Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

AC w126 cu compresor de w124.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Mihutz View Post
    Daca cauti manuale pentru W124 si W126 , inclusiv AC call-me.Are eu pentru tine.Si chiar ceva destept.
    Dacă tot n-ai reuşit să le încarci aici, nu mă supăr dacă le trimiţi pe mail levimadaras@yahoo.com, şi putem discuta mai apoi de câteva butoiaşe de BR.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Setul de O-Ring-uri, de care spuneam:
      O-Ring 3 buc A000 987 13 41 OEM
      O-Ring 2 buc A123 997 03 40 OEM
      O-Ring 6 buc A140 997 06 45 OEM
      O-Ring 4 buc A140 997 08 45 OEM
      O-Ring 2 buc A140 997 09 45 OEM
      O-Ring 2 buc A140 997 11 45 OEM
      Total: 195,00 Lei

      Cam mult pentru niste O-Ring-uri, dar daca te gandesti ca tin 20 de ani, nu mai e mult de loc ... La fiecare cod eu am comandat cu una in plus. Deci daca eu am scris in lista 3, de fapt in realitate ai nevoie doar de 2 ... dar si daca scapi unul in canal ...

      Bafta !

      Comment


      • #18
        In canal voi fi eu ...il prind si il pun la mine. La mine trebuie sa vorbim Razvane ca stii ca la mine ...e compresor de w124..cred ca la compresor imi trebuie altele.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #19
          Mă bag şi eu, şi revin la freon: La mine merge R134, aşa şi scrie pe agregat. Dar aşa de cutiozitate l-am întrebat pe nenea, care-i diferenţa între R12 şi R134. Mi-a spus că primul e cu clor, celălalt e ecologic. Era şi o întrebare, dacă R12 răceşte mai bine ? Răspunsul era că, NU, nu răceşte mai bine, ci mai repede, se echilibrează mai iute, dar şi că, diferenţa stă în doar 20 de secunde, practic insesizabil.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Jane cand ai racoare in masina da si mie un semn sa ma luminezi si pe mine!

            Comment


            • #21
              La iarna am racoare Luciane ... nu stiu cand ..sper sa ajung la Orvo la TM sa ne rezolvam impreuna problema. Vedem ..daca ma rezolv te ajut.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #22
                Originally posted by sovieticool View Post
                sper sa ajung la Orvo la TM sa ne rezolvam impreuna problema.
                MS e mai aproape !!!
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #23
                  Ok, să postăm şi aici ce am vorbit la telefon, că poate mai are cineva nevoie de informaţii.
                  Deci:
                  În legătură cu funcţionarea agragatului care avea agent R12, pe agent R134a, meseriaşul de la noi mi-a spus că, nu este niciun fel de problemă cu adaptarea, va funcţiona le fel de bine şi cu R143a ! Recomandarea lui era schimbul de ulei, indiferent de nivelul acestuia în agregat, deoarece acesta îşi pierde în timp caracteristicile, şi nu mai are capacitatea de ungere necesară unei funcţionări optime.
                  Agregatul are cca. 180-200 grame de ulei, la noi o încărcare costă 20 de lei. Ce tip de ulei se foloseşte, nu am întrebat. (Ei ştiu, că d-aia-s acolo. Cel puţin teoretic.) A, şi mi-a mai spus că, agregate cu agent R12 s-au fabricat până în '83.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Levi View Post
                    În legătură cu funcţionarea agragatului care avea agent R12, pe agent R134a, meseriaşul de la noi mi-a spus că, nu este niciun fel de problemă cu adaptarea, va funcţiona le fel de bine şi cu R143a !
                    Ok, da, intr-adevar, R143a se foloseste cand nu vrei sa mai faci nici o conversie, fiind compatibil cu uleiul vechi. Problema e ca nu se gaseste. As fi fost curios ce ti-a zis de R134a ...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Orvo View Post
                      Ok, da, intr-adevar, R143a se foloseste cand nu vrei sa mai faci nici o conversie, fiind compatibil cu uleiul vechi. Problema e ca nu se gaseste. As fi fost curios ce ti-a zis de R134a ...
                      My fault, am tastat eu greşit: deci a se citi R134a peste tot !!!
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Stiu ca e vechi dar dupa 2 ani a reusit cineva sa porneasca o intalatie de AC convertita de pe W124, de la R12 la R134 a!

                        A venit caldura avem nevoie de AC!

                        Apropo ulei 180-200gr dar freon cat intra?

                        Eu am ajuns la stagiu de presiune .Am bagat presiune 4,5 bar (aer) am apasat butonul compresorul a cuplat dupa 10 ore presiunea nu a scazut!

                        Intrebare : Electroventilatorul cand porneste cand apas pe butonul de AC (la mine nu a pornit) sau cand ....???
                        Last edited by luciandelaiasi; 06-16-2012, 22:20 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Salut, la tine nu a pornit deoarece ai bagat aer, sa nu mai pornesti instalatia cu aer!, cand bagi freon acesta se dilata, presiunea creste mai mult si atunci ar trebuii sa porneasca ventilatorul.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by luciandelaiasi View Post
                            Apropo ulei 180-200gr dar freon cat intra?
                            Fiind o instalaţie struţo-cămilă (W124 cu W126) e mai greu de apreciat ... +/- 1000 de grame ar trebui să-ţi intre. Cartea zice 1200 de grame, dar la mine au intrat 1050 gr (W126 cu instalaţie de pe W201).
                            Originally posted by luciandelaiasi View Post
                            Intrebare : Electroventilatorul cand porneste cand apas pe butonul de AC (la mine nu a pornit) sau cand ....???
                            Originally posted by entty View Post
                            Salut, la tine nu a pornit deoarece ai bagat aer, sa nu mai pornesti instalatia cu aer!, cand bagi freon acesta se dilata, presiunea creste mai mult si atunci ar trebuii sa porneasca ventilatorul.
                            O precizare: ventilatorul porneşte/opreşte la comanda senzorului de temperatură al agentului de răcire, nu are treabă cu presiunea. Chestia cu "să nu mai porneşti instalaţia cu aer !" e foarte adevărată, gazul de probă e doar pt. a verifica etanşeitatea instalaţiei. Am mai spus-o (poate în altă parte) că se poate face un test simplu la electroventilator şi senzorul de temperatură: după ce porneşte ventilatorul (bineînţeles, cu freon în instalaţie !), se poate pulveriza apă pe condensator (radiatorul de AC), şi ventilatorul se va opri la comanda senzorului care detectează scăderea temperaturii freonului din cauza răcirii forţate.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF