Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ajutor!!Nu porneste!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Una din defecțiunile des întâlnite la A-urile pe benzinã este filtrul pompei de benzinã care se înfundã.
    Una din soluțiile de efect este curãțarea cu alcool tehnic de cel puțin 80 grade.
    Succes!

    Comment


    • #17
      Schimbarea cel mai sigur!
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #18
        Benzina ii vine dar nu stiu eu cu ce se poate masura presiunea din rampa de injectoare.cand incerc sa o pornesc si tin piciorul pe aceleratie da mici rateuri!
        Sa treaca frigul si ii voi schimba si clapeta de acceleratie si dc nu e e de vina macar sa o scot din ecuatie.
        Am in cercat cu un manometru de roti dar nu intra in capatul rampei. Exista o scula speciala sau o alta modalitate?
        cum se poate curata sonda lamda? exista un procedeu special?
        multumesc anticipat

        Comment


        • #19
          Originally posted by chipi25 View Post
          atasez un alt pdf cu o testare de acum cate sapatamani.
          credeti ca ar putea fi clapeta de acceleratie sau un senzor de temperatura?
          multumesc
          Nerecunoasterea cilindrului 1, reprezinta lipsa referintei pt a incepe numaratoarea turatiei. Schimba senzorul camshaft sau repara cablajul lui si gata!
          Last edited by cl600; 01-28-2013, 18:11 PM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #20
            Salut!
            Pentru a masura presiunea in rampa poti face legatura intre manometru si stutul rampei cu un furtun strans cu un colier. Inainte sa legi furtunul in rampa desfiletezi ventilul, chiar daca va curge putina benzina.
            Presiunea trebuie sa fie de cel putin 3.5 bar. Daca presiunea este mai mica, atunci va trebui sa iei in calcul un filtru de benzina de calitate si daca tot nu ai presiune, alta pompa de benzina.
            Deocamdata lasa sonda si clapeta de acceleratie, masoara presiunea in rampa si adu-o la 3.5 bar daca e mai mica.
            Bafta!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Am la alt a 160 problema cu sonda lamda si-mi consuma destul de mult! De aceea doream sa o curat

              Comment


              • #22
                Curatare poti face cu spray de curatat carburatoare. Eu am cumparat unul pentru clapeta de acceleratie si pe recipient scrie ca se pot curata si senzori de oxigen, fara a le produce daune.
                Daca vrei un sfat sincer referitor la sonda si curatarea ei: operatia asta de curatare e "frectie la picior de lemn". La 160000km producatorul recomanda inlocuirea ei.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  AM masurat presiunea in rampa injectoarelor si este de 3,6 bar cand dau la automat si 3,4 bar dupa aceea.
                  credeti ca ar putea fi ecu sau injectoarele? dar senzorul de la acceleratie?
                  invarteste,benzineste dar nu porneste!

                  Comment


                  • #24
                    Chipi contacteazama si o rezolvam vad ca esti cu mine din oras

                    Comment


                    • #25
                      Ura! Am reusit sa-l pornesc fara sa-i mai fac nimic. singura problema cand a pornit ca tremura f tare ,nu-si tinea relantiul si se oprea. trebuia sa o tin accelerata! dar asta pana s-a incalzit motoru ,apoi mergea rotund si-si tinea relantiul inclin sa cred ca este senzorul de aer de pe calculator ptr ca azi cand a fost frig si ploaie nu a mai pornit. o fi si alt senzor de vina ?
                      multumesc ptr sfaturi

                      Comment


                      • #26
                        am schimbat din nou bujiile si porneste mult mai bine. nu porneste din prima dar porneste bine, nu mai trepideaza si nu mai da rateuri. bujille pe care le-amm dat jos, desi erau noi, erau si praf. cu ele dadea motoru rateuri. multumesc mult ptr sfaturi.
                        toate cele bune

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by chipi25 View Post
                          am schimbat din nou bujiile si porneste mult mai bine. nu porneste din prima dar porneste bine, nu mai trepideaza si nu mai da rateuri. bujille pe care le-amm dat jos, desi erau noi, erau si praf. cu ele dadea motoru rateuri. multumesc mult ptr sfaturi.
                          toate cele bune
                          Ne bucuram pentru tine, dar regulamentul ala il mai respectam si noi pe viitor?
                          Nu e nevoie re raspuns, sunt convins ca asa va fi.

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #28
                            Chipi ce buji ai pus?
                            Eu am beru cu 3 electrozi.Tu?
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Aceeași problema

                              Va rog, si eu am exact aceeași eroare 12/18/2012

                              Kilometraj:
                              Vehicle: Mercedes - A-Class [W168] - 1998
                              Coduri de defect
                              Combustibil/Aprindere (166.960 - MSM - MT/AT - 168.033) DTC Descriere
                              P0340
                              P1681 - Semnal accident; neplauzibil - intermitent
                              P0600 - CAN: eroare comunicare cu ESP (program electronic stabilitate) - intermitent. Dar la mine masina pornește si merge destul de bine, mi se pare ca mai moare relantiul câteodată , si consuma foarte mult... Mi-a mâncat 10 la suta Timișoara București , pe autostrada am mers cu 120 140 si in rest cu 90 pe lA dealu mare (acolo la mici) ce credeți ca poate sa aibă? Mecanicul mi-a spus sa schimb senzorul de pe axul cu came ca cică el imi arată cum ca nu ar fi aliniat ceva de genu, doar ca nu as da 200 de lei doar sa văd daca e asta... Voi ce ma sfătuiți?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by vipnicustelian View Post
                                Va rog, si eu am exact aceeași eroare 12/18/2012

                                Kilometraj:
                                Vehicle: Mercedes - A-Class [W168] - 1998
                                Coduri de defect
                                Combustibil/Aprindere (166.960 - MSM - MT/AT - 168.033) DTC Descriere
                                P0340
                                P1681 - Semnal accident; neplauzibil - intermitent
                                P0600 - CAN: eroare comunicare cu ESP (program electronic stabilitate) - intermitent. Dar la mine masina pornește si merge destul de bine, mi se pare ca mai moare relantiul câteodatã , si consuma foarte mult... Mi-a mâncat 10 la suta Timișoara București , pe autostrada am mers cu 120 140 si in rest cu 90 pe lA dealu mare (acolo la mici) ce credeți ca poate sa aibã? Mecanicul mi-a spus sa schimb senzorul de pe axul cu came ca cicã el imi aratã cum ca nu ar fi aliniat ceva de genu, doar ca nu as da 200 de lei doar sa vãd daca e asta... Voi ce ma sfãtuiți?
                                Cred ca ai gresit topicul. Sunt "Tz" cu consum in exces. Iti recomand intai sa faci o diagnoza profesionista. Vad ca esti din Bucuresti. Cauta-l pe Mastermario71. Daca el nu e in stare sa-ti dea o solutie... o sa fie cam greu!
                                Chiar imi place masinuta asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF