Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor .. probleme pompa servo sau alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor .. probleme pompa servo sau alternator

    Salut , am ceva probleme cu un A classe 160 Elegance din `98 .
    Acum 2 saptamani mi s-a rupt cureaua , am remorcar masina , am adus`o acasa si am sesizat ca alternatorul era blocat. Am dus rtespectivul alternator la cineva si l-a "reparat" , problema e ca nu stiu cat de bine. dupa ce am montat alternatorul si am pus o curea noua am auzit un zgomot, era pompa de servo. Imi merge si cu motorul oprit , chiraie de ii sar plamanii , scoate un zgomot foarte ciudat . Acum nu stiu de la ce este .. alternator sau pompa ? Daca a mai avut cineva problema aceasta dati un rteply ceva cu o rezolvare va rog .
    P.S Daca este de la alternator si are cineva vreunul de vanzare dati un mesaj ceva va rog mult.
    Multumesc !
    Last edited by DaniyRo; 09-29-2008, 19:57 PM.
    4 roti , restul e accesibil

  • #2
    Daca ar fi de la pompa, cred ca ar trebui sa piarda lichid de servo. Verifica nivelul - tija este direct pe capac, si atunci cred ca ar fi de vina alternatorul. Daca ai voltmetru sau cum naibi s-o numi piesa poti sa verifici care este valoarea bateriei, iar daca in timp ce e pornita masina are 14,4v (sper sa nu ma insel), inseamna ca alternatorul functioneaza.

    Comment


    • #3
      Salut,

      Inainte de a trage o concluzie fa urmatoarele masuratori:
      1. Sub vasul de lichid de parbriz o sa gasesti o cutie cu 2 fire (unul rosu gros si unul albastru subtire)
      2. Cu un voltmetru masoara tensiunea dintre caroserie si firul rosu. Daca motorul este oprit trebuie sa ai pana in 12.8V (depinde de starea bateriei) iar cu motorul pornit trebuie sa ai 14.4V
      3. Cu motorul oprit dar contactul pus masoara intre firul albastru si caroserie. Trebuie sa ai maxim 1 V. (Acest fir este firul de comanda al servodirectiei). Daca in aceasta situatie ai tensiune inseamna ca alternatorul are o problema. Acest fir vine de la alternator si opreste servo cand alternatorul nu debiteaza curent(sa nu descarce bateria). Decupleaza firul albastru si verifica daca servo se opreste. Cu motorul pornit masoara intre firul albastru si caroserie. Trebuie sa ai cam 14.4V.
      Sper ca am fost destul de explicit.

      Comment


      • #4
        alternator

        Originally posted by DaniyRo View Post
        Salut , am ceva probleme cu un A classe 160 Elegance din `98 .
        Acum 2 saptamani mi s-a rupt cureaua , am remorcar masina , am adus`o acasa si am sesizat ca alternatorul era blocat. Am dus rtespectivul alternator la cineva si l-a "reparat" , problema e ca nu stiu cat de bine. dupa ce am montat alternatorul si am pus o curea noua am auzit un zgomot, era pompa de servo. Imi merge si cu motorul oprit , chiraie de ii sar plamanii , scoate un zgomot foarte ciudat . Acum nu stiu de la ce este .. alternator sau pompa ? Daca a mai avut cineva problema aceasta dati un rteply ceva cu o rezolvare va rog .
        P.S Daca este de la alternator si are cineva vreunul de vanzare dati un mesaj ceva va rog mult.
        Multumesc !
        salut,am avut aceeasi problema cu un a170 cdi.mecanicul mi_a zis ca fulia alternatorului e blocata(e o fulie cu reductor sau ambreiaj).am incercat sa o cumpar si am gasit una la 100 de euro asa k am cumparat alternator.acum merge perfect

        Comment


        • #5
          Teoretic,un alternator,din punct de vedere electric poate functiona normal,dar rulmentii sai pot fi gripati/uzati/sparti.Verifica tensiunea pe baterie cu motorul pornit si toti consumatorii porniti(faza lunga,dezaburire luneta,oglinzi electrice,aeroterma pe maxim) si trebuie sa ai intre 13,8 si 14,4V.Un alternator cu rulmenti distrusi nu va avea o viata lunga,chiar daca baga tensiunea care trebuie!Da jos cureaua si e imposibil sa nu observi jocuri sau gripari de rulmenti la alternator.Invarti de fulie si ea trebuie sa se invarta usor,fara zgomote si fara socuri!Daca rulmentii sunt dusi,o sa observi joc la fulie si zgomote anormale!Daca ai astea,du-te urgent la un electrician auto,ca un rulment distrus iti va distruge tot alternatorul(rotorul va "musca" din stator si va provoca un scurt-circuit cu punte de diode si/sau regulator de tensiune distrus!
          W124 E220 din 95

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF