Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

200d sau E200?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 200d sau E200?

    Buna ziua
    Sunt student si sunt innebunit dupa W124. La anul o a merg in Germania si probabil, cand ma intorc o sa achizitionez un asa model, direct inscris.
    Eu m-am gandit la un motor pana in 2000cm, datorita impozitului foarte mare. Acum intrebarea este: sa iau pe motorina, sau pe benzina? La motorina am auzit ca are consum foarte mic, duce pana la 1 milion de km, dar e foarte lenesa.
    In schimb la benzina, ar fi mai sprintena, consum mai mare( aici se rezolva cu o instalatie gpl) si km mult mai putini, imi zicea cineva ca o asa masina duce undeva pana la 300.000- 350.000km. Este adevarat acest lucru?
    Am mai auzit ca se poate schimba de la motor(asta cica ar costa pana in 1500 lei) si atunci ar fi ca nou (va rog sa ma scuzati daca am scris ceva gresit, nu ma am deloc cu mecanica).
    Masina eu vreau sa o folosesc mai mult in Sibiu, la facultate. Bugetul va fi unul destul de mic, undeva la 2000E.
    Voi ce mi-ati recomanda?
    Va rog sa ma scuzati daca v-am gresit cu ceva.
    Last edited by luci_luci1996; 12-17-2015, 11:03 AM.

  • #2
    Eu am un 2.0d si e mega lenesa, daca pun si clima imi vine sa o imping la intersectie. Compresia e inca buna, porneste la sfert, nu troncane nimic la motor si cred ca are peste 500k km, a fost si taxi, insa tabla e praf - la asta sa te uiti neaparat
    Te sfatuiesc la un 2.5D cu turbo si 20 valve(115cai cred) + neaparat clima.
    Consumul e intr-adevar mic am scos si 5% la 90km/h

    Comment


    • #3
      Salut!
      Dupa cum spune si Nea Racataian, diesel-ul e foarte lenes si daca mai are si clima.... In schimb e bun pentru drumuri lungi si foarte lungi. Intretinerea, zic eu, e mai scumpa ca la un benzinar. Benzinarul de 2 litrii, motorul M111.940 cu 136 de caluti, e bun, cu un consum acceptabil (daca nu ai nisip prin bocanci). Ca un minus pentru motorul benzinar e instalatia electrica de pe motor... Toate motoarele astea pe care le-am vazut, aveau probleme legate de izolatia firelor, care dupa un numar de ani pur si simplu se dezintegreaza si apar probleme la motor. Una peste alta, ca posesor de diesel de 2 litrii pe un w201, eu as alege un benzinar!
      In alta ordine de idei, va fi foarte greu sa gasesti un w124 in mintile lui (caroserie si motor) la 2000 de iepuroi, si inscris.... W124 ii cata masina cum se zice pe la noi in Banat!
      Salve!

      Comment


      • #4
        Pai m-am gandit si la 250d, dar impozitu mi se pare foarte mare la orice motor peste 2000 cm. Sunt constient ca nu o sa gasesc un w124 benzinar impecabil la 2000 E, dar pe parcurs mai vreau sa investesc...In legatura cu motorul, nu mai este alt tip de motor in afara de M111.940? Am auzit ca mai exista unul mai vechi decat acesta( nu stiu cum se numeste). Ce probleme pot sa apara pe motorul mai vechi?
        Probabil o sa raman pe benzinar, la ce ar trebuie sa fiu mai atent? La motor sau la tabla? Care parte e mai costisitoare?
        In legatura cu ac, nu e neaparat sa aiba.
        Multumesc pentru pareri.

        Comment


        • #5
          Eu zic sa nu ai rugina e cel mai important, un motor gasesti la 500e
          Ia-ti rabdare si cauta si mai pune vreo 2mii de euro

          Comment


          • #6
            Dintr-o data nu stiu daca pot sa adun 4mii, in timp poate...

            Comment


            • #7
              Originally posted by luci_luci1996 View Post
              Dintr-o data nu stiu daca pot sa adun 4mii, in timp poate...
              Treci pe Diesel. E sfant si de nedistrus. E200 benzinar are ceva probleme la instalatie si nu e asa fiabil cum e MAC-ul. O alta problema ce apare e modulul de aprindere ce pica dupa un anumit nr de km si e mai dificil de gasit, sau cel putin era, acum ceva ani cand cautam in draci asa ceva. Apoi mai e si lantul ce trebuie inlocuit impreuna cu patinele.

              Parerea mea, E200 D e un Mercedes adevarat. Asta, daca nu vrei sa faci raliuri cand conduci.

              Comment


              • #8
                Deocamdată imi place ca masina sa ma bage in scaun cand apas accelerația, dar sa speram ca imi trec filmele astea... Si diesel nu conteaza de care? Ma refer la 190d, 200d...

                Comment


                • #9
                  la w124 nu este 190d, e doar un motor 2.0 care pina in 93 avea 72cai iar din 93 are 75, urmatorul e 2.5 de 90cai, 2.5T de 115cai, 3.0, 3.0T

                  Comment


                  • #10
                    Si este vreo diferenta intre 190D si intre 200D? In afară de caroserie, in spate. ..si de cei 3 cai în plus?
                    Va mulțumesc pentru păreri!

                    Comment


                    • #11
                      190D este un cod doar pt C class din cate stiu eu(w201) si e clar mai mic decat W124
                      Ca si motorizare poti gasi aceleasi motoare pe ambele

                      Comment


                      • #12
                        Salut Luci!
                        Diferenta dintre w124 pe benzina si w124 pe motorina e imensa. Spun asta pentru ca si eu am un W124 230e. Am condus in schimb un 250TD, care desi era TURBOdiesel, nu avea nici un fel de putere in raport cu 230-ul meu. Sunt masini excelente dar trebuie sa iei in vedere urmatoarele aspecte:

                        -consumul o sa fie mare indiferent de motorizare
                        -intretinerea o sa te coste indiferent de motorizare
                        -taxele sunt mari indiferent de motorizare
                        -o sa o iubesti indiferent de motorizare!!!

                        Daca vrei sa iti iei un W124 acceptabil, uita-te de rugina. Foarte atent! Praguri, contraaripi, aripi, capota, portbagaj, podea... Tot! Gandeste-te ca e o femeie pe care vrei sa o mangai FOAAARTE bine, ca daca nu o mangai cum trebuie, o sa vrea multi bani (unii o sa stie imediat ce vreau sa zic, chiar daca e vorba de masini sau de femei ) ! Mecanica in general e extraodinara la W124. Nu e nimic de nereparat. Piese se gasesc si nu sunt extraordinar de scumpe daca aloci timpul necesar cautarii.

                        In privinta puterii, eu recomand un E200, dar dupa '92!

                        Daca consideri ca ceea ce am spus putin mai sus, ti se potriveste, iti spun anticipat "BUN VENIT" printre noi! Asteptam niste poze cu batranica, atunci cand va fi in posesia ta!

                        Alex.

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          Eu nu iti pot da sfaturi vis a vis de motoarele pe motorina, dar pentru benzina iti pot spune una alta, pentru ca am un motor de 2litri pe al meu w124 CE. Sunt foarte ok, consum la mers regulamentar de 8.5. Este drept ca eu am motorul de dupa 92...nu cel dinainte.

                          Acum daca esa discutam tablaraie vs mecanica. In buget redus nu ve gasi ceva perfect. Asta de la bun inceput iti spun, ca sa nu iti faci vreo iluzie. Cel mai bine ar fi sa ai norocul de un raport ok intre cele doua variable.

                          Stiu asta pe propria piele pentru ca primul Merc ( care are 5 ani ) a avut probleme cu tablaraia ( dar care s-au rezolvat ) insa a fost spre nota maximala la motor si interior.

                          Acum tu ai 2000. La 2000 nu iti iei nimic maximal. De la 2500-3000 incepi sa discuti.Vezi ca e una pe bursa - E200, interior OK, motor OK, optiuni asa si asa...nu-i inscrisa si are probleme mici/medii cu tablaraia...Te-ai incadra in 2700 (cu tot cu inscris ).Dar asa cum am spus tablaraia se face.Iti trebuie meseriasul...dar si pe ala la urma urmei il gasesti. Oricum la tabla primul pas este sa stopezi problemele( sunt o gramada de solutii antirugina) si atunci cand ai banul sa le faci pe toate odata.

                          Succes!
                          Last edited by cosfru; 01-02-2016, 02:02 AM.
                          Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                          https://w124-coupe.com

                          Comment


                          • #14
                            Te salut!

                            In primul rand, dupa capul meu, te sfatuiesc sa iei W124. 190 (W201) sunt si mai mici, mai buboase, mai urate (tot dupa capul meu) si dau impresia de masina neterminata si facuta in graba mai ales la interior.
                            Daca tot mergi in Germania, de ce nu iti iei masina de acolo? Sigur ai mai multe sanse sa dai peste una mai aproape de adevar.
                            Acum motorizarile :
                            - 200 D, o masina cu care eu as iesi doar la parade de oldtimere in conditile actuale de trafic.
                            - 200 E, destul de ok dar are k-jetronic
                            - E200 e cea mai echilibrata varianta
                            De ce spun asta despre motoare? Despre diesel e clar! La benzinare pe mine unul ma sperie K-jetronicul si fug de el ca de necuratul dar mereu ma ajunge si imi fecundeaza nervii... Am unul acasa si iti spun cu mana pe inima ca nu mai exista mesteri cu sedevistica si care sa-l puna la punct. Si atunci incepe documentarea si cititul si stricatul, pe modelul maimutei cu incercare si eroare.
                            Asa cum spune toata lumea la motoarele cu injectie electronica 111.9XX o ia zmeul pe doamna instalatie electrica. Atentie! E vorba doar de bucatica aia de instalatie strict de pe motor care costa cam 600 euro dar un electronist o reface pentru 2 sticle de Saniuta si poate mai buna ca aia de fabrica daca are firele potrivite.
                            Demarajul? Hmm... Se intampla sa am acasa W124 E200 si E220 si W123 280 CE (ala cu K-jetronic). E200 este decent, accelereaza bine dar sa nu te astepti la avioane. Cu E220 te poti lua in gura cu un Golf 4, 1.9 tdi de 100 cp si pana la 140 km/h stau cam una langa alta iar de acolo incepe Mertzanu sa il piarda pe Golf. 280 CE reglat e altceva.
                            Daca in cursa noastra imaginara se strecoara si un 200 D, in momentul cand celelalte masini trec pe langa el ( E200 si Golf 4), soferul are impresia ca s-a oprit si mictioneaza.
                            In concluzie, eu as opta pentru W124 E200, motor 111.940 de 136 cai. Mai noua, facelift, mai fiabila, consum decent, piese mai usor de gasit. Si pana la urma e E-Class.
                            Cel mai bine ar fi sa ai posibilitatea sa le incerci si sa vezi ce iti place mai mult.
                            Cele scrise mai sus sunt pareri personale si nu le-am scris cu gandul sa ofensez pe nimeni si mai ales pe adicucu !

                            Comment


                            • #15
                              La multi ani!
                              Sa stii, cHELU-le, ca deja aveam o spranceana ridicata si indignata!
                              Diesel-ul de 2 litrii e pentru oameni batrani si nervosi... Te calmeaza nespus! Sau te omoara in prima depasire.... Dar sunetul motorului in relanti te unge la suflet
                              Sa traiti!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF