Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie w211 e320 benzina vs e320 cdi in linie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie w211 e320 benzina vs e320 cdi in linie

    Salut, am devenit pasionat mercedes de vreo doi ani timp in care am avut un w210 e200 (136cp), w211 e220 cdi si in cele din urma un w220 s320 cdi (197cp). Cel mai incantat am fost de w210 dpv al fiabilitatii poate din cauza ca a fost benzina?

    Acum sunt in mare dubii, vreau sa revin la w211 insa nu stiu ce sa aleg dintre benzina si diesel. Locuiesc in Bucuresti si fac in jur de 3-400 km pe luna, deci nu foarte multi.

    Am luat in vizor doua variariante :

    - dieselul : Mercedes E Class Variante
    Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


    - benzina : Mercedes-Benz E
    Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


    Ambele masini au pret final de 4000e (dupa negocieri) si au acelasi propietar de cel putin 1 an, par sa fie oameni cu care ai ce discuta.

    Chiar ma aflu intr o mare dilema si as avea nevoie de cateva sfaturi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

  • #2
    LA cel pe benzina ai memorii la scaune, dupa ceea ce vad in poze.
    Ar trebui sa vezi care e in stare mai buna. De benzina banuiesc ca esti constient ca o sa consume mult.
    Eu am 2.6, acelasi motor practic, aveam o medie 11% cu multe drumuri externe si putin prin oras.
    In caz ca e o problema asta, cu 3500 lei iti pui gaz la Sebi in Buzau.
    Nu inteleg ce e cu bordul etichetat in mile. Tare ma tem ca a fost modificat ulterior.
    Nu uita ca bordul retine km in memoria lui, care pot fi diferiti de cei totali ai masinii!

    Eventual cere VIN, da-i o decodare, vezi ce diferente ai intre dotarile originale si cele de fabrica.
    Desi, nici retrofit-urile nu-s ceva rau, dar sa pui un bord in mile, mi se pare tare ciudat si ridica semne de intrebare asupra carpacelilor facute.
    Volanul vezi si tu ca e in doua culori. I-o fi sarit airbag-ul?

    LA diesel nu vad de ce scrie ca are scaune ventilate. Eu le vad doar cu gaurele, nu vad buton de ventilatie si nici guri de aer pt asta.
    Plus ca sunt gaurite si de vreme. Daca la o poza de 2 lei cu telefonul arata asa, is curios cum arata in realitate.
    Cere poze si la sezut, deobicei e mai atacat de vreme.


    4000E nu mi se pare un pret mare, dar nu stiu daca poti gasi ceva cu adevarat ingrijit in banii astia.
    Dar e doar parerea mea, posibil ca masinile astea sa fie ok in sine.
    Last edited by Sharky; 01-06-2017, 09:48 AM.

    Comment


    • #3
      Asa ieftin Gpl ul ? Nou? Am fost ieri sa il vad pe cel diesel si este un cazan, omul mai si tinea de pret, are cel putin 800k km. Am mai testat ieri un 320 benzina cu gaz, modelul precedent din 2001, doar din curiozitate sa vad cum trage, foarte slab mi s a parut, oare din cauza gazului? Azi o vad si pe cealalta care in afara de scaune cu memorie mai are volan electric, incalzit, trapa, sistem audio harman&k, alarma si aircon cooling power package care habar nu am ce este. Uite VIN ul : WDBUF65JX3A313753

      Acum iarna ma astept la un consum prin Bucuresti de 18%, avand in vedere ca fac km putini...mi se pare rezonabil.


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

      Comment


      • #4
        Cea pe benzina este adusa din America. Este modelul american. In schimb nu inteleg de ce are bara fata si grila de Elegance iar stopuri de Avantgarde. Ceva a fost busit la ea. Scaunele au incazire, se vad butoanele pe consola centrala. Diesel-ul se vede clar dupa cum arata tapiteria ca nu are doar 265k km.

        Comment


        • #5
          Am verificat Vin ul online si zice ca este elegance, cu zapada asta nu am mai reusit sa ajung in Craiova azi, in schimb am trimis pe cineva sa o vada si a zis ca in afara de urme pe tapiserie, volan si ceva pe caroserie masina merge foarte bine atat cat s a putut testa pe zapada


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

          Comment


          • #6
            A si spoiler revopsit. Astept sa se curete putin strazile sa o pot conduce. Daca mai are cineva 320 benzina si poate aduce cateva impresii despre masina as fi recunoscator


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

            Comment


            • #7
              Inseamna ca a fost lovita in spate si de aia a schimbat si stopurile.

              Comment


              • #8
                Ca sa ai stopuri de avantgarde pe masina nu e musai sa fi avut accident...De colegul yaniss2222 ce ar trebui sa zicem?Ca el avea masina elegance a pus stopuri avantgarde modelul pana in 2005 apoi le-a mai schimbat inca odata tot cu stopuri de avantgarde dar facelift...Si masina te asigur ca nu a suferit un accident ca sa zici ca ala era motivul.Cel mai bine vazuga live se vede si vopsea linia caroseriei etc.
                Si cel mai important cand cumperi un Mercedes e o diagnoza completa asa stii ce te asteapta.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Corect! Acum sa vedem ce service bun gasesc in Craiova


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                  Comment


                  • #10
                    Nu trebuie service bun ci o persoana cu Star Diag si care sa stie sa il foloseasca...In rest proba direct pe strada.Vad ca e in protectie bateria deci sunt probleme de alternator/incarcare sau baterie de schimbat...
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Ca sa vezi cum trage acel motor daca nu ii dai macar 5mii ture nu scoti nimic de la el. La modul de condus normal adica 2mii ture, nici o benzina aspirata n-o sa traga. Poate una de 6L
                      Al meu, E240, cu 2.6L la 2mii de ture (100kmph in v6) e net inferior unui 1.9 tdi de 115 cai si un pic mai slab ca 1.6tdci 90CP de pe focus, ambele la aceeasi turatie.
                      Daca e sa dublam turatia ambelor masini treaba se schimba radical.
                      Asa a spus si un posesor de 2.0 tdi, ca masina mea nu trage, bla bla, cand ne-am pus amandoi pe autostrada si a dat fiecare cat a putut, nu a mai zis nimic.
                      Idem pt un civic 1.8 vs passat diesel de 150 cai. Passatu te dadea pe spate, dar la o liniuta, ramanea clar si sigur in urma.
                      Una-s senzatiile, alta e realitatea. Evident, ma refer la motoare care merg ok, nu la cazaturi.

                      GPL-ul atata m-a costat pe mine! Cu drumul pana in BZ, cu cazare, cu omologare la RAR am iesit la 4mii lei.
                      Evident ca a fost noua, piesele fiind montate sub nasul meu.

                      La consum mediu total de minim 11% fa si tu un calcul cat de repede il amortizezi.
                      Daca circuli jumi-juma oras-extern nu te astepta sa scazi sub 13%. Daca esti si vreun Gigi Picior-Greu, iar mai trebuie sa pui.
                      Trece destul de repede pe gaz si la rece, vara una doua.
                      Ca sofer nu iti dai seama de diferente la trecerea pe GPL.
                      Dar am de gand sa fac o mica intrecere cu o masina de putere asemanatoare, ca sa vad exact cum e cand am un termen de comparatie.
                      E mai ieftin si mai relevant asa decat un test dino.
                      In rest, ai consum de diesel +- in functie de regim.

                      Legat de masina pe benzina, nu stiu ce poate fi cooling power package. Clima in 4 zone nu vad sa aiba, nici varianta smechera cu mai multi senzori de control.
                      Ai E500 pe spate, ii mai pui tu sticker AMG, sa se oftice toti dujmanii.
                      De apreciat ca anuntul nu contine in descriere formulari tipice analfabetilor: full, full-extra, full-de-full si in realitate masina abia ce are niste geamuri electrice si piele.

                      Parerea mea e sa cauti ceva bun in primul rand, orice motor de mercedes e decent.

                      Comment


                      • #12
                        Mersi mult pentru sfaturi Sharky, poate imi lasi si niste date de contact ale tipului cu GPL. Din ce au zis baietii care au vazut o (unul are mercedes iar celalalt se ocupa cu masini) este foarte intretinuta dar vreau sa astept sa se curete putin zapada sa ma pot "da" la ea Singurul meu gand negru este valoarea de revanzare, ma plictiseac destul de repede si parca vad ca in vara mi se pune pata pe un clk cabrio, mi e sa nu stau cu ea la vanzare mult sau sa fiu nevoit sa o vand pe un pret de nimic


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                        Comment


                        • #13
                          Sebi gaz Buzau. Google it.
                          Si daca ti se pare ca nu merge asa cum trebuie, la 20km de buzau e Vernesti unde sunt alti meseriasi care ti-o pot regla mult mai precis.
                          La mine a mers excelent cu calibrarea automata.

                          Dar din moment ce e o investitie o data in viata, cauta oferte si vezi ce alte modele/service-uri mai gasesti.
                          Eu l-am ales pe cel mai ieftin (stag300 premium pt v6) care nu face rabat la calitate. Mai jos de atata sunt doar turcisme nerecomadnate.
                          Dar daca spui ca o tii putin, nu stiu daca are sens bataia de cap.

                          Mai du-o la service sa vezi de bucse, pivoti, erori stocate, daca bate lantul la rece, volanta, etc.
                          Last edited by Sharky; 01-07-2017, 11:51 AM.

                          Comment


                          • #14
                            O sa sun sa le pun o intrebare, daca imi place masina probabil o sa o tin mai mult si merita gpl ul. Ma astept oricum la un consum de 15-18 prin Bucuresti


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                            Comment


                            • #15
                              Nu are nimeni pe forum e320 ?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Mercedesul este optional, nu obligatoriu. The best or nothing ✌

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF