Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

5 probleme w211 enervante cine ma poate ajuta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by lagdryan v6 View Post
    deci inca o dat iti descriu vibratia
    fenomenul se intimpla la viteza mica ,ca sa fie mai usor de inteles ,sa zicem ca ma depasez printre blocuri,
    schimba a-2a
    sa zicem vieza ajunge la 30 kmh
    iau piciorul din aceleratie
    retrogradeaza si simte cum se schimba viteza
    adica a-1-a
    salutare,normal la tipul tau de cutie ar fii sa nu schimbe in trapta 1 decat daca ai cutia pusa pe S.Pe C trebuie sa plece cu a 2 de pe loc si sa schimbe dupa 40 50 in treapta 3, iar de retrogradat tot in 2 sa retrogradeze.Cel putin asa e la mine si am mai citit la multi pe forum.

    Comment


    • #17
      Buna seara, pentru lagdryan v6 Buna seara, voi incerca in continuare sa lamuresc o problema legate de cutiile de viteze automate de pe Mercedes, si anume ma voi referi la modelul 722.6 care echipeaza multe modele de masini.
      In continuare vom vorbi despre antigelul care intra in cutie si care da multe batai de cap.
      Un lucru foarte important de retinut, toate modelele de Mercedes au probleme cu antigelul, se pare ca este de fapt o problema a radiatorului de racire al motorului.
      Partea ce mai grea vine atunci trebuie diagnosticat acest lucru ,si anume ,antigelul in cutiile de viteza automate este foarte greu de diagnosticat,si DE CE :entru ca in masini aveti antigel care are temperatura de inghet de -30-40grade celsius,EI si aici intervine chimia in transmisiile automate ,.
      Dupa cum se stie ULEIUL IN COMBINATIE CU ANTIGELUL mai concentrat nu isi schimba culoarea , DAR CUM SUNT INVATATI romanii sa stie (pe vremuri antigel mai greu de gasit, mai multa apa),
      ATENTIE antigelul in cutie nu schimba culoarea uleiului, ci da niste simptome de plangi linga masina .
      Si anume ,simptomele pe care le da antigelul cand a contaminat uleiul din cutie , sunt multiple ,dar cele mai concrete sunt ::vibratiile cand cutia schimba 2-1, sau schimba foarte repede 1-2 , sau cand la rece se merge constant 20-30km/h si m,asina are o manifestare a turatiei motorului de parca ai merge cu barca pe valuri ,adica ceva de genul urca si coboara turatia cu diferente de 100-200rot/min(oscilatie a turometrului ).
      Ce se intampla de fapt in cutie cand a intrat antigel ,toate discurile din cutie se imbiba cu antigel inclusiv cele din torque converter,daca ati observat ,antigelul este mai unsuros si atunci toate discurile din cutie incep sa patineze inclusiv cele din converter.
      Dupa cum se mai stie , inainte vreme vara se folosea apa in motoare , dar dupa o vreme se strica pompa de apa , de ce ?pentru ca apa este mai uscata nu are grasime sa unga presetupa la pompa de apa , acum cand toata lumea a dat de bine si masinile au avansat se foloseste antigel , dar nu se mai strica pompele de apa DE CE ?? pentru ca antigelul intretine(unge) presetupa de la pompa de apa ,DAR datorita problemelor de fabricatie RADIATOARELE dau batai de cap .
      Ca sa puteti scapa de aceasta problema trebuie sa se schimbe foarte multe piese din transmisie inclusiv radiatorul de racire al motorului care de fapt este problema principala.
      De ce spun ca trebuie schimbate multe piese in transmisie , pentru ca uleiul circula peste tot inclusiv in converter si tot ce este in contact cu uleiul este afectat, chiar daca vei schimba numai radiatorul si vei face un flash la cutie, tot nu vei scapa de probleme.
      Vedeti voi pentru cine nu s-a lovit de astfel de probleme este foarte greu sa inteleaga de ce trebuie sa schimbe atate piese in cutie .
      Si poate am mai spus-o ,cutiile automate nu sunt ceea ce par la prima vedere , pentru a reusi sa repari asemenea minunatii ale tehnicii , trebuie sa ai cunostinte de::Matematica , Geometrie , Fizica ,Chimie , SI CEEA CE NU ITI TRECE PRIN MINTE.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • #18
        Buna seara.
        Ma scuzati ca va deranjez maiestria si stiinta in cutii de viteza automate si alte expertize Mercedes dar pentru nefericitul proprietar....schimba prietene tampoanele la motor si vei fi fericit si fara tremurat si alte nazdravenii.
        Am avut aceeasi problema. Ai grija ca sunt identice dar scrie pe ele Left/Right. Pune`le fiecare la locul lor si nu vei mai avea zgomotul ala, zgomot care provine din cauza motorului care face toata caroseria sa vibreze in momentul in care tu lasi acceleratia de tot la viteza mica.

        Cu luminile am si eu aceeasi problema, sunt cam chioare. Nu stiu ce sa zic despre ele, dar le voi face si p`astea si te voi anunta daca nu voi uita.

        Comment


        • #19
          Aceeasi chestie am incercat sa explic si eu ceva mai sus. Exista o mare probabilitate sa fie ce afirmi. Dar trebuie verificat acest lucru. Deasemenea ar putatea fii si ce afrima ceilalti. Toata chestia este ca aceste lucruri trebuie verificate de cineva in tema..........
          Originally posted by JapJap_ View Post
          Buna seara.
          Ma scuzati ca va deranjez maiestria si stiinta in cutii de viteza automate si alte expertize Mercedes dar pentru nefericitul proprietar....schimba prietene tampoanele la motor si vei fi fericit si fara tremurat si alte nazdravenii.
          Am avut aceeasi problema. Ai grija ca sunt identice dar scrie pe ele Left/Right. Pune`le fiecare la locul lor si nu vei mai avea zgomotul ala, zgomot care provine din cauza motorului care face toata caroseria sa vibreze in momentul in care tu lasi acceleratia de tot la viteza mica.

          Cu luminile am si eu aceeasi problema, sunt cam chioare. Nu stiu ce sa zic despre ele, dar le voi face si p`astea si te voi anunta daca nu voi uita.

          Comment


          • #20
            sa inceapa si el cu ce e mai ieftin...Sau sa o vanda si pune aia 3000-5000 care i`ar baga in repararea celorlalte chestii si isi ia un 2006.
            App, lagrdian ....cand opresti motorul simti ca se scutura motorul? Asa iti dai seama cel mai repede daca sunt tampoanele

            Comment


            • #21
              Apropo...care este lungimea stergatoarelor pt w211? Stiu ca unul este de 65cm/26in dar nu sunt sigur daca amandoua sunt la fel sau unul mai mic si unul mai mare.
              Scuzati ca sunt off topic dar nu am gasit nimic pe forum

              Comment


              • #22
                Originally posted by JapJap_ View Post
                Apropo...care este lungimea stergatoarelor pt w211? Stiu ca unul este de 65cm/26in dar nu sunt sigur daca amandoua sunt la fel sau unul mai mic si unul mai mare.
                Scuzati ca sunt off topic dar nu am gasit nimic pe forum
                Sunt la fel.

                Comment


                • #23
                  Salutare la toata lumea.Daca tot a venit vorba de tampoane, cum se verifica mai exact?Cum iti dai seama ca sunt daramate sa nu le schimbi degeaba?Ca ma gandesc ca nu se mai vad ca la modelele vechi de tampoane care erau de cauciuc si il vedeai daca e rupt?Astea hidraulice cum se testeaza?

                  Comment


                  • #24
                    merci Lascau. App...frumos Mertzu tau. Imi place culoarea.

                    liviucosmin, in general cand opresti motorul se aude ca si cum tremura ceva aiurea la el. Nu ai cum sa nu auzi aia daca esti atent. Nu te astepta sa tremure sa te zguduie. Se aude un zgomot aiurea. + ca un mecanic de la Mercedes isi da seama imediat, mai repede ca noi astia care raparam butelii si pegasuri

                    Comment


                    • #25
                      ok..pt proprietarul Mercedesului cu multe probleme printre care si cea cu farurile ca sunt cam chioare.
                      Du`te la un service si zii sa iti dea farurile jos si sa le spele lupa aia, va face o mare diferenta. Te costa 1 mil.
                      Asta am facut eu azi.

                      Comment


                      • #26
                        Pt punctul 2 daca nu ai gasit remediu inca, te-as sfatui sa o pui pe star si sa iti verifice modulul de baterie ca mai mult ca sigur ii gata , acceasi problema o am si io. O sa iti dea o eroare Batery Module N82, aia ii o cutie mica neagra prinsa in spate de caroserie langa baterie, firul de masa din baterie intra direct in ea. Si daca ii aia, succes sa o gasesti ca io o caut de 2 luni.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by papi View Post
                          Pt punctul 2 daca nu ai gasit remediu inca, te-as sfatui sa o pui pe star si sa iti verifice modulul de baterie ca mai mult ca sigur ii gata , acceasi problema o am si io. O sa iti dea o eroare Batery Module N82, aia ii o cutie mica neagra prinsa in spate de caroserie langa baterie, firul de masa din baterie intra direct in ea. Si daca ii aia, succes sa o gasesti ca io o caut de 2 luni.
                          va mulltumesc pt raspunsuri
                          in legatura cu modulul ,mi-a sugerat si mie cineva ca ar fi modulul care este in portbagaj pe aripa stg dupa capitonaj ,drept sa spun nici nu am mai incercat deocamadata nimic nu am avut timp,,dar m-am uitat de modulul asta pe e-bay de si l-am gasit undva in jurul a>< 50 e si cred ca si cel de la baterie tot pe acolo se invirte oricum sa-l verific si pe ala de la baterie dar mai pe saptamina viitoare ca nu am timp dloc nici asta
                          referitor la acele tampoane am sa le schimb si pe alea pe cel de la cutie l-am schimbat ala era varza de tot
                          ca sa iau una din 2006 la dotarile la ce am pe asta cred ca ar trebuie sa sar din schema cu vreo 6-7mii si nu as vrea sa scap de dracu si sa dau de tasu
                          Last edited by lagdryan v6; 09-20-2010, 22:05 PM.

                          Comment


                          • #28
                            in legatura cu deschiderea capotei spate verifica in portbagaj partea stinga sub capitonaj ,vezi manunchiul de fire care coboara pe balamaua capotei s-ar pute sa fie rupt un fir sau chiar mai multe ,iti spun din propria experienta,eu acolo am gasit un fir rupt

                            Comment


                            • #29
                              Am si eu o parere despre tramuriciul masini din 2 in 1 . Cand s-a facut schimbul de ulei, ti s-a sincronizat cutia de viteze? Asa am patit si eu dupa ce mi-a schimbat uleiul pentru ca i s-a stricat la mecanic nush-ce la tester, si a trebuit sa umblu vreo 2 zile asa cu ea... Dupa sincronizare merge perfect !In rest, incearca sa incepi sa schimbi incepand cu piesele mai ieftine, s-ar putea sa fie si tampoanele. Bafta!

                              Comment


                              • #30
                                Solutii si recomandari americane

                                There can be a few causes of this from glycol contamination of the system which can be anything from a fluid flush to an entire tranny/radiator replacement or some problem with the tranny programming from the torque converter which just requires reprogramming


                                Here's the one for glycol contamination. I'm going to pay to have my dealer do this test to put my mind at ease, and then change the radiator myself if it's not contaminated, or let them fix it if it is - I'm under warranty

                                TSB below, sorry the pics didn't come across

                                A/T - Harsh Engagement/Buzzing Noises

                                Date: February 17, 2005

                                Order No.: P-B-27.55/50a

                                Supersedes: P-B-27.55/50 dated January 27, 2005

                                Group: 27
                                Revision:
                                Additional Applicable Models, Parts and Warranty Tables Updated

                                SUBJECT:
                                Model 203.040/061/064/065/081/084/261/264/281/284/740/747/764
                                Model 209.365/375/376/465/475
                                Model 211.065/070/076/083/265/283

                                Up to Production Date 09/2003

                                Harsh Engagement Possibly Followed by Droning/Buzzing Noises During Light Acceleration Between Engine Speed of 1200 - 2500 RPM

                                If you receive customer reports in the above model vehicles of humming/buzzing noises or noticeable harsh engagement during gentle acceleration between engine speed of 1200 - 2500 rpm; this may be caused by incomplete adaptation of the torque converter, the transmission (EGS) ECU software or glycol contamination of the automatic transmission fluid. Follow the below repair procedures to resolve.
                                Note: The condition is not intermittent and can be reproduced at all times.

                                Note: The Glycol test must be performed only if:

                                a. the vehicle was produced before 09/2003,


                                b. the radiator is manufactured by "Valeo", refer to Figure 1 for identification.





                                c. old crimping method used to assemble the radiator end tanks resembles Figure 2.

                                Caution! It is mandatory to follow the process steps in sequence.

                                1. Clear all adaption values.

                                2. Verify if condition is still present

                                3. If condition is still present after clearing all EGS ECU adaption values, perform glycol test.

                                4. If condition is no longer present after clearing all EGS ECU adaption values, replace the EGS ECU with updated software with part number listed in the parts information table.

                                5. If condition reappears after EGS ECU software updates, perform glycol test.

                                Instructions for Glycol Test
                                Caution! Ensure that safety glasses and rubber gloves are worn when performing glycol test. This test should be performed in a clean and well ventilated area away from organic materials (rags, cardboard, oils and other chemicals). Refer to the Material Safety Data Sheets (MSDs) for additional safety measures.


                                1. Fill 0.5 ml of ATF with the pipette in the small glass container (Figure 4, 1).

                                2. Fill with distilled water to 5 ml (Figure 4, 2).

                                3. Add 1 drop of "Tenside" (Figure 4, 3).

                                4. Add 1 micro spoon of "Periodic acid" and rock the small glass container (Figure 4, 4).

                                5. Allow to stand for 5 minutes (Figure 4, 5).

                                Note: It is essential to comply with the specified standing time in step 5; otherwise the measured value result may be distorted.

                                6. Add 10 drops of "Natronlauge" or Caustic Soda Solution (Figure 4, 6).

                                7. Allow to stand for 3 minutes (Figure 4, 7).

                                Note: It is essential to comply with the specified standing time in step 7; otherwise the measured value result maybe distorted.

                                8. The sample is now divided into 2 layers; an upper and a lower layer. Immerse the syringe so that the end tip is into the lower layer of the sample and take up approximately 4 ml. of the lower layer using the syringe (Figure 4, 8).

                                9. Pour the fluid taken up through the filter into a clean small glass container (Figure 4, 9).

                                10. Immerse test sticks into the filtered solution for approximately 2 seconds, shake the stick and wait for a reaction time of one minute (Figure 4, 10).

                                11. Compare the color of the test sticks with the color chart on the test stick tube (Figure 4, 11).

                                Note: The colors of the color chart tube correspond to the amount of glycol contamination of the ATF. After completion of the test, the liquid in the two glass containers should be handled as a hazardous waste. Store in a sealed container and dispose of in accordance with all Federal, state and local hazardous waste regulations.

                                Perform repair based on the test result:
                                1. Up to 100 mg/liter of glycol contamination do not perform any repair (considered normal due to condensed water and not a leak).

                                2. As of 100 mg/liter up to 400 mg/liter of glycol contamination, replace radiator and torque converter. Clean and flush lines.

                                3. As of 400 mg/liter, replace radiator, torque converter and transmission. Clean and flush lines.


                                Ceea ce confirma in mare parte cele scrise de Automatic.http://www.clubmercedes.ro/images/smiley/flick_hug.gif

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF