Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!Nu mai trage masina deloc,nu trece de 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Draga Moderatorule,

    Originally posted by catalynv View Post
    Salut, si eu am avut aceeasi problema pana aseara, cand am schimbat debimetrul. Problema se prezenta in felul urmator, mici oscilatii la minim, si plafonari in accelerare la anumite turatii...plus ca peste 3000-3500 nu urca, o pacoste.... Am fost la reprezentanta si acolo mi-au spus ca am o bujie sau cablu dus....am schimbat si bujiile si cablurile singur (cabluri beru 85euro si bujii bosch 28 parca), si totusi masina cu aceleasi simtome..., am lasat balta reprezentanta si testele....si m-am informat pe net..., toti cu aceleasi simtome in 99% din cazuri era debimetrul..., l-am luat de la piese auto dupa ce am incercat in zadar sa-l curat, cu 120 euro pierburg (parca asa se chiama), mercedes monteaza pe masini marca asta si bosch, al meu era bosch(asta costa 360+tva) ...dar nici o problema, perfect compatibil....acum masina zboara, 186cv se simt altfel.

    RECOMANDARE.... nu tura motorul pe loc....nu o sa treaca de 3500-4000rpm intra in protectie si plafoneaza...proba se face in mers...., debimetrul nu-l cumpara de concurenta...ori pierburg ori bosch.
    Bafta si numai bine.

    Tu, pretene, pe la scoala de Romania n-ai trecut?
    Am trecut (chiar prea mult) pe la scoala in Romania, si gramatica nu mi-a placut nici o data, in loc sa dam o mana de ajutor stam sa corectam greselile gramaticale. Multumesc de corectari.

    Moderatorul nu e mecanic, pretene, daca stie ceva, spune, daca nu, isi vede de treaba.
    Locul acesta nu este pentru agramati.
    Asigura-te ca citesti regulile casei, altfel zbori subit. N-am nevoie de raspuns.
    Last edited by cutaresku; 06-28-2012, 22:43 PM.

    Comment


    • #32
      Originally posted by pervert_4u View Post
      Buna seara!Ma confrunt cu o problema.Daca plec cu masina la rece trage bine se tureaza,intra kick down si merge bine insa dupa putin timp se plafoneaza si nu mai trece de 3000 de ture.ce sa fac ca nu sunt nici in tara si aici in spania nu am incredere deloc in astia.la mercedes e mai greu,nu se pricep.Ce ar putea sa verific?dati-mi niste idei.multumesc frumos.este vorba de un w 210 320 cdi,2001
      ma fratele meu.. hai sa te salvez.. masina din 2001..

      la STAR se vede eroarea.. este IMPOSIBIL.. calculatorul nu greseste.

      uitate la galerie.. sub injectoare.. daca ai ueli.. ceva umed..!!??

      1.debimetrul ok? bine
      2. galeria de admisie.. clapetele rupte.. blocate.. NU RESPIRA FRATE..
      3. demonteaza, anuleaza clapetele, dand filet in gaurile respective, baga surub cu filet, si o pasta speciala sa nu pierzi aer pe acolo.. monteaz-o si bucurate de mercedes..
      4. atentie, lasa motorasul M55 cu firul conectat, chiar daca nu merge, important, centralina sa-l vada ca exista..
      Spor la munca si mult noroc..

      eu ti-am spus babeste.. fara DAS, insa se poate vedea cest lucru facand test la M55..

      Apreciez ca vrei sa ajuti, insa exagerezi deja cu stilul asta halucinant. Schimba ceva.
      Last edited by cutaresku; 06-29-2012, 23:15 PM.

      Comment


      • #33
        O problema asemanatoare am si eu la un w211 inca fara speranta de rezolvare. La un moment dat masina intra in limp mode nu mai urca peste 3000 de ture nici cum. Dupa teste si teste debitmetru , egr , sensoru de pe furtunu de intercooler , verificat furtune ma rog cat am ajuns toate is ok. La ce am mai citit pe forum ar fi galeria , o dau jos clapete cat de cat varza le anulez cu filet surub pasta tot ce trebe sa aiba aer , dupa montaj masina mea ca noua , a doua zi la fel 3000 de ture, o duc la tester si imi da ceva eroare Y100 ceva de genu, imi spune nenea actuatorul de pe turbo, dupa o saptamana desfac turbo , turbina fara ulei fara joc stare buna, actuatorul il desfac nimic ciudat in interior parca era nou , montez tot la loc masina mea ca noua vreo 40 de km fac cu ea merge brici, a doua zi fac 2 km iarasi limp mode. Intrebarea mea ce dracu as mai putea sa verific si de ce dupa ce demontez ceva montez la loc fara sa ii fac nimic , merge bine dupa aceea aceesi problema.

        Comment


        • #34
          @papi: Electrovalva de la turbo (la w210 e aproximativ 87 euro nouă). Caută una de probă la dezmembrări/prieteni. La w210 se montează în 2 minute, fără să nici o șurubelniță sau cheie.
          ...

          Comment


          • #35
            Papi, testerul a fost STAR sau multimarca?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #36
              Am dus-o la tester din nou dar tampitii astia de spanioli nu stiu engleza.ajutati-ma si spuneti-mi ce inseamna acesti cod.P0100-001B2/5(hot film maf sensor the signal vooltage is too low).va multumesc.

              Ai deschis deja un topic pe tema asta. Discutăm acolo!
              Last edited by Luxian; 07-03-2012, 01:02 AM.

              Comment


              • #37
                Originally posted by cutaresku View Post
                Papi, testerul a fost STAR sau multimarca?
                Da testerul a fost star

                Comment


                • #38
                  La prima citire este debimetrul... NU incerca sa-l curati.. ca s-ar putea sa ai surprize..
                  incerca sa bagi unul nou.. TEST.. vezi cum merge..

                  Comment


                  • #39
                    Revin cu solutionarea problemei.Am schimbat debitmetru,valvula de la turbo,cea de la egrsi optional am dat jos egr,si galeria,le-am curatat bine si masins merge perfect.va multumesc tuturor celor care au raspuns.

                    Comment


                    • #40
                      Bravo frate.. se vede ca nu "respira" bine..

                      Comment


                      • #41
                        Revin cu eroarea exacta era P2111 actuatorul turbinei blocat pe deschis.

                        Comment


                        • #42
                          Salut!
                          Am avut si eu acelasi probleme cu un E220, automat, era o groaza sa ma duc cu el, schimba treptele in sus la 2000 si nici la turatia in gol nu se ducea peste 3000.

                          Problema era cu o supapa de vacuum, care regleaza turbina, ala facea la un moment dat o presiune prea mare, care era masurat de un sensor si motorul intrasera in functie de putere scazuta.... Nici putere, nici turatie. La rece, sau la repornire totul era ok pana la un moment dat.
                          Schimbarea acestui supape a rezolvat problema.
                          Se poate incerca cu o supapa de pe o alta masina.... Eu am testat cu unul de pe un Sprinter 208CDi si am reusit.

                          Bafta!

                          Comment


                          • #43
                            Ai dreptate.poate fii si de la vaccum.
                            Last edited by cutaresku; 07-10-2012, 18:16 PM. Reason: uiti repede...

                            Comment


                            • #44
                              Buna seara problema la un mercedes w203 an 2004 , nu trece de 3000 de ture , pe tester star da eroarea : left pozitioner egr ( y27/9,) , ma poate ajuta cineva cu ceva ?? masina nu face permanent asa , are momente .
                              Multumesc

                              Comment


                              • #45
                                Valva de vacuum de la EGR imi pare a fi.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF