Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ABS ESP defect

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu-i chiar asa. In mod normal senzorul vine cu cablu lung dar il tai cit ai nevoie. Poti sa-l imbini oriunde

    Comment


    • #32
      Asta e bine ca vine lung si poti folosi cat ai nevoie.Cat priveste legenda cu suruburile ,nu e chiar legenda e realitate !!!La reprezentanta Mercedes in nomenclatorul de reparatii scrie clar ca orice surub desfacut trebuie inlocuit, gen:surub baie de ulei, surub prindere alternator,suruburi termostat sau orice surub de prindere al oricarui ansamblu pe masina !!Stiu asta de cand faceam reviziile pe la reprezentanta pe la masina care lucram si mi-a aratat si mie cineva de acolo.La timpul respectiv am zis ca sunt nebuni, dar oare...asa o fi??!!?? Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #33
        Numai suruburile care au potential de intindere (aluminiu, bronz, suruburi de chiuloasa). Ideea e ca si serviceul trebuie sa fie rentabil altfel pierzi dealerii. In multe cazuri se exagereaza......

        Comment


        • #34
          senzorii se pot scoate dar cu rabdare. la montare trebuie curata bine portsezorul ,inlocuita tresa si ideal ar fii de gresat cu vaselina ceramica. la inlocuirea senzorului trebuie folosite materiale termoretractabile pentru a evita patrunderea apei. distanta dintre senzor si roata polara trebuie sa fie maxim 0.7 mm. a se folosii multimetrul pentru verificarea lor ca rezistenta cat si pentru reglaj corect. spor!
          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

          Comment


          • #35
            Daca senzorul are spart miezul de ferita nu citeste corect si cu certitudine multimetrul nu te ajuta.... Cel mai sfint este sa il verifici cu star-ul sau cu alt calculator de diagnoza

            Comment


            • #36
              Originally posted by Bazil_mb View Post
              Daca senzorul are spart miezul de ferita nu citeste corect si cu certitudine multimetrul nu te ajuta.... Cel mai sfint este sa il verifici cu star-ul sau cu alt calculator de diagnoza
              se masoara tensiunea generata la invartire constanta. daca e spart miezul nu scoti 0,5v din el niciodata!
              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

              Comment


              • #37
                A venit si constatarea cu Star si tot tacamul,in seara asta: pompa retur ABS defecta, concluzie trebuie schimbata pompa de ABS.Intrebare de 2 lei sperante pentru mine: problema a aparut imediat dupa schimbarea discurilor de frana spate si placute si s-a accentuat,adica a crescut frecventa cu care se aprind becurile,dupa ce am schimbat si placutele pe fata.In acel moment am observat ca nivelul de lichid in vas a crescut pana aproape a dat afara si cand am scos din el am observat ca e foarte,foarte negru si urat.Exista posibilitatea sa se aprinda becurile si sa faca pompa figuri din cauza lichidului de frana?Oricum ma duc maine sa schimb lichidul si sa vad ce se intampla.
                Mai e o chestie curioasa: daca merg pe timp uscat se aprind mai rar dar daca afara ploua nu se sting deloc becurile!!!Spun asta pentru ca am aproape 10000 de km de cand merg cu ea.Un coleg spunea pe aici ca la el nu functioneaza nici butonul de ASR, pe cand la mine se cupleaza si decupleaza cand becurile sunt aprinse.Orice parere bine documentata e binevenita.Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #38
                  A crescut nivelul deoarece pistonul de la erier este inauntru (discuri noi, placute noi). schimba lichidul, problema pompei sunt carbunii uzati daca ii poti schimba rezolvi problema mai ieftin. Spor!
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #39
                    De ce a crescut nivelul eram lamurit, ma gandeam doar daca fiind nivelul mare si lichidul foarte murdar poate influenta functionarea pompei si daca schimb lichidul pot scapa de aceasta problema.De schimbat carbunii se ocupa cineva sau nu se merita?Oricum cred ca o sa merg pe pompa sh ca noua tre sa fie destul de mult.Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #40
                      Cred ca merita, carbunii costa vreo 30 lei plus manopera, sh e buna dar daca merge 2 luni si te lasa? spor!
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment


                      • #41
                        Am schimbat azi lichidul de frana si bineinteles nici o modificare,desi ma asteptam dar am crezut ca ..Mos Craciun exista...Daca stii ceva concret,unde si cum se poate repara unitatea de Abs, cat costa si cel mai important lucru,cat rezista o astfel de lucrare zi aici sa imi fac o parere.Am gasit la sh pompa cu 100 de euro plus ca o montez si daca,cumva nu e buna sau si mai rau,diagnosticul a fost pus gresit si problema persista,o pot da inapoi.Daca faci tu asa ceva,sa schimbi carbunii,e posibil in weekend sa incarc ceva din zona si vin la tine.Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #42
                          Daca colectorul nu e foarte uzat,tine 3,4 ani minim. 100 de euro nu e mult pe unitate abs, daca i ti da si garantie, e ok!
                          Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                          Comment


                          • #43
                            Intru si eu in clubul vostru...nedorita intrare dar asta ...

                            Mi se aprinde numai becul cu roata patinând,nu altceva si nu se aprinde decât daca frânez puțin mai tare...nu frana la extrem..!!!

                            Daca franez ușor si constant nu se aprinde.
                            Am incercat si pe loc,daca apas pedala pana la fund se aprinde becul..sau daca apaș mai încet de câteva ori repetat iar se aprinde...cu mașinã pe loc,nemișcata..!!
                            Daca sa aprins opresc motorul ,il repornesc si se stinge.

                            Marea problema este ca de câteva ori
                            mia bagat cutia de viteze pe manual(eu am SprintShift)si nu schimba decât pana la a-3-a..in alte situații sta aprins si in rest cutia schimba normal.

                            Am fost la tester si ia dat ca ar fi ceva sonda,senzor de pe unitatea de ABS de sub capota.
                            Nu prea înțeleg ce legãturã are ASR cu ABS ...

                            Am curãțat toți senzorii ABS de mizerie,suflat cu aer,am curãțat si fantele de la discurile perforate citite de ABS...problema persista.
                            Lãmpile pe spate se aprind normal.

                            Am luat de pe o unitate Abs senzorul respectiv si o sa il schimb cu cel de pe mașinã,poate dispare problema.
                            A umblat careva la acel senzor de pe unitatea Abs,trebuie aerisita frana dupã ce umbli...etc????
                            Last edited by cruiser; 11-01-2014, 11:50 AM.

                            Comment


                            • #44
                              Schimba senzorul si ne comunici rezultatul, dupa care vedem!
                              Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by sebi11 View Post
                                Schimba senzorul si ne comunici rezultatul, dupa care vedem!
                                Am schimbat senzorul si aceleași simptome,l-am lãsat montat oricum....Dar...mi am bãgat mâinile si pe la comutatorul de frana,l am scos,l am studiat si l am pus la loc....si surpriza...nu se mai stingea becul deloc acum si cutia numai pe manual....ma gândesc..na belea ca am stricat-o mai rãu.

                                O pornesc de câteva ori,o mai plimb înainte si înapoi si observ ca daca la pornirea motorului țin pedala apãsata se stinge becul...cum dau drumul la pedala se aprinde becul...mai fac câteva încercãri același rezultat.

                                Așa ca de proba scot comutatorul de tot,il las sa atârne in firele lui si dai cu frane..înainte,înapoi...nu sa mai aprins becul deloc,am mers așa vreo 12 km de proba prin Buc si nu sa mai aprins becul in bord.

                                Deci cam rezulta ca comutatorul ar fi de vina,o sa il schimb si vedem daca mai face.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF