Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor achizitie MB Sprinter 313

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor achizitie MB Sprinter 313

    Salut. As dori sa imi achizitionez un MB Sprinter 313 din 2008 300k km. Masina va face doar extern.
    Masina este dotata cu siroco, dormitor, perne de aer iar dimensiunea prelatei este de 2.30/2.30/5 metri. Am mai fost saptamana trecuta sa o vad, motorul nu face zgomote ciudate, cutia de viteze pare rigida si bine inchegata. Pe joi imi vor fi gata actele firmei la finante si cu aceasta ocazie voi merge din nou, iar daca totul e ok, o voi cumpara. Acum cei care au Sprinter modelul 2008 sa imi spuna la ce sa fiu atent si la ce sa ma uit. Va multumesc si astept parerile voastre
    Transport marfa intern si international
    Lerint Calin 0742873198
    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

  • #2
    Nam inteles e nou ?? sau 300 000 km ??? daca e a doua varinata neaparat daca a fost schimbat sau anulat filtru de particule ca alfel nu mai duce mult motorul , sa tai filtrul de ulei sa vezi sa nu aiba span , sa traga bine , si cam atat in rest sunt masini foarte bune

    Comment


    • #3
      Nu e nou. Are 300 de mii de km. Am sa ma uit si pe cartea service, si am sa il duc sa il pun pe un tester la vre`un mecanic. Masina e luata prin programul buy-back la reprezentanta Mercedes. Au zis ca masina e ok din punct de vedere tehnic si toate reviziile si reparatiile au fost facute la ei. Acum stiu ca e si interesul lor sa vanda masina, dar banuiesc ca nu ar minti de ceva grav ca pe urma sa se arda. Daca a fost anulat banuiesc ca se vede pe tester, iar daca a fost schimbat ar trebui sa apara in cartea service a masinii? Joi cand merg din nou, o voi conduce sa vad cum merge, o sa fiu atent sa traga bine, si cutia sa functioneze bine.
      Transport marfa intern si international
      Lerint Calin 0742873198
      kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

      Comment


      • #4
        Deci daca nu e schimbat , sau anulat musai la km astia trebuie facuta opertatiunea alfel nu mai duce mult motorul , si din nou ma repet taie filtrul de ulei ,sa nu ai surprize ca cuzinetii sa fie deja atacati ,

        Comment


        • #5
          Deci sa inteleg ca daca nu e schimbat filtrul de particule si cumpar masina trebuie sa il schimb? Iar filtrul de ulei nu stiu cum as putea sa il tai sa ma uit in el pana nu cumpar masina. Maine merg sa o pun pe tester si sa mio verifice un mecanic.
          Transport marfa intern si international
          Lerint Calin 0742873198
          kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

          Comment


          • #6
            Pune o pe tester si vezi exact ce e cu filtrul de particule! Filtrul nu poti sa l tai ca nu te lasa nimeni sa i tai filtrul dar se poate face o compresie pe tester si ai un punct de plecare!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment


            • #7
              Serios, nu te lasa nimeni sa tai filtru?Da ce,o cumperi cu corcoduse nu cu bani???Cu scuzele de rigoare, testele de compresie si alte pareri date de orice meserias sunt apa de ploaie pe langa filtru de ulei!!!Acolo vezi exact si sigur ce motor cumperi!!!!Pilitura din filtru nu o vede nici un tester si nici o compresie!!!Aia provine de la uzura cuzinetilor,si nu cred ca se vede asta pe tester!!Daca vrei sa stii ce cumperi,ia un filtru de ulei nou si cere sa fie schimbat,dureaza 3 minute si apoi uite-te la el!!Mai ales ca vrei sa faci international....Eu cand am cumparat masina si le ceream sa le schimb filtru de ulei...nu mai raspundeau la telefon...Stima.
              Last edited by Cristi Nazarov; 12-05-2013, 17:19 PM.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Azi in drum spre reprezentanta o cunostinta care a muncit la mercedes i-a sunat pe baietii din spate de la atelier si a intrebat de masina. Ei au zis ca nu merita luata deoarece a fost de 3 ori umblat in motor, s-a pus greutate tot timpu de peste 2 tone jumate catre 3 tone, i s-au rupt planetarele de la greutate. Baieti de la vanzari o lauda de parca ar fi noua masina. Inca ma mai informez si mai caut. Nici nu am mai mers sa o pun pe tester la ce am auzit. Probabil ca din tester nu se vede ca s-a umblat prin motor sau cine stie ce alte minuni :P
                Alte sugestii ce as putea cumpara? Stiu ca suntem pe forum Mercedes dar totusi poate unii dintre voi au avut sau au muncit si pe alte dube si imi pot spune cate o parere. Din pacate aud ca modelele astea noi de Sprinter sunt foarte sensibile
                Deci inca astept opinii...
                Transport marfa intern si international
                Lerint Calin 0742873198
                kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                Comment


                • #9
                  Ai topic aici despre achizitii ,ia si citeste tot si o sa fii mai bine informat despre aproape toate problemele acestor dube.Daca , cumva te astepti sa te indrume cineva sa ..iti iei Crafter sau alte "dihanii" de masini o sa astepti mult si bine,pentru ca toti de aici sunt multumiti de aceasta marca,cu calitatile si defectele ei...Na,frumoasa si laptoasa si devreme acasa nu prea se poate...
                  Sfat personal: fugi cat poti de masini cumparate si recomandate de reporezentantele din Romania!!De ce???Daca esti la ei acasa nu o sa poti afla niciodata cu adevarat istoricul ei,decat de la baietii din spate...In rest,citeste tot ce a fost scris pe acest forum legat de achizitii..Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Ok, multumesc. Momentan asta fac, ma informez, citesc una alta. Mi-as aduce si de afara da acolo chiar e la noroc ca la loterie. Pana prin Ianuarie pe la jumatate am vreme sa ma tot informez si sa citesc. Mai mult sunt axat pe sprinter deoarece stiu ca sunt masini bune. Am lucrat si pe 313 modelu vechi si pe 313 modelul nou. Cu modelul vechi nu prea am avut probleme grave. Modelul nou cand l-am primit era praf, motor praf, servo nu avea, am tras destul cu el si l-am facut sa mearga impecabil, si apoi am plecat de la firma . Va multumesc pentru sfaturi. Cand voi face achizitia o sa vi`o prezint. Stima
                    Transport marfa intern si international
                    Lerint Calin 0742873198
                    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                    Comment


                    • #11
                      Raspunsul ti l-ai dat singur!

                      In locul tau...as cauta pe afara un 316,model vechi, intretinut,in stare buna....si chiar daca ajunge mai scump, decat modelul dupa 2007....cred ca e regele dubelor,la orice capitol.
                      Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                        Serios, nu te lasa nimeni sa tai filtru?Da ce,o cumperi cu corcoduse nu cu bani???Cu scuzele de rigoare, testele de compresie si alte pareri date de orice meserias sunt apa de ploaie pe langa filtru de ulei!!!Acolo vezi exact si sigur ce motor cumperi!!!!Pilitura din filtru nu o vede nici un tester si nici o compresie!!!Aia provine de la uzura cuzinetilor,si nu cred ca se vede asta pe tester!!Daca vrei sa stii ce cumperi,ia un filtru de ulei nou si cere sa fie schimbat,dureaza 3 minute si apoi uite-te la el!!Mai ales ca vrei sa faci international....Eu cand am cumparat masina si le ceream sa le schimb filtru de ulei...nu mai raspundeau la telefon...Stima.
                        Si daca e schimbat uleiul si filtrul de unde gasesti span? Daca stii sa i faci compresie cuzinetii de la biela ii vezi pe tester iar pentru palier masori presiunea de ulei. Nu sunt metode sigure 100 la 100 cum nu e nici cu filtrul de ulei. Singura metoda sigura e sa i tii in mana si sa i vezi in rest eu am asistat la multe cumpareri de masini(Germania, Suedia) si abia daca te lasa sa ridici cabina sau capota nu sa tai filtrul!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #13
                          Cam greu sa vezi cuzinetii pe tester.Si daca cuzinetii de palier sint buni si pompa de ulei uzata,atunci ce se vede?
                          Daca nu are nimic de ascuns te va lasa sa tai filtrul,chiar te va ruga ca sa dovedeasca ca merita banii pe care ii cere.Si la testul de compresie poate fi o supapa de admisie/evacuare ce nu etanseaza perfect, poate fi un segment intepenit pe unul din pistoane ca sa nu mai vorbim de uzuri neuniforme la cilindri,motorul functionind destul de bine pentru urechea unui novice, atunci ce poti spune despre cuzineti?Poti schimba uleiul de 10 ori si span tot se aduna in filtru sau in carcasa filtrului.Cind incepe sa apara spanul,nimic nu mai opreste acest lucru,decit cuzineti noi si poate arbore cotit.
                          Despre presiunea uleiului,foarte mare marja de discutie,calitate ulei,norme,plus piese in motor supuse uzurii,turbo uzat,axe cu came uzate,tacheti hidraulici care se dezamorseaza si lista poate continua.
                          Scuze de off topic dar omul ce a initiat discutia cerea un ajutor la cumparare,nu lectii de mecanica.

                          Comment


                          • #14
                            cum spuneam singura metoda sigura e sa i vada ochiul dar daca un motor are compresia buna si uniforma ,presiunea de ulei buna si nu are vibratii in relanti si turatie inseamna ca e ok! Sunt multe masini facute de vandut cu lucrari de mantuiala dar spalate bine!
                            Last edited by sebi11; 12-07-2013, 22:34 PM.
                            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                            Comment


                            • #15
                              Cu scuzele de rigoare,dar noi tocmai asta dam aici: sfaturi pentru achizitia unui Mercedes Sprinter!!Aici vorbim de pilitura din filtru,de jocul din axul turbinei, de valorile injectoarelor si restul pentru ca astea sunt cele mai importante lucruri la un Sprinter !!Cand iti iei Logan, poti fi doar simplu sofer interesat daca masina are "casitofon" si geamuri fumurii, dar cand iti cumperi Sprinter, cu care sa faci externul, vorbim in primul rand de problemele enumerate mai sus !!!Avand in vedere ca in draga si iubita noastra tara mai toti vanzatorii "uita" numarul de km reali la masina,motiv pentru care aproape toate masinile au invariabil 240000 de km indiferent din ce an sunt,spanul din filtru e un lucru extrem de important.Altfel, poate ne spui tu cat ne costa prin tari straine ,un injector blocat,o turbina rupta, sau un cuzinet dat peste cap !?!?Banuiesc ca sfaturi legate de contractul de vanzare si culoarea certificatului fiscal nu are nimeni nevoie...Stima.
                              Last edited by Cristi Nazarov; 12-07-2013, 23:29 PM.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF