La w126 motor M 117.965 mi-am schimbat jantele originale cu unele pe 17 ce le aveam , numai ca pe gentile pe 17 aveam cauciucuri mai mari pe spate decit pe fata.Nu mi-am dat seama bineinteles si mergind la drum mi s-o aprins becul de la ABS, am presupus ca de la dimensiunile rotilor, nefiind egale senzorii de pe roti citeau normal turatii diferite.Drumul ce-l aveam de parcurs era vreo 600 km, m-am oprit in primul oras, si mi-am cumparat 2 cauciucuri egale si pe spate, dupa ce le-am pus, la drum becul sa stins, si am continuat drumul crezind ca ii rezolvata problema.Mentionez ca am facut cam 60 km cu rotile inegale.Beleaua ii ca la vreo 2 zile am avut de umblat iara cu masina si din nou aceeasi problema, becul se aprinde si mai nou se tureaza masina pe la 2000 de ture cind becul ii aprins.Acum becul de la abs se aprinde aleatoriu cind vrea, dar cind sta aprins am relantiul pe la 2000 de ture.In mod normal erorile la computerul care il are masina,se sterg cind iei borna de la baterie,ca nu am vazut sa existe sistem de diagnosticare, citire scriere ecu la masina asta.Am tinut-o si fara baterie o noapte si tot citeodata mai se aprinde becul si-mi urca turatia.Daca v-ati mai intilnit cu defectu asta sau daca stiti de la ce-ar putea fi va rog sa-mi spuneti.Mentionez ca masina nu are ASR sau alte chestii de control al tractiunii, iar cind becul de la ABS e stins masina se comporta normal, relanti normal.Nu inteleg ce legatura are turatia cu ABS-ul.
Multumesc anticipat
Multumesc anticipat
Comment