Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie w211 e320 benzina vs e320 cdi in linie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu am motorul, dar pe alta caroserie, te intereseaza ceva anume ?

    Comment


    • #17
      Mmm teama mea cea mai mare este ca nu o sa am nici un feeling, fiind obisnuit cu un cuplu mai mare de la diesel. La ce ar trebui sa fiu atent, ce probleme are acesta motorizare si de ce nu vroiam sa stiu daca banuielile mele legate de consum sunt adevarate, 14-17 oras, 8-12 afara


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

      Comment


      • #18
        Citeste topicul meu. Am acelasi motor dar de 2.6L. Am facut si consumuri pe gaz.
        Dar eu merg repede (medii de 80-90) dar cu cap. Adica rar pun frana, nu depasesc cand nu are sens, etc etc.
        MEdie totala 13% pe gaz, preponderent extern. PE benzina era 11.5%.
        La tine mai pune si tu 1L hai sa zicem maxim 2. Daca e mai mult ori are ceva motorul, sau vreo frana nu isi da drumul, ori ar fi bine sa mergi mai incet, ca doar nu esti la raliu.

        Daca e masina automata nu prea conteaza cu ce esti tu obisnuit ca schimba cutia treptele in locul tau. N-o sa simti tu turbo lag-ul ala care intra cam violent cand intra, si o sa ti se para ca nu trage. Desi, eu zic ca nu e cazul dar na, o sa vezi tu.
        Nu te mai gandi diesel vs benzina. Cauta una buna si aia e, ce o fi o fi!

        Pt probleme da un google dupa "M112 problems". Am inteles ca ar fi fiabil, DAR cum nimic nu e perfect are cateva bube specifice:

        Sa te astepti sa crape sondele lambda, dar cu max 1200 lei le iei pe toate 4 bosch.
        Termostatul e ieftin.
        Distributia e si ea relativ ieftina, dar manopera e mai maare si se lasa cu scos de motor, in caz ca vrei sa schimbi mai mult decat lantul si intinzatorul.

        Dar daca nu bate nimic la pornire la rece, n-ai nici o treaba o vreme , deci urechea ciulita.
        Tachetii se schimba si verifica usor, ai acees la ei, daca clicaie, nu e un stres. E un buletin mercedes in care recomanda inlocuirea celor de pe evacuare, ei sunt predispusi sa crape, dar nu e o regula.
        In nici un caz culbutori sau supape. Deci e relativ ieftin.
        Pistoanele/cuzinetii/bolturile am vazut ca mai bat la motoarele astea cand is calde, dar multi spun ca merg cu bataie in continuare si motorul nu are nimic.
        Cauta pe youtube si vezi, macar sa nu iei motorul asa cu batai.
        Ai putea verifica presiunea de ulei, dar doar la service/reprezentanta. E un stutz la care se leaga manometru. Masina asta nu are senzor de presiune ulei, deci daca ai infundata pompa strici motorul fara sa iti dai seama. Totusi, ep forum nu am auzit de asa ceva, oricat am cautat.

        Pompa de apa e externa, pe curea, lejer de schimbat, curea si intinzator se schimba fara batai de cap.
        Fulia daca are opturi o schimbi, costa ca piese cam 400-500 lei cu surub si semering. Daca e aia originala in mod sigur tre schimbata daca vrei sa tii masina. MAcar scapi de un stres. Aia de se rupa, sparge carcasa distributie.
        Una buna nu are opturi vizibile la ochi.

        volanta cu masa dubla costa bine, dar am inteles ca-s bune si tin mult.

        SBC e nasoleala specific e class pre-facelift, dar se rezolva. Google it.
        SA ii schimb lichid de frana cu lichid mercedes, e vreo 300 lei la service.
        Idem pt uleiul de cutie, motor, filtre, etc, daca nu ai vreo dovada palpabila ca au fost schimbate, dar asta stii si tu ca ai mai avut masini.

        Nu-s mecanic sau ceva, cam asta am aflat eu de pe net si mesterind la masina mea.
        PReturile sunt pentru piese, nu stiu cat e manopera pt ca in general eu sunt mecanicul.

        Alte idei:
        Toba tre sa fie curata sa poti manca de pe ea. Daca e afumata ca la un diesel si e funingine lipicioasa inseamna ca manca ulei.
        Mie cam 100-200ml imi manca la mie. In 9mii km am pus cam 8L, de la schimb si inca 1L de ulei si vreo 200gr. DAr e cam greu sa estimez ca nu am o joja. Oricum momentan indicatorul imi arata 7.2-7.4, deci e ok!
        Toba e luna.

        DAca e cu funingine nelipicioasa aia poate fi o sonda lambda, dar eu sunt sigur ca o asa eroare apare in bord/diagnoza.

        Motoarele astea scapa oloi pe sub capacele de la epurator (cele de sus de tot) si apoi cu timpul pe la capacele de culbutori.
        LA culbutori ai garnitura, sus se etanseaza cu silicon auto, dar e munca de migala sa cureti totul bine, daca nu vrei sa desfaci a doua oara.
        Se desfunda orificiile de aerisire si se schimba furtunurile care-s coapte daca sunt cele originale. Furtunuri la m, rezistente la oloi, nu merita original.

        De deschizi la culbutori numa bine poti verifica distributia, starea lantului, tachetii daca mentin presiunea in ei, daca elimina jocul sau is deja cazuti, ii si inlocuiesti.

        MAi scapa ulei pe la racitorul de ulei. Se scihmba garniturile, sau daca racitorul e deformat, tot racitorul. Mai ai scapari pe la suportul filtrului de ulei. Banalitati, nu costa asa mult.

        Benzina se incalzeste repede, in 6 minute de stat la relanti ajunge de la -10C la 26C. Dupa cam 500m si inca vreo 2-3 minute de mers incet eram la 40C, trecut pe gaz!
        La vaporizatorul meu dimensionat pa 250kW cred ca as putea pune si la 20C sa treaca pe gaz, ca nu e pericol de inghet, dar na, nu is in halul ala de chitros. Am afcut 3mii km si am bagat cam 18L pe benzina, in maniera in care de cateva ori am mers intentionat pe benzina si de cateva ori am uitat sa trec inapoi pe gaz.
        Mai citesti topicul meu, mai vezi ce am scris pe acolo.
        Si Zeus are motor din aceeasi familie, mai vezi el ce zice.

        De alte probleme specifice e classe, caroserie, suspensii, e plin forumul, nu are sens sa le mentionez, ale o sa le ai orice motor alegi.
        Last edited by Sharky; 01-09-2017, 02:31 AM.

        Comment


        • #19
          Mersi mult, maine reusesc sa ajung in Craiova sa o vad. Gaz nu o sa mi pun pentru ca nu mi prea tin mult o masina, in schimb imi place sa o intretin "ca la carte" . Intre timp a mai aparut un 320cdi care mi a atras atentia : Mercedes E 320 cdi an 2005
          Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


          Masina a fost pusa la vanzare acum 2 sau 3 saptamani de la propietar in Bucuresti si la 3 ore dupa ce s a postat anuntul a si vandut o acestui domn din Braila care vad ca se ocupa cu masini. Am sunat propietarul chiar in timp ce astepta noul cumparator (nu era sigur ca o vinde asa ca mi a dat cateva detalii) Ultimul pret ar fi fost 3300e (desi intuiesc ca s a vandut cu 3000e) si singurul defect ar fi fost ceva pe la articulatie pe fata. Vad ca s au pus alte jante pe masina si cauciucuri de iarna. Am facut o oferta de 3700e cand a postat tipul anuntul fix dupa anul nou si a refuzat, ieri am facut aceiasi oferta si a zis sa merg sa o vad.

          Masina pare destul de dotata pentru un Elegance, mi a trimis mai multe poze pe whatsapp ( navi mare, climatronic cu display digital, sistem de sunet harman and kordon, jaluzele pentru luneta si geamuri spate)

          Daca este cineva din Braila care ar putea arunca o privire la masina as ramane mare recunoscator.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

          Comment


          • #20
            Mai multe poze


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

            Comment


            • #21
              Pe clk,

              consum: Exterior, mers usor, normal 8.6/100 cu anvelope 205/55 germania - romania mers usor
              Exterior, mers in zona deluroasa, montanta mers destul de activ, 225 fata/spate ±10/100
              Oras, vara ±12/100, oras iarna ±14/100. Masina are 1600kg pe certificat. Depinde foarte mult de stilul fiecaruia si mai este si particularitatea de "blana". O data ce ai apasat la maxim pedala pentru mai mult de 5-10 secunde, nici popii cu cele mai bune descantece nu va face sa scada media la consum spre limite decente, decat 100km mers linistit.

              Feeling, ai 320 nM depinde ce diesel, treba ca dieselul te baga in scaun timp de 500 rpm, benzina trage liniar de la 3000-6000 rpm.


              Eu am luat motorizarea aceasta pentru ca nu sunt probleme, nu are injectie directa. Daca te omoara cumpararea a 12 bujii a 40 lei bucata, o pompa de apa care costa cel mai ieftin 250 ron, faptul ca intra 8L de ulei scump, un filtru de aer bunicel ( set ) incepe de pe la 100 ron si sa nu mai vorbim de ulei, filtre la cutia automata, etc. Ceva probleme sunt cu garniturile la PCV care ar trebui schimbate de obicei, dar nu este nimic grav. in rest, uite o descriere interna a motorului: http://www.peachparts.com/shopforum/...ne-review.html .
              Fata de dieselul 320 este mai econom la piese.
              Last edited by karnak; 01-09-2017, 20:53 PM.

              Comment


              • #22
                Baieti azi am vazut 320 benzina, prima impresie generala la aspect foarte buna, volanul trebuie refacut ca sa fie impecabil, sezutul scaunului de la sofer are cateva cute iar la exterior 1 cm sarita vopseaua de pe bara spate (probabil a fost revopsita). Nu merge incalzirea in volan si scaunul electric dreapta. Masina fusese nepornita de vreo doua zile. A pornit destul de greu, dadea sa porneasca dar a luat o abia din a 3 a incercare pe motiv ca nu mai are benzina desi becul nu era aprins (cica nu indica bine) Am condus o 1 km si s a aprins becul. Am alimentat cu 10l si am mers mai departe. Nu troncane nimic insa cand am calcat o a smucit cutia cand a intrat in treapta inferioara si apoi in superioara, doar de doua ori apoi nu a mai facut oricum as fi mers cu ea, omul a zis ca as fi prins eu zapada desi asfaltul era destul de curat. Foarte dezamagit de tinuta de drum din cauza tobei sparte si are vibratii destul de mari mai ales in D cand stai cu ea pe loc, a zis ca din cauza tamponului la cutie ca i ar fi pus unul ieftin la 90 de lei, ciudat. Nu am apucat sa pun tester pe ea sau o ridic pe un elevator, se grabea cica.

                Despicand fiecare problema in parte, credeti ca merita 4000e? La mers frumos avea un consum mediu de 12l pe 4-5 km apoi cand am calcat o de cateva ori a crescut mediul la 16l, nu m a impresionat cum trage dar nici nu m a dezamagit. Volanul se intareste la viteza.


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                Comment


                • #23
                  Ma pune putin pe ganduri faptul ca nu a pornit la prima cheie, vibratiile si sunetele, ar fi trebuie sa fie o masina super silentioasa.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                  Comment


                  • #24
                    Ar fi trebuit**


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                    Comment


                    • #25
                      W211 impecabil sau ma rog intretinut bine trece peste 6000 lejer!Ceea ce e sub bugetul asta ori ti-o asumi asa cum e si o repari tu ori mai pui ceva banuti si o iei cum trebuie!
                      De volan intarit la viteza e normal daca are Servitronic (sensitive vario steering)
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #26
                        Din ceea ce spui nu pare a fi in cea mai buna stare, asa cum e descris in anunt.
                        Vezi si volanul ala cu airbag de alta culoare.
                        Cam aiurea explicatii, nu cumpara masina fara test calumea.
                        Sau din moment ce nu e din oras, mai bine cauta altele, tare ma tem ca faci un drum degeaba.

                        Daca tot spui ca vrei sa tii masina 1-2 ani, mai bine ia una buna, nu una in care sa bagi 2-3mii E, sa stai un an pana ii dai de capat cu tot ce are si apoi sa o vinzi.

                        Cu smucitul si zapada nu e deloc asa, cel putin la manuale nu! Chiar daca esti pe gheata si patinezi in gol, cuplul dezvoltat de motor e mic. Daac e sa dai instant de asfalt, nu smuceste, porneste relativ lin, dar intr-un ritm alert.
                        Cred ca aia e o alta hiba, la rece.

                        Comment


                        • #27
                          Da, am reusit sa duc masina si la un mecanic. Toba rasufla si o bucata din catalizator rupta, ea ar face zgomotul ala. Tamponul la motor produce vibratiile. Smuciturile au fost din cutie, se putea observa ceva ulei pe cutie. Odata ce ai sub 10-15l de benzina in rezervor nu mai porneste. Trebuie toate fluidele schimbate, cauciucurile. Scaunul dreapta nu merge (electric), nici incalzirea in volan. Are aprins in bord placutele si un bec de la placuta de inm spate. Pe tester au iesit ceva erori pe comfort, becuri, avea o gramada pe abs inclusiv sbc desi mecanicul a zis ca daca functioneaza (si functioneaza) nu e nici o problema. Ar fi aparut in urma neutilizarii masinii mai mult timp. De jumatate de an este stata. Una peste alta mecanicul a zis ca as putea sa o cumpar dar sa mai negociez la bani ceva lucru cu care propietarul nu a fost de acord. Prin urmare nu cred ca o sa fie a mea


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                          Comment


                          • #28



                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                            Comment


                            • #29
                              Stiti cumva clima cu butoane poate fi inclocuita cu una cu display digital ?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                              Comment


                              • #30
                                Se poate din cate stiu. ORicum la exemplarul asta ai de bagat bani in altele. Eu zic minim 2mii E sa il faci calumea, si apoi te bagi la creatie.
                                Fluidele oricum ajungi sa le schimbi, impaca-te cu ideea.
                                Franele nu-s chiar asa scumpe, dar intr-adevar e cam nasol cand schimb tu discurile.

                                Totusi, tu la 4miiE te astepti sa fie ca noua si cu toate schimbate? Cred ca nu vei gasi un w211, dar incercarea moarte n-are.
                                Oricum bafta in continuare, oricare ar fi decizia.
                                Poti sa si astepti, pana la urma, nu cred ca se inghesuie oamenii sa o cumpere si iti mai lasa omul din pret, cat sa mai pui la punct una alta.
                                Mai vezi si altele, acu ca s-a scos taxa, merita data o tura inafara.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF