii sa imi scoata motorul pt ca imi iau manopera mare. Multumesc mult.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by juni74 View Post
                              As vrea, daca se poate, un filmulet cu lasarea motorului in jos, sau macar niste imagini. Va rog mult. Trebuie sa schimb ansamblul de role de la cureaua de accesorii si nu as vrea ca mecanicii sa imi scoata motorul pt ca imi iau manopera mare. Multumesc mult.
                              Si eu am cautat mult asa ceva, dar nu am gasit. Nu m-a dus capul sa fac niste poze cand am lasat motorul in jos, dar daca te ajuta cu ceva iti spun cativa pasi mai importanti.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF