Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternatorul sau bateria???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ramaneti la subiect. Tovarashu' gambler - fii mai bland cu limba romana, banuiesc ca scoala facusi p-aci. Intr-adevar, au dreptate colegii, posturile-ti abunda-n greseli flagrante gramaticale.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #17
      Ai contactele mecanicului din TM unde te-am trimis când ai avut probleme cu spira. Nu l-ai sunat nici azi.
      Nu-i nimeni idiot, unii chiar nu se bagă la chestii pe care nu le ştiu. Am păţit, m-au refuzat pe motiv că nu cunosc maşina. Iniţial m-am enervat că ce mecanic e ăsta? După care l-am sunat şi i-am mulţumit. Omul era prea ok ca să facă teste pe coteţul meu. Sau pur şi simplu nu vor să se încurce. Ăsta la care merg a trebuit să-şi confecţioneze cheie ca să-mi schimbe o amărâtă de rolă. Nu toţi au timp şi nervi de pierdut.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #18
        Originally posted by gambler View Post
        Nu sunt ungur , sunt neamt.....dar nu inteleg ironia ,este doar o mica greseala gramatical ,nu am omorat pe nimeni si apropo ma-i emancipacipa si voi nu mai suntem in secolul 17,lasati-o mai moale cu rasismul nu aveti nimic de castigat ,poate doar ura in suflet ,care pana la urma tot voua va face rau
        Mă bag și eu...mă repet, sunt mai in vârstă și poate mă ascultă lumea...

        Îs, ma-m, fără spațiu după virgula și multe altele le rezolvă tastatura Gboard ( tastatura google). Astfel oricine poate scrie aproape ca Cutaresku.

        E cumva aiurea sa dai vina pe cate unul care chiar nu poate să scrie sau mă rog, sa tasteze. Trebuie sa fi aproape nebun sa stai singur de nebun prin biblioteci sa studiezi gramatica. Asta era datoria învățătorilor, nici macar a părinților.

        Pe de altă parte, dacă ești f gras, pitic sau chiar bolnav, neamț sau ungur, nu are sens sa argumentezi de ce nu poți să tastezi corect, mai ales acum când ai aflat că există tastaturi cu AI.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Gramatica nu are nimic de-a face cu rasismul. Pot sa urasc ce rasa vreau eu fara sa fac greseli de gramatica. Si acest lucru, la randul lui, nu are nimic de-a face cu emanciparea...


          In alta ordine de idei, cand un alternator pare nu incarca corect, mai este o varianta in afara de alternatorul in sine. Sufa de masa dintre blocul motor si caroserie tre' sa aiba o sectiune cam cat un deget mic/mediu. Daca in loc de degetu' ala treaba se mai tine in trei lite, rezultatul este acelasi...





          Dragos

          Comment


          • #20
            Originally posted by Heavy D. View Post
            In alta ordine de idei, cand un alternator pare nu incarca corect, mai este o varianta in afara de alternatorul in sine. Sufa de masa dintre blocul motor si caroserie tre' sa aiba o sectiune cam cat un deget mic/mediu. Daca in loc de degetu' ala treaba se mai tine in trei lite, rezultatul este acelasi...
            Corect. De aceea cel mai bine este sa se masoare direct curentul de incarcare a bateriei cu un ampermetru cleste si nu doar tensiunea pe baterie.
            Deo juvante

            Comment


            • #21
              Si care ar trebui sa fie valoarea optima, pentru un sistem de incarcare bun? Valoarea nu o sa fie fixa niciodata, o sa varieze in functie de multi factori sau consumatori si o sa varieze grav cand miscati volanul.
              In alta ordine de idei, daca "suntem oameni" I=U/R, atunci cand scade tensiunea, scade si curentul si invers, cand creste tensiunea creste si curentul. Din cauza asta avem regulatoare de tensiune in alternator si nu de curent, din cauza asta masuram tensiunea de incarcare si nu curentul.
              Cat despre curent, nu o sa depaseasca 90A ca atat poate sistemul, la 3000rpm.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Ampermetru cleste

                Originally posted by masster View Post
                Corect. De aceea cel mai bine este sa se masoare direct curentul de incarcare a bateriei cu un ampermetru cleste si nu doar tensiunea pe baterie.
                Si cu ampermetru cleste ce se masoara colegule? incarcarea sau "descarcarea",
                Din ce stiu eu ampermetrul ca aparat de masura iti arata consumul de curent,(amperi/ora) ,la un moment dat .Eu pentru asta folosesc ampermetrul .Ca sa fiu mai explicit poti folosi ampermetrul sa afli de cati amperi pui siguranta la becul plafoniera,nicidecum cita lumina face acel bec noaptea ,Dar sunt om si nu le stiu pe toate,poate gresesc.

                Comment


                • #23
                  @daniel
                  Ampermetrul masoara intensitatea curentului sau pe scurt "curentul". Punct. Simplist vorbind, in functie de sensul in care circula curentul intr-un circuit, acesta poate fi de "incarcare" (a unei baterii de catre un generator/alternator de exemplu) sau de "descarcare" (dintr-o baterie intr-un consumator electric de exemplu). Este fizica de scoala generala.

                  @LauLaur
                  Fara nici un consumator, o formula empirica de calcul a curentului optim de incarcare a unei baterii partial descarcate este 1/10 din capacitatea bateriei. De exemplu, pentru o baterie de 70 Ah, curentul de incarcare optim este de circa 7 A.

                  Faptul ca un alternator are un curent maxim nu are nici o legatura cu curentul de incarcare, ci cu capacitatea de a alimenta consumatori electrici pana la o limita maxima de curent. Bateria actioneaza ca un buffer de curent si este incarcata pentru a fi pregatita pentru rolul sau principal, alimentarea starterului la pornirea motorului. Regulatorul de tensiune pastreaza tensiunea generata de alternator intr-o plaja de tensiune potrivita pentru tensiunea nominala a consumatorilor alimentati. In acelasi timp, are functia de control a curentului de incarcare a bateriei.
                  Deo juvante

                  Comment


                  • #24
                    Fara nici un consumator, curentul de incarcare optim este de circa 7 A.
                    Numai ca avem consumatori cand motorul este pornit...Cum stabileste omul cat din valoarea masurata absoarbe bateria si cat consumatorii??Nu cumva te scarpini cu mana dreapta la urechea stanga? Nu prea ati inteles ce am scris mai sus... Ramane sa masurati dvs curentul de incarcare al alternatorului(sau al regulatorului de tensiune, ca spuneti ca are acest rol de control). Eu am sa masor in continuare tensiunea...
                    N-are rost sa creem o polemica din asta.
                    Last edited by LauLaur; 06-10-2018, 23:38 PM.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Asa e. Punct.

                      Si eu la fel ca altii, voi folosi ampermetrul sa masor curentul, care este consumat la un moment dat și nu curentul ce merge în "nu știu ce direcție", stanga oare sau dreapta??

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by daniel View Post
                        Si eu la fel ca altii, voi folosi ampermetrul sa masor curentul, care este consumat la un moment dat și nu curentul ce merge în "nu știu ce direcție", stanga oare sau dreapta??
                        Nu ai inteles ca sensul curentului este doar o conventie. Curentul se poate masura pe orice ramura a unui circuit. Nu exista doar curent "consumat" ci si curent "generat". Cred ca intelegi ca daca undeva se consuma curent intr-un circuit, atunci trebuie sa existe si un loc unde se produce curent, da? Faptul ca vei continua sa masori doar curentul "consumat" este problema ta si tine strict de cunostintele de fizica pe care le ai.


                        @LauLaur
                        Nu este nici o polemica. Credeam ca stii ca pot exista si pareri diferite fara sa trebuiasca sa ne rupem capul unul celuilalt. Desi in societatea romaneasca exista o agresivitate excesiva pentru a avea dreptate cu forta, eu nu oblig pe nimeni de pe forum sa invete fizica elementara. Dar ca inginer ca si tine, am rugamintea ca argumentele sa fie stiintifice si constructive. Suntem aici pentru a invata unii de la altii. Referinta este unica: manualele de fizica. Obiceiurile "mesterilor" electricieni in grupuri mici sau mari nu constituie o referinta pentru mine. Sper ca ai inteles ca vorbesc generic.
                        Deo juvante

                        Comment


                        • #27
                          Nu ești la curs de gramaticã sau ortografie. Dar unora pur și simplu ne sângereazã ochii când citim astfel de mizerii.

                          Chiar nu se poate fãrã sã faultãm limba în halul ãsta? Înainte de a trimite rãspunsul chiar sã nu-ți pese deloc ce-ai scris și cum ai scris?

                          Chiar nu pricep ce pretenții mai poți avea sã te ajute lumea când nu ai minimul de respect fațã de cei din jur. Și mai faci și ironii.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by gambler
                            Salut,in sfarsit am dat jos alternatorul,este defect.

                            Rotorul nu-l pot invarti si bobina pare arsa,sper ca bobina se numesc firele din interiorul alternatorului Maine il duc la un electricean sa vad ce_mi zice si daca reparatul este mai mult de 300 lei atunci iau unul nou.

                            Niste sfaturi cu ce marca de alternator sa iau,am gasit Valeo la 760 nou, pe second nu ma-si risca!

                            Am verificat rolele si cureau ,eu zic ca sunt ok...

                            Apropo, sa am grija cum scriu si ce scriu ca aici suntem la cursul de gramatica,ortografie))))))) (ironic )

                            Cu părere de rău, șterg mesajele tale până nu înveți să folosești tastatura Gboard.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #29
                              Pe bune oameni buni voi exagerati!!!!!
                              Last edited by gambler; 06-15-2018, 16:54 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Mda...


                                Textul de recunoastere a greselilor este si el plin de greseli, deci consecventa e un punct tare aici. Astia suntem, cu astia defilam. Modereaza-ti tonul, altfel o sa zbori de tot...





                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF