Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am revenit cu noutati. Mai intai, as vrea sa subliniez faptul ca am inlocuit lichidul de frana cu ajutorul sistemului cu aer comprimat pe care l-am gasit la o reprezentanta Mercedes de vehicule comerciale. Nu prea mi-a placut cum s-a lucrat fiindca eu as fi preferat sa-mi scoata, mai intai, lichidul vechi si, apoi, sa-l puna pe cel nou(DOT4plus). Mecanicul a cuplat sistemul la rezervorul de lichid si, prin aerisitorul de la ambreiaj, a scos 0,5 litri lichid. Sper ca lichidul nou a impins lichidul vechi afara si nu s-au amestecat lichidele intre ele. Un alt lucru neplacut a fost ca nu a aerisit si franele. Mecanicul a spus ca, daca face asta, masina trebuie pusa pe standul de frana. Eu nu as fi avut nimic impotriva standului, chiar daca ma costa ceva in plus dar mi-am spus(in gand) ca poate n-au stand de frana pentru autoturisme sau poate pe mecanic il doare in cot de problema mea, etc. Am inghitit in gol si am plecat acasa unde am asteptat sa se raceasca masina si sa vad rezultatele. Mai adaug ca, la service-ul respectiv, si-au spus mai multi parerea, printre care si consilierul sau inginerul de acolo(nu stiu ce era ca nu s-a prezentat si nici nu scria nimic pe el). Dumnealui mi-a spus ca problema pe care o reclam eu are legatura cu lichidul din cutie, nu cu cel de frana..totusi a fost amabil si a dat curs solicitarii mele de a schimba lichidul de frana..eu i-am explicat ca au mai schimbat si altii lichidul din cutie si nu s-a rezolvat problema..totusi, am fost bucuros ca nu a invocat protectia muncii si m-a lasat in atelier ca sa vad cu ochii mei lucrarea..pe aerisitorul de la ambreiaj s-a pus furtunasul transparent cu celalalt capat bagat intr-un recipient de 0,5 litri, exact cum mi-am dorit. Totul a fost in zadar. Dupa ce s-a racit masina, aceleasi probleme. Suparat fiind, ca nu am rezolvat nimic, am zis sa schimb si uleiul din cutie, desi n-aveam sperante sa se rezolve ceva. Am mai pierdut si aici banii degeaba, fiindca s-a confirmat ceea ce citisem pe forum adica rezultat zero..aceleasi probleme.
    No malfunction

    Comment


    • #62
      Problema nu e masina ci mecanicii nepriceputi si sarlatani.
      Am avut si eu belea cu ea, am fost la cativa si fiecare avea alta parere.

      Cu ajutorul baietilor de aici de pe forum am schimbat pompa de benzina si s-a rezolvat. Nici nu vreau sa stiu cate schimbam daca nu era forumul asta.

      Nu stiu cum se manifesta la tine dar cel mai bine fa o inregistrare video si pune-o pe youtube ca sa isi dea cu parerea baietii mai priceputi de aici.

      Comment


      • #63
        Originally posted by georgealinel View Post
        Totul a fost in zadar. Dupa ce s-a racit masina, aceleasi probleme. Suparat fiind, ca nu am rezolvat nimic, am zis sa schimb si uleiul din cutie, desi n-aveam sperante sa se rezolve ceva. Am mai pierdut si aici banii degeaba, fiindca s-a confirmat ceea ce citisem pe forum adica rezultat zero..aceleasi probleme.
        Nu demult am schimbat si eu uleiul din cutie... Si inainte si dupa schimb, am aceeasi problema, adica dupa pornire cand masina ajunge la relanti nu-mi intra in I-a sau a II-a. Eu procedez astfel, daca observ ca nu-mi intra intr-o viteza, incerc sa bag in alta viteza, a III-a, a IV-a sau a V-a si apoi imi intra si intr-a I-a. Dupa ce se incalzeste, in mers nu mai am probleme. Avand in vedere ca deja ti s-a completat cu ulei in cutie, nu stiu cat de mult te va ajuta un schimb total, dar sunt banii tai si poti incerca. Multa bafta!
        W168 or nothing!

        Comment


        • #64
          Pai am schimbat uleiul din cutie..la mine intra 1.8L..am cumparat de la service-ul autorizat..adica, e autorizat sa-ti vanda chinezisme. Exact ca tine procedam si eu, daca nu intra in viteza I, incercam a III a sau a IV a...numai ca, de la o vreme, nu mai intra nici in astea si opream motorul, bagam in viteza si porneam motorul cu ambreiajul calcat..eu am lasat-o mereu pe liber peste noapte, cu frana de mana..ca, daca o lasam in viteza I sau marsarier, dimineata nu puteam sa scot pe liber..ciudat faptul ca problemele acestea au aparut la ambele A class imediat dupa ce am fost prima oara cu ele in service autorizat. Prima oara m-am dus la ei sa-mi faca o constatare si mi-au scris pe deviz ca necesita inlocuire kit ambreiaj..sunt tare curios cum si-au dat seama..de fapt, la actualul A class am descoperit ce-au facut..au umblat la tijele de la maneta de viteza..acestea au niste reglaje dar cred ca au si tras cu un cleste sau ceva de ele ca au semne pe ele..si mai imi lipseste si un clips de la plasticul de la consola schimbatorului de viteze. Eu ma tot chinuiesc acum sa le reglez dar e foarte dificil cativa milimetri pot face sa nu-ti mai intre in nici o viteza..am observat ca si zornaitul e tot din cutie, probabil aceste tije influenteaza pozitia rotilor dintate din cutie si eu am incercat sa reglez in asa fel incat sa nu se mai auda zornaitul (cel despre care spuneam ca dispare la apasarea ambreiajului). Tija care are urme mai puternice de cleste are un joc, de vreo jumatate de cm..am incercat sa fac mai multe reglaje..unele mi-au iesit mai bine, fiindca nu mai aveam probleme dimineata cand voiam sa scot pe liber..de exemplu, dimineata a fost frig si, cand am verificat cum merge maneta, a mers destul de bine...dar am zis sa mai incerc cu reglajele si iar am dereglat-o. Nu stiu cui sa ma adresez sa ma ajute. Atasez o poza cu tijele. Poate e cineva amabil sa-mi spuna cum se regleaza..sau, mai exact, cat se regleaza ca mi-am dat seama cum se face. Cert este ca problema nu era de la kit-ul de ambreiaj.
          Attached Files
          No malfunction

          Comment


          • #65
            Deci faza cu intratul greu în viteză e de la tijele vieţii? Că eu nu mai înţeleg nimic. Eu unul dimineaţa trag de făcăleţ de-mi vine acru (a doua e problematică rău). A mea pe nul are joc destul de mare, dar mişcarea manetei automat mişcă angrenajul de pe selector. Şi nu înţeleg de ce la cald merge şnur. Ce are temperatura cu tijele?

            Bine măcar că ştim un lucru. N-are a face cu uleiul nici cu lichidul de ambreiaj. Îţi mulţumrsc pentru faptul că ai postat asta pe forum. De curiozitate... cât te-au taxat meşterii?

            Despre service prefer să nu zic nimic, altfel o să-mi iau ban.

            Poza ce ai ataşat-o e de la manetă? Sau ce-s alea? Nu-mi aduc aminte să fi văzut la a mea aşa ceva.
            Last edited by gruiarew; 02-02-2016, 23:22 PM.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #66
              La service-ul de vehicule comerciale m-a costat 100lei schimbul de lichid de frana..doar manopera. Iar inlocuirea lichidului din cutie m-a costat 35lei(manopera)..aceasta operatiune am facut-o intr-un service multimarca. Lichidul din cutie era curat ca lacrima si, conform carnetului de service, nu a fost schimbat niciodata. Chiar regret ca l-am schimbat. Pentru mine e limpede acum ca lichidul din cutie nu a fost problema. Din pacate, nici schimbarea lichidului de frana nu a functionat in cazul meu. Poza e cu tije sau cabluri sau parghii de la schimbatorul de viteze...timonerie cred ca ii zice..eu nu sunt un specialist in asemenea reglaje si mi-a fost frica sa ma apuc singur de treaba dar am facut-o...si continui sa mai fac, fiindca nu ma pricep si singura solutie este sa incerc cat mai multe combinatii, poate am noroc sa o nimeresc pe cea buna...sau macar una acceptabila..astept sa vina dimineata cand e frig sa vad cum se comporta..in aceasta dimineata am fost mandru de mine fiindca aseara am lasat-o in viteza I si dimineata nu mi-a facut probleme atunci cand am adus-o pe liber..ba mai mult, am reusit sa bag in toate vitezele cu motorul pornit fara probleme. Chiar nu-mi dau seama unde influenteaza temperatura bunul mers al lucrurilor dar normal ar fi sa mearga si la rece la fel de bine ca la cald sau macar aproape la fel. Modelul meu este A170 (W169), benzina, cutie manuala. Poate difera fata de modelul W168 sau de modelele diesel. La cele cu cutie automata e destul de clar ca difera. Unii spun ca exista pe undeva niste bucse de plastic care in timp se deterioreaza. Sunt multe pareri dar incercam sa descoperim adevarul.
              No malfunction

              Comment


              • #67
                Da, de timonerie se numeste. Ca sa intelege mai bine cum lucreaza poti sa privesti animatia asta.
                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                Comment


                • #68
                  Salutare
                  daca simti vibratii in pedala de ambreiaj , acestea pot fi date de rulment sau placa de presiune . rulmentul nu mai debraiaza cum trebuie sau placa de presiune a inceput sa se distruga, sa se fi uzat soarele de la placa! Volanta NU ESTE CU MASA DUBLA, stiu ptr ca am dezmebrat si 1,6 si 1,4, toate au dintr-o bucata volanta!
                  problema la tine( nu intra in viteze) poate fi data de rulment, pompa ambreiaj sau conducta dintre ele.
                  caut pompa si revin cu poze
                  Socurile pot fi date de vreun tampon rupt, are 4 . doua in fata doua pelateral!
                  apropo, e ceva munca sa dai cutia jos!
                  bafta!!

                  Comment


                  • #69
                    Eu am niste vibratii in pedala de cand am luat masina. Mai are putin si face 4 ani de cand e la mine.
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • #70
                      Ce vibratii..ce socuri..nu am asa ceva..am spus de un zornait care se aude din cutie si care, daca reglezi pozitia manetei de viteze intr-un anumit fel, nu se mai aude..de fapt, e suficient sa imping cativa milimetri sau sa trag cativa milimetrii si nu se mai aude..oricum, nu prea mai sper sa gasesc rezolvarea pe forum..cred ca cei care se pricep, nu au interesul sa posteze aici cum se poate remedia problema..in ceea ce priveste datul jos al cutiei, nici prin gand nu mi-ar fi trecut asa ceva..prefer sa merg cu masina asa, sunt sigur ca mai rezista inca 20 de ani de acum inainte.
                      No malfunction

                      Comment


                      • #71
                        @georgealinel, calm omule. Dacă s-ar ştii ţi s-ar spune. Oamenii sunt mai rezervaţi în a spune prostii, nu ca mine Uită-te şi tu la noi, majoritatea avem W168.

                        Şi în altă ordine de idei ţi-ai cam răspuns singur la întrebare. Din ce înţeleg eu s-a umblat la reglajul manetei. Asta înseamnă că pârghiile alea nu mai stau unde trebuie. Posibil chiar să-ţi frece de zici că nu mai zornăie dacă mişti puţin de ea. Şi e normal ca atunci când apeşi ambreiajul să nu se mai audă. Că nu se mai învârte nimic în cutie. Vezi şi tu când mişti în ce direcţie nu se mai aude şi reglează ca atare.

                        Ia-o şi tu pe îndelete, dacă zici că ai umblat la reglaje şi nu s-a mai auzit umblă din nou. Numai tu ştii ce-ai făcut acolo. Masina fiind mai nouă ar trebui să nu ai nu ştiu ce probleme la cutie. Acuma depinde şi de cum a fost folosită. Pe unii-i ţine o viaţă, pe alţii mai puţin. Depinde şi de cât trăieşti.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #72
                          Pai normal ca am umblat la reglaje. Ce era sa fac? Baietii autorizati au profitat de faptul ca nu pot vedea ce se intampla acolo si mi-au dereglat timoneria..dar cred ca erau grabiti, fiindca au lasat urme..si au mai scapat din vedere ceva: faptul ca am mai avut una, exact la fel..si, dupa prima interventie la ei, masina respectiva avea exact aceleasi probleme. Bineinteles ca o sa-ti urmez sfatul si o iau pe indelete. Nu stiu cine va trai mai mult, eu sau masina dar, din punctul meu de vedere, Mercedes este cea mai buna masina de pe planeta. Asa cum marii producatori de medicamente au interesul sa fim bolnavi, la fel si producatorii de piese si service-urile au interesul ca masinile noastre sa dea rateuri. De aceea am spus ca pe forum am gasit mai mult "cai verzi pe pereti".
                          No malfunction

                          Comment


                          • #73
                            E foarte normal să fie aşa. Altfel ar muri de foame. Şi oricum nu are nimeni răbdare să stea să regleze chestii. Gândeşte-te că e treabă de migăleală. Cine are interesul pentru asa ceva? Cât ar putea să ceară şi cum şi-ar justifica mecanicul ăla ziua de lucru?

                            Faptul că nu te lasă să te uiţi trebuie să ridice din start un semn de întrebare. Bine că nici mie nu mi place să stea cineva lângă mine când fac ceea ce fac la lucru.

                            Şi cei de aici pun pariu că majoritatea nu-s mecanici. Şi cei care sunt ar fi culmea să dea din casă. Ideea e că trebuie să cauţi până găseşti. Nu sunt toţi nişte şarlatani.

                            Dacă ai umblat tu la reglaje doar la una dintre ele, încearcă pe cealaltă. Mă gândesc că au rotit de tije într-un sens. Roteşte şi tu o tură vezi dacă merge mai rău sau mai bine. Tine bine minte ce faci şi până la urmă sigur îi dai de cap. Asta doar dacă ai răbdare.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #74
                              Da, si mie mi-e foame..as manca o coliva. Mersi de incurajare gruiarew.
                              No malfunction

                              Comment


                              • #75
                                Salutare,
                                pompa de ambreaia este in lateralul pompei de frana, intre oala amortizorului si pompa frana. se vede pornind din vasul pompei de frana un furtunas negru care duce pana in pompa de ambreiaj
                                Se desface usor, 2 suruburi pe interior la pedala si o suguranta la furtun.
                                Apropo nu exista volata cu masa dubla la a class ( am dezmebrat cateva si am vazut numai dintr-o bucata)
                                Bafta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF