Salut tuturor.
Sunt(sau eram) fericitul posesor al unui SLK r171 2005, 120kw. Spun ca eram intrucat, dupa ce vremea s-a inrautatit, au inceput problemele, anume nu mai sta la relanti, face ca tractorulparca merge in 2-3 pistoane si da sa se opreasca. M-am dus la un service, i-au curarat injectoarele, a mers bine 3-4 km, dupa care problema a revenit. Pe testerul celor de la reprezentanta nu apare nimic. Am luat injectoare si bujii noi, face la fel. Am curata clapeta de acceleratie. Am schibat benzina din rezervor.Acu ce sa fac? Sa ma apuc sa schimb toti senzorii din masina sau iau un motor sh? Un amic mi-a recomandat sa scot catalizatorul, sa vad ce face, si daca e infundat, sa-l schimb.
Apreciez orice idee, sfat care m-ar ajuta sa remediez problema.
Va multumesc.
Sunt(sau eram) fericitul posesor al unui SLK r171 2005, 120kw. Spun ca eram intrucat, dupa ce vremea s-a inrautatit, au inceput problemele, anume nu mai sta la relanti, face ca tractorulparca merge in 2-3 pistoane si da sa se opreasca. M-am dus la un service, i-au curarat injectoarele, a mers bine 3-4 km, dupa care problema a revenit. Pe testerul celor de la reprezentanta nu apare nimic. Am luat injectoare si bujii noi, face la fel. Am curata clapeta de acceleratie. Am schibat benzina din rezervor.Acu ce sa fac? Sa ma apuc sa schimb toti senzorii din masina sau iau un motor sh? Un amic mi-a recomandat sa scot catalizatorul, sa vad ce face, si daca e infundat, sa-l schimb.
Apreciez orice idee, sfat care m-ar ajuta sa remediez problema.
Va multumesc.
Comment