Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor A140

    Buna Seara.Am un A class din 99 1.4 benzina cu ceva probleme.Rog colegii de forum sa ma ajute daca pot.Problema sta in felul urmator...mergea motorul parca in 3 cilindrii, a primit o stergere de erori iar apoi cu Starul in ecm adaptation i sa dat boot strapping.Partea frumoasa a inceput....porneste bine...merge ok 2..3 secunde si se opreste..... La scanare cu Starul nu se geseste nici o eroare.Inainte de stergere avea ceva erori de clapeta ...maf. Pe valori reale vede unghiul de pe clapeta si Maf, rpm..in principiu cam toate.Pompa de combustibil face 3.5 bari presiune.Posibil un ECU busit ?

  • #2
    Salut!
    Din cate stiu eu, bootstrapping reseteaza ECU. Ceea ce nu inteleg este de ce ai reseta ECU daca ai erori stocate? Ai schimbat cumva debitmetrul? Intai trebuiau vazute valorile reale, mai ales pt fluxul de aer, vazut ce iese din tipare. Ce coduri de eroare erau stocate pt MAF? Parerea mea e ca ai un MAF busit, nu un ECU!
    Tine-o din acceleratie pe la 1000rpm, un minut-doua, apoi ar trebui sa stea la ralanti.
    Clapeta se poate curata, atat "fluturele" cat si senzorul .
    Last edited by LauLaur; 08-24-2016, 23:17 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Salut.Am fost desfacut clapeta si Maf pentru curatare.Inainte de bootstrapping avea erori de maf...sonda lambda si clapeta...Le-am fost sters nu mai avea erori dar tot mergea in 3.Acuma porneste cat de cat...o tin din acceleratie dar multe rateuri nu sta deloc la relanti.Am scos sonda lambda ori cu ea ori fara ea tot aceeasi chestie.Nu prea mai stiu ce sa-i mai fac. Ms de raspuns.

      Comment


      • #4
        Dacă-i la fel și cu ea și fără ea aș zice să o schimbi. Mă gândesc că-i pusă acolo cu un scop. A ta e clar defectă. Ori ea ori cablajul. Dar ar trebui să iasă la diagnoză.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Buna Seara.Am scanat si azi la fel..nici o eroare...Am gasit o bobina buna de proba, nimic, la fel aceeasi treaba.Nu iese nimic la diagnoza.Am reusit pana la urma sa o pornesc dupa multa chinuiala..si reuseam sa o tin pornita doar daca i dadeam sprituri...in ture statea se tura bine gen 2500-3500 rpm mai dadea si cateva rateuri dar statea pornita dar cum o las la relanti...da sa moara.La diagnoza nimic.O parte curioasa a problemei....la punerea contactului nu mi se aprinde martorul Check Engine in bord, si nici inainte nu se aprindea.Un senzor Maf gasesc cred doar de pe alt ECU dezlipit si lipit pe aceasta.Alte solutii? Mai are cineva ceva pareri :P Multumesc !

          Comment


          • #6
            Check engine nu se aprinde. La astea înainte de 2000 cicã trebuie activat.

            Acuma întreb ºi eu prosteºte... am vãzut cã i-ai fãcut diagnozã cu star. Un MAF defect trebuie sã iasã la diagnozã. LauLaur parcã tu ai pãþit ceva asemãnãtor...

            Eu pentru simplul fapt cã am desfãcut furtunul din rampã mi-a urlat cu Mixture too lean. Deci simte orice variaþie.

            M-aº gândi la bujii sau ceva probleme pe alimentare... dar tot nu face sens (nu s-ar tura). Sau merge rãu, în ºuturi?

            Pornire greoaie ºi cu bâlbe am ºi eu. Dar eu ºtiu cã mi-i pompa. De curiozitate fã-i ºi o mãsurãtoare a presiunii în rampã. Filtrul în ce stare e?

            Mie mi se pare curios faptul cã demontatul sondei lambda nu are nici un efect... Ar trebui sã simtã ECU treaba asta...

            Sper sã ajute.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #7
              Bujiile au fost schimbate azi.Filtrul la fel.Dupa ce am schimbat am reusit sa o pornesc si sa o tin turata dar tot mergea in suturi.Pompa face 3.5 bari in rampa.Intradevar avea erori de Maf....clapeta.....amestec sarac..si bogat.....am sters....tot mergea in suturi...apoi a primit un boot strapping si a inceput nebunia :P. Multumesc

              Comment


              • #8
                Cauta la dezmembrari un ECU(cip, imobilizator, tot tacamul...) si vezi daca iti merge. Ia-l doar in probe. Ar mai fi, ca solutie, trimiterea ECU -ului la reparat( schimbat MAF). Masoara, in mufa de la ECU, intre pinii 5 si 18. Trebuie sa ai o rezistenta de aprox. 8-10 ohmi. Asa iti dai seama daca e bun cablajul sondei.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF