Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternator, probleme electrice

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternator, probleme electrice

    Stimati Domni,
    Rog sfaturi la problemele mele. Deci am A klasse 170 cdi promotie 2002. Sunt din Constanta. Simptomele sunt urmatoare:
    - becul bateriei din bord se aprinde intermitent cand motorul este in acceleratie dar doar in sarcina
    - directia se intareste tot intermitent
    - un zgomot zdranganit la motor.
    - cand accelerez ceva mai viguros, pentru cateva secunde toate acele din bord revin la zero ca si cum nu ar avea curent.
    Am fost la Autoklass Service pentru diagnostic. Au spus ca trebuie curea si intinzatori (role) noi deoarece "patineaza" si alternatorul nu mai lucreaza bine.
    Despre intreruperea din bord au declarat ca este o problema electrica dar fiind intermitenta nu o pot rezolva. Deoarece o rola intinzatoare o aveau cu 600 ron si am gasit-o in alta parte cu 60 ron, etc. am facut reparatia la un atelier particular. Problemele masinii nu s-au rezolvat, doar zdranganitul a disparut deoarece intr-adevar rolele intinzatoare aveau rulmentii obositi.
    M-am dus la diagnostic la ceilalti, Mercedes Tiriac, si au constatat urmatoarele:
    - alternatorul trebuie schimbat, nu exista kit de reparatie sau parti componente, se schimba integral, pret 3400 ron, + 500 ron manopera, livrare intr-o saptamana din Germania. Schimband alternatorul as rezolva problema becului din bord si a nefunctionarii corespunzatoare a servo-directiei.
    - in privinta indicatoarelor de la bord care se sting toate la acceleratii mai puternice (sa zicem un pic sportive dar nu fortate) cica "ar fi un sistem de protectie al masinii care face acest lucru special pentru a da curent acolo unde trebuie si ia de acolo de unde nu este necesar", explicatie data de specialistul electrician, personal sunt circumspect mai ales ca de 4 ani nu am remarcat pana acum acest lucru.

    Rog ajutor si confirmare referitor la alternator (nu exista repararea lui, se schimba cu totul?), iar chestia cu "economia de electricitate" care nu-mi suna mie bine dar poate ma insel. Sper ca in urma acestui dialog de pe acest forum sa iau o decizie. Multumesc.

  • #2
    Rog ajutor si confirmare referitor la alternator (nu exista repararea lui, se schimba cu totul?), iar chestia cu "economia de electricitate" care nu-mi suna mie bine dar poate ma insel. Sper ca in urma acestui dialog de pe acest forum sa iau o decizie. Multumesc.
    Ai procedat corect atunci cand ai apelat la un service particular, eu am schimbat singur cureaua si 2 role.

    Acum referitor la alternator citeste aici : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.68.htm

    vezi ca mentioneaza faptul ca un tip a reusit sa-l repare, evitand costuri exorbitante.
    Si mai ales inainte de a demonta, incearca sa schimbi bateria cu una full incarcata , testeaza si dupa aceea, in functie de simptome, decizi.
    Nu uita de codul RCD-ului.

    Bafta si sa ne tii la curent.


    Si uite la editare inca ceva: http://www.dezmembrarimasini.ro/pies...des-A_170.html
    Last edited by valyvis10; 10-18-2008, 18:26 PM.

    Comment


    • #3
      salut lucian. alternatorul se repara bineinteles. trebuie schimbati rulmentii daca zici ca ai scartzait costa undeva la vreo 100 ron (cauta un magazin specializat de rulmenti ;GHEZACO; daca aveti in constanta) , se pot schimba carbunii (30 ron) si asa zisa punte de diode (la care nu am pret exact) dar oricum nu ajungi la 3400ron ci eventual la 340 ron. mergi la un mecanic electrician care stie ce face. apropos , vezi ca trebuie o cheie speciala ca sa desfaci alternatorul , cine se ocupe cu asa ceva tre sa stie si sa aiba cheia. NOROC
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #4
        eu am avut exact aceleasi simptome si dupa 3000 km m-a lasat de tot alternatorul . am un mecanic in S-M care mi-a schimbat cu 250 euro si l-am dat la schimb pe al meu . daca mai vrei amanunte suna-ma 0740254432

        Comment


        • #5
          Salut,

          Poti gasi alternator remanufacturat si sa dai la schimb alternatorul tau. Intreaba la magazinele de piese auto.

          Comment


          • #6
            Originally posted by lucian View Post
            Stimati Domni,
            Rog sfaturi la problemele mele. Deci am A klasse 170 cdi promotie 2002. Sunt din Constanta. Simptomele sunt urmatoare:
            - becul bateriei din bord se aprinde intermitent cand motorul este in acceleratie dar doar in sarcina
            - directia se intareste tot intermitent
            - un zgomot zdranganit la motor.
            - cand accelerez ceva mai viguros, pentru cateva secunde toate acele din bord revin la zero ca si cum nu ar avea curent.
            Am fost la Autoklass Service pentru diagnostic. Au spus ca trebuie curea si intinzatori (role) noi deoarece "patineaza" si alternatorul nu mai lucreaza bine.
            Despre intreruperea din bord au declarat ca este o problema electrica dar fiind intermitenta nu o pot rezolva. Deoarece o rola intinzatoare o aveau cu 600 ron si am gasit-o in alta parte cu 60 ron, etc. am facut reparatia la un atelier particular. Problemele masinii nu s-au rezolvat, doar zdranganitul a disparut deoarece intr-adevar rolele intinzatoare aveau rulmentii obositi.
            M-am dus la diagnostic la ceilalti, Mercedes Tiriac, si au constatat urmatoarele:
            - alternatorul trebuie schimbat, nu exista kit de reparatie sau parti componente, se schimba integral, pret 3400 ron, + 500 ron manopera, livrare intr-o saptamana din Germania. Schimband alternatorul as rezolva problema becului din bord si a nefunctionarii corespunzatoare a servo-directiei.
            - in privinta indicatoarelor de la bord care se sting toate la acceleratii mai puternice (sa zicem un pic sportive dar nu fortate) cica "ar fi un sistem de protectie al masinii care face acest lucru special pentru a da curent acolo unde trebuie si ia de acolo de unde nu este necesar", explicatie data de specialistul electrician, personal sunt circumspect mai ales ca de 4 ani nu am remarcat pana acum acest lucru.

            Rog ajutor si confirmare referitor la alternator (nu exista repararea lui, se schimba cu totul?), iar chestia cu "economia de electricitate" care nu-mi suna mie bine dar poate ma insel. Sper ca in urma acestui dialog de pe acest forum sa iau o decizie. Multumesc.
            Salut!
            Problema reala la masina ta este urmatoarea:
            -alternatorul are o fulie cu ambreiaj centrifugal. -ambreiajul nu mai functioneaza corect. -deci nu incarca corect pentru ca patineaza. -face si zgomot si se pot observa si oscilatii ale curelei. Tocmai din cauza oscilatiei curelei ti se ''streseaza '' pompa de apa si celelate role.
            fulia noua costa 400 RON. SH nu iti recomand.
            Intr-adevar se schimba cu o cheie speciala (SDV nu improvizata)
            Trebuie doar sa schimbi fulia si scapi de probleme.
            Cand scoti cureaua cauta sa vezi daca nu are pompa de apa joc in ax.
            Una SH e cam 200-250 RON. (am pe stoc daca e cazul).
            Mult noroc!
            Pentru relatii suplimentare suna la :0749562999
            Cu respect, Cristian C.
            Last edited by cristian C.; 10-01-2010, 16:13 PM. Reason: PS- electricianul ala e slab pregatit...

            Comment


            • #7
              In aceasta dimineata am constatat ca nu aveam curent in baterie nici sa descui usile. Am mers la un electrician si mi-a spus ca alternatorul nu incarca bine . A pus aparatul de masura pe baterie cu motorul pornit si mi-a spus ca "baga" 13,7 si nu 14,7 (cat ar trebui). M-a pus sa pornesc cat mai mult consumatori, dar tot asa "baga" . Daca ma puteti ajuta cu un raspuns .
              Asa trebuie sa incarce ?
              Ar mai fi ceva de adaugat . Si eu am acea vibratie la relanti, dar nu se aprinde becul de la baterie sau altceva.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ciobanita2002 View Post
                In aceasta dimineata am constatat ca nu aveam curent in baterie nici sa descui usile. Am mers la un electrician si mi-a spus ca alternatorul nu incarca bine . A pus aparatul de masura pe baterie cu motorul pornit si mi-a spus ca "baga" 13,7 si nu 14,7 (cat ar trebui). M-a pus sa pornesc cat mai mult consumatori, dar tot asa "baga" . Daca ma puteti ajuta cu un raspuns .
                Asa trebuie sa incarce ?
                Ar mai fi ceva de adaugat . Si eu am acea vibratie la relanti, dar nu se aprinde becul de la baterie sau altceva.
                Este buna incarcarea. Trebuia sa verifici daca ai consum de curent cu cheia scoasa.

                Comment


                • #9
                  poti sa-mi spui si cum sa fac asta ? Iti raman dator daca imi explici cum sa fac. Se pare ca electricienii nostri "zonali" nu au avut ideea sa verifice.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Ca sa vezi daca ai un consumator parazit in masina faci in felul urmator:
                    1. deconectezi borna + sau - de la baterie (ai grija de codul de la radio)
                    2. conectezi in serie (intre borna de baterie si cablu) un ampermetru de minim 10A. (daca este cu ac ai grija la polaritate, daca este digital nu este nici o problema valoarea va fi cu -)
                    3. inchizi usile si apesi pe telecomanda pentru inchidere
                    Ampermetrul dupa cateva minute va arata o valoare a curentului. Aceasta valoare nu trebuie sa fie mai mare de 40 mA. Daca valoarea este mai mare.......incepi sa decuplezi consumatorii pana cand descoperi care este problema. Am avut o problema asemanatoare la un Seat si pana la urma am descoperit ca era bordul de vina (modulul CAN nu intra in modul sleep)
                    Incarcarea trebuie sa fie la 14.4V cu motorul pe la 2000rot/min cu consumatori conectati. 13,7V ar trebuii sa ai la 700rot/min.

                    Comment


                    • #11
                      Iti multumesc pentru ajutor. O sa incerc asta in cursul zilei de azi.
                      Ce pot sa spun ca ma sperie putin este ca, desi (cand a testat electricianul), am accelerat la 2000 rpm, valoarea de incarcare nu a urcat la 14.4v si a ramas tot la 13.7v, asa cum era si la 700 rpm. Este posibil ca fulia de la alternator sa fie vinovata ? Asa cum am spus masina are o vibratie la relanti si nu se aprinde becul de la baterie, iar directia merge perfect (am vazut ca au legatura). Care ar fi cauza pentru care nu incarca suficient ?

                      Comment


                      • #12
                        Poti sa ai probleme la alternator/electrica masina sau pur si simplu bateria pe duca. Incarca bateria pe un redresor si apoi testeaza din nou.

                        Comment


                        • #13
                          Salve ,ce trebuie sa faci tu ,da jos alternatorul verifica Frayul si blocu de diode te pot ajuta ,am patito si eu cu al meu 0744689035

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by psiho200 View Post
                            Salve ,ce trebuie sa faci tu ,da jos alternatorul verifica Frayul si blocu de diode te pot ajuta ,am patito si eu cu al meu 0744689035
                            Salut,am si eu o prb asemanatoare sau mai bine spus tot cu alternatorul:dupa ce pornesc masina alternatorul nu-mi incarcva decat daca accelerez odata la 2500-3000 de ture iar apoi incrca normal,fapt testat de electrician.care sa fie cauza?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nicubizonu View Post
                              Salut,am si eu o prb asemanatoare sau mai bine spus tot cu alternatorul:dupa ce pornesc masina alternatorul nu-mi incarcva decat daca accelerez odata la 2500-3000 de ture iar apoi incrca normal,fapt testat de electrician.care sa fie cauza?
                              problema este de la fulia alternatorului,are un sistem de antrenare pe baza de ambreiaj care a"obosit" in timp.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF