Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aliniere cardan sprinter ( stie cineva semnele )

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Gata cu cardanul,s-a rezolvat(nu ma laud prea tare sa nu ma auda si sa se strice iar ).Am fost ieri in Bucuresti,o cruce cardanica,ambii rulmenti,montat-demontat si echilibrat 800 lei.Mult sau putin,atat m-a ajuns pe mine.Avantaj eu,ca la intoarcere am incarcat ceva pentru Galati si am scos motorina.Alta varianta,pentru cei cu toate crucile praf,ar fi cardan "nou"cu piesa la schimb,reconditionat la Spidan Germany(e firma renumita de cardane)echilibrat tot,fara rulmentul intermediar din fata ,1800 lei(asa am gasit eu la o firma in Galati).Sincer as fi vrut sa iau nou,dar nu sunt finante acum,din pacate,si nu pot sta cu masina sa ma uit la ea.
    Rezultatul:merge foarte bine,nu vibreaza,nu bate,a disparut acea vibratie pe care o aveam inainte la 60 km/h...si sper sa tina cat mai mult.Pentru cei interesati da-ti o cautare pe Google si veti gasi firma Euro....in Bucuresti(asta pentru a nu fi tras de urechi ca fac reclama).Eu sunt multumit de treaba facuta.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #17
      Pentru orce probleme legate de cardane auto puteti lua legatura cu reprezentantii nostri care va pot oferii atat cardane & accesorii ( cruci cardanice si rulmentii cardan) precum si servicii de montaj. | Tel: 0734.989.145 | info@reparatiicardane.eu | http://www.reparatiicardane.eu

      Comment


      • #18
        Originally posted by Cristi Nazarov View Post
        Gata cu cardanul,s-a rezolvat(nu ma laud prea tare sa nu ma auda si sa se strice iar ).Am fost ieri in Bucuresti,o cruce cardanica,ambii rulmenti,montat-demontat si echilibrat 800 lei.Mult sau putin,atat m-a ajuns pe mine.Avantaj eu,ca la intoarcere am incarcat ceva pentru Galati si am scos motorina.Alta varianta,pentru cei cu toate crucile praf,ar fi cardan "nou"cu piesa la schimb,reconditionat la Spidan Germany(e firma renumita de cardane)echilibrat tot,fara rulmentul intermediar din fata ,1800 lei(asa am gasit eu la o firma in Galati).Sincer as fi vrut sa iau nou,dar nu sunt finante acum,din pacate,si nu pot sta cu masina sa ma uit la ea.
        Rezultatul:merge foarte bine,nu vibreaza,nu bate,a disparut acea vibratie pe care o aveam inainte la 60 km/h...si sper sa tina cat mai mult.Pentru cei interesati da-ti o cautare pe Google si veti gasi firma Euro....in Bucuresti(asta pentru a nu fi tras de urechi ca fac reclama).Eu sunt multumit de treaba facuta.Stima.
        Si piesele le-ai cumparat tu?doar manopera+ echilibrat a fost 800
        lei?

        Comment


        • #19
          Am si eu o problema ,acum cateva luni am avut crucea cardanica din spate (cea de la diferential)blocata ,simptome nu erau doar ca se auzea un donganit ciudat la cardan ,bun, am mers cu cardanul aici la Oradea si mi-au schimbat crucea cardanica si daca tot eram la cardan am decis sa schimb rulmentul pe care l-am schimbat eu .Dupa ce l-am montat surpriza aveam o vibratie intre 60-62 km/h care se simtea in toata masina dar era mai puternica in frana de motor ,asa ca am mers la echilibrat cu el si domnul de acolo era sa jure ca no sa fie dezechilibrat ,insa el a fost dezechilibrat a taiat a sudat greutati in fine...l-a echilibrat.
          L-am montat pe masina diferenta era sesizabila dar vibratia nu disparuse complet (eu cred ca nu la echilibrat corect)am zis fie asa cu nu aveam chef ,timp si bani pe motorina sa ma plimb si la cheremul lui.
          Atunci cand a schimbat crucea ,am observat ca cea de la intermediar se bloca putin pe mijloc nimic grav atunci mdar acum dupa cateva luni scartaie de mama focului mai ales cand sunt incarcat si merg cu mansalerul.
          Am desfacut cardanul sa vad ce e cu crucea si intr-adevar era un scartait mic .
          Problema care ma supara e ca vibreaza masina foarte tare la viteze mici 20 30 40 mai tare chiar ca si inainte .\
          Ce ziceti sa provina vibratia aia si scartaitul ala strident din crucea de la intermediar?
          MULTUMESC ANTICIPAT.

          Comment


          • #20
            Nu am cumparat nimic,a fost cu totul al lor.Am fost foarte multumit de lucrare si a mers la mine cam 40000 km cat a mai stat masina la mine.La demontare mai era o cruce ce avea o pozitie in care se bloca putin,dar nu am schimbat-o si a mers fara probleme.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #21
              Salut, am si eu un sprinter 2009 cu urmatoarea problema, a inceput sa fluiere o cruce cardanica, m-am dus la bucuresti am schimbat-o la firma aia cu Euro... mi-au zis ca ar trebui toare crucile schimbate si rulmentii ca sunt pe duca mai ales unu, nu mi-au echilibrat nimic ca nu se poate.De data asta masina tremura rau la 60km/h(inainte aprope deloc) am mai lasa-o asa am schimbat si rulmentul care era aproape dus si usor usor tremuratul a scazut la 55 apoi 50 km/h pana a cam disparut detot.Azi am vrut sa strang fana de mana de sub masina si am observat mansonul de cauciuc de la rulmentul intermediar rupt(rulment schimbat de 20mii km) banuiesc ca a batut crucea noua pana l-a rupt, nu se tine in nimic dar atinge in distantierele de cauciuc facute special pt asta.Daca il schimb iar, iar se rupe, daca fac tot cardanul costa 3000 lei si nu sunt sigur ca merge bine.Credeti ca e vreo problema daca merg asa cu el(nu stiu de cand e rupt dar merge bine masina) practic rulmentul e pozitionat iar mansonul de cauciuc prins sub forma de X in patru parti(acum rupte) e in loc de distantier in jurul rulmentului, care preia si socurile cardanului in miscare.Astept pareri argumentate.Multumesc!
              Last edited by Toni17; 08-14-2017, 19:42 PM.

              Comment


              • #22
                Pareri: pana acum ai aruncat banii de pomana si in continuare nu faci decat sa strici si restul !!!!
                Explicatie: oamenii ti-au schimbat o cruce si nu au echilibrat cardanul deoarece avand joc in celelalte cruci nu se poate echilibra !!!Ai rupt rulmentul pentru ca ai joc in celelalte cruci si e normal ca atunci cand schimbi una sa se duca vibratia mai departe !!!Cum crezi tu ca nu are nimic masina daca un rulment intermediar are rupt mansonul de cauciuc???Daca era asa de bine nu-i mai puneau aia din fabrica nimic O sa mergi cu el asa pana se rupe si celalalt si restul cardanului....Si apoi o sa coste scump.....
                Oamenii aceea au ei defectele lor dar chiar asa prosti nu sunt cand iti spun ca un cardan e praf....Spun asta pentru ca eu am facut trei cardane la ei si stiu cu ce se mananca...
                E scump,inteleg atunci scuza-ma, ia-ti Fiat Ducato sau Citronel si nu o sa mai ai probleme cu cardanul....ci cu toata masina
                Ultima data cand am fost la ei, acum 1-2 luni aveau abia primit un model nou de cardan, cu cruci cu gresoare si sigurante, care se pot schimba apoi la orice service si nu mai ai nevoie de echilibrare...costa 3800 cu cardanul tau la schimb.....scump,dar scapi de o problema, altfel o sa te carpesti tot timpul sa schimbi cate o cruce sau un rulment....Mie imi pare rau ca eu cand am facut cardanul in primavara nu aveau asa ceva si l-am reconditionat...Acum fiecare cu socoteala lui....
                PS:Mercedes, e o masina scumpa de intretinut, dar vorba cuiva: cea mai scumpa solutie de rezolvare la un Mercedes...e varianta cea mai ieftina !!Prietenii sti de ce .
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #23
                  Multumesc pt raspuns Cristi.Am prins frica cu service-urile astea, imi e teama ca reconditionez tot cardanul si tot nu merge ok sau ca piesele sunt srl-uri si se duc dupa 40 mii km.Rulmetul original nu avea mansonul rupt dar avea un huruit fin la invartitul manual, asta nou prost calitativ s-a si rupt Referitor la cardanul care costa 3800+cardanul tau, probabil e o varianta noua(cu sigurante)si nu cred ca se poate interveni la el fara echilibrare ca si la astea multe service-uri au presa sa schimbe crucile dar nu il pot echilibra... sunt cam sceptic. Cardanul meu oricum se numeste stricat complet asa ca pot merge cu el mai ales ca nu scartaie si nu tremura masina, cat despre rulmentul cu cauciucul rupt, nu are cum sa iasa de acolo,inteleg ca cauciucul face centrarea rulmetului si preluarea socurilor, o sa il tin sub observatie.Inteleg ca cardanul tau reconditionat se misca bine si esti multumit?! cati km ai cu masina de ca nd l-ai reconditionat complet?

                  Comment


                  • #24
                    Varianta de cardan pe care o avem amandoi are cruci capsate care la inlocuire trebuiesc echilibrata, varianta noua care am vazut-o la ei, are cruci clasice cu sigurante, care la inlocuire nu necesita capsare si echilibrare !!!
                    Cati km am eu....bunica stie , fa si tu un calcul la 3-4 luni si 6000 de km pe saptamana.....Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #25
                      In 2 saptamani trebuie la fac la un fel, am auzit ca mai sunt unii de specialitate in Bucuresti CNG sau ceva de genu spre iesirea cu A2, ma gandesc sa ii intreb si pe aia ce si cum...oricum profesionisti nu cred ca sunt niciunii, eu stiu ca la un service adevarat iti da un deviz face o proba cu masina astia dupa reparatie, parca vad imi schimba cardanul sau il reconditioneaza si pa sa fii sanatos...poti sa imi spui ceva legat de garantie in ce consta? Nr km sau ca timp, la toata lucrarea lor cruci rulmenti? Am auzit ca au garantie...Multumesc!

                      Comment


                      • #26
                        Tu du-te unde vrei.....eu iti spun ce am facut,tu o tii pe a ta cu ce crezi tu......Nu e nici service-ul meu nici a lui tata, eu spun doar ce am vazut de trei ori,de cand am fost,cu masini diferite....Cei drept, e un nene acolo, pe care eu l-as bate pentru sictirul cu care trateaza clientii,dar se poate trece peste asta.Daca vb direct cu patronul,care de cele mai multe ori este acolo si trateaza bine cu clientii,o sa fii multumit...si mai ales daca si asculti ce iti recomanda omul...Te poti contrazice cu el,dar constructiv si o sa primesti raspuns la orice intrebare !!!Dar sa intrebi nu sa te duci cu ideea ca toate gainile sunt negre si tu oricum le stii pe toate !!
                        Ai garantie 6 luni,fara limita de km,e de ajuns???In rest preturile sunt la fel la toti,iar daca te incalzeste cu ceva,ei sunt primii care au inceput sa reconditioneze cardane in Romania,acum 4-5 ani in urma si vb de cele care trebuiesc echilibrate !!!Nu dam numele la firma ,dar sunt cei cu Euro...... de pe Calea Giulesti, pe langa locul de activitate al colegului MasterMario 71 .Stima.
                        PS:Inca ceva...daca faci sau ai auzit pe altii ca au facut cardane acolo si au tinut putin, sa-i intrebi si cate tone pun pe masina,ca mai e si asta o explicatie....Eu am cam 70 000 km cu el si e ok, dar eu mananc aproape 6000 de km saptamanal !!!
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #27
                          Problema rezolvata, schimbat rulment intermediar la un service 160 rulmentul+80 mana de lucru, iar partea din spate a cardanului schimbata cu un SH la 1000 lei.Masina merge bine acum, mai era o varianta care a facut o un prieten la un service din sibiu care si echilibreaza dar tot asa schimba toate crucile chiar daca au praguri dar mai merg cateva zeci de mii km, la sibiu pe el l-a costat 1800 lei tot cardanul , la bucuresti costa 2800 tot acelasi lucru.Nimeni nu pune piese originale(ma refer la cei care echilibreaza) un rulment original costa 840 lei si crucea ceva de genu.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF