Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor! Mi s-a blocat cutia!!!Ajutor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si ca o continuare la toate astea as recomanda un schimb de ulei si de filtru la cutia de viteze. Asa cum iti spunea si Vlad mai sus. Asta pt linistea ta si daca nu cumva in cei 6 milioane e deja inclus si facut acest schimb. Intreaba-i bine pe baieti ce ti-au facut la ea. Nu de alta dar faza cu bagatul piciorului in acceleratie nu prea tine. Asta ce inseamna? Ca la urmatorul pod iar intra C.V. in avarie? Sa nu fi sters doar eroarea si cam atat si apoi sa te incarce la factura iar dupa aceea sa ai din nou probleme.

    Bafta!

    Comment


    • #17
      Originally posted by andreiashu View Post
      Salutare! M-au sunat de la service, mi-au spus sa ma duc maine sa-mi iau masina, au facut-o. Nu mi-au spus la tel ce si cum, doar m-au "certat" ca cica am "bagat piciorul prea tare in acceleratie".......asta ar fi produs ceva stricaciuni, anomalii la CV. A costat totul 6 milioane. Sper ca au facut-o bine, sa nu mai recidiveze, revin maine cu explicatia pe care o sa mi-o dea de la service. Dar, m-a cam deranjat ce mi-a spus mecanicul, ca as fi de vina ca am accelerat brusc. Intr-adevar, eram pe podul Baneasa, urcam in panta, am plecat de la semafor, si, ca sa-l depasesc pe unul care mergea pe 2 benzi, am calcat mai tare pedala, atunci s-a intamplat.
      Explicatia si admonestarea celor de la service e penibila...Orice cutie automata permite un kick down si atunci cutia poate sa retrogradeze chiar si 2-3 trepte pentru a sustine rezervele de cuplu necesare accelerarii.

      Ma tem ca cei de la service ti-au sters erorile si apoi ti-au recomandat sa mergi cu masina ca si pe oua ca sa nu te intorci la ei prea curand.

      Comment


      • #18
        Originally posted by vladruse View Post
        Eu ti-am spus ce ai de facut...

        ...Binenteles, daca te tine punga poti s-o parchezi in curtea reprezentantei si sa o iei apoi mergand, dar nu cred ca-ti vor cadea bine vrajelile lor si suma de plata.
        Nu m-ai ascultat, te-ai lasat pacalit de service...
        Ai dat cei 600 ron degeaba.
        Cand primesti sfaturi prompte cum sa-ti rezolvi problema si ieftin si sigur, iar tu nu le asculti nu mai esti demn de mila...
        Umflati-le buzunarele service-urilor de 2 lei si inghititi minciunile lor.
        Din pacate Diesel are dreptate, astia te-au aburit rau de tot. Mie daca imi ziceau balivernele alea ii scuipam in ochi.
        Drept exemplu invit pe oricine la test cu masina mea, care primeste acceleratii la blana pe neveu la greu si n-are nimic...

        Comment


        • #19
          Da...ce sa zic....adevarul e ca m-am si grabit, de fapt m-am cam speriat. Ce sa zic, m-a trimis la service-ul asta cineva care are Mercedes, in fine, sper ca a meritat interventia si banii dati. Ii intreb cand ma duc s-o iau ce au facut, daca au schimbat uleiul etc. De acum incolo o sa cer sfatul aici pe forum, acum nu ma invinovatiti, si nou pe forum, si proaspat posesor de masina cu tiptronic....Acum imi intru si eu in paine cum se zice. Sa vad si ce reactie o sa am maine cand plec cu ea de la mecanic...
          Cat despre faza cu bagatul piciorului in ea prea tare, mi se pare si mie absurd, pai atunci o limitau la 3000 t/min si la 100km/h si nu mai stricam cutia....aici mananca ce nu trebuie astia. In astea trei zile cat am apucat sa merg cu masina, schimba f bine, o acceleram f bine, decelera la fel de bine, raspundea f bine la oscilatiile de viteza si turatie.
          Ah, si mi-a mai zis de le service ca au gasit span in cutie....sa fie oare din cauza ca eu pana am urcat-o pe platforma am mai mers cu ea in a 2-a vreo 40km pana acasa?? Sau shpanul s-a acumulat cu timpul din cauza uzurii?

          Comment


          • #20
            Daca ei zic ca au gasit shpan in cutie, exista o sansa la 100 ca ei sa-ti fi desfacut cutia...altfel nu aveau cum sa-l vada.
            In cazul asta, ti-au schimbat si uleiul si filtrul.
            Sa nu ne intelegi gresit...e foarte usor sa devii suspicios atunci cand nu stai langa masina sa vezi ce ti se lucreaza la ea.
            Cel mai simplu pentru unii mecanici e sa faca nota de plata. Tu vii, o iei de buna, platesti si zici Doamne-ajuta! Insa e la fel de probabil sa se strice din nou curand si sa zici: 'Ptiu drace'...

            Comment


            • #21
              Daca au gasit si span in cutie atunci chiar se poate sa fi fost probleme cu uleiul. Daca ti l-au schimbat inclusiv filtrele si uleiul din convertizor atunci e de bine. Spanul nu este de la mersul in avarie. Hai sa fim seriosi...eu merg uzual la 3000 de rotatii si daca ma enerveaza careva la 5000 suna de mai mare dragul.
              Cutia sta in avarie in treapta a doua ca sa se protejeze - adica sa poti pleca de pe loc si sa poti totusi merge cat de cat. Spanul s-a acumulat probabil in timp.
              M-a facut sa zmabesc partea cu acceleratia...sa fim seriosi. Cum ziceau colegii, la ce s-a mai inventat kick-downul.
              Multi km fara reparatii si felicitari pentru masina. Sper sa fie bine dar intreaba-i pe aia ce ti-au facut la masina. Eu daca merg la service stau langa ei ca umbra si oricum verific dupa aia ce si cum au facut.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #22
                Bag mana in foc la orice ora ca n-au desfacut cutia si nici macar n-au schimbat uleiul si filtrul...
                Span oricum se acumuleaza pe fundul baii de ulei a cutiei in timp, trebuie curatat la schimbarea filtrului...
                Pune mana si fa ce ti-am spus mai sus, aia si-au batut joc de tine.
                De alta data nu mai lasa masina pe mana "specialistilor in Mercedes", ca numai minciuni primesti.
                Daca ne bagam sub masina, punem pariu ca nici praful de pe cutie nu e miscat ?
                Last edited by VLADD; 10-16-2009, 09:00 AM.

                Comment


                • #23
                  Va salut! Am luat masina de la service. Mi-au spus ca au schimbat uleiul din cutie si filtrul, au verificat convertizorul(sper ca nu-i gresesc iar numele) si ca e in regula, nu are vibratii.. Mi-au zis k a fost schimbata cutia, si ca asta care e acum pe masina e cam obosita....adica motorul e puternic si disproportioneaza cu ceea ce poate cutia.... Dar, totusi, nu-mi place cum merge masina, nu schimba foarte bine. Ieri, dupa ce am luat-o de la service, am mers prin traficul infernal(!!!) din Bucuresti vreo 3-4 ore, bara la bara 80% din timp, n-am avut probleme, abia daca am oprit cate 5 min unde aveam treaba. Am iesit din aglomeratie, si am dus-o putin mai tare, cand sa treaca din a 3-a in a 4-a s-a turat in gol de vreo cateva ori, cam cum patina ambreiajul la Dacia lu tata...stiti cum. Acum, am luat-o de dimineata, rece masina, a schimbat bine, nu i-am dat foarte tare.
                  Astia de la service mi-au zis sa schimb din nou uleiul dupa vreo 5-600 km, sa fie curat. De data asta vreau sa ascult sfaturile voastre. Saptamana viitoare, vreau sa cumpar uleiul, filtrul si sa vb si cu colegul CL600 pt o diagnoza, am inteles ca se poate pune testerul si pe cutie. Spuneti-mi va rog ce ulei trebuie sa iau pt cutie, de unde imi recomandati, pretul, unde ma trimite-ti sa-l schimb?
                  Va cer scuze daca sunt ca un copil d-ala mic, numai intrebari si pretentii! Si va multumesc pt promtitudinea cu care ati raspuns intrebarilor mele, chiar nu ma asteptam.
                  Cu stima!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by andreiashu View Post
                    Spuneti-mi va rog ce ulei trebuie sa iau pt cutie, de unde imi recomandati, pretul, unde ma trimite-ti sa-l schimb
                    Ulei eu am pus Castrol ATF D3. In principiu orice ATF de firma (Automatic Transmission Fluid).
                    Gasesti la orice magazin de piese...

                    Comment


                    • #25
                      Fratilor , nu mai bagati in cutii ulei dupa ureche (atf d 3 ) chiar daca e castrol. La mercedes si nu numai se baga numai ulei cu specificatia producatorului.
                      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by king kong View Post
                        Fratilor , nu mai bagati in cutii ulei dupa ureche (atf d 3 ) chiar daca e castrol. La mercedes si nu numai se baga numai ulei cu specificatia producatorului.
                        Ce te face sa crezi ca D3 nu respecta specificatia (normele minime) producatorului ?
                        Vorbe din-astea aruncate asa.....n-au nici o valoare ....argumente, o documentare ceva ???
                        Pe sistemul "faceti servisul numai la Centre autorizate Mercedes-Benz" nu ?

                        Comment


                        • #27
                          Salut! Dupa cum am mai spus, rezolvasem problema, mi-au pus ulei si mi-au zis sa ma intorc sa-l schimb, cam dupa 500km, ca sa se curete bine cutia. Am ramas iar cu masina in drum, a intrat in avarie. Mi-am luat ulei ATF134 de la Mercedes, 55ron L si filtru,65ron. M-am dus la un alt service,era mai aproape, au schimbat uleiul si filtrul, dar tot in avarie a ramas blocata. Astia mi-au zis ca e dusa cutia, mi-au aratat ce era in baie, un fel de pasta argintie, parea span foarte fin si mazga, mizerie. Astia au zis ca au incercat si dpdv electric sa rezolve, dar ca nu mai merge deloc, nu mai merge softul cutie restartat, nu mai citeste cutia.....bla bla bla....ca aia care mi-au schimbat acum o sapt. uleiul(daca l-au schimbat), au bagat un soft piratat, sa mearga cu eroarea etc... Am luat legatura cu colegul CL600, il voi suna maine, poate dispune el de un tester, sa-mi spuna ce e de facut. Daca trebuie sa schimb cutia....poate ma ajutati, am cautat ceva pe net, dar nu prea am gasit. Stiti vreun pret? Cineva mi-a zis ca stie la 2.000 Euro in Craiova, dar mi se pare cam mult.

                          Comment


                          • #28
                            Imi pare rau sa aud asta,dar sa sti ca pretul ala ce l-ai zis mai sus e mic. Un prieten de-al meu a schimbat la w210 si l-a costat 2700 euro,nu vreau sa te bag in sperieti dar fa cumva sa o duci la cineva care stie ce inseamna cutie automata si ce ulei i trebuie ca daca nu i belea.Bafta multa iti doresc.Da un search pe forum si o sa aflii despre asta mai multe.

                            Comment


                            • #29
                              Daca vei continua sa umbli prin service-uri fantoma nici n-o vei rezolva curand...

                              Comment


                              • #30
                                Cei care mi-au schimbat uleiul prima data am vazut ca lucreaza numai Mercedes, aveau ML W164, Sl500, iar colegul CL600 mi-a spus ca ar fi de incredere service-ul asta. Astia la care am mers acum sa-mi schimbe a 2-a oara cu ulei de la Mercedes....hmmm...e mare service-ul dar nu mi-au inspirat incredere. O sa merg maine dim la service-ul din Plumbuita, sa vad despre ce e vb.,sa-mi spuna despre ce eroare e vorba, asa mi-a recomandat si Alin(apropo, merci Alin si scuze ca te-am deranjat duminica), apoi daca nu se descurca, o pun iar pe platforma si merg la el.
                                Cand am mers vineri la Mercedes sa cumpar ulei, am auzit numai discutii despre cutii, electrovalve,senzor la cutie...cred ca 50% din masinile de acolo erau pt probleme la cutie.
                                Masina mea, sincer sa fiu, nici nu a avut inainte parte de o intretinere foarte buna....asa cred.Arata bine, dar cred ca la uleiuri,la filtre etc.,s-a umblat din an in Paste. N-as vrea sa renunt la ea, dar sincer, si gramezi de bani sa bag in ea....nici nu as vrea si nici nu ma scald in averi....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF