Buna seara,
Sunt un nou proprietar de W124, primul meu Mercedes. Este vorba despre un 250D (motor OM 602.912 - aspirat normal) iar cutia de viteze este cu patru trepte Automatic (722.3 / 722.4)
Problema pe care o am este urmatoarea:
Relanti-ul in Neutru si in Parking este la aproximativ 750rpm. In Drive si in Reverse scade la aproximativ 600rpm si respectiv 500rpm.
Motorul vibreaza destul de tare in Drive si in Reverse la relanti. In Neutru si Parking vibreaza mai putin, comparabil cu alte masini diesel. Nu stiu exact cat de mult ar trebui sa vibreze. Pe youtube vad ca lor nu le vibreaza toata masina cum este in cazul meu (rezoneaza geamurile, bordul, scaunele.. vibromasaj gratuit ). In clipa in care masina se pune in miscare (trafic, sosea, etc.) toate vibratiile dispar si motorul pare mai silentios. Schimba toate treptele la turatiile corespunzatoare lin, fara smucituri. DAR, la stop, cand ma opresc in Drive cu frana apasata trepideaza din nou.
Cand mut schimbatorul din Parking in Drive sau Reverse se simte o smucitura, mai ales in Reverse.
La un model pe benzina (220E) am vazut un sistem de compensare a scaderii relanti-ului pe clapeta de acceleratie.
Un sistem legat la cutia de viteze automata care sa ridice putin relanti-ul pentru a contracara scaderea cauzata de sarcina suplimentara in Drive si Reverse.
La modelul meu diesel nu imi dau seama cum este legat acest sistem, cum sau daca este nevoie sa il ajustez.
Aveti idee ce as putea sa incerc?
Sunt un nou proprietar de W124, primul meu Mercedes. Este vorba despre un 250D (motor OM 602.912 - aspirat normal) iar cutia de viteze este cu patru trepte Automatic (722.3 / 722.4)
Problema pe care o am este urmatoarea:
Relanti-ul in Neutru si in Parking este la aproximativ 750rpm. In Drive si in Reverse scade la aproximativ 600rpm si respectiv 500rpm.
Motorul vibreaza destul de tare in Drive si in Reverse la relanti. In Neutru si Parking vibreaza mai putin, comparabil cu alte masini diesel. Nu stiu exact cat de mult ar trebui sa vibreze. Pe youtube vad ca lor nu le vibreaza toata masina cum este in cazul meu (rezoneaza geamurile, bordul, scaunele.. vibromasaj gratuit ). In clipa in care masina se pune in miscare (trafic, sosea, etc.) toate vibratiile dispar si motorul pare mai silentios. Schimba toate treptele la turatiile corespunzatoare lin, fara smucituri. DAR, la stop, cand ma opresc in Drive cu frana apasata trepideaza din nou.
Cand mut schimbatorul din Parking in Drive sau Reverse se simte o smucitura, mai ales in Reverse.
La un model pe benzina (220E) am vazut un sistem de compensare a scaderii relanti-ului pe clapeta de acceleratie.
Un sistem legat la cutia de viteze automata care sa ridice putin relanti-ul pentru a contracara scaderea cauzata de sarcina suplimentara in Drive si Reverse.
La modelul meu diesel nu imi dau seama cum este legat acest sistem, cum sau daca este nevoie sa il ajustez.
Aveti idee ce as putea sa incerc?