Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Abs 126

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Abs 126

    La w126 motor M 117.965 mi-am schimbat jantele originale cu unele pe 17 ce le aveam , numai ca pe gentile pe 17 aveam cauciucuri mai mari pe spate decit pe fata.Nu mi-am dat seama bineinteles si mergind la drum mi s-o aprins becul de la ABS, am presupus ca de la dimensiunile rotilor, nefiind egale senzorii de pe roti citeau normal turatii diferite.Drumul ce-l aveam de parcurs era vreo 600 km, m-am oprit in primul oras, si mi-am cumparat 2 cauciucuri egale si pe spate, dupa ce le-am pus, la drum becul sa stins, si am continuat drumul crezind ca ii rezolvata problema.Mentionez ca am facut cam 60 km cu rotile inegale.Beleaua ii ca la vreo 2 zile am avut de umblat iara cu masina si din nou aceeasi problema, becul se aprinde si mai nou se tureaza masina pe la 2000 de ture cind becul ii aprins.Acum becul de la abs se aprinde aleatoriu cind vrea, dar cind sta aprins am relantiul pe la 2000 de ture.In mod normal erorile la computerul care il are masina,se sterg cind iei borna de la baterie,ca nu am vazut sa existe sistem de diagnosticare, citire scriere ecu la masina asta.Am tinut-o si fara baterie o noapte si tot citeodata mai se aprinde becul si-mi urca turatia.Daca v-ati mai intilnit cu defectu asta sau daca stiti de la ce-ar putea fi va rog sa-mi spuneti.Mentionez ca masina nu are ASR sau alte chestii de control al tractiunii, iar cind becul de la ABS e stins masina se comporta normal, relanti normal.Nu inteleg ce legatura are turatia cu ABS-ul.
    Multumesc anticipat
    Last edited by butonu; 10-14-2008, 20:21 PM.

  • #2
    Originally posted by butonu View Post
    La w126 mi s-o aprins becul de la ABS, am presupus ca de la dimensiunile rotilor, nefiind egale senzorii de pe roti citeau normal turatii diferite.
    Nu cred că de la senzori provine problema. Pe roţile din faţă, (e impropriu spus puntea din faţă, la această maşină) senzorii de ABS sunt fixaţi pe cele două fuzete şi odată ce maşina părăseşte traiectoria rectilinie, senzorii citesc turaţii inegale, fără să provoace aprinderea becului. Mai mult, senzorul (unul singur!) pentru roţile din spate este montat pe carcasa diferenţialului unde citeşte cu totul altceva decât cei din faţă. Intervenţia lor este doar la limită când sesizează că una din cele două roţi din faţă sau axa cardanică nu se mai rotesc, comandând pulsaţia rapidă a unor valve ce împiedică blocarea roţilor. Uită-te totuşi la senzori şi încearcă să observi dacă nu cumva legăturile electrice dintre ei şi partea electronică s-au deteriorat, la montarea noilor jante.
    Mai curând poate fi vorba de o lipsă de contact aleatorie, de un contact parazit, vreun vacuum sărit (motorul "respiră" pe acolo, crescându-i turaţia) sau o combinaţie de defecţiuni.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, azi dimineata am fost si am pornit masina,si acuma sta becul aprins incontinuu.Am dat jos filtrul, am curatat toate mufele si releele cu WD40, am schimbat releele de pe pompa de abs cu celelalte de pe fosta masina,am schimbat computerul de abs ala de sub parbriz, dar nu se schimba nimica,am verificat si vacumurile, si par ok.O sa dau rotile pe fata jos si sa verific si senzorii,ca pe spate nu cred sa fie ceva stricat ca senzorul ii pe diferential, si nu aveam cum sa ajung acolo, oricum va tin la curent.
      Mai am o problema, cred la cutie, cind bag in viteza are o smuncitura, indiferent ca pun pe D sau R , oare sa fie din cauza ca nu am schimbat uleiul si filtrul din cutie?Cele 2 defecte nu au legatura, cutia ii asa de cind am luat masina.
      Toate cele bune
      Last edited by butonu; 10-15-2008, 12:48 PM.

      Comment


      • #4
        La a mea avea tendinta sa smuceasca dia a 2-a in a 3-a pt. ca era nivelul la ulei jos. Am completat si nu mai sunt probleme. Cu toate ca m-am bagat sub ea, am pus ziar, hartii, nu vad sa piarda pe undeva.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Am rezolvat-o cu abs-ul si turatia, era din releul ala de sub parbriz care are o siguranta de 10A pe el, era sarita siguranta din locas.In cutie, am verificat si intradevar uleiul ii sub minim, o sa fac schimbul oricum de ulei si filtrul in cutie si sper sa mearga ok.Multumesc de raspunsuri tuturor.
          Toate cele bune

          Comment


          • #6
            Ce placut sa citesti topicuri ca asta, corect formulate, raspunsuri la obiect, concrete, fara post-uri aiurea pe langa subiect... Plus solutia gasita in final problemei, chiar ti-e drag sa citesti, daca ar fi toate asa... Dupa o lectura de genul asta chiar solidarizez cu moderatorii care tot insista pe anumite aspecte ale formularii si gramaticalitatii.

            Comment


            • #7
              Originally posted by butonu View Post
              era din releul ala de sub parbriz care are o siguranta de 10A pe el, era sarita siguranta din locas.
              NIci prin gând nu mi-a trecut, că n-ai inceput investigaţiile legate de nefuncţionarea ABS-ului, cu releul de ABS. Credeam că acolo totul era în regulă. Oricum, bine c-ai rezolvat problema.

              Comment


              • #8
                Ok, ca sa nu deschid al post aiurea, am o intrebare orecum legata de subiect. Frana de mana nu merge, martorul din bord e aprins de cand am luat masina (stiam de asta, mie pe nici o masina nu mi-a mers "optiunea" asta, dar pe asta chiar as vrea sa percuteze tot), maneta de la picior e flasca, iar cand ii dau drumul din tragaciul din bord nu se ridica decat ajutata cu mana. E vreun cablu rupt ?
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  Ok, ca sa nu deschid al post aiurea, am o intrebare orecum legata de subiect. Frana de mana nu merge, martorul din bord e aprins de cand am luat masina (stiam de asta, mie pe nici o masina nu mi-a mers "optiunea" asta, dar pe asta chiar as vrea sa percuteze tot), maneta de la picior e flasca, iar cand ii dau drumul din tragaciul din bord nu se ridica decat ajutata cu mana. E vreun cablu rupt ?
                  Cu siguranta!Baga-te sub ea.

                  Comment


                  • #10
                    Eu stiu ca martorul din bord este comandat de un intrerupator care se afla pe suportul metalic ce tine pedala frinei de mina.Intrerupatorul il poti apasa si cu mina sa vezi daca functioneaza, cind ii apasat trebuie sa se stinga martorul din bord, daca nu se stinge trebuie curatat intrerupatorul.Cablul de la frina de mina se poate regla daca nu-i rupt in fata puntii spate, unde se ramifica pe fiecare roata, acolo are ceva reglaj si un arc, daca mai tin eu bine minte.
                    Toate cele bune

                    Comment


                    • #11
                      Nu intzeleg ce treaba are frina de mina cu ABS-ul. Se inchide.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF