Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W124 > Probleme tehnice - W124

Air baguri Mercedes W124

Probleme tehnice - W124


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-06-2018, 19:54 PM   #1
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default Air baguri Mercedes W124

Salutare! Am avut un accident frontal cu masina mea W124,model facelift "94,motor 11.940 si s-au deschis air bagurile,le-am inlocuit,dar am inteles ca trebuie sa schimb si calculatorul de air baguri,mai precis crash sensor si nu stiu unde se afla.Astept raspunsul vostru si va multumesc!
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2018, 20:30 PM   #2
Radu_G
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Arad
Motorizare : 2.0/1.6
Age: 31
Posts: 90
:
[Member]
Default

Ceau. In consola centrala in spatele scrumierei.
Attached Images
File Type: jpg Deck - 02 Airbag module preventing mounting.JPG (113.5 KB, 66 views)
Radu_G is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2018, 20:40 PM   #3
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,424
:
[Senior Member]
Default

Salutari !



Senzorul de soc al airbag-urilor se afla pe consola centrala, in fata schimbatorului de viteze. Un fel de "deasupra cutiei de viteze", ca nu toate W124 au scrumiera acolo. Nu stiu daca trebuie schimbat in caz de umflare airbag-uri, nu stiu daca la exterior s-ar vedea deosebiri intre unul care a declansat si unul care nu a declansat.

In 90 la suta din situatii e o cutiuta de metal, circa 80x90x35mm. Sau de plastic in celelalte 10 la suta, aceleasi dimensiuni. Si in absolut toate situatiile pe cutia asta se vede o sageata care, odata chestia montata, tre' sa indice in directia "inainte" a masinii.



And it looks like this:


Airbag sensor W124 1.jpg Airbag sensor W124 2.jpg





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2018, 21:50 PM   #4
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Dupa schimbare air baguri SRS ramane aprins,am inteles ca trebuie sa schimb crash sensor si centuri de siguranta pt. ca au capsa sarita.Unde se afla capsa,banuiesc ca la scaun unde intra centura???
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2018, 21:55 PM   #5
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Am desfacut scrumiera de N ori si nu am vazut nici un fel de calculator crash sensor /////
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2018, 22:07 PM   #6
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Probabil ca in functie de anul de fabricatie,crash sensor poate fi in alta parte,de pilda in spatele air bag pasager?
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2018, 23:23 PM   #7
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,424
:
[Senior Member]
Default

Grea treaba asta...



1. In mod normal, ochii sunt acolo unde sunt ca sa te uiti cu ei la ceva. Daca chiar te uiti, poate vezi ca in poza lui Radu_G nu e scoasa numai scrumiera, ci tot lemnul din jurul ei si al schimbatorului de viteze.


2. Senzorul e acolo unde ti s-a aratat.

3. Centurile nu au nici o capsa sarita, pentru ca nu au capsa...

4. Capsa pirotehnica este la fiecare airbag, pen' ca, in urma comenzii primite de la accelerometrul/crash sensor, ea aprinde substanta solida care genereaza gazul care umfla airbag-urile.

5. In urma unui accident rezultat cu airbag deploy, se schimba airbag-urile sigur, nu stiu daca si crash sensor-ul, pentru ca unele se auto-reseteaza dupa impact. Oricum, ce e sigur e sigur, si unul nou sigur nu strica.




Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 06:56 AM   #8
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,138
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Heavy D. View Post
...3. Centurile nu au nici o capsa sarita, pentru ca nu au capsa...
Toate masinile cu SRS au capsa pirotehnica si la centurille FATA (si unele si la cele spate)!!!



E simplu de vazut daca au declansat: centurile trebuie sa fie intepenite.


Locatia capsei pirotehnice de la centuri e in stalpul "B" (unde este si "rola" centurii de siguranta). Nu am auzit pe nimeni sa schimbe doar capsa (cred ca nu se poate) ci doar sa schimbe tot ansamblul.

Last edited by dan500se; 06-07-2018 at 07:00 AM.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 07:19 AM   #9
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 46
Posts: 4,119
:
[V.I.P]
Default

Confirm cele de mai sus, așa am și eu la W124.
Poza cu capsa:
Attached Images
File Type: jpg 20180416_180708.jpg (57.3 KB, 62 views)
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 09:00 AM   #10
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,138
:
[V.I.P]
Default

Am uitat sa precizez: vezi sa nu se declanseze "noua" centura in caz ca nu este "resetat" sistemul (sau nu e in parametri). (am avut un client care a cumparat centura de W126 si la montarea pe masina a declansat instantaneu)

Musai sa deconectezi bateria ori de cate ori lucrezi la aceste sisteme (airbag, centuri).
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 15:39 PM   #11
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,424
:
[Senior Member]
Default

Da, am mai invatat ceva. Nu stiam ca pretensionarea centurilor se face tot via capsa pirotehnica, ma gandeam ca s-a folosit alt sistem, daca tot nu sunt airbag-uri laterale.




Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 18:46 PM   #12
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,138
:
[V.I.P]
Default

Nimeni nu s-a nascut invatat!

Intr-adevar sunt si masini fara pretensionare la centuri dar sunt aproape 100% sigur ca la W124 deja toate au SRS.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 18:51 PM   #13
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Salutare! Imi cer scuze,intr-adevar crash sensor se afla in spatele scrumieriei,desi am desfacut de atatea ori, nu am observat din cauza suportului de scrumiera.Problema importanta acum este ca nu pot sa demontez senzorul din cauza suportului de scrumiera.Ca sa ajung la el,ar insemna sa demontez tot calul si nu stiu cum se demonteaza si cred ca este enorm de munca.Precizez ca la impact nu aveam centura de siguranta,decat superficial ,fara contact,asa ca nu inteleg cum s-au declansat air bagurile.Neavand centura montata ce capsa putea sa sara?
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 18:56 PM   #14
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Spuneti-mi va rog cum trebuie sa procedez, ca nu am chef sa-mi sara air bagurile din nou!!!
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 19:29 PM   #15
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,424
:
[Senior Member]
Default

Calu' e simplu de demontat.


Undeva in cotiera sau ce ai tu pe post de cotiera tre' sa fie ceva ce o tine in pozitie. Acel ceva trebuie identificat si slabit/cracanat/desurubat. La mine e o clema elastica care se convinge cu o surubelnita lata sa faca ce vreau eu.


Odata cotiera jos, partea de lemn din jurul butoanelor de geamuri si a schimbatorului de viteze se tine de dedesubturile ei doar in partea din spate, catre cotiera, in fata avand ceva stil "furca" ce intra si sta fix acolo. Prea mult nu se va misca, ca sta in firele butoanelor de geamuri/reglaj oglinzi, dar suficient ca sa te lase sa ajungi la crash sensor.


Acolo sunt doua - trei suruburi si odata desfacute, il ai in mana. Identifici codul, faci rost de altul, montezi treaba inapoi, gata treaba. La mine, ca sa demontez "calul" si sa ajung la crash sensor imi ia circa doua minute. Mai mult imi ia sa golesc cotiera de rahaturile din ea...


Centura n-are treaba cu airbag-ul, ma indoiesc ca a sarit capsa de centura fara centura in pozitie pusa. Si cand lucrezi acolo, sa dai jos cablurile de pe bornele bateriei...





Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 19:35 PM   #16
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

IMG-20180525-WA0003.jpg

IMG-20180525-WA0000.jpg

IMG-20180525-WA0004.jpg

IMG-20180525-WA0005.jpg

IMG-20180525-WA0006.jpg

IMG-20180525-WA0014.jpgSa vedeti si voi cum arata un W124 E class, care a luat contact cu un E class coupe 2015....
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 19:58 PM   #17
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Accidentul s-a produs intr-o intersectie semaforizata din Bucuresti.Coupeul a trecut pe culoarea rosie a semaforului.
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 20:16 PM   #18
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Problema nu e asa de simpla cum spui Dragos.Suportul de scrumiera face parte comuna din cal si din cauza lui nu ai acces la crash senzor, asa ca trebuie desfacut tot calul cu toate instalatiile de climatizare din bord pana jos la scaunele din spate.....
MIHAY is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 20:55 PM   #19
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 50
Posts: 1,424
:
[Senior Member]
Default

Ma rog, avantaj eu, ca am scrumiera in spate, sub cotiera...


Ca sa-ti deschid noi orizonturi, pentru inceput vezi in imagini cele descrise de mine in cuvinte:


https://www.youtube.com/watch?v=fdsZw1wJUOg




Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2018, 21:03 PM   #20
MIHAY
Senior Member
 
MIHAY's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: bucuresti
Motorizare : 200E
Age: 30
Posts: 744
:
[Senior Member]
Default

Tot ceea ce este in videoclip este desfacut de mine,acum ramane calul de dat jos cu cd-player si toata climatizarea.Multumesc!
MIHAY is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
air, baguri, mercedes, w124


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 23:27 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF