Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

1.8 Kompressor probleme la pornire (merge in 3 pistoane)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am scos pe rand fiecare mufa de la bobine si la fiecare se simte cand e mufa afara.Asta fiind in perioada in care mergea urat,deci la prima pornire la rece.
    Alte sugestii?

    Comment


    • #17
      Cu injectoarele ai incercat? Cel mai simplu este sa faci testele impreuna cu un scanner.

      Daca esti in Buc, treci pe la mine si pe langa Star vezi si un w204 cu acelasi motor fara dintisori la pinioane.
      Last edited by cl600; 08-12-2015, 21:12 PM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        Am sunat azi pentru debitmetru si bobine,iar tipul de acolo m'a cam speriat.Mi'a spus ca are o cunostinta cu aceeasi problema,dar la BMW si ca degeaba cumpar cele mentionate mai sus...Chiar asa sa fie?E clar ca este vorba de sistemul de aprindere ori un senzor care nu lucreaza bine la rece.Chiar nu stie nimeni de unde vin exact aceste erori?
        P202b
        P201b
        P201c
        P201d

        Comment


        • #19
          Am gasit astea.Sa inteleg ca erorile mele sunt cele ingrosate?
          P201B component N3/10 (ME controller) supply voltage (P0560)
          P201B Voltage supply of component N3/10 (ME-SFI control module)(P0560)

          P201B-001 cylinder 1 interrupt device,CAT malfunction [P0301]
          P201B-002 cylinder 3 interrupt device,CAT malfunction [P0303]
          P201B-004 cylinder 4 interrupt device,CAT malfunction [P0304]
          P201B-008 cylinder 2 interrupt device,CAT malfunction [P0302]
          P201B-016 cylinder 1 interrupt device,CAT malfunction fuel insufficient
          P201B-032 cylinder 3 interrupt device,CAT malfunction fuel insufficient
          P201B-064 cylinder 4 interrupt device,CAT malfunction fuel insufficient
          P201B-128 cylinder 2 interrupt device,CAT malfunction fuel insufficient
          P201C B4/3 (fuel tank pressure sensor),electrical malfunction (P0450)
          P201C Misfiring at several cylinders [P0300]
          P201C-001 cylinder 1 interrupt device [P0301]
          P201C-002 cylinder 3 interrupt device [P0303]
          P201C-004 cylinder 4 interrupt device [P0304]
          P201C-008 cylinder 2 interrupt device [P0302]
          P201C-016 cylinder 1 interrupt device fuel insufficient
          P201C-032 cylinder 3 interrupt device fuel insufficient
          P201C-064 cylinder 4 interrupt device fuel insufficient
          P201C-128 cylinder 2 interrupt device fuel insufficient
          P201D Y62y1 (cylinder 1 injector)(P0201)
          P201D Y62y1 (Fuel injector cylinder 1)(P0201)
          P201D-001 mixture formation unit adaptation,part load mixture too rich.[P0172]
          P201D-002 mixture formation unit adaptation,part load mixture too lean.[P0171]
          P201D-004 mixture formation unit adaptation,idle mixture too rich.[P0172]
          P201D-008 mixture formation unit adaptation,idle mixture too lean.[P0171]

          Comment


          • #20
            Am desfacut azi debitmetrul.Are 4 componente la vedere in acea conducta.Un rezistor,un senzor de temperatura pare a fi si inca doua componente electronice puse in paralel.Mie mi'a zburat una din cele doua.Urmeaza sa achizitionez alt debitmetru.Ce marca aftermarket sugerati?

            Comment


            • #21
              Debitmetru nou,iar pornirea nasoala la rece s'a mai ameliorat,dar nu definitiv.Pe langa asta,in mers nu mai am pierderi de putere cum aveam cu vechiul debitmetru.

              Comment


              • #22
                De curiozitate, ce marca de debitmetru ai cumparat?
                In mod normal, ar fi trebuit sa cumperi unul original. Cele aftermaket au o plaja mult mai permisiva, iar motoarele astea, ca deh, sunt facute de Mercedes, sunt mult mai stricte.
                Adica posibil un debitmetru nou sa se comporte mai "urat" decat unul uzat original.
                Incearca sa gasesti un debitmetru original seccond hand si vezi cum se comporta.
                Intrebare, ai cumva GPL pe masina?

                Comment


                • #23
                  Debitmetrul a costat 250 lei.Nu stiu ce marca este,dar ii spusesem sa'mi dea ceva intre ca pret si calitate.Da,am gpl,dar pornirea este pe benzina si nu are legatura cu problema mea.

                  Comment


                  • #24
                    Vreau sa specific ca pornirea nu este in 3 pistoane,m'am inselat.Am scos fiecare injector in parte si se simte diferenta la fiecare.Trepideaza,oscileaza turometrul intre 1200 si sub 500 rot/min , nu raspunde la pedala de acceleratie decat daca o calc si o eliberez de vreo 3-4 ori.Asta se intampla aproximativ 20-30 secunde si numai la rece.Pe tester am rateuri la 2 cilindrii.Bujiile noi,Beru,debitmetrul schimbat.Banuiesc boninele.Le'am schimbat intre ele sa observ daca eroarea se muta pe alti cilintrii.

                    Comment


                    • #25
                      Temperatura apei o vede corect?
                      Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                      Comment


                      • #26
                        Da,sta la 90 tot timpul.

                        Comment


                        • #27
                          Salut,

                          M-am lovit si eu de problemele de mai sus si anume:
                          -Dupa o perioada mai indelungata de timp in care masina nu a functionat deloc (apox 2 saptamani) la pornire masina are acest simptom de a merge in 3 cilindri. Motorul se scutura destul de puternic insa raspunde bine la acceleratie... dupa ce se incalzeste motorul problema dispare. Am avut problema asta de 2 ori de cand am achizitionat masina si am parcurs 22.000 km in aprox un an. Nu aveam martorul de engine check aprins.
                          Cateodata insa, cand e rece motorul si merg in oras se aprinde acest martor si dupa ce alimentez se stinge.

                          - De aici si urmatoarea mea intrebare: Ce cifra octanica este recomandata pentru C180 Kompressor din 2002?? (postez aici desi probabil exista deja un topic cu aceasta discutie)

                          Comment


                          • #28
                            Salutare, am revenit cu noutati,...
                            Am eliminat urmatoarele cauze: injectoare, bujii, bobine, debitmetru.
                            Au ramas urmatoarele: compresie pe pistonul 2 sau calculator

                            Se pare ca problema s-a accentuat acum ca a venit frigul. In fiecare dimineata imi face figura.

                            Comment


                            • #29
                              Same problem!Am schimbat debitmetru,bujii,bobine.
                              La rece merge urat 20-30 de secunde in sensul ca se scutura putin si da sa moara.Poate comunicam si rezolvam.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mittone2002 View Post
                                Salutare, am revenit cu noutati,...
                                Am eliminat urmatoarele cauze: injectoare, bujii, bobine, debitmetru.
                                Au ramas urmatoarele: compresie pe pistonul 2 sau calculator

                                Se pare ca problema s-a accentuat acum ca a venit frigul. In fiecare dimineata imi face figura.
                                Mie cam de 3000 km mi s-a rezolvat problema cu scuturatul la rece cand am schimbat o supapa:


                                Aici e pozitionata la motoarele M111.955:

                                [IMG]uploadfromtaptalk1444980302017.jpeg[/IMG]

                                In cazul meu, cu asta venise din fabrica si era cam sudata de teava si foarte inaccesibila.
                                Supapa a costat 250-300 lei si ca sa-ti dai seama daca trebuie schimbata, sufli in cea veche: daca nu trece aerul, trebuie schimbata, daca trece, e ok.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF