Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A160, an 98-00, pana in 2.000 euro

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A160, an 98-00, pana in 2.000 euro

    Hello people!

    Dorind eu sa-mi iau masina de toti banii (si buna, si ieftina ), va intreb pe voi:

    gasesc un A160 acceptabil inspre 2.000E? Neinmatriculat, fireste.

    Si daca tot vorbim de inmatriculare, ce norma euro stiti ca ar trebui sa aiba un A160 din 1998-2000?

    Luandu-ma dupa multele anunturi (chiar, mi se pare mie sau e cam o inflatie de A-uri la vanzare in ultimul timp?) de pe autovituri, mercadoare si tocmaiuri, s-ar gasi niste chestii pana in suma mentionata. Urmeaza sa se adauge un cateva sute de euro rar+inmatriculare, apoi alti cativa lei pentru o revizie. Ajung deci, in maxim 3 luni, la vreo 3.000E estimati pentru un A160 inmatriculat si pregatit cat de cat de circulatie. O fi bine, o fi rau?

    Astept cu maxim interes parerile voastre. Si mai astept sa treaca avertizarile de vreme rea (aici in nordul tarii imi zice accuweather.com de 20-35cm de zapada in urmatoarele 2 zile) ca sa pot trece probabil muntii inspre CJ AR incolo sa caut roti.

  • #2
    Originally posted by negue View Post
    Hello people!

    Dorind eu sa-mi iau masina de toti banii (si buna, si ieftina ), va intreb pe voi:

    gasesc un A160 acceptabil inspre 2.000E? Neinmatriculat, fireste.

    Si daca tot vorbim de inmatriculare, ce norma euro stiti ca ar trebui sa aiba un A160 din 1998-2000?

    Luandu-ma dupa multele anunturi (chiar, mi se pare mie sau e cam o inflatie de A-uri la vanzare in ultimul timp?) de pe autovituri, mercadoare si tocmaiuri, s-ar gasi niste chestii pana in suma mentionata. Urmeaza sa se adauge un cateva sute de euro rar+inmatriculare, apoi alti cativa lei pentru o revizie. Ajung deci, in maxim 3 luni, la vreo 3.000E estimati pentru un A160 inmatriculat si pregatit cat de cat de circulatie. O fi bine, o fi rau?

    Astept cu maxim interes parerile voastre. Si mai astept sa treaca avertizarile de vreme rea (aici in nordul tarii imi zice accuweather.com de 20-35cm de zapada in urmatoarele 2 zile) ca sa pot trece probabil muntii inspre CJ AR incolo sa caut roti.
    Salutare !
    Masina si buna si ieftina nu exista! Toti ne-am dori-o dar din pacate nu exista . Trebuie sa faci un compromis spre unul din cele 2 aspecte ! Vis-a-vis de intrebarea ta : sincer nu cred ca vei gasi un a-klasse in stare buna pana in 2000 euroi .. nici macar clasic'ul . A-klasse 98-00 este modelul prefacelift si poti gasi si euro 2 si euro 3 ! Atentie !!
    Ne-ai cerut parerea .. a mea este ca ori te orientezi catre un euro 2 mai vechiut caci aici este taxa mai mica decat la euro 3 , ori mai strangi "o miuta" si te orientezi catre modelul facelift (dupa 2001) euro 4 unde taxa este iar accesibila ! Acum cantareste si tu ..
    Stima si bafta in alegeri !

    Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

    Comment


    • #3
      1 Nu mai este inflatie de ak. A fost acum vreun an...
      2 Ak-urile bune s-au dat de mult. Ca sa intelegi mai bine, ce-a fost bun prin Germania s-a cumparat de 1-2 ani. Acum nu au ramas decat cele nevandute. Nu spun ca nu or exista si exceptii, dar... nu prea cred!
      3. Ak sunt si euro 2 si euro 3... iar daca nu stii sa-ti impui parerea la RAR e posbil sa te trezesti ca ti-o baga la euro 2...
      4 Sub 2000 nu vei lua o masina prea buna, iar daca partea mecanica nu este deosebita ca pret fata de alte masini, cea electronica nu e la indemana oricui... Evident exista si exceptii... si sa nu ai nevoie.

      In final, cam asta e.
      Dar daca nu va aparea vreo minune si sa-mi pice niste bani de undeva... vezi ca exista un topic de vanzari /cumparari in cadrul acestui site. Este posibil peste vreo saptamana-doua sa vezi si masina mea pe acolo. Dar va fi peste 3000 euro...
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #4
        Nu m-a mai lasat sa editez... boala veche!
        Tu trebuie sa faci o socoteala cam asa... drumul dus intors pana-n Germania este minim 500 euro (cazare, masa, tren/autocar/benzina la intoarcere, vignete, asigurari, numere etc) raman 1500. Cat sa-si traga si cel care ti-a adus-o? Minim 500, ca altfel nu pleaca nimeni. Inseamna ca masina a fost sub 1000. Intra pe site-uri si vezi ce masini gasesti sub 1000 euro!
        Last edited by adip1962; 03-21-2013, 16:16 PM.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #5
          Masini bune gasesti si in ROmania.Mai ales pe forum, poate sunt colegi doritori sa scape de ciucurucul lor.
          Eu stiu ca toate A class din 98-00 sunt euro3.A mea spre exemplu este euro3 conform RAR calculand dupa codul motorului.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Originally posted by adip1962 View Post
            Ak sunt si euro 2 si euro 3... iar daca nu stii sa-ti impui parerea la RAR e posbil sa te trezesti ca ti-o baga la euro 2...
            Colegu`da-mi voie sa te contrazic .. nu este vorba de cum te impui , este vorba de ce euro are masina ! Povestile nemuritoare gen " masina mea este euro 3 , iar ei mi-au scos-o euro 2 " sunt .. chiar povesti
            A-klasse 98-00 majoritatea sunt euro 3 , daaar sunt si euro 2 !

            Originally posted by adip1962 View Post
            Ak-urile bune s-au dat de mult. Ca sa intelegi mai bine, ce-a fost bun prin Germania s-a cumparat de 1-2 ani. Acum nu au ramas decat cele nevandute. Nu spun ca nu or exista si exceptii, dar... nu prea cred!
            Si aici as dori sa te contrazic mai tare .. nu consider ca ai deloc dreptate . Ca exemplu .. in RO se vand Golf 4 de vreo 2-3 ani si inca se gasesc masini bune , deci nu e o regula ca daca se vinde un model mai multi ani dupa 1 an - doi raman "cojile"
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #7
              Originally posted by Sashatm View Post
              Colegu`da-mi voie sa te contrazic .. nu este vorba de cum te impui , este vorba de ce euro are masina ! Povestile nemuritoare gen " masina mea este euro 3 , iar ei mi-au scos-o euro 2 " sunt .. chiar povesti
              A-klasse 98-00 majoritatea sunt euro 3 , daaar sunt si euro 2 !
              Eu vorbesc numai din experienta mea. La RAR in Bucuresti, Grivita, m-am contrazis cu un "inginer" 30 minute... Eu demonstrandu-i cu argumente (seriile) de pe site-ul RAR ca masina mea este euro 3, 172gCO2, el ca este euro 2. Pana la urma am avut castig de cauza si a ramas euro 3, dar cu 182,9 gCO2 (ptr. ca mai putin "nu se putea"...). Si asta ptr. ca nu am sarit la "cap". Poti sa crezi sau nu...

              Originally posted by Sashatm View Post
              Si aici as dori sa te contrazic mai tare .. nu consider ca ai deloc dreptate . Ca exemplu .. in RO se vand Golf 4 de vreo 2-3 ani si inca se gasesc masini bune , deci nu e o regula ca daca se vinde un model mai multi ani dupa 1 an - doi raman "cojile"
              Am spus foarte clar ca sunt si exceptii... Nu neg ca golf 4, AK sau alte masini bune mai exista pe piata, dar din cate am aflat din "piata"... ar exista un procent semnificativ de "refurbisari" - mafia turca a masinilor sh din Germania.
              Vreau sa ne intelegem foarte clar. Nu am niciun interes in sustinere acestor afirmatii. Fiecare crede sau nu. Pana la urma... acesta este rostul acestui site, nu?
              In ceea ce-l priveste pe noul nostru coleg, eu nu pot sa-i dau decat un sfat. Du-te si cumparati masina singur! Asa daca iti iei plasa, tu gresesti si nu esti inselat de un altul... Dar sper ca esti norocos, ceea ce eu iti doresc!
              Last edited by adip1962; 03-22-2013, 13:48 PM.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Originally posted by negue View Post
                Ajung deci, in maxim 3 luni, la vreo 3.000E estimati pentru un A160 inmatriculat si pregatit cat de cat de circulatie. O fi bine, o fi rau?
                Este bine, iar calculul tau este corect, daca masina este buna. Adica daca in afara de schimburile (ulei, filtre, testare STAR etc.) ce trebuiesc facute obligatoriu, nu mai bagi alti bani. Daca insa nu ai noroc si incepi sa bagi bani... nu e bine!
                As dori sa spun un lucru, majoritatea masinilor de aceasta varsta nu au mers in ultima perioada. Pericolul deteriorarii unor repere este marit tocmai datorita nefunctionarii autoturismului. Iar cei ce le aduc nu mai baga bani in ele...
                Acesta este unul din motivele pentru care ti-am recomandat sa mergi sa ti-o cumperi la sursa. Poti afla mult mai multe lucruri despre masina ta.
                Inca ceva: Nu cumpara un AK fara sa-i faci o testare inainte!
                Iti urez succes!
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Buna ziua. Colegul ,,Negue'' daca doresti un carabus ,uita-te la vanzari ,, Mercedes A 140 -Adopta si tu un Baby Benz'' si daca-ti convine mai vorbim .

                  Comment


                  • #10
                    adip1962 tin sa te contrazic eu am luat un a140 acum 2 sapt din romania inmatriculat in 2010 la 2500 Euro si masina e tipla ... plus ca m-am indragostit de masinutza asta pentru oras este tot ce iti trebuie inca nu am facut drumuri lungi cu ea. aaa are o problema la electronica klima si e pus ventilatorul pe direct cu buton facut dar sapt viitoare ma duc sa-l schimb costa 400 de ron

                    Comment


                    • #11
                      @adip1962
                      Citeste regulamentul inainte de a posta. Ai WARN!

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Va multumesc tuturor pentru mesaje si pareri. Mai tare decat primele mesaje de pe acest thread m-a descurajat sincer faptul ca A klasse-le pare destul de greu de reparat. Am inteles ca de exemplu pentru un schimb al discului de ambreiaj ar trebui dat jos motorul. Nu e o defectiune des intalnita probabil, insa te pune pe ganduri.

                        Am sarit in cealalta "barca", achizitionand o Laguna 2 (una dintre cele mai reusite masini de la Renault, parerea mea), benzina 1.6. Nu stiu daca e sedan sau hatchback

                        Inca o data va multumesc pentru mesaje. Poate urmatoarea (pentru sotie) va fi un A-klasse, insa mai nout, minim 2005. Mai sunt insa alte prioritati pana atunci, asa ca achizitia se va intampla probabil la anul.

                        Comment


                        • #13
                          Nu recomand a class benzinar si nici laguna benzina laguna 1,9dci e cea mai reusita motoare care duc 800.000-1.000.000km
                          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alexcristian200 View Post
                            Nu recomand a class benzinar si nici laguna benzina laguna 1,9dci e cea mai reusita motoare care duc 800.000-1.000.000km
                            Ce are A class benzinar?Mai termina cu povestile astea ca poate te si crede cineva.

                            Pentru colegul care si-a luat reno laguna :nu mai asculta toate prostiile spuse de vreun " cumoscator",

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #15
                              am auzit si eu da ca astea benzinare le cam dor spatele si fac des crampe, da da da, siiiiii is varza rau astea pe benzina 1,4 si 1,6, da da da, si cica cele mai bune motoare is alea 1,2 de pe logan si cea mai buna masina e laguna diesel care merge si 10000000000000 km (trasa de un a klasse 1,4 ) da da da betooooon, vand mertanu si imi iau laguna dci

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF