Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A140 - 1999 - Nivel combustibil, la aprinderea becului galben

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A140 - 1999 - Nivel combustibil, la aprinderea becului galben

    Salut. Am mai citit un topic pe aici, dar nu m-am lamurit. Care este nivelul de combustibil ramas, la aprinderea becului galben, in bord, pentru un Mercedes A140, pe benzina, fabricatie 1999?

    (In cateva zile am programare la service, pt. schimbare ulei. Dar nu mai astept pana atunci, si de aceea, intreb aici.. Deci nu vreau pareri, ci, pe cineva care stie).

    Merci..

  • #2
    Salutari. Cca 6l sunt in rezervor in momentul in care se aprinde becul.
    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

    Comment


    • #3
      In 3 ani o singura data am vazut becul aprins.
      Nu este recomandat sa se mearga cu rezervorul aproape gol.
      Pana si geometria trebuie sa se faca cu rezervorul plin.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Flavius, cred ca este proaspat posesor de A140. Eu am raspuns strict la ce intrebase @attosoft si ....se mai intampla sa ramaii si pe rosu . Toate cele bune Flavius.
        Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by liviu_tiutiu View Post
          Salutari. Cca 6l sunt in rezervor in momentul in care se aprinde becul.
          deci daca eu cu vreo 7 litri am mers vreo 4 zile, inseamna ca m-ar mai tine 2 zile, pe aceleasi distante?

          Comment


          • #6
            Flaviu, eu lunar ajung pe rosu. De fapt un galben.. Si nu ca vreau...
            Cum la mine 6 litri inseamna maxim 50 km, cred ca... cam atat este in rezervor cand se aprinde beculetu'.

            attosoft, nu am inteles ce-ai spus ultima oara, dar daca ai cutie manuala si mergi normal, poate faci cu 6 litri vreo 70 km. Poate. Depinde de stilul de mers.
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              deci daca eu cu vreo 7 litri am mers vreo 4 zile, inseamna ca m-ar mai tine 2 zile, pe aceleasi distante?
              Colegu', te sfatuiesc sa mai umezesti nitel rezervorul ala. Nu te increde asa tare in ce spune beculetul ala. Nu intinde coarda cu rezerva de prea multe ori ca s-ar putea sa te intereseze pretul unei pompe de benzina apoi. Iti spune unul patit.
              Toate cele bune!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Laur stieeeeee!!!!!!
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adip1962 View Post
                  Flaviu, eu lunar ajung pe rosu. De fapt un galben.. Si nu ca vreau...
                  Cum la mine 6 litri inseamna maxim 50 km, cred ca... cam atat este in rezervor cand se aprinde beculetu'.

                  attosoft, nu am inteles ce-ai spus ultima oara, dar daca ai cutie manuala si mergi normal, poate faci cu 6 litri vreo 70 km. Poate. Depinde de stilul de mers.

                  Cutia este automata. De exemplu, am observat ca - atunci cand pornesc, becul ramane stins, aprinzandu-se dupa 2 - 3 minute. Daca masina fusese parcata in panta, sau - eu stiu.. - pe bordura, indicatorul de combustibil este trecut de galben, apoi scade, dupa ceva mers. Din cate stiu, aceasta e de la plutitor, din rezervor..

                  Avusesem, pana acum cateva saptamani, un Renault Megane, care, tot asa, mi se aprindea la vreo 35-40 km ramasi de parcurs..

                  Cat priveste stilul de mers, masina are demarajul foarte, foarte puternic, deci abia o calc.. si pe parcurs nu sare turatia peste 2, la indicator. In medie, merg pe la 1,5.. constant.. o iau pe strazi fara semafoare, sau pe centura..

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by attosoft View Post
                    Cutia este automata. De exemplu, am observat ca - atunci cand pornesc, becul ramane stins, aprinzandu-se dupa 2 - 3 minute. Daca masina fusese parcata in panta, sau - eu stiu.. - pe bordura, indicatorul de combustibil este trecut de galben, apoi scade, dupa ceva mers. Din cate stiu, aceasta e de la plutitor, din rezervor..

                    Avusesem, pana acum cateva saptamani, un Renault Megane, care, tot asa, mi se aprindea la vreo 35-40 km ramasi de parcurs..

                    Cat priveste stilul de mers, masina are demarajul foarte, foarte puternic, deci abia o calc.. si pe parcurs nu sare turatia peste 2, la indicator. In medie, merg pe la 1,5.. constant.. o iau pe strazi fara semafoare, sau pe centura..
                    Si eu am cutie automata. Consumul meu este cu 0,5 l/100km mai mare ca in carte.... Adica 10,5 oras, 6,5 afara, sub 100-120 km/h. Peste sau cu aerul, creste peste 7. In rest e la fel ca la tine, adica asa patesc si eu cu beculetul galben. Nu cred ca doar plutitorul e de vina. Sistemul de alimentare e putin mai complicat...

                    Demarajul puternic nu e in regula la cutiile automate. Verifica ralantiul. Ar trebui sa fie pe la 800 de ture.
                    In mod normal, pe S- standard, vitezele trebuie sa se schimbe pe la 2500- 3000. Pe iarna, W - winter, sub 2500 de ture, dar cutia este adaptiva, functie de stilul de mers. Asa ca sunt posibile variatii...
                    Revin, verifica relantiul. Adica inchiderea clapetei de aer - exista topicuri... Daca turatia la relanti nu scade la 800, se poate rezolva pe tester prin resetarea ei. La mine a fost nevoie de 2 resetari, ca sa revina, ca era de 1200...
                    Bafta!
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adip1962 View Post
                      Si eu am cutie automata. Consumul meu este cu 0,5 l/100km mai mare ca in carte....
                      Doar atat? insemna ca masina e mult mai buna decat ce avusesem inainte..
                      Originally posted by adip1962 View Post
                      Demarajul puternic nu e in regula la cutiile automate. Verifica ralantiul. Ar trebui sa fie pe la 800 de ture.
                      Stai putin.. Ce inseamna demaraj puternic, pentru tine?

                      Eu ma refer la faptul ca, atunci cand pornesc, accelerand putin, prinde viteza, si nici turometrul nu imi depaseste 2..
                      Motorul, ca zgomot e normal, silentios..

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by attosoft View Post
                        Stai putin.. Ce inseamna demaraj puternic, pentru tine?
                        Eu ma refer la faptul ca, atunci cand pornesc, accelerand putin, prinde viteza, si nici turometrul nu imi depaseste 2..
                        Motorul, ca zgomot e normal, silentios..
                        Cand pui selectorul de viteze in D, masina tinde sa porneasca. Incet si fara smuciri. Apasand in acceleratie, normal ca ia viteza. Dar daca nu apesi acceleratie viteza masinii nu va depasi cred... 5-6 km pe ora! Ca un mers de om normal.
                        Turatia nu are cum sta la 2000, atat timp cat vitezele se schimba la peste sau in jur de 2500. Inca o data iti spun verifica selectorul modului de condus. S sau W. Si nu folosi W pe timp de vara!

                        10,5 in oras si 6,5 afara (sub 120 km/h) sunt consumuri fara aerul conditionat!

                        Mai mult fiind cutie de viteze automata, pe langa zgomotul motorului, absolut sigur vei auzi si zgomotul cutiei automate!
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adip1962 View Post
                          Cand pui selectorul de viteze in D, masina tinde sa porneasca. Incet si fara smuciri. Apasand in acceleratie, normal ca ia viteza....

                          Mai mult fiind cutie de viteze automata, pe langa zgomotul motorului, absolut sigur vei auzi si zgomotul cutiei automate!
                          Treaba e ca (am observat asta in ultimele zile) cand o pornesc si las pe P, stationare, motorul se aude tare, insa turometrul ramane in jur de 1. Cand bag D sa ma misc, zgomotul scade considerabil, rapid, la normal - zic eu...

                          P.S.: Daca as merge pe semiautomat, schimband vitezele eu, deci, in timp util, fara sa turez motorul, aceste modele A140 consuma mai putin, ca manualele, sau cam tot atat?

                          Comment


                          • #14
                            Schimba vitetele pe secvential (nu semiautomat) numai atunci cand e cazul. Cum ar fi de ex. pe serpentine. Altfel... parerea mea este sa nu te bagi. Oricum consumul este cam la fel, daca nu mai mare pe secvential...
                            Un alt sfat. Se pare ca nu ai citit manualele... Fa-o!
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF