Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz E Klasse > Probleme tehnice - E Klasse

Amestec carburant mare, W211. Cer sfat!

Probleme tehnice - E Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-22-2015, 22:31 PM   #1
sasha2011
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: iasi
Motorizare : 2200 cdi
Age: 39
Posts: 125
:
[Senior Member]
Default Amestec carburant mare, W211. Cer sfat!

Buna sear tuturor,detin un w211,2004,1.8 kompressor,163 cp.,si am intampinat ceva probleme:
-problema este la motor;nu mergea rotund si se aprindea martorul check. Am schimbat bujiile,la fel "balbaia";pe diagnoza a mi dadea "cylinder 3 misfire detected". Am crezut ca este o bobina asa ca le am schimbat intr e ele,la fel aceiasi eroare(cylinder 3 misfire detected"),am desfacut rampa cu injectoare si am schimbat injectoarele intr e ele,asa ca eroarea sa mutat la pistonul 4. Am cumparat injector,a disparut eroarea "misfire detected",dar acum a mi da consum imbogatit si merge neregulat. Mentionez ca pe gaz merge bine.Am facut readaptari la clapeta,la senzori. Rog daca sa lovit cineva de aceasta problema si ma poate ajuta cu un sfat. Multumesc anticipat.
sasha2011 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2015, 08:02 AM   #2
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

Am aCelasi motor ca si tine si aceeasi masina doar ca a mea e din 2003 si la fel ca si la tine am instalatie pe gaz pe care o folosesc si merge chiar bine.Mie imi sta check engine aprins si am urmatoarele erori:
2029-001 Selfadaptation of mixture formation At rich stop (temdency of engine towards `lean`)
201C-001 Selfadaptation of mixture formation , the mixture is too rich in the part load load range (P0172)
Mentionez ca cele 2 sonde lambada sunt noi si oroginale la mine.Masina nu da suturi merge rotund si in relanti si in sarcina trage chiar foarte bine, iar daca ii sterg erorile becul sta stins pana o las prima data la relanti gen 2-3 minute...
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2015, 08:47 AM   #3
sasha2011
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: iasi
Motorizare : 2200 cdi
Age: 39
Posts: 125
:
[Senior Member]
Default Bună dimineața

Exact același erori a mi apar și mie,doar ca pe benzina merge īntrerupt. Ma gāndeam ca poate am un furtun de aer crăpat,spart,dar din cate știu dacă ar fi asa amestecul de combustibil ar fi mai sărac. Una dintre variante a fost și sonda lauda sau o supapa care face figuri. Mai aștept unele sfaturi și păreri, mulțumesc
sasha2011 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2015, 13:29 PM   #4
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

La mine elimin sondele sunt noi, injectoarele in parametri tuburi de vacum cam tot ce am vazut pe langa motor le--am schimbat si sunt noi, masina am luat--o la 150000 unic propietar direct din centru mercedes cu km certificati si carte de service.Acuma are 160000 din care 5500-6000 facuti pe benzina dar n--a dat un reteu n--a tremurat nu a avut nici o ezitare.Sa fie oare intercoolerul fisurat pe u deva sau tubul de la el chiar daca nu se aude zgomot?

Last edited by cutaresku; 10-23-2015 at 20:52 PM.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2015, 17:03 PM   #5
sasha2011
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: iasi
Motorizare : 2200 cdi
Age: 39
Posts: 125
:
[Senior Member]
Default Bună ziua

Am rezolvat problema. Furtunul de la kompressor,furtunele de la epurare(de sub galerie) și supapa erau rupte. Le am schimbat și acum merge impecabil. Īn timpul intervenției am constatat ca aveam și suportul pentru motor de pe stānga, rupt. A fost și acesta schimbat,alte probleme nu am mai constatat. Urmează sa ai vopsesc părțile de sub bandouri,sunt de alta culoare. Toate cele bune.
sasha2011 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2015, 21:47 PM   #6
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

Ai vreo poza ceva?Numi dau seama care tuburi zici.La kompressor sa inteleg tubul ala mare care intra in el?Celelalte care ar de la epurator sunt tot din alea de vaccum?Multumesc anticipat.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 10-23-2015, 23:27 PM   #7
sasha2011
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: iasi
Motorizare : 2200 cdi
Age: 39
Posts: 125
:
[Senior Member]
Default

Cred ca m am exprimat greșit. Unul dintre furtune se mufează deasupra clapetei de accelerație (pentru asta trebuie sa dai filtrul de aer jos)și intra undeva lāngă galerie. Furtunele de la epurarator sunt sub galerie(trebuie sa desfaci compresorul,galeria,rampa cu injectoare), sunt 2 furtune mici și o supapa. Am mai avut un C class cu același motor,dar nu aveam aceste simptome, īn schimb īn partea stānga a motorului aveam o scurgere de ulei. Sper ca ți am fost de ajutor.
sasha2011 is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2015, 08:13 AM   #8
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

Multumesc!Demontez astazi sa vad cd reusesc sa gasesc pe acolo.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2015, 22:42 PM   #9
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

Am demontat dar tuburile erau in stare buna.Am schimbat si ultimul tub de vacum de la clapeta de acceleratie la acea supapa situata pe deasupra motorului.Cu ocazia asta am curatit si clapeta si tuburile de la kompressor.Se simt imbunatatiri in mers dar becul de check engine e tot aprins.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2015, 11:46 AM   #10
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

Poze cu tuburile de vaccum deja schimbate.Pe carcasa filtrului de aer este un senzor in care cred ca in el trebuia sa fie un tub ceva are si un oring pe el dar la mine e asa.Ce rol are el?
Attached Images
File Type: jpg 20151024_115601.jpg (70.2 KB, 222 views)
File Type: jpg 20151024_115609.jpg (94.6 KB, 222 views)
File Type: jpg 20151024_120459.jpg (49.4 KB, 219 views)
File Type: jpg 20151024_120508.jpg (58.1 KB, 219 views)
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2015, 23:20 PM   #11
sasha2011
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: iasi
Motorizare : 2200 cdi
Age: 39
Posts: 125
:
[Senior Member]
Default Buna seara

Acestea sunt furtunele si supapa care erau rupte.
Attached Images
File Type: jpg s-l1600.jpg (110.5 KB, 214 views)
sasha2011 is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2015, 13:40 PM   #12
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

Tu ai schimbat si supapa?O sa dau comanda pe original de ele dar as vrea sa stiu daca trebuie sa schimb supapa sau doar tuburile.Multumesc de amabilitate
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 10-28-2015, 20:06 PM   #13
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

De 2 zile becul sa stins.Acum sa vedem daca trebuie sa schimb sau nu supapa.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2015, 01:43 AM   #14
sasha2011
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: iasi
Motorizare : 2200 cdi
Age: 39
Posts: 125
:
[Senior Member]
Default Salutare

Eu am schimbat toate furtunele,inclusiv cel care vine in clapeta de acceleratie si supapa. Parerea mea este ca daca tot ai muncit 2 ore sa ajungi acolo,ar trebui schimbat tot,nou;altfel antr un viitor apropiat de va crapa sau rupe supapa si vei mai munci o data. Mult spor.
sasha2011 is offline   Reply With Quote
Old 10-29-2015, 10:21 AM   #15
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

De tubul din poza ta cu supapa nu am dat cei drept nam demontat galeria si nici compresorul.Cam in 2 zile tre sa trec la reprezentanta ca imi ajunge antigelul lam comandat sa il schimb nou tot si termostatul pentru ca de multe ori nu trece de 70 de grade.Ceea ce nu am inteles inca daca tu ai schimbat sau nu acea supapa asa cand merg sa imi iau alea dau comanda si de celelalte ca prefer sa pun originale.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 01-21-2017, 08:54 AM   #16
ionutcapac
Member
 
ionutcapac's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Location: Suceava
Motorizare : E200 Kompressor 163 CP + GPL
Age: 34
Posts: 52
:
[Member]
Default

Eroare stocata : 2029 - mixture adaptation : lower limit reached : intermittent
Attached Images
File Type: jpg 11.jpg (89.6 KB, 88 views)
File Type: jpg 22.jpg (83.6 KB, 74 views)
File Type: jpg 33.jpg (33.7 KB, 64 views)
File Type: jpg 44.jpg (72.0 KB, 63 views)
File Type: jpg 55.jpg (40.6 KB, 64 views)
__________________
MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL
ionutcapac is offline   Reply With Quote
Old 01-23-2017, 11:20 AM   #17
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,274
:
[Senior Member]
Default

@ ionutcapac
Buna treaba ai facut ca le-ai schimbat pe toate! Furtunele si valva le-ai schimbat tu sau ai fost la un service? Cat a durat ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2017, 15:46 PM   #18
ionutcapac
Member
 
ionutcapac's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Location: Suceava
Motorizare : E200 Kompressor 163 CP + GPL
Age: 34
Posts: 52
:
[Member]
Default

Crazyady

Toata treaba am facut-o singur 3 ore demontat si 4 ore la montat.
Furtunele le-am lasat alea vechi dar supapa de sens am puso noua,a trebuit sa astept 3 zile sa imi ajunga piese ,vine doar pe original.
__________________
MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL
ionutcapac is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2017, 16:19 PM   #19
ionutcapac
Member
 
ionutcapac's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Location: Suceava
Motorizare : E200 Kompressor 163 CP + GPL
Age: 34
Posts: 52
:
[Member]
Default

Am revenit cu o poza cu piesele si codurile ce trebuie inlocuite .
Attached Images
File Type: jpg Untitled.jpg (115.5 KB, 52 views)
__________________
MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL
ionutcapac is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2017, 19:33 PM   #20
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,086
:
[V.I.P]
Default

Pura curiozitate: ai putea sa ne spui si cat costa toata distractia?Cred ca le comand si eu sa le schimb, nu am probleme inca dar totusi la vechimea masinii e mai bine sa evit problemele stiind ca mai devreme sau mai tarziu apare inevitabil si problema asta...
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
amestec, carburant, cer, mare, sfat, w211


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 21:31 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF