Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am mare nevoie de ajutor!!! SLK R171

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am mare nevoie de ajutor!!! SLK R171

    Salut tuturor.
    Sunt(sau eram) fericitul posesor al unui SLK r171 2005, 120kw. Spun ca eram intrucat, dupa ce vremea s-a inrautatit, au inceput problemele, anume nu mai sta la relanti, face ca tractorulparca merge in 2-3 pistoane si da sa se opreasca. M-am dus la un service, i-au curarat injectoarele, a mers bine 3-4 km, dupa care problema a revenit. Pe testerul celor de la reprezentanta nu apare nimic. Am luat injectoare si bujii noi, face la fel. Am curata clapeta de acceleratie. Am schibat benzina din rezervor.Acu ce sa fac? Sa ma apuc sa schimb toti senzorii din masina sau iau un motor sh? Un amic mi-a recomandat sa scot catalizatorul, sa vad ce face, si daca e infundat, sa-l schimb.
    Apreciez orice idee, sfat care m-ar ajuta sa remediez problema.
    Va multumesc.

  • #2
    Salut iti apare si martorul galben Check engine?


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Comment


    • #3
      S-a tot discutat pe aici pe forum, sunt cateva posturi f documentate cu poze, rezolvari, etc mai ales despre valva unisens de la epurator, undeva sub galerie/compresor.

      Merita probabil de luat o conpresie mecanica, daca presiunea la benzina s-a masurat deja cu un manometru.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Nu imi apare martorul galben Check engine. Compresia este intre 3.8 si 4.1, presiunea la rampa de injectoare este de 4.1aproape.

        Comment


        • #5
          In 2-3000 de ture merge cat de cat rotund? Modificari, power box, soft tuning ai pe masina? Daca ii dai sprituri rapide, pana in 3000 de ture, se aude vre-un rapait metalic?
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Da, la 2-3000 rpm merge, asa cum ai spus, cat de cat rotund si da, se aude rapaitul metalic.. Ai descris corect simptomele masinii. Te rog sa-mi spui ce crezi ca este.
            p.s. nu stiu sa aiba vreun bower-box sau, modificare a puterii.

            Multumesc tutturor acelora care mi-au raspuns. Apreciez foarte mult.

            Comment


            • #7
              Toti parametrii motorului sunt ok, in afara de faptul ca da eroare pe cilidrii iar bujiile sunt afumate rau. Azi am schimbat si senzorul de axe cu came si tot asa face. Rapait doar cand o accelerez... Din spuse, cred ca s-a dus lantul cu distributie cu tot, ca de acolo se aude rapaiala metalica. Pana la urma cred ca schimb tot motorul...

              Comment


              • #8
                Rapaitul este de undeva din zona distributiei, mai putin lantul cat din cele doua variatoare care s-au uzat.

                Sunt f scumpe noi, SH sunt aproape la fel ca ale tale, astfel daca gasesti un motor bun, sigur e mai ieftin.

                Undeva pe google gasesti un site care vinde bucatile esentiale din variatoarele tale ( merc271.com), Daca ai un mecanic curajos, arata-i povestile de pe site-ul respectiv.

                Daca te decizi sa repari, te rog sa postezi neaparat povestea toata.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Cu siguranta am sa va tin la curent cu ce fac sa cum se sfarseste problema. Maine am sa fac si proba cu bobinele, cu altele, cu toate ca le-au mai probat si altii de cateva ori. CL600, cred ca ai dreptate, mai ales ca cel care s-a tot uitat prin si pe la motor,mecanic bun dar pe alta marca, tot premium, mi-a zis ca ''nu e la punct'', existand o ''diferenta, un decalaj'' ceva de vreo 2 dinti.. Mecanicul de la reprezentanta MB, nu se baga ca nu ies bani la cata munca e de facut. Amandoi au discutat si au deliberat ca e din distributie si deci, trebuie schimbata,1200 ron/original.
                  Intr-o saptamana-doua, trebuie sa ma decid intrucat am vorbit cu altcineva, importator de piese si diverse de Merc si aduce un motor de slk din Anglia(650 E motor +150 E montaj).Am sa-l intreb de numar de km... Cam cat ar costa, ca piese noi, acele vanusuri(asa am inteles ca se numesc)?
                  Ce ma mai sfatuiesti?

                  P.S. Multumesc pentru raspuns.

                  Comment


                  • #10
                    CL 600,in afara de variatoarele acelea, trebuie schimbata si distributia?

                    Comment


                    • #11
                      La MB se numesc variatoare sau Camshaft Adjusters. Cu siguranta trebuie schimbata distributia daca schimbi/repari variatoarele. Noi, costa dublu decat motorul gasit de tine, pune seria de caroserie daca vrei coduri, preturi, etc. Deasemenea, pe langa lantul, patinele, intinzatorul de la axele cu came, mai ai ( cred!) inca un lant, intinzator, etc pt blocul balansier...
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        WDB1714421F055163 . Ajuta-ma cu codul de variatoare, codul de distributie il stiu si am pretul.
                        1600 e pt doua roti dintate? Suuper, mai ales ca mai pun si kitul de ditributie si manopera. Acum, lasand ironia la o parte, ma gandesc la un motor sh.
                        La MB nu ma duc deoarece au o reputatie prea ''buna''.. Nu stiu pe ce maini intra masina.

                        Comment


                        • #13
                          Variatoare evacuare / admisie A 271 050 09 00 / A 271 050 08 00 pret de lista 2.295,03 + TVA.

                          Cat despre kit-ul pt distributie, vezi foto...


                          La voi ( popeci , parca ) gasesti sigur cel putin opinie demna de luat in seama.
                          Attached Files
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Tocmai de asta ziceam de mainile de acolo. Sunt 2-3 chiar buni care se ocupa de adevaratele probleme. Restul freaca menta si ''rezolva'' lucruri. Aici s-au mai stricat motoare de c,e,s-uri, ars calculatoare, facturi in care se regaseau piese cu care masina venise din fabrica, nimicuri din astea.
                            O sa cer astazi oferta de pret pentru piese, apoi pun in balanta. Ideea e ca nu vreau sa schimb masina, e extraordinara, un up-grade pentru r170.

                            Comment


                            • #15
                              Salut tuturor!
                              Pentru inceput m-am decis sa schimb distributia deoarece lantul e prea larg pe patina dintre variatoare apoi, daca nici asa nu se rezolva, voi schimba motorul cu unul sh. Ma sfatuiti la o anume marca de lant? OEM sau OE?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF