Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

achizitie clasa C ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by cutaresku View Post
    ...Spunea un coleg de forum, deunazi, o vorba mare: nu exista nimic mai scump decat un Mercedes ieftin...
    Ba exista: doua Mercedesuri ieftine =)).
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #47
      Motoarele in discutie m111 si m272 nu au "intarzieri la accelerare" - turbo lag cum ii spune lui pe englezeste pentru ca nu sunt turbo, folosesc un compresor mecanic care functioneaza tot timpul si care produce presiune in admisie instant la acceleratie, nu variabila ca turbo. Deci sa nu facem confuzie intre turbina (turbo) si compresor mecanic(kompressor).

      Problema intarzierii turbo-ului vine din faptul ca turbina incepe sa produca presiune in admisie de-abia dupa ce motorul capata turatie, ea fiind invartita de gazele de esapament - de-aici intarzierea turbo - turbo lag.
      La compresorul mecanic asa ceva nu exista pentru ca compresorul este actionat mereu de motor prin curea - doar pe unele modele, la viteza de croaziera sistemul de control al motorului decupleaza compresorul pentru a economisi combustibil - doar la masinile care au compresor mecanic cu ambreiaj electromagnetic - m117.944 e un astfel de motor.
      Compresorul mecanic este invartit direct de catre arborele cotit al motorului si asigura un raspuns instant la acceleratie fata de turbina care e invartita de gazele de evacuare

      Sper sa va mai fi lamurit in ce priveste confuzia mereu existenta intre turbo si compresor mecanic (supercharger)
      Last edited by morpheus; 03-21-2012, 12:16 PM.
      Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ĂŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

      Comment


      • #48
        sall

        Originally posted by 1newhere View Post
        4 usi sa aiba, exclus combi,break sau cum le-o mai spune . in jur de 5000e .
        eu zic sa iti mai strangi inca 2000 de euro pe langa cei 5000 si iti iei un s320 diesel din 2000 sau 2001 si ai lux eleganta si rafinament . apropo eu am un c250 turbodiesel w202 si sunt multumit de el dar si eu tot la un s class vreau sa ajung pentru ca asta e mercedes lux si eleganta iar s class are toate calitatile.

        Comment


        • #49
          Intradevar asa e, dar te-ai gandit putin la intretinere si la taxe. Nici nu vreau sa ma gandesc cati bani dai pe impozit si pe asigurare, plus ca te rupe taxa de prima inmatriculare daca aduci masina de dincolo.

          Comment


          • #50
            Eu la C200K (1998cmc - benzina) am platit 180 ron impozitul pe 1 an si aprox. 800 ron asigurarea obligatorie. Asigurarea m-a cam speriat cand am vazut cat am de platit dar una e sa schimbi (pe asigurare) un far la un Mercedes si alta e sa schimbi un far la un Fiat, Logan etc. (aici ma refer la preturi). Una peste alta daca masina a fost f.bine intretinuta, nu ai ce sa investesti in ea (in afara de consumabile si benzina). Totusi este Mercedes.
            C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)

            Comment


            • #51
              Ontopic: Rămâi la compresor. Nu căuta Mercedesuri ieftine că de obicei vin cu defecte ascunse mult mai costisitor de reparat. Dacă poți să-ți aduci de afară, cu atât mai bine.

              Originally posted by myke82 View Post
              (...) Asigurarea m-a cam speriat cand am vazut cat am de platit dar una e sa schimbi (pe asigurare) un far la un Mercedes si alta e sa schimbi un far la un Fiat, Logan etc. (aici ma refer la preturi) (...)
              Nu Ă®nțeleg logica de aici. Asigurarea ta o să plătescă pentru cei accidentați de tine, nu mașina ta*. Plătești atât de mult pentru fie din cauza firmei care te asigură fie e considerată riscantă polița (mașină puternică, șofer tânăr, antecedente, permis de puțin timp, trăiești Ă®n zonă de risc și cine știe ce condiții).

              Eu pentru 270cdi, plătesc sub 600 lei pe an, dar am permis de ceva timp, fără incidente, Ă®ncris pe sat.

              * excepție când e culpă comună, Ă®nsă e foarte rar...
              ...

              Comment


              • #52
                Sunt oarecum tanar la 30 de ani. Conduc de 10 ani si n-am avut nici un accident. Evident ca nu beneficiez eu de polita asta dar eu m-am referit in general la acest model de masina. Fazele cu zonele de risc nu cred ca se includ intr-o polita de asig. auto (iti spun asta ca am si eu cateva luni experienta in asigurari) dar restul cu antecedentele, varsta si modelul masinii, da. Ideea este ca daca iti iei o astfel de masina trebuie sa fi constient ca intretinerea este putin mai scumpa decat la alt model pt. ca pana la urma Mercedes-ul este Mercedes.

                PS: Asigurarea a fost cea mai ieftina pe care am gasit-o (la Asirom). Totusi inclin sa cred ca in alte parti as fi gasit mai ieftin (sau chiar mult mai ieftin). Ma voi interesa ca sa-mi dau seama daca voi mai face pe viitor tot in acelasi loc sau imi voi schimba optiunea.
                Last edited by myke82; 03-30-2012, 13:13 PM.
                C200 Kompressor 1998cmc 120kw (2001)

                Comment


                • #53
                  Off topic. Cu RCA-ul pentru motor de 1.8 te invarti undeva la 350 de lei pe an, asta daca nu prinzi vreo promotie(eu la promo in decembrie am scos 260 si ceva de lei pe tot anul) si o scoti la ceva gen sub 300 lei pe an.In fine, pretul difera de la o firma la alta, cat si de la om la..oferta.

                  Nu mai da quote la un post imediat anterior.
                  Last edited by cutaresku; 03-30-2012, 18:20 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Pt al meu c200 W203 (motor 2148cmc) am platit impozitul 800ron iar asigurarea obligatorie cca 600lei/an.
                    In ceea ce priveste intretinerea masinii, aceasta nu este foarte costisitoare fata de alte masini pt ca preturile la consumabile sunt aprox la fel. Eu am luat masina acum 1 an la 150.000km. Acum are 163000km si nu am schimbat decat consumabilele. Sunt foarte multumit si nu am nico problema cu ea.

                    Comment


                    • #55
                      Intretinerea este una, elemetele tehnice/materiale - table etc. - alta, iar evenimentele neplacute si mai si. Primele au acelasi pret, cele din a doua categorie sunt previzibile, restul ... .

                      Comment


                      • #56
                        eu am un c180 dotat cu varianta 1 de motor mentionate de colegul de mai sus si sunt foarte multumit de ea. in oras imi ia cam 8-9 iar la drum lung 6.0. Asa am obtinut cand am adus-o din Germania. Drumul Nurenberg (s-ar puteaa sa nu fi scris OK)-Bacau. Cum spunea un coleg de pe forum, daca masina e buna si nu are probleme majore te duce foarte bine cu un schimb de consumabile odata la 15.000km. A mea a avut 60 si ceva de mii de km cand am luat-o si e pe benzina. Avand un buget mai mic vei fi limitat la un nr mare de km dar sunt sigur ca daca o inspectezi amanuntit inainte vei fi surprins sa afli ca la un nr de 150-200.000km masina merge impecabil si e si foarte silentioasa. In afara de cateva brate de la directie nu am schimbat nimic la ea si acum am 172.000 la bord. Singura mea problema este ca a inceput la o roata si portiera sa dea rugina si se extinde repejor deci trebuie sa fac ceva in privinta asta. In rest pot spune ca e o masina excelenta si merge ca un Mercedes.

                        Comment


                        • #57
                          Cam ciudat consumu ala de 8-9 in oras, nu prea inteleg cum ai putut scoate un asemenea consum tinand cont ca motoru e si benzinar si pe desupra mai e si de 2,0 L.
                          Eu cu motoru de 1,8 Kompressor nu am reusit nici in ruptu capului un consum mai bun de 10-11 in oras.

                          Comment


                          • #58
                            Eu ti-am spus ce scrie in bord. E de inteles ca este consum de vara. Iarna ajunge si pana la 13-14 cu zapezi caldura non-stop si alte lucruri care influenteaza consumul motorului. De obicei prin oras nu-i dau tare. Merg mai lejer. Conduc usor, nu plec in goarna de la semafor etc.

                            Comment


                            • #59
                              Da, dar consumul ala de 13-14 e si vara.Nu de alta, dar o clima pornita,un demaraj mai in forta la vreun semafor(ocazional), o maslina,etc. si hop consumul real.Asta a fost asa ca un fel de masca la un consum cat de cat real in oras(se poate totusi si mai mic,dar si mai mare).
                              Legat de ``pana la 13-14 cu zapezi caldura non-stop``- daca nu ii pornit AC-ul nu i-ti afecteaza consumul, iarna sunt alti factori ce-l influenteaza, simpla ventilatie cu aer cald nu prea are legatura.

                              Comment


                              • #60
                                Ai dreptate. Eu ma refeream in medie. Nu zic ca daca in 2-3 zile am obtinut la rand un consum sa zic de 12-13 masina consuma 12-13. E asa orientativ. Si vara poti scoate un consum la fel de mare ca si iarna daca prinzi o zona de drumuri in lucru si stai cu motorul pornit la semafoarelea alea mici ce tin si cate 5-10 minute. Sunt zile vara de ex cand nu ma pot urca in masina de caldura, pornesc motorul si las ceva timp pe racire sa se faca acceptabil de condus. Dar eu vroiam sa zic ca in general vara scoti un consum mult mai bun decat iarna.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF