Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

1.7 cdi, porneste greu la rece si deloc la cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.7 cdi, porneste greu la rece si deloc la cald

    Va salut, masinuta mea cu motor 1.7 cdi s-a hotarat sa faca pe nebuna. Mai exact dimineata sau cu motorul rece porneste dupa 5-7 secunde de invartit iar daca este cald motorul, nu mai porneste deloc.
    Am citit in ultimele 3 ore toate thread-urile de pe forum dar nici unul nu m-a ajutat, caci toti dadeau ca rezolvare regulatorul de pe rampa. Ei bine, eu am pus deja un regulator nou si degeaba. Am facut un tester la un service si mi-au zis ca le apare presiune insuficienta in rampa si la testul cu eprubeta 3 injectoare dadeau pe retur? Pot fi injectoarele de vina, caci masina merge excelent si nu scoate gram de fum? Mai nou mi se si opreste in mers daca este cat de putin subturata.
    Rog sa imi da-ti o mana de ajutor caci mi-e mila de ea cand o aud cum bate si se scutura atunci cand o pornesc cu spray-ul!

  • #2
    Salut!
    Lipsa presiunii in rampa poate provenii de la injectoarele care "scapa " pe retur sau de la pompa de inalta presiune. E doar o parere neavizata a unui novice in ale CDI-urilor.
    Arunca o privire aici: http://www.clubmercedes.ro/w210-porn...este+greu+cald si poate mai gasesti si alte thread-uri care sa te ajute sa-ti faci o idee, chiar daca sunt alte motoare in discutie. CDI-ul tot CDI este, ca-i pe W210 sau pe W168.
    Un search dat de mine : http://www.clubmercedes.ro/search.ph...5&pp=25&page=2
    Bafta multa !
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Da, citisem deja postul cu 2,2 cdi, dar mecanicii de la service-ul unde am dus-o au spus ca sunt injectoarele. Totusi reparatia ma costa cu tot cu manopera, peste 300 de euro si tare mi-e teama ca nu rezolva treaba. Daca e de fapt pompa? Nu prea am cum sa-mi dau seama asa-i? Multumesc mult de raspuns!

      Comment


      • #4
        Eu stiu ca si pompa de "inalta" se poate verifica. Ar trebui sa duca presiunea peste 1000 bar. Poate ne lamureste un coleg cu mai multa experienta in diesel-uri.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Am avut odata un diesel...
          Sa o luam logic... si cred ca e de bun simt sa incerci ceva variante inainte de a cheltui multi bani
          Daca injectoarele dau pe retur... ar trebui curatate/recalibrate sau schimbate.
          Daca injectoarele sunt de vina... incearca o solutie de curatat injectoarele. E mult mai ieftina decat sa le schimbi. Sincer nu stiu la MB cum sunt injectoarele, dar la fosta mea masina unul singur era in jur de 1500 lei... deci, cam scump. Iar de regula... daca nu ti-ai batut joc de masina, injectoarele nu se prea strica!
          Daca de vina este presiunea in rampa, cred ca ti s-ar fi aprins vreun martor. Merita insa verificat, desi eu unul nu cred in ea. Un motor cald are jocurile mai mici decat unul rece, deci...
          Mai verifica - daca ai acces - filtrul de motorina. Daca colo iti intra aer... sau este dus (ca a fost prost) ar fi o explicatie buna la simptomele tale.
          O alta explicatie foarte buna o constituie motorina. Esti sigur ca ai motorina in ea si nu combustibil tip M? NU ar fi prima oara cand la pompa apare asa ceva...

          Bafta!
          Last edited by adip1962; 12-09-2012, 18:03 PM.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Masina am luat-o din Germania si este modelul cu echipare de varf si foarte intretinuta deci nu a fost batjocorita. Am motorina in ea caci doar pe roti am adus-o in tara. Atat ca acolo pornea mai greu dar pornea indiferent ca era cald ori rece motorul. Acum porneste doar la rece si moare motorul daca este usor subturata si vreau sa accelerez. Se pare ca un injector este nou si celelalte 3 scapa pe retur. Azi ma duc sa le scot si sa le trimit in Brasov la o firma cu care lucreaza si cei de la reprezentanta Mercedes. Ma astept sa ma coste cam 350 de lei pentru fiecare injector. Am sa schimb si filtrul de motorina dar dupa simptome mi s-a spus ca nu ar fi el de vina.
            Last edited by daann; 12-10-2012, 07:08 AM.

            Comment


            • #7
              M-a sunat mecanicul ca nu poate scoate injectoarele nici macar cu extractor, caci sunt intepenite! Ce se poate face? A zis ca mai incearca dar nu are mari sperante.

              Comment


              • #8
                Originally posted by daann View Post
                M-a sunat mecanicul ca nu poate scoate injectoarele nici macar cu extractor, caci sunt intepenite! Ce se poate face? A zis ca mai incearca dar nu are mari sperante.
                Cred ca trebuie sa te uiti si aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.98.htm
                si vezi daca pori achizitiona Nitromors http://www.youtube.com/watch?v=8FmxrXQNFaE, se pare ca asa merge.


                PS vad ca exista si un produs romanesc decasol gel: http://romsud.uv.ro/site.html
                Last edited by valyvis10; 12-12-2012, 15:37 PM.

                Comment


                • #9
                  Daca are extractor sa dea cu mult WD40 si iese.
                  Eu am stat o zi intreaga sa scot un injector.


                  stima
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #10
                    Le-a lasat la inmuiat de ieri pe azi cu ceva degripant pe ele si a reusit sa le scoata. Le-am si trimis la reconditionat spre Brasov. Am vrut initial sa le trimit la Buzau la cei de la Endordiesel despre care auzisem de bine dar mi-au fost recomandati kritters din Brasov, cica si reprezentanta mercedes ar lucra tot cu ei. In plus testarea unui injector costa 15 lei la brasov pe langa 50 cat costa la cluj. Astept cateva zile in plus da cel putin ies mai ieftin si sper si mai calitativ.

                    Comment


                    • #11
                      Am cumparat injectoare reconditionate cu ale mele la schimb si le-a montat in service si surpriza, masina nu pornea. Au pornit-o cu spray, au pus Star-ul si se pare ca unul dintre injectoarele cica reconditionate, dadea valori la injectie 1.8 si celelalte incercau sa compenseze. Prin urmare timp si multi bani irositi. Maine ma duc cu injectoarele mele la reconditionat si gata.
                      Last edited by Zeus; 12-18-2012, 20:48 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Update: injectoarele mele revizuite si verificate apoi pe stand, pompa de injectie reconditionata complet la service Bosch; sper azi cel tarziu maine sa ii dau cheie sa vad daca s-a rezolvat ceva!

                        Comment


                        • #13
                          Am avut odata un diesel... sper sa nu te superi...
                          Ti-am spus mai demult ca nu cred ca problema e in injectoare.
                          Ca nu cred ca problema e in presiunea din rampa, deci la pompa de injectia.
                          Nu m-ai crezut...
                          Tare sunt curios, dupa ce vei cheltui probabil multi bani, ce vei posta...
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            rezolvat! merge perfect acum! nu stiu daca a fost pompa sau injectoarele caci le-am reconditionat pe toate! important e ca merge

                            Comment


                            • #15
                              Sincere felicitari.
                              Eram convins ca nu sunt ele...
                              Acum ai masina! Bucura-te de ea!
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF