Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aliniere cardan sprinter ( stie cineva semnele )

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aliniere cardan sprinter ( stie cineva semnele )

    Sal mai nou ma confrunt cu o problema dupa ce saptamna trecuta ma lasat rulmentu de cardan la un sprinter 2004 maxi a fost inlocuit in italia dar pana acasa sa facut praf si noul rulment plus ca masina a trepidat tot drumu acu ma gandesc ca nu au aliniat cardanul cum trebuie sau piesa inlocuita a fost de proasta calitate ( nu am fost eu personal cu masina ca as fi fost atent cand demontau ) si cum pana acuma nu mam confruntat cu aceasta problema poate ma ajuta cineva cu semnele exacte de aliniere a cardanului .multumesc

  • #2
    Originally posted by ionut1410 View Post
    Sal mai nou ma confrunt cu o problema dupa ce saptamna trecuta ma lasat rulmentu de cardan la un sprinter 2004 maxi a fost inlocuit in italia dar pana acasa sa facut praf si noul rulment plus ca masina a trepidat tot drumu acu ma gandesc ca nu au aliniat cardanul cum trebuie sau piesa inlocuita a fost de proasta calitate ( nu am fost eu personal cu masina ca as fi fost atent cand demontau ) si cum pana acuma nu mam confruntat cu aceasta problema poate ma ajuta cineva cu semnele exacte de aliniere a cardanului .multumesc
    Si eu am schimbat rulmentul de la cardan. Atunci, cand am "pazit" mecanicul, baiatu' a dat el semne cu o dalta, inainte de al da jos. Cam rudimentar dar a mers.

    Daca s-a distrus rulmentul pana acasa, probabil din Italia nu au aliniat bine cardanul, sau pierdut din greutatile de echilibrare....

    Daca poti tine seama de o parere, apeleaza la o firma specializata in cardane,reparatii,echilibrat...etc...doar asa poti avea siguranta unei bune lucrari.
    Bafta!

    Comment


    • #3
      Cum ziceam cand intrevin si eu fac semne rudimentare problema e ca la service in it nu au facut nici un semn si nici nu eram eu cu masina asa ca raul a fost facut dar din cate am vazut pe cardan exista ceva semne ( sageti ) si ma gandeam ca stie cineva alinierea exacta in functie de acele seme cat depre specialisti in cardane chiar nu cunosc nici unu prin zona

      Comment


      • #4
        Intreaba-l pe prietenul Gogle si o sa iti spuna !!!!!Da o cautare cu textul "echilibrat cardane" si o sa gasesti multe link-uri cu firme specializate,am vazut ca unii dau si preturi pe acolo,asa ca ai de unde alege.Stima
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Cardanul are niste sagetii de aliniere,cand schimb rulmentul se aliniaza dupa sageti(cardanul e echilibrat cu niste pastile din fier),daca ai dat jos personal sau ai un cardan rau aliniezi sagetile si introduci culisanta si ai sa observi ca intra pe canelura perfecta daca o dai in stanga sageta se deplaseaza in stanga si nu se mai aliniaza cu cealalta.Treaba cu sagetile e floare la ureche vezi sa fie aliniate si crucile cardanice ale nu mai au sageti,parte mobila cu parte mobila si parte fixa cu parte fixa la orice model.Toate aceste cauze duc la trepidatia cardanului si implicit la dezechilibrarea lui.Verifica fiecare cruce cardanica sa nu ai una cu probleme.Vezi ca firmele care reconditioneaza cardane te rup la buzunar,recomand unul second si montat corespunzator.

          Comment


          • #6
            Merci intre timp am mers pe alinierea semnelor leam gasit pare sa fie in regula acum !

            Comment


            • #7
              Ca sa nu mai deschid un alt topic vin si eu cu ceva intrebari despre acest capitol,poate ma lamureste cineva.De cand am luat masina la 60 km/h am o mica vibratie,dar se simte bine, pe masina.Daca urci sau cobori de acest punct,inclusiv 120-130 km/h, nu se mai simte absolut nimic ci doar in punctul de 60/h.Vibratia persista indiferent daca masina este in sarcina sau pe liber,goala sau incarcata.Am spus pana azi ca e de la jante sau cauciucuri,dar azi am schimbat toate 4 rotile cu cauciucuri de vara si jante si vibratia a ramas.Apoi,am verificat ,vizual si tragand de el,cardanul si intermediarul si nu prezinta nici un joc.
              Intrebari:
              - cum se verifica jocul la cardan si la rulmentul intermediar(pe sol,pe cric,saltata de roti si bagata in viteza,tras cu ceva anume de ea,etc)
              - are cumva cardanul intretinere,gen gresoare sau alte sisteme de ungere(mentionez ca e perfect uscat de la un cap la altul,inclusiv flansa la iesre din cutie si grup)
              -poate fi vibratia din alta parte(discuri frana,etc)
              De stiut:ulei-cutie grup schimbat,grupul nu huruie nici la viteze mari,nu prezinta alte zgomote sau vibratii la nici o alta viteza.
              Daca ma poate ajuta cineva cu ceva raspunsuri,multumesc anticipat.Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Si eu ma avut problema asta .. in jur de 60 km/h tot asa am zis ca e din cauciucuri dar sa dovedit a fi joc din pivoti cat depre cardan joc la mana in rulmenti si cruci alceva nu vad ce ar putea avea

                Comment


                • #9
                  La mana,nu prezinta nici un joc,e absolut fix din toate punctele.Mai asteptam sa vedem ce poate fi,deoarece la pivoti si bucsaraie stam bine deocamdata.Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Poate fi si vreun rulment in cutie...

                    Comment


                    • #11
                      Bun de stiut,merci.Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        La mine e un huruit metalic,trepidatie la o anumita turatie,in orice treapta de viteza.... Dupa mai multeincercari...pe babeste, am eliminat : cauciucurile,rulmentul intermediar,suport cutie....bine ca nu m-am apucat sa schimb aiurea crucile cardanice....
                        Intr-un final s-a gasit un mecanic cu un raspuns....rulmentul din cutie, nu cel de presiune s-au cum se numeste, dinspre motor....ci unul dinspre cardan, pe care seinvarte axul.... daca am inteles eu corect... se schimba...dar mi-a zis...sa mai astept...

                        @Cristi. Jocurile din crucurile cardanice,rulment se verifica la mana. Rulmentul daca se rupe...se rup niste chestii de cauciuc,care centreaza rulmentul in acel suport...il vezi imediat. Din pacate nu are nimic,nici un oricifiu pt gresare, iar pt a schimba crucile cardanice iti trebuie niste prese speciale.

                        Comment


                        • #13
                          Se pare ca raspunsul la intrebarile mele a venit mai repede decat ma asteptam!!!!Cruce cardanica la iesirea din grup sparta o pastila(asta era dimineata la 7 in Cluj)iar apoi manson cauciuc rulment intermediar rupt binisor(pe la 12 in Brasov).Asta se intampla sambata de Paste,in drum spre casa!!!!!A,la prima constatare lipsea si un surub din flansa de prindere de langa rulmentul intermediar.
                          Acum intrebari la care nu sunt lamurit:
                          -cardanul are 2 rulmenti intermediari sau un rulment si un suport?Privind de la cutie la grup la mine e rupt primul,dar am inteles ca si cel de al doilea,cel cu burdufe in ambele parti ar fi tot rulment,iar pe unele site-uri de specialitate primul e denumit suport cardan.
                          -dupa schimbarea unei singure cruci si a rulmentului,cardanul trebuie neaparat echilibrat?
                          In principiu,as vrea sa schimb toate crucile,rulmentul si sa echilibrez cardanul pentru a sti una si buna,dar avand in vedere "ca stau la capatul tarii unde intoarce troleul" si pe la noi nu au aparut asemenea ateliere cele mai apropiate fiind in Bucuresti,ma gandesc cu groaza si la posibilitatea de a schimba doar crucea sparta si rulmentul.Oricum ma ia cu fiori ca o sa trebuiasca sa ma duc la Dorel sa bata crucea cu ciocanul la loc.....Daca ma poate lamuri cineva la intrebarile mele,eventual cu un meserias sau atelier prin apropiere,as multumi mult.Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #14
                            Imi pare rau pentru intamplarea ta inaintea sarbatorilor, am si eu aceiasi problema dar la viteza mai mare, sper sa gasesc un service specializat in cardane in Bucuresti.
                            transport marfa

                            Comment


                            • #15
                              Eu dupa ce am inetrvenit asupra cardanului ( rulment ) tot imi strica rulmentul initial am crezut ca e prost rulmentu am luat original aceiasi poveste ... am cautat semnele de pe cardan pentru aliniere lam aliniat .. la fel .. pana la urma un prieten mia sugerat sal echilibrez dinamic mai exact : ridicat de o parte de spate sus asr of rulmentul foarte putin strans cat sa nu vibreze ... si viteaza 40-50 pe loc dupa care am strans rulmentul asa cum sa pozitionat el ... si nam mai avut probleme .. dar repet eu nu am intervenit asupra cardanului propriuzis am schimbat doar unul din rulmenti

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF