Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am nevoie de sfaturi si ajutor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lasa i sa socoteasca ... sigur ca uleiul ala nu are ce cauta in motorul tau, uite aici unul agreat de Mercedes,nemtesc 100% si pretul POMANA :http://www.ebay.de/itm/5-Liter-Penna...egoryId=179503, nu trebuie sa l iei de aici,sunt si alte magazine online.

    Intri pe pagina http://www.pkwteile.de/autoteile/mer...10359/olfilter si iti comanzi un filtru de ulei,aer si polen. Filtrul de aer si cel de polen(ai filmuletul pe youtube pt. ala de polen cum sa l schimbi) le schimbi singur, la ala de ulei nush ce sa spun ca am vazut ca ti trebuie o cheie lunga sa desfaci pe acolo,nu stiu exact dar poti merge linistit in A.T.U. cu uleiul si filtrul tau si stai linga el acolo cand il schimba,dureaza 15 minute si nu vad ce se poate intimpla.Daca vrei sa l schimbi in ATU faci termin online si costa 15 euro toata afacerea,tu mergi doar cu filtrul de ulei si uleiul tau. La filtrul de ulei si aer as cumpara Mahle iar la ala de polen vezi si tu care s mai ieftine,in principiu la tigaile noastre de A Klasse este indiferent ce producator iei si uleiul ala Pennasol daca l schimbi in fiecare primavara e superOK...
    Last edited by colonelul; 09-18-2015, 13:53 PM.

    Comment


    • #17
      Nu am mai putut edita inca o data,dar toata treaba te va ajunge la maxim 70 euro(inclusiv cei 5 euro de bere la cel de la ATU care ti va schimba filtrul si uleiul) si nu merita sa te complici cu ateliere ,filtrele de aer si polen le schimbi singur in fata/spatele blocului

      Comment


      • #18
        Colonele sa traiesti! Buna pagina aia pt comanda piese. Eu comandam tot de pe Ebay. Comic este ca Ebayul nu imi recunoaste numarul de cheie si nu gasesc piesele exacte....na in fine. O sa comand tot. Cat despre ulei.....un prieten a avut un A 140 si avea ulei 0W40...si a vrut sa bage 10W40 si in service l-au trimis sa cumpere alt ulei ca cica nu e recomandat de MB.
        Cartea tehnica mi-a promis fosta proprietara ca mi-o trimite prin posta pt ca am uitat-o la ea.Din pacate inca nu a ajuns .....vroiam sa vad ce bagase pana la acel schimb cu 5w30.....

        Comment


        • #19
          Eu am aflat de la prietenul meu ,acuma tu te iei dupa cine vrei https://bevo.mercedes-benz.com/bevol...ter-sort1.html


          Aici este uleiul si daca te vei uita la specificatii vei gasi tot ce ai nevoie http://www.pennasol.de...si daca sapi mai adinc : http://www.pennasol.de/produkte/moto...ht-sae-10w-40/
          Last edited by colonelul; 09-18-2015, 14:45 PM.

          Comment


          • #20
            Colonele.....avem un prieten comun.....goolle mi-a rezolvat si mie o gramada de dileme!
            Si sunt de acord cu tine. Astept cartea service ca sa fiu absolut sigur.
            Tocmai ce am citit pe un forum din Germania despre problema cu acel rulment de pe planetara lunga. Dupa cum descria tipul se pare ca acela este si la mine.
            Cand vine sotia de la munca merg sa filmez...poate poate reusesc sa ''prind'' acel zgomot!

            Comment


            • #21
              Hallo zusammen, ich schildere meinen Fall hier, weil ich vor ein paar Wochen/Monaten auf der Suche nach Infos selber keine Hilfe finden konnten. Vielleicht hilft es ja jemanden in der Zukunft. Ich hatte seit Jahresanfang ein stärker werdendes, singendes und geschwindigkeitsabhängiges...


              Am atasat si linkul.....numai ca este in limba germana.

              Comment


              • #22
                Eu zic sa mai incerci si la alt atelier Mercedes sa vezi ce spune,nu te arunca direct pe "problema" aia,iar legat de ulei eu am ales 10w40 deoarece cand i am facut schimbul nivelul era pe la jumate,uleiul negru/negru ,kilometrii sunt aia care i are 185000... 0w40 parca e fullsintetic si mai subtire daca nu le incurc acuma,nici nu mai stiu exact de ce am inclinat spre 10w40,oricum merge ok,nivelul e bun( chiar trebuie sa i mai fac o verificare la nivel) si legat de www.pkwteile.de sunt seriosi si vezi ca au si chat online pentru lamuriri,intrebari,etc...

                Comment


                • #23
                  Am reusit sa arunc o privire in cartea de service si am vazut ca la tigaia mea i au pus la inceput numai ARAL 0w40, apoi au schimbat pe 5w40 LiquiMoly,dar nu mai retin la citi km si cartea e in masina,acum nu mai ies, am vazut si 5w30 ca au bagat !!! ce sa zic ??? am zis ca bag 10w40 ca "poate" papa ulei, eu folosesc masina la carat de pizza asa ca daca mi au dat TÃœV pe 2 ani in iulie anul asta(masina nu are defecte) 4 cauciucuri noi allseason(40 euro/buc) ideea era sa nici nu bag banutzi in ea iar peste 2 ani ce sa mai vreau ???!!! masina va avea 17 ani,rugina numai sa ma tina pina in iunie 2017
                  Last edited by colonelul; 09-18-2015, 15:36 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Salut pentru problemele tale:
                    1. Emulsia din motor inseamna apa in ulei. Acum poate sa fie apa din circuitul de racire....garnitura chiuloasa arsa sau fisura bloc motor sau condens. Eu am avut problema condensului si de vina a fost termostatul care ramanea deschis.motorul nu atingea temperatura normala de lucru. Facea condens i asa hal ca a ruginit joja de ulei. Verifica nevelul de apa si vezi daca scade sau termostatul.
                    2. Poti sa ridici cate o roata din fata si sa dai drumul la motor. Daca se aude doar pe o roata cauti in partea partea respectiva. Daca se aude pe ambele.....rulmentii de la diferential din cutie. Eu am avut problema ulmentii din cutie si auze zgomot intre 50 si 60 km/h.

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      Daca reusesti sa bagi mana si tragi de planetara aproape de jugul cu rulment observi daca are joc si bataie(banui),Prin rotirea manuala a roti nu cred ca face zgomot, face galagie la turatie mai mare cred!
                      La A160 personal a fost rupt burduful de la planetara lunga chiar de langa rulment.Cand mecanicul a dat jos planetara ,am observa rulmentul si a zis ca inca este bun dar daca e dus face galagie mare!
                      Daca este intradevar rulmentul respectiv cauza zgomotului si se poate inlocui , verifica si burdufurile planetarei poate elimini un viitor defect!
                      Bafta!

                      Comment


                      • #26
                        Astazi am incercat prin filmare sa prind acel sunet....din pacate nu este posibil. in filmare se aude doar zgomotul normal....acel sunet nu este sesizabil.
                        Astazi am fost personal si am luat cartea service de a fosta proprietara ( m-am rugat de ea sa imi trimita cartea dar cica costa pachetul ). In carte scrie asa: La inceput au bagat ulei ELF 15W40.....am ramas pur si simplu socat, din cate stiu eu la orice masina noua baga ulei sintetic si incep cu 0W40 sau 0W30....na in fine.....apoi au continuat sa bage 10W40. Din cate am inteles din cartea service MB recomanda Mobil1.
                        Ieri am comandat toate filtrele si bujiile si luni comand uleiul, antigelul si lichidul de frana si ii fac o inspectie ca la carte .
                        Cat despre acel zgomot....luni merg la dezmembrari si caut alta planetara. O sa o schimb si daca zgomotul persista atunci clar este de la diferential.
                        Va tin la curent.
                        Despre acea depunere galbena, cei de la MB au zis ca este absolut normal si asta din cauza drumurilor scurte. S-a curatat acum cu totul....in cateva zile avem deja facuti 900 km

                        Comment


                        • #27
                          Daca vrei sa bagi Mobil1 si intri pe pagina http://www.mobil1.deapoi vrei sa dai de modelul exact de ulei pentru masina ta o sa ai surpriza sa gasesti asta: http://www.mobil1.de/produkte/olwegw...t_id=EFt8Pdzp0

                          Eu ti am spus ca am bagat 10w40 Pennasol produs in Germania si este unul din zecile de uleiuri agreate de Mercedes !!! pentru W168....

                          Comment


                          • #28
                            Am citit inca o data cartea tehnica si specifica ca pentru alegerea uleiului sa se respecte pagina 229.1 (asta pentru clasa A), atasesz si un link: https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.1_de.html
                            Pennasol este intradevar pe lista lor dar sincer eu nu am mai auzit de acest uei.

                            SINCER....sunt total debusolat!! Deci chiar nu stiu ce ulei sa bag in ea

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by MartoiuFlorin View Post
                              Salutare. Sunt nou posesor de A klasse 140 si nu prea ma ''pricep'' la aceste masini. Am tot auzit in stanga si dreapta ca sunt masini bune si rezistente asa ca m-am hotarat sa cumpar acest model pentru sotia mea. Masina am luat-o de la o familie de nemti. Are 144000km rulati ( va asigur ca sunt cei reali). Foarte multe detalii nu am primit de la aceasta familie.
                              Acum sa va povestesc ce probleme ma apasa pe mine. Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nimic concret.
                              1. La orificiul de completare ulei de motor arata cam asa ( fisierul atasat; sper sa fi procedat corect). Era foarte multa ''mazga'' galbena, tipic la motoarele care fac acel condens iarna. Am sters cu hartie atat cat am putut eu. Ce parere aveti voi? Este normal?

                              2. A doua problema este un zgomot ca de ''rulment uzat'' care se aude NUMAI in mers si am impresia ca se aude mai mult pe partea dreapta. In stationare motorul se aude foarte bine, fara zgomote ciudate si fara intreruperi. Acel zgomot chiar ma ingrijoreaza. Specific ca NU este de la lantul de distributie. Am gasit pe forum mai multe filmulete cu zgomotul specific lantului uzat dar aici nu este cazul.

                              Daca nu am postat regulamentar rog un administrator sa mute sau sa stearga.

                              V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta!
                              Cu stima.
                              Salut!
                              De la mazga si zgomotul din timpul rularii s-a ajuns la "ce ulei sa-i bag?"... discutat si discutat si dezbatut, etc.
                              1)Mazga e normala, atat timp cat masina face drumuri scurte si motorul nu se incalzeste, sa poata elimina condensul. Asa cum ti-a spus si colegul moisedan si un termostat defect poate duce la aparitia emulsiei in gatul de umplere cu ulei si in furtunul de ventilare de la capacul chiulasei( atentie, ala trebuie curatat).
                              2)Zgomotul se poate identifica relativ usor. Nu sunt prea multe posibilitati: rulment roata, rulment intermediar planetara sau poate proveni din cutie.
                              3) Pune-i ce ulei iti permiti. Atat timp cat respecta norma MB si tu respecti intervalul de schimb, totul va fi ok!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Salut Laur,
                                Da.....s-a discutat si dicutat si dezbatut....e uite ca eu nu eram lamurit ce sa fac! Daca ai vazut ce am scris mai sus, primul ulei bagat in ea a fost un 15W40.....deci de la inceput a fost acest motor ''batjocorit''.Si ca sa nu mai deschid alt subiect pe aceeasi tema am scris aici. Pentru ca am mai multe nelamuriri am si dat titlul acestui topic ''am nevoie de sfaturi si ajutor''.
                                Daca considerati ca nu este OK rog un moderator sa corecteze sau sa stearga!
                                O zi faina!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF