Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternator Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternator Sprinter

    Cite tipuri de alternatoare se utilizeaza la Sprinter modelul 2000-2006?
    Eu am pe un 316cdi un alternator de 90A.Am cumparat un alternator de 200A ptr al inlocui si as vrea sa stiu parerile voastrero si contra.

  • #2
    200 nu am auzit pt sprinter de 150 am vazut probabil e de turism oricum rau nare ce sa faca , alternatorul incarca cat e nevoie !! e nasol cand consumi mai mult decat incarca el da mai putin in nici un caz !

    Comment


    • #3
      De 90 am avut pe cea veche de 180 am pe actuala si din cate stiu eu difera in functie de echipamentele electrice aflate pe masina:ac,sirocou pe apa sau pe aer ori in cel mai fericit caz ambele,cazuri mai rare dar am vazut.Mai e diferenta la ele si la intretinere,la cel de 90 releul de incarcare si carbunii costa 60 de lei ,la cel de 180 numai relelul e undeva 200-250 lei.Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Am cumparat alternatorul de 200A cu 500ron si i-am facut un RK de 700ron(releu,fulie,rotor),deci,in final am iesit cu 1200ron montat pe masina.Cel original (90A) avea carbunii terminati,asa ca i-am schimbat releul si colectorul si al am de rezerva.
        Momentan,nu am observat mare diferenta intre cel de 90A si acesta de 200A.

        Comment


        • #5
          Nici nu ai sa observi!(doar in buget,eventual schimbi bateria mai des)
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #6
            Originally posted by sebi11 View Post
            Nici nu ai sa observi!(doar in buget,eventual schimbi bateria mai des)
            De ce sa schimb mai des?
            Poate mai rar.Alternatorul fiind mai puternic incarca mai lejer.Probabil o sa creasca,un pic,consumul.

            Comment


            • #7
              Alternatoarele mari sunt gandite pentru consumatori mari,gen pod hidraulic, instalatie de frig, etc. In acest caz exista un echilibru intre incarcare si consum, neavand consum va forta bateria cu incarcari rapide! Consumul de motorina v a creste sigur!
              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

              Comment


              • #8
                M-ati facut curios si vroiam sa stiu ce tip de alternator am pe masina...!!!
                Se poate vedea cu alternatorul montat pe masina ce putere are ???

                Comment


                • #9
                  Întrebare de 100 puncte:
                  Daca mașinã ar fi echipata cu alternator de putere mare,capabil sa incarce mult si repede pentru a face fata la porniri si opriri dese(gen curierat in oraș)si ceva consumatori mari(lift sau ușã spate electrica)si acum acea mașinã merge mult la drum....oare alternatorul dãuneazã bateriei in timp ???

                  Tensiunea de încãrcare sta tot timpul intre 14,3 dimineata la pornire si minim 13,2 in mers ....oscileazã in funcție de consumatori...etc.deci nu supra încãrca !!!

                  Comment


                  • #10
                    Colegule citind cele spuse despre alternatoare asi vrea sa precizez ca tensiunea de incarcare aproximativ 14 volti,nu este tot una cu curentul de incarcare.Deci cine are alternator de 70 de amperi va avea o tensiune de incarcare la fel ca cel cu alternator de 100 amperi sau 120 etc.DAR aici intervine puterea de incarcare a alternatorului acei...A ,care in functie de consumul avut anterior sau in momentul respectiv este capabil sa recupereze energia pierduta din baterie,si sa genereze curentul necesar bateriei pentru a face fata unui viitor consum.Deci ca sa ma fac inteles.O pornire la electromotor consuma timp de 3 secunde 3 kw,dar un lift hidraulic consuma 15 secunde 2kw,pentru un ciclu de coborire.(valorile sint pur pentru exemplificare),deci clar bateria va fi mult mai descarcata dupa folosirea liftului.Daca alternatorul nu este capabil sa regenereze rapid bateria,exista posibilitatea ca bateria sa nu fie capabila sa efectueze pornirea urmatoare,si sa avem nevoie de acele cabluri minune si de donator de curent.Deci un alternator puternic inseamna incarcare rapida,mentinerea consumatorilor in parametri dar si consum marit de combustibil,pe linga unul de putere mai mica care opune mai putina rezistenta in momentul incarcarii,dar si incarcarea e lenta implicit consumul de combustibil mai mic.
                    Nu amestecam amperii cu voltii ca nu-i acelasi lucru.
                    Ca sa raspund la intrebarea ta referitor daca dauneaza bateriei:daca bateria are consumatori mari si rapizi atunci necesita reincarcari frecvente si viata bateriei scade.Chiar daca masina ar fi echipata cu un alternator de putere mai mica cu acelasi regim de consumatori va necesita acelasi numar de reincarcari doar ca vor fi mai lente si apare necesarul de timp mult mai mare pentru reincarcare,dar viata bateriei va fi la fel, in ambele cazuri.Deci alternator putere mare se instaleaza de obicei pe masinile de transport valori,masinile de recovery,cele cu lift,troliu,acolo unde consumatorii puternici sunt folositi frecvent si nu prea e importanta viata bateriei,care devine consumabil si se inlocuieste mult mai des decit in cazul unui autoturism/duba.
                    Last edited by daniel; 12-11-2014, 16:06 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc Daniel,foarte bine explicat !!
                      Stiu diferenta dintre tensiune si putere,doar ca puterea bateriei nu o poti masura cu un banal volt-metru.
                      Deci din ce spui tu nu ar fi nici o problema daca alternatorul este de 150-200 Ah fata de unul de 90 Ah ???
                      Singurul inconvenient ar fi un consum marit de combustibil ??

                      Eu consumatori de putere nu am...aveam cand am cumparat masina ,usa din spate era actionata electric(dar mergea numai cu motorul pornit..!!! )dar am dat jos tot sistemul,era greoi,ocupa spatiu...etc.

                      Doar noaptea,acum merge sirocoul,un tel la incarcat,TV-ul o ora...max doua...cam atat.
                      Iar ziua urmatoare fac macar 300-400 km la drum intins.

                      Comment


                      • #12
                        Avind in vedere ca sirocoul descarca bateria pe timpul noptii,si in urmatoarea dimineata pornesti,dai drumul la caldura/dezaburire,mai aprinzi si luminile,i-l mai pui si pe Jean de la Craiova sa cinte,ca sa nu mai vorbim de o cana de fiert apa pentru cafea alimentata la bricheta,un alternator cu mare capacitate de incarcare este binevenit,caci recuperarea bateriei dureaza putin si poate ajunge la parametrii optimi de functionare in scurt timp.Nu te astepta ca bateria sa reziste la fel de mult ca la alta duba/autoturism care circula rar,fara sirocou,fara alti consumatori utilizati constant,chiar daca este echipata cu alternator de 70 de amperi.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by daniel View Post
                          Avind in vedere ca sirocoul descarca bateria pe timpul noptii,si in urmatoarea dimineata pornesti,dai drumul la caldura/dezaburire,mai aprinzi si luminile,i-l mai pui si pe Jean de la Craiova sa cinte,ca sa nu mai vorbim de o cana de fiert apa pentru cafea alimentata la bricheta,un alternator cu mare capacitate de incarcare este binevenit,caci recuperarea bateriei dureaza putin si poate ajunge la parametrii optimi de functionare in scurt timp.Nu te astepta ca bateria sa reziste la fel de mult ca la alta duba/autoturism care circula rar,fara sirocou,fara alti consumatori utilizati constant,chiar daca este echipata cu alternator de 70 de amperi.
                          Ok.mulțumesc pt.rãspuns.

                          Off-topic

                          Nu il am pe nea Jean..ca nici casetofon sau radio nu am....l am scos ca ținea locul ocupat degeaba,ascult doar la statia CB...cel mai profitabil post,nu are nici reclame,nici politica...
                          Cafeluța se face exclusiv la aragaz ... ca expresor si secretara deocamdatã nu am
                          Last edited by cruiser; 12-12-2014, 12:50 PM.

                          Comment


                          • #14
                            M am uitat azi sub mașinã si am alternator de 90 Ah.
                            Deci se exclude o posibila încãrcare prea rapida a bateriei....
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Da ce aveti domnu cu nea Jan (huooo,din partea mea) !!! Acu inteleg eu de ce bateria de pe Stela a cedat dupa doar 4 ani...Zic doar 4,pentru ca am avut baterii de 7 si 8 ani pe unele masini,dar tre' sa recunosc,dotarile masinilor respective erau: volan si pedale !!!! Cat priveste Stela, sa avem pardon:sirocou cu temporizare de 2 ore si 3 posibilitati de programare,scaun incalzit electric,senzori parcare,etc,etc....Si toate sunt functionale.Stima
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF