Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie MB c180K w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitie MB c180K w203

    Va salut baieti. A venit timpul sa fac un upgrade la MB-ul meu . m-am hotarat sa trec de la c 180 w 202 la c 180 k w 203. Masina este din 2005 si am rugamintea sa-mi spuneti si mie la ce sa fiu atent,cam care ar fi posibilele hibe la acest model,ce ar trebuii sa stiu despre aceasta masina (eventuale puncte slabe) si daca se preteaza sa montez o instalatie GPL pe acest motor.
    Va multumesc anticipat

  • #2
    Salut poate arunci un ochi si la c200K cu gpl 2006 din anuntul meu daca esti interesat.




    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      C180 e varianta cu mai putini cai preferabil ar fi daca tot iei sa iei un c200.Mai multi cai, cuplu mai mare si aceeasi cilindree.Ca si motoare sunt mai mult decat ok fiabile si destul de ieftin de intretinut.Gpl merge fara probleme dar sa fie montat de cineva care stie ce face!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru raspunsuri. Achizitia deja am facut-o,este vorba de un c 180 k din 2005 de 143 cp. Incantat de masina la prima vedere,i-am facut o prima revizie si o verificare generala,masina pare ok,cu mici exceptii... Una si cea mai enervanta ar fi un zgomot ciudat in bord atunci cand pornesc si opresc motorul,timp de cateva secunde(ca un ticait mai puternic),am inteles ca e o problema vrecventa la acest model...si a doua ar fi ca,uneori,se aprinde SRS-ul in bord timp de maxim 1-2 minute dupa care se stinge. Astea fiind spuse v-asi ruga sa-mi spuneti ce am de facut spre remedierea acestor probleme,daca stiti cumva despre ce este vorba. Multumesc. Pentru colegul cu anuntul,foarte faina masina ,doar ca nu sunt adeptul masinilor combi. Spor la vanzare.

        Comment


        • #5
          Salutare! Ma aflu in aceeasi situatie, doresc un upgrade la bătrânul 202 care si-a facut treaba mai mult decat suficient la aproape 400k km. Eu nu sunt lamurit cu privire la c180k w203, as vrea sa aflu, probleme comune gen " leaking cam sensor", problema cu care m-am intalnit si la 202, detalii despre rugina, fiabilitate, consum, costuri intretinere. Am un buget de aproape 5000 euro si intentionez sa cumpar un c180k dupa 2004, cele de 143cp. Orice sfat de la detinatori m-ar ajuta foarte mult. Multumesc anticipat!

          Comment


          • #6
            Nici eu nu eram lamurit cu privire la acest model.Pe langa batranica w 203 220 cdi din 2001 am achizitionat un w 203 180 kompressor din 2006.Cu binenteles celebrul motor m 271.Diferenta dintre ele, benzinarul un pic mai putin zgomotos,consum la diesel pe autobanda medie 5.8 la benzina 8,8 .Pretul la consumabile cam acelasi.De-a lungul timpului probleme majore la CDI injectoarele la benzinar in 2 luni sonda lambda,lant distributie,intinzator lant ,pinioane axe came ,electromagneti sau actuatori (si nu senzori axe came cum le numesc unii) sunt numai cateva probleme din cele intalnite la 1.8 .Greseala mea pentru ca dupa ce am cumparat-o am gasit recomandari pe internet care suna cam asa. La 60-70000 se schimba distributia si pinioanele axelor cu came (second hand 400 eur ) .In prezent bec motor aprins in bord cu P 0010. Deci bafta .

            Comment


            • #7
              Achizitie MB c180K w203

              Originally posted by merc 220 View Post
              Nici eu nu eram lamurit cu privire la acest model.Pe langa batranica w 203 220 cdi din 2001 am achizitionat un w 203 180 kompressor din 2006.Cu binenteles celebrul motor m 271.Diferenta dintre ele, benzinarul un pic mai putin zgomotos,consum la diesel pe autobanda medie 5.8 la benzina 8,8 .Pretul la consumabile cam acelasi.De-a lungul timpului probleme majore la CDI injectoarele la benzinar in 2 luni sonda lambda,lant distributie,intinzator lant ,pinioane axe came ,electromagneti sau actuatori (si nu senzori axe came cum le numesc unii) sunt numai cateva probleme din cele intalnite la 1.8 .Greseala mea pentru ca dupa ce am cumparat-o am gasit recomandari pe internet care suna cam asa. La 60-70000 se schimba distributia si pinioanele axelor cu came (second hand 400 eur ) .In prezent bec motor aprins in bord cu P 0010. Deci bafta .


              Acum depinde a cata mana ai cumparat tu masina respectiva. Eu am 315.000 de km cu c200 kompressor fabricatie 2006 cumprat din germania de la flota de leasing la 174.800 de km cu un singur proprietar si toate reviziile la reprezentanta in germania. Ce vreau sa spun este ca nu am schimbat distributia pana acum si nici nu da semne , desi ma astept sa trebuiasca sa o inlocuiesc. Am schimbat actuatorii axelor cu came pentru ca pierdeau ulei ( cost 200 de lei) lucru arhicunoscut la Mercedes, la 205.000 am schimbat pompa de servodirectie, la 250.000 de km am schimbat intinzatorul de la cureaua de accesorii si la 292.000 de km ( nu mai stiu exact, am postat intr-un topic) am schimbat sonda lambda dinaintea catalizatorului. Alt lucru care este intalnit des la motorul m271 este setul de garnituri ale bujiilor de la capacul chiuloasei care scapa ulei si bujiile ajung sa stea intr-un strat gros de ulei de motor si pe care le-am inlocuit de 2 ori. Cam atat despre motor. Despre suspensie si directie pot spune ca amortizoarele originale mai au 60-70% durata de viata la kilometrajul actual. Am inlocuit bratele inferioare pe fata de 3 ori, setul de bielete stabilizatoare 1 data, flansele amortizoarelor fata o data, si bieletele de reglaj al geometriei pe spate 1 data de curand deoarece ruginise una dintre bielete si nu se putea regla geometria rotii respective, si am inlocuit anul trecut telescoapele de la capota si de la hayon ( Stabilus Germania ca si cele originale, cost 210 lei). Bateria am inlocuit-o anul acesta in primavara dupa noua ani si jumatate.
              In rest masina a avut numai revizii la 10.000 de km complete ( adica cu toate filtrele inlocuite de fiecare data) si a primit doar ulei de calitate sintetic 0W40 de la prima revizie pana acum aprobat din lista Bevo.
              Legat de consum, c200 kompressorul meu consuma extra-urban 8,2 si intre 10-12 litrii % urban in Bucuresti depinde de cat de aglomerata este.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Last edited by Crazyady; 12-05-2016, 02:02 AM.

              Comment


              • #8
                Multumesc frumos pentru raspunsuri si detalii. Din ce ati spus mai sus rezulta ca motorul de pe w202 bate ca fiabilitate. Acum intrebarea ar fi alta, motorul de 1.8 de pe modelele de pana in 2004 cel fara kompressor este acelasi cu cel de pe w202?. Specific ca 202-ul pe care il detin acum este un facelift din '99.

                Comment


                • #9
                  Am achizitionat masina pana la urma, este vorba despre un c180 kompressor din 2005, 168k km, istoric service complet.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Salut, sa o stapanesti sanatos si multi kilometrii fara incidente! Foarte frumoasa culoarea! [emoji1303]


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Superb exemplar se vede ca cineva a tinut la ea!
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc frumos, sper sa ne intelegem bine, la fel si voua!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF