Dragi colegi,
Dupa cum stiti decisesem sa-mi cumpar E270CDI si il gasisem insa am fost cu inima stransa dupa ceva telefoane cu proprietarul, de rugina la pasajul rotii stanga spate. Asa ca am inceput sa reconsider totul si de la un buget limitat la 5 am ajuns sa-l cresc la 10. M-am hotarat la un ML insa sarcina grea stand ore pe net si cautandu-l, zeci de telefoane incercand sa aflu detalii despre masina si vanzator s-a dovedit misiune aproape imposibila si dezamagitoare in teren in fata masinilor la vizionare.
Am plecat intr-o zi de la Leipzig si am ajuns sa vad 9 masini intr-un circuit nebun de o zi pe la Frankfurt, Manheim,Pirmasens,Saarbrucken si in final am gasit-o pe a 10-ea la Dusseldorf a doua zi. Am intalnit numai Rusi, Rusi din Gargastan,Turkmenistan si multi arabi. Am luat-o pana la urma de la o familie de turci, primii proprietari, patronii unui magazin de fructe si legume din aproprierea Dusseldorf. Pe o scara de la 1 la 10 masina asta trece de nota 9. Are 88.000km carte service la zi, a condus-o numai sotia si a fost tinuta in garaj tot timpul (mai nou in garaj salasuieste un ML350 nou nout).
De luni sunt in drum spre tara, am schimbat deja uleiul din motor si filtrele (schimbat anul trecut la 79.000km pe carte si abtibild-ul de motor).Zero rugina pe dedesubt si la caroserie,zero scurgeri ulei la diferential ,cutie si motor. Astept un sfat de la voi si anume sa schimb si uleiul din cutie avand in vedere ca prima inmatriculare a fost 6/2004 dar are rulaj mic ?
Si acum pozele :
Dupa cum stiti decisesem sa-mi cumpar E270CDI si il gasisem insa am fost cu inima stransa dupa ceva telefoane cu proprietarul, de rugina la pasajul rotii stanga spate. Asa ca am inceput sa reconsider totul si de la un buget limitat la 5 am ajuns sa-l cresc la 10. M-am hotarat la un ML insa sarcina grea stand ore pe net si cautandu-l, zeci de telefoane incercand sa aflu detalii despre masina si vanzator s-a dovedit misiune aproape imposibila si dezamagitoare in teren in fata masinilor la vizionare.
Am plecat intr-o zi de la Leipzig si am ajuns sa vad 9 masini intr-un circuit nebun de o zi pe la Frankfurt, Manheim,Pirmasens,Saarbrucken si in final am gasit-o pe a 10-ea la Dusseldorf a doua zi. Am intalnit numai Rusi, Rusi din Gargastan,Turkmenistan si multi arabi. Am luat-o pana la urma de la o familie de turci, primii proprietari, patronii unui magazin de fructe si legume din aproprierea Dusseldorf. Pe o scara de la 1 la 10 masina asta trece de nota 9. Are 88.000km carte service la zi, a condus-o numai sotia si a fost tinuta in garaj tot timpul (mai nou in garaj salasuieste un ML350 nou nout).
De luni sunt in drum spre tara, am schimbat deja uleiul din motor si filtrele (schimbat anul trecut la 79.000km pe carte si abtibild-ul de motor).Zero rugina pe dedesubt si la caroserie,zero scurgeri ulei la diferential ,cutie si motor. Astept un sfat de la voi si anume sa schimb si uleiul din cutie avand in vedere ca prima inmatriculare a fost 6/2004 dar are rulaj mic ?
Si acum pozele :
Comment